Vannacht 1 nachtvoeding! Maar wel een slechte. Sinds gisterochtend wat linkertiet problemen. Ik voed met tepelhoedje en dat gaat echt super. Maar S heeft nu al 2x met links gedronken en als ik m na een half uur ontkoppelde begon ie te huilen. Toen maar nog een kwartier gevoed zonder hoedje en toen begon ie inderdaad te klokken. Ik vind het maar raar. Ook komt er bij het kolven op links maar heel weinig uit, zeg maar de helft van wat er aan de andere kant uitkomt....
Jessy en Daphne sterkte!! Cb Pfff die artsen is hier ook al zo verschrikkelijk gelukkig is de wijkverpleegkundige wel leuk! Heeft vanacht mijn ventje doorgeslapen tot half 8 lig jezelf wakker vanaf 5 uur.. En hij is net opgehaald eerste werkdag is nu echt een feit!! Wat ga ik hem missen vandaag!
@jessy veel sterkte met jullie mannetje! @Nathalie, werkse! Sterkte ermee. Lana nu al dol op olifanten, ze heeft een mobile met allerlei geluiden als de olifant langs komt ligt ze helemaal in een scheur!!
@jessy, zut jullie echt niet mee he! sterkte alweer! @azu, jij ook sterkte! @natahalie, werkse! @flash, hier is t ook zover! ze haartjes beginnen af te breken in ze bedje...... heb steeds een hydrofiel met afgebroken haartjes..... nog geen kale plek maar je ziet het hard dunner worden... @nacht. 23-6 en hij had echt honger! en dat terwijl hij om 23:00 180+6 heeft gedronken terwijl hij normaal maar 120+4 drinkt! Ga hem vandaag ook elke fles 180+6 aanbieden en kijken wat hij opkrijgt. hij heeft er net 1 gehad en liet maar 10 over. @poepen, veranderd het bij jullie ook zo hard qua hoevaak? ons mannetje deed het meestal maar 1x per dag tot 1x per 3 dagen en nu al een paar dagen 2x op een dag! ga nu ook echt stoppen met voeding voor lastige ontlasting want daar heeft hij duidelijk geen last meer van...
Haartjes schuren ook hier door het headbangen af... terwijl ze op de bovenkant net hard beginnen te groeien, net als de nageltjes. Zonde... maar ja, wat doe je eraan?
Kale plek: check! Vindt t wel n btje jammer.. Maar nu lijkt ie pas echt op zn pa.. Die heeft ook een kale plek
@haartjes, welke haartjes? Haha, heb hier een biljartbal, dus geen last van. @nacht, hier 21:30-6. Prima dus. @nathalie, sterkte! Het zal hier langzaamaan wel wat rustiger worden als iedereen weer aan het werk gaat. Zijn hier nog meer thuisblijfmama's?? Heb onthouden dat Katalaya tot augustus verlof heeft. Net op CB geweest. Onze reus weegt 6750 en is 62 cm lang. Met zn lengte een stukje boven de gemiddelde lijn en zn gewicht iets meer, maar prima in de curve. Hij groeit bijna 1 op 1 met zn zus mee. Die was 6650 met 3 maanden. Even over gehad dat Ruben erg weinig/slecht drinkt na zn griepje. Ze zei dat dit heel normaal was. Als je zelf buikgriep heb gehad, is je eetlust ook niet gelijk terug. Maarja, je wil zo graag dat hij zn flesjes lekker drinkt. Ook had hij een beetje spruw, maar dat was normaal na een griepje. We krijgen waarschijnlijk deze week eeeeeindelijk een nieuwe auto. ML heeft een bedrijfsbusje en voor privé rijden we nog altijd in een polo die ik op mn 18e heb gekocht.
