16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    moedergevoel zegt bellen
    verstand zegt even aankijken misschien heeft hij geen honger

2. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Zweetvoetjes: Nee, herken ik niet!
    Wel eens koude klamme voetjes!

Door me heen of langs me heen kijken wel! Moet daar ook altijd vreselijk om lachen, sta je dan! Je vreselijk uit te sloven...

Jessy: Inderdaad, volg je gevoel!!

Kirasese: Lachen!! En dan dat geknor erbij!
    Hoe heet die app?

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    My Baby Piano :D
    Trilt en maakt geluid met aanraken.
    Dit heeft hij in 1 dag "geleerd"

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb die stomer/blender van Avent ook, mijn oom en tante ook en die waren erg tevreden, ik ben benieuwd. Lijkt mij super, idd niet meer dat gedoe met een extra pan. En potjes hou ik ook achter de hand, voor een dagje weg of met die rottijden van zwemles van de oudste.

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Zuuzjah, welkom!

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
  7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Misschien ben ik helemaal ontaard... Noem het eerder onwetend... Maar wat is er mis met het gemak van potjes?

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    De laatste fles is hier om 21-22 uur, en dan slaapt hij door tot iig 6 uur, dus dat vind ik al prima. En gezien hij niet voor niets de comfort voeding krijgt, durf ik zelf nog niet bij te voeden met rijstebloem. Met 4 maanden wil ik het nog eens gaan bekijken, dus ook kijken of hij er behoefte aan heeft om een fruithapje te krijgen. Waarschijnlijk kunnen we daardoor zijn laatste fles al vervroegen naar 20 uur, daar een beetje rijstebloem bij doen en dan redt hij het vast wel.

Maar elk kind is anders, dus met ruim 3 maan in het geval van Kat kan het voor Xavi misschien wel werken. Het cb is wat dat betreft ook niet alwetend. Ze wilden mij al aanpraten dat ik mijn kind obesed kan krijgen door hem al zo vroeg 900 p/d te geven. Hij had er gewoon behoefte aan zit daar nu dus al bijna 2 maanden op, zit op alle gemiddelde lijntjes en ontwikkeld zich perfect.

Een kind van 4-6 weken, hoe kweek je daar nu obesitas bij?! Later kan ik me ook wel indenken, maar daar waak ik erg voor, juist vanwege mijn eigen postuur.

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Mijn verlof is ook officieel afgelopen, maar nu ben ik aan mijn 3 extra weken vakantie begonnen. Dus 2 april ga ik weer aan de slag. Ik zie er tegenop, maar tegelijkertijd heb ik ook wel weer zin in dat vaste ritme en even wat anders. Het is toch wel druk met mijn kleuter en het geleur naar school en dan Daniyar erbij. Al kijk ik waarschijnlijk weer vol weemoed terug aan deze tijd als ik weer even aan het werk ben. Ach, in juni weer 3 weken vrij!

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Volg je gevoel Jessy!

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Helemaal niets, Bezhân is er ook mee opgegroeid. En zeker tegenwoordig zijn ze goed, ik zal er nu ook weer genoeg gebruik van maken. Dat apparaat heb ik in de zwangerschap gekocht, op dat moment in een hormonale opwelling, maar nu hoop en denk ik er toch goed gebruik van te kunnen gaan maken. Maar voor het gemak, hou ik zeker potjes achter de hand. Ik ben ook niet zo'n creatieve kok, dus voor de nodige afwisseling kan een potje ook nog eens handig zijn ;)

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @zweetvoetjes, nee hier niet hier wel s klamme voetjes

@slaapjes, hier gaat hij na elke fles direct ze bedje in en slaapt dan tot een zon 2 a 3 uur. en dat gaat eigenlijk de hele dag zo zonder mopperen

@bijvoeden, wanneer hij er behoefte aan heeft krijgt hij.
    hier ook het liefst verse ingredienten. Ik kook toch al voor ons 3 dus voor hem in een klein steelpannetje ernaast is geen probleem heb toch een 6-pits fornuis.

Ook ga ik weer net als bij Mees 1x per maand een lading voedingen maken voor in de vriezer voor als we iets eten wat hij nog niet mag.

@kat, helemaal niks mis mee hoor potjes! Vind het alleen doodzonde van me geld!
    potje is gemiddels 1 euro ps (olvarit) en dan een potje fruit ook zoiets is gewoon ontzettend duur!

@handjes, ooo wat was hij boos vanmiddag! hij had een knuffelspeeltje vast en wat was dat ding leuk tot hij in ze mondje ging! hij vond t zooo vies! en begon te brullen maar wel steeds doorgaan:D

@wegdraaien/door je heen kijken. Check, check dubbelchek!

13. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    @zweetvoetjes heeft ze ook als ze smorgens wakker word.

@grijpen , dat doet ze nog niet echt , wel vliegen dr armen alle kanten op en meppen overal tegen aan..en als ze iets vast heeft dan houd ze t ook goed vast zoals dr knuffeldoekje

@bijvoeding, ik denk vanaf 6 maanden ivb met koemelkalergie

@slaapjes , hier is het heel verschillend , soms is ze bijna de hele dag wakker en soms slaapt ze van voeding tot voeding.

volgens dr gewicht zou ze min 810 cc per dag moeten drinken , maar ben al blij als ze de 600 red. kom ook steeds vaker op 4 voedingen ipv 5 en echt meer drinkt ze dan ook niet als met 5 eerder minder.

ze is ook lekker aan t bellen blazen , ook gooit ze elke x haar benen in de lucht en probeert ze naar dr zij te draaien.
    ik had haar vanmiddag op dr buik in de box gelegd wat ze zo beu was. ik was even de camera pakken en toen ik terug kwam lag ze dwars op dr rug :p dus volgens mij dr evenwicht verloren en omgerold haha

dr handjes heeft ze nog niet echt ontdekt volgens mij, alleen als ze gaat slapen houd ze dr handen vast en als ze dan bijna in slaap valt schieten ze los en word ze weer wakker..als ze gaat slapen wil ze ook perse dr knuffeldoek of iets tegen dr wang aan hebben anders gaat ze heel ongeduldig piepen.
    ze heeft vrij weinig geduld :D , met dr fles gaat ze ook met dr handen ertegen en eronder en alle kanten opduwen en als hij dan uit dr mond gaat word ze boos en ongeduldig :p

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Leuk hoor al die verhalen van die kleintjes.

Bijvoeden: geen idee. Het lijkt me iig erg leuk om Lennox te zien stoeien met lepeltjes en eten... :) Hoe merk je eigenlijk of ze er behoefte aan hebben? Lennox sabbelt al een paar weken aan zijn handjes...dus als dat een teken is..

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier eerste shirt ervan maar heb hem terug gestuurd voor maat groter want valt echt mega klein.. Past hij nu al in qua brede is alleen iets te lang haha dus vind ik beetje zonde en maat groter besteld!!

En super shirt!! Haha kei lief

16. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier zijn de meeste centjes ook van vriendlief :D

17. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Converse sokjes zijn het :p
    Schoenen staan ook in de kast maar idd mega groot haha dus toen ik die sokken zag moest ik die hebben vond ze zo gaaf

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zweetvoeten hier helemaal niet..

Slaapjes of hazenslaapjes overdag of 2 uurtjes

@kirasese las al de app is my baby piano

@ wegdraaien hier ook.. Idd hou dan ook op met hem prikkels geven en leg hem in de box.. En daarna slapen

@welkom zuusjah

20. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ha zegt afwachten maar als hij straks weer weigert msischien toch de ka bellen

Deel Deze Pagina