Hee handig dat dat kan met die foto... Hier wel onduidelijke foto knipte ff snel maar was tijdens het rijden.. (Vriend reed hoor ik niet )
Hier ook Samsung galaxy tablet. Zp doet prima bij mij, en foto's plaatsen kan ook direct uit mijn galary
Zei er iemand scheel kijken ? Meet schele otter. Het mag tot 6 (of 9, goed geheugen) maanden, daarna moet je naar de oogarts. Ik ben er alweer bang voor. Q kijkt vaker scheel, dan recht. If met beide pupillen een andere kant op. Mister charming.
Sorry dat ik niet veel meer reageer hoor! Het loopt allemaal niet zo lekker momenteel . Quinten sukkelt enorm met z'n flessen en huilt en spuugt meer sinds de spreider. Mama is toetie kapoetie. Ik kom nergens meer aan toe. Iemand glaasje roosvicee over? Hier nog een fotoshoot foto. Ze zijn redelijk gelukt, hopelijk gaat de tweede shoot betere foto's opleveren.
Wel mooie foto's!!! Wel balen dat het zo klote gaat... Knufffffffff En wist niet eens dat scheelkijken tot bepaalde leeftijd mocht. Ik ben 2x geopereerd aan me ogen, dus was er bang voor. Maar Kiann kijkt 99% niet meer scheel. 1e keer CB: dokter zegt: nou hij kijkt wel mega scheel he... En bedankt... En 2min later... Jeetje hij heeft wel erge kromme pootjes... En bedankt... Dan ga je met goed vertrouwen weer weg... Maar beide dingen zijn goed tot nu toe.
even wachten tot ml thuis is en dan gaan we naar het ziekenhuis met lucas hij weigert nu helemaal zn fles
@daphne, wat een knap mannetje! Echt mooie foto's! Knufff van hier. @kirasese, lekker dan zo n arts goed voor he zelf vertrouwen die zal je toch grrrr.....
Azu, leuke foto's! Dikke knuf voor jou! Hopelijk wordt Quinten snel weer een vrolijk ventje en went hij aan de spreider. Heerlijk dat scheel kijken Dat kan Kyan ook heel goed. @Kirasese, haha meteen veel vertrouwen in de artsen van het CB Mij vroegen ze de 1e keer wel 3 keer, met zeer indringende blik, of ik nog niet aan mijn tax zat met Kyan als huilbaby.
@daphne: hier nog wel wat roosvicee, maar of het helpt?! Een dikke digiknuf vanuit hier. Ik hoop dat Q snel went en weer een vrolijk mannetje wordt. Mooie foto's hoor! @jessy: sterkt in het zkh. @scheel kijken: hier bijna niet. Alleen als ie zn handje te dicht bij zijn hoofd heeft.
smelt, wat een klein schattig mannetje in zo'n groot bed! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Kyan gaat niet naar KDV maar oma's en broer komen oppassen. Donderdag komt smoeder oefenen.... heb er nu al totaal geen zin in...