Daphne; sterkte, hopelijk komen jullie weer in wat rustiger vaarwater en is Q snel weer lekker zijn oude, vrolijke ik. En dat scheel kijken, hij is nog zo jong, dus je hebt nog even te gaan naar die 6 of 9 maanden. Komt ook helemaal goed. Kirasese; wat een fijne arts (hier achter de laptop kan ik het niet met een strak gezicht typen), heeft ie ook nog wat voor de volgende keer bewaard? Anders vast voorbereiden en iets zeggen als; goh, uw ouders hebben ook niet de tijd voor u genomen, of is zo'n botte houding normaal.... Ik heb met de oudste sowieso wel geleerd om niet alles meer te vertellen, zeker niet over de dingen die goed gaan, maar misschien niet volgens hun boekje gaan. Ik werd doordringend aangekeken of mijn jeugd en mijn huidige thuissituatie toch wel goed waren (of ik dus niet bont en blauw werd en word geslagen). Ik heb vriendelijk gezegd dat ik een hele fijne jeugd heb gehad en dat het thuis ook prima in orde is en dat ik anders toch flink terug zou meppen, niet voor niets een kleine man uitgezocht Sinds afgelopen donderdag ben ik begonnen met buikspieroefeningen met zo'n apparaat en met de ea sports active, personal trainer op de wii. Ik hou het nog goed vol en het geeft een heerlijk gevoel om te doen. Weg met al dat vet!!! Ik heb nu zelfs de ambitie om buiten te gaan joggen met dat start to run programma. Even de moed verzamelen om over die drempel (letterlijk) te stappen en mijn sportbeha moet geleverd worden (anders ben ik een gevaar voor mezelf en voor de samenleving), en natuurlijk ook passende kleding halen. En dan zoef ik door de buurt (en weer lukt het niet dit met een strak gezicht te typen)
Nog een paar nieuwe foto's van Daniyar, in het net, voor een verjaardag en zijn party look Bekijk bijlage 311663 Bekijk bijlage 311665
En deze ook nog, om het af te leren (als je dat al kan afleren) Bekijk bijlage 311666 Bekijk bijlage 311667
We zijn het nog niet verleerd! ML en ik zijn gek op schoppen en pre-baby gingen we regelmatig los in de stad. Nu S op KDV zit, konden pa en ma nog eens lekker shoppen. Ik kan dinsdag dressed to kill naar mijn werk. Ik heb een vuurrode winterjas (50% korting!) gekocht, nieuwe lipgloss en oogschaduw en nieuwe schoenen. ML's favoriete winkel gaat sluiten (Setpoint) en op de valreep heeft ie nog een gaaf jasje gekocht met 50% korting. Ook nog even naar IKEA geweest en zometeen weer kolven. ML stuur ik naar de buren... we willen een schuur laten plaatsen en een nieuwe schutting aan 1 kant. Moeten daarvoor wel toestemming hebben van de buurvrouw en hopelijk een financiele bijdrage voor de schutting... @haaruitval, ook Stijn's haardos wordt minder, we dachten al dat het oma was geweest . Gelukkig slaapt ie op zijn buik dus hopelijk blijft de achterkant in tact.
Coole kleertjes!!!!!!! Echt leuke foto's allemaal! Hier lekker uitgebreid in bad geweest en gespeeld (doe al weken lekker douchen) ter voorbereiding op volgende week babyzwemmen Hier paar foto's en hij slaapt al 2.5u!!! (1e deel in bed en 2e deel op mama) http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/886110_348496318588889_822024867_o.jpg
Leuke foto's! Hier een 'hang t liefst op mamadag'. Echt niks kunnen doen, maar goed heb dr maar aan toegegeven. Morgen breng ik m ff weg om te oefenen bij zusje, dus haal ik t dan wel weer in.. En heb voor zaterdag een massage geboekt. Hopelijk kunnen ze me lekker los maken. Zaterdag drie jaar bij elkaar en dan lekker uit eten.. Oma komt dan oppassen!
kreeg vandaag helaas geen vrij dus halve dag gewerkt ik met tegenzin naar me werk komt me leidinggevende naar me toe ja er staat een cadeautje op je kantoor kom ik in me kantoor staat er een grote doos met allemaal shirtjes voor de meiden en pakjes voor lucas en een cadeau bon dat ik een jas voor hun alle 3 mag komen uitzoeken ben helemaal blij