16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Waar heb je die gekocht?
    Hebbe hebbe hebbe :)

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @potjes, ik ga mn kind geen eten geven wat ikzelf echt niet te eten vind. De fruitpotjes zijn nog te doen, maar de smaak van de groentepotjes correspondeert niet echt met het etiket. Als ik wortels eet, wil ik ook wortels proeven. Tegen de tijd dat ik zelf zo'n potje op kan eten, zonder te kokhalzen ga ik het mn kinderen ook geven. Daarbij ben ik zelf een slechte fruiteter en zodra ik weer fruithapjes ga maken, kom ik zelf ook weer aan mn portie fruit want ik vind het heerlijk!

Vannacht is hier het onmogelijke gebeurt. Ruben had om 18:30 zn fles op en om 19:00 lag hij in bed. ML en ik allebei lekker gebadderd. Om 20:30 waren we allebei klaar en stelde ik voor om naar bed te gaan. We waren allebei doodmoe en niet helemaal fit. Ik denk ik zie wel hoe laat Ruben komt, de uurtjes daarvoor heb ik iig te pakken. Om 3:30 schrok ik vannacht wakker, hij was nog steeds niet geweest. Heb even bij zn deur geluisterd en ik hoorde hem ademen en een beetje knorren en ben lekker verder gaan slapen. Om 5:30 ging ML wekker en meneer sliep nog steeds. ML vond het niet zo leuk en ging even kijken maar meneer droomde heerlijk verder. Om 6:15 begon hij eindelijk te ontwaken. Gewoon bijna het klokje rond geslapen. Weet alleen nu niet of hij daar nu gewoon aan toe is of dat hij nog een beetje slaperig is van zn griepje. Misschien dat ik het vanavond nog wel eens probeer.

4. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    de converse sokjes voor degene die interesse hebben de Bijenkorf verkoopt ze ook op hun webshop is het ook met verzendkosten maar afhalen in de winkel is natuurlijk gratis ;)..

Hier ga ik ook verse producten gebruiken maar potjes ook voor handigheid als je ergens heen moet ofzo.. Of ik moet voorraad maken in diepvries kan ik daar bakje uithalen..

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zeg!

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een vers kiekje met de iPad:

image.jpg

Edit: heh? Ondersteboven??!:$

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hihi ondersteboven, leuke foto!

Nathalie, thx voor de link! Hier sneeuwt het super veel dus ga weer lekker online shoppen :)

Sweetdreams, wat heerlijk!

Wij hebben ook een zeer goede nacht gehad!
    21.00 - 4.00 - 8.45 !!!
    Wauw!
    Alleen jammer dat ik vanaf half 2 om het half uur wakker was.
    Mijn boobies zijn het trouwens niet eens met deze tijden... Alles was nat!

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hooooi dames!

@kat; hahah vind ik leuk!:)

fruithapje begin ik ook pas met 4 maanden mee! kan nu al niet wachten eigenlijk...

Slapen; Gaat hier ook TOP! Rond 23 uur laatste fles erin en dan tegen 7:30 moet ik d'r echt wakker maken anders kom ik s'avonds weer zo laat uit..

Weer; Kan iemand de warme lente bestellen hier lukt het niet! :(

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heb ik vorige week geprobeerd, maar het bleek een trial-versie. Er zit nu zo'n hinderlijk winterwatermerk doorheen...

Ik ga even verder zoeken naar een goede lente-versie...

10. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brrrr echt berenkoud niet normaal :(

Hier het vele slapen toch een reden ze is toch een beetje ziekjes. Haar ontlasting is echt wterdun! Gelukkig drinkt ze wel goed. Hoop dat ze weer snel de oude is. Ze kan ineens ook super zielig huilen.

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @Kat: Leuke foto!!! Gelukkig kan ik tel draaien hihi :D

Heb ik nou altijd... normaal slaapt meneer echt niet (door) als hij alleen ligt overdag... en als ik wegmoet endus hem "kwakkeloos" neerleg slaapt hij lekker door... boefjuh hihi
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/892948_348022158636305_1442579230_o.jpg

@Potjes: hier komen echt geen potjes in huis.
    Ik geef zelfs onze honden geen gemaksvoer (brokken), ze krijgen volledig samengestelde rauw vlees. En onze man gaat Rapley doen en krijgt eigengemaakt (verse) voeding.

@nacht:
    18:00 fles
    20:30 bed
    02:30 fles
    05:30 wakker
    07:00 fles

Erg tevreden... heb nu 3/3 gewoon en HA voeding.
    Hij krijgt nu elke 4u eten en meestal heeft hij nog geen mega honger.
    Gister 5 flessen (incl nacht) van 170-185cc :D

Dus idd... HA heeft veel minder volheidsgevoel.

Wel wat extra huilen door wat krampjes, maar word alweer minder!!

12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik kan wel aan de pro-versie komen. Moet dan alleen ernstig bijbetalen in de vorm van vliegtickets. Bijkomende voordelen zijn: gegarandeerd geen winterwatermerk, wit strand, blauwe zee, palmbomen, ligbedjes en heeeel veel cocktails.

Hier is onze kleine man de box aan het verbouwen. Hij heeft het trappelen ontdekt en als hij perongeluk iets raakt wat geluid maakt, is dat alleen maar een aanleiding om nóg harder te trappelen.

@Kirasese, fijn dat de standaard beter gaat. Hier was Ruben bij de overgang ook een paar dagen wat huileriger. Twijfelde toen even of ik niet terug moest gaan, maar heb even doorgezet en het was eigenlijk gelijk over.

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Da's toevallig! Ik heb daar een crack van gevonden. Maar ik vermoed dat die garant staat voor ernstige malware in de vorm van 'rijke ouwe viespeuk'...

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nou... ik zit op bank in "extreem kou" stijl met trui...
    Kleine bij me in slaap gevallen en zon is gaan schijnen...
    Elke minuut zit ik meer in zon en minder in schaduw...
    Zwarte trui... haha
    Heeeeeerlijk maar begin nu wel bloedheet te krijgen hihi

En kind maar doorslapen hahaha
    Hij ligt in enige schaduw plek hihi

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen eerste dag werken.... Pfffffffff...

Had er heel veel zin in maar komt nu toch wel heel dicht bij haha..
    Aan ene kant denk ik ohh fijn ook weer eens wat anders dan hele dag met een baby.. Maar wat ga ik mijn manneke missen..
    Ach heb nog heeeel veel vakantie uur.. Dus morgen eens kijken wanneer ik weekje vrij neem hihi

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    zo me mannetje snapt t nu echt!
    vanmorgen hoorde ik m om 05:45 wat mopperen en 1 of 2 kleine huiltjes.. dus dacht nou je wacht maar f ik kom zo en toen is ie weer in slaap gevallen tot 07:00!

fysio is geweest en hij heeft milde afplatting. score is 106.5 en tussen 104 en 108 is mild. Nu doorgaan met vooral het zijliggen(iig ze hoofd) en het buikliggen en dan kijken of de score over 5 weken al verbeterd is!

@voeding, voor de mama's die de voedingen zelf gaan maken en niet weten welke variaties ed kan ik echt het boek opperdepop van de AH aanraden! wij hebben hem bij Mees gekocht omdat ik niet wist hoe ik het allemaal klaar moest maken en er staan zulke leuke gerechten in! sommige maken we zelfs nu nog!

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Yesssss ML kwam thuis!!!
    Heeft ons gered hahahaha
    Kleine werd 10min daarna wakker, toch te warm.
    Snel uitgekleed en nu is hij weer vrolijk :D

Edit: nu aan poepen hahahahaha :D

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    En dan vandaag zomaar ineens 10 jaar getrouwd zijn. Ik ben niet voor niets jong getrouwd, ik wil een diamanten bruiloft kunnen vieren (van mijzelf en mijn man dus) :) Zo raar, die 10 jaar is zo snel gegaan, best veel meegemaakt (hij had geen verblijfsvergunning, en dat was dan ook deels de reden om te trouwen, het andere deel omdat het goed voelde om die stap te nemen) en dan ook 2 kinderen in de tussentijd. Zo begin je met zijn tweeën en zo ben je een echt gezin met huisje, boompje, beestje en 2 mini mannetjes.

Zo meteen weer naar school vertrekken, Bezhân heeft weer kleuterconcert. Hartstikke leuk, maar moet dat nou echt 2 keer per maand? En altijd op dinsdagmiddag, straks is dat van ons beide een vaste werkdag en ik kan er niet altijd vrij voor gaan nemen, zelfde geldt natuurlijk voor mijn man. Dat is zo balen, want hij vindt het natuurlijk hartstikke leuk als er iemand komt kijken. Gelukkig heeft mijn man 2 weken nadat ik weer aan het werk ben 2 weken vakantie en dan ben ik in juni voor 3 weken aan de beurt. Kunnen we dit schooljaar toch nog wat concerten bezoeken!

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind de namen van je knulletjes SUPER

Wou ik ff zegguh :D

20. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Onze S is vandaag voor het echie begonnen op het KDV. Vanaf nu 3 hele dagen op di, wo en do. Ik begin pas volgende week en vandaag hadden ML en ik uitgetrokken om naar 2 bedrijven te gaan die schuren bouwen. Ons huidige schuurtje valt van ellende uit elkaar en we willen er 1 over de hele breedte van de tuin (3x6).

Vorige week 2 bedrijven aangeschreven die op hetzelfde industrieterrein zitten. 1 afspraak om 10:00 en 1 om 13:00.

Hier in Brabant sneeuwde het vanmorgen, zoals voorspeld en toch lukte het allemaal goed vanmorgen: wekker om 7:30, mama, papa en kind douchen. S gevoed en weggebracht naar de opvang, ontbijtje to go voor pa en ma gescoord bij de AH en ondanks de sneeuw in het Brabantse land stonden we 10 minuten voor aanvang voor de afspraak bij een potdicht bedrijf 1... GRRRRRRR!!!

Bij bellen straight to voicemail, mail gestuurd, half uur voor de deur gewacht en toen was ik er klaar mee. Als je een afspraak hebt en er is sneeuw voorspeld ga je toch eerder weg, sowieso om de verwarming in het bedrijf aan te zetten, folders neer te leggen en koffie te zetten! Kreeg ik 1,5 uur later een mail dat wegens 'extreme weersomstandigheden' ze er niet waren en dat het telefoonnummer wat ik had doorgegeven niet in gebruik was.

Ik was er ZO klaar mee! Lukt het mij, als potentiele klant met een baby van 3 maanden om op tijd er te zijn is iemand die iets verkoopt er gewoon niet en laat ook niets weten!

Andere boodschappen gedaan en om 13:00 fijn gesprek gehad bij bedrijf 2. Kogel is door de kerk: er komt een nieuwe schuur, waarschijnlijk al in april :).

Nu ff kolven (met mijn neusspray) en lekker in bad en dan fijn mijn kindje weer ophalen.

Deel Deze Pagina