16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hier zojuist een lachje gespot!!! Wat heeft ie een lief koppie als hij lacht!! *verliefd*

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Wij hebben een baby met verdacht veel dierlijke trekjes. Als hij iets lekker vindt, eten bijvoorbeeld, dan rekt hij zijn beentjes en eentje gaat dan zo lekker trillen van genot haha. En als je onder zijn kinnetje aait en kriebelt gaat ie lachen. Straks wordt ie zindelijk op de kattenbak...

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chila moet jou kleintje ook zo wennen aan de kunstvoeding? Zit nu al 2 dagen met krijsend manneke die enorm last heeft van krampen.. Ook het drinken gaat nu slechter en hele ritme die hij had is weg..

Cinababy hoorde ik van iemand werkt dit?

4. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Vandaag kwamen 2 collega's op kraamlunch, beide hebben ze een jongen van 1. 1 van mijn collega's heeft 'voor niets' een Aerosleep gekocht, haar zoon slaapt nl iedere nacht keurig op zijn rug. Toen ze dit vertelde vroeg ik haar of ik die mag hebben, omdat Stijn het liefst op zijn buik slaapt. Ik mag 'm zondag ophalen en ze wil er niets voor hebben. Super aardig, maar ik wil haar wel iets geven. Normaal gesproken zou ik een goede fles wijn geven, maar omdat het om baby spul gaat 'voelt' het ongepast. Ben ik gewoon raar aan het doen of weet iemand iets anders leuk om te geven als bedankje?

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    er werkt nog 1 leidinggevende tegen. hij zegt dat zn vrouw heeft ook een te vroeg geboren kindje (35 weken) en die kon na der verlof gewoon werken. dus schijnbaar moet ik dat ook kunnen

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ingrid: fijn dat je dat matrasje mag hebben! Ik vind een fles wijn niet raar hoor maar anders zou je ook een plantje o.i.d kunnen geven.

@jessyd: sommigen zijn zo kortzichtig! Belachelijk dat hij situaties gaat vergelijken!

7. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Jessy: Eikel... Verdere situatie is niet van belang? En dat is leidinggevende!!! Grr!!

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @ingrid: ik zou een setje kleding doen voor de kleine. Hoeft niet zo duur te zijn en heeft ze er ook nog iets aan. Maar flesje wijn kan ook gewoon hoor, tenzij ze zwanger is natuurlijk :).

@Jessy: niet echt vergelijkbaar natuurlijk! En wat boeit t nu dat zij dat moest, dat hoeft toch niet te betekenen dat hij jou moet benadelen toch? Ik snap dat soort mensen niet...

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Jessy dat is echt typisch geval van alles over 1 kam scheren!!! Gewoon lekker ziekmelden hoor en wij komen eraan met de fakkels en hooivorken!!!

Ingrid ik zou iets van kleertjes voor de kleine kopen of stukje speelgoed en misschien voor je collega een bloemetje erbij

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ingrid dat is fijn! Iets voor de kleine en een bloemetje/fles wijn voor de moeder is wel leuk denk ik.
    Slaapt je kleintje al in zijn ledikantje?

Jessy wat belachelijk! wat een vreselijke leidinggevende! Alles en iedereen met elkaar vergelijken kan toch niet! Ziekmelden maandag!!

Versluis :D:D:D

11. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ga me ook zeker ziek melden.
    desnoods schrijft me man een brief die is arts dus lijkt me dat hij het wel kan inschatten

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Jessy: 35 of 27 weken is me nogal een verschil... En dan zou hij júist moeten weten wat voor impact dat kan hebben.

Tip: Ene oor in, andere oor uit. En als hij de enige leidinggevende is die nog tegen zit, wil dat zeggen dat er andere leidinggevenden zijn die 'mee' zitten, toch?

13. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ja de rest wil me nog een week thuis houden alleen deze staat best hoog (leiding gevende van nederland)
    en als ik zo nodig moet werken wil ik 1 project doen en dan thuis

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat doe je voor werk eigenlijk?

15. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ik werk op een internationaal modellenbureau
    en ik leid daar een afdeling met modellen

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En je kunt (een deel van) je werk vanuit huis doen?

Zou dat voor jou een werkbare middenoplossing zijn?

17. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ik zou een klein deel thuis kunnen doen
    alleen met 3 kinderen wordt dat al wat lastiger.
    en ik kan niet naar mijn klanten toe in binnen en buitenland

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Vogeltje, bedankt voor de tip, hier lijkt de cinababy echt goed te werken nu, sinds vandaag geen krampjes gehad! Hopen dat datvzo blijft :)

Chila, ik geef ook 3 x 3 druppels, heb weleens extra tuseendoor gegeven hoor, gek genoeg werkte dat dan ook binnen 15 min. Nu heeft ze gelukkig geen krampjes meer gehad!

Schoonmoeder komt hier ook vaak, onaangekondigd ook. Heb daar nog niet zoveel last van, maar op verjaardagen, iriteer ik me rot aan dr gedrag, met mijn kind aan iedereen te showen alsof het van haar is. Eerste verjaardag laten gaan, was te verbaasd en vermoeid om er iets van te zeggen, en vriend was ook te verbaasd. Tweede verjaardag gewoon continu zelf gehouden onder het mom van dat ze niet lekker was, gek genoeg deed ze ook zielg, net alsof ze wist wat ik wou uitstralen, heel grappig eigenlijk. En eerst volgende verjaardag gaat mijn vriend van e voren duidelijk maken dat het ons kind is en dat wij zelf bepalen wie haar vast mag houden.

Sweetdreams, als 6 uur tussen een voeding doorslapen is, dan slaapt Savannah bijna elke nacht door...... Ik ben het daar ook niet mee eens hoor....Gaaaapppp. Wat leuk dat hij lacht zeg!

Liefdis, cinababy is idd beter, hier ook erst infacol, had ook het idee dat t verstopte idd en infacol vond zij ook minder orettig, kokhalste na de zoveelste dosis op een dag.

Versluis, heb jij ff een goeie nacht gehad zeg, lekker hoor. Denk dat Savannah ook zelf langer dan 6 uur tussen voefingen kan hebben soms, maar ik zet aktijd me wekker 6 uur later. Weet jij hoelang dat nog moet officieel?

Natalievs, cinababy werkt hier echt goed, je moet het wel paar dagen geven wil het goed helpen, ik begon er dinsdag mee en vanaf vandaag werkt het echt goed naar mijn idee.

Ingrid, wat een aardige collega heb jij zeg! Ik zou ets geven waavan je weet dat ze het leuk vind, en ook ets voor de kleine.

Hier heb ik vanmiddag voor het eerst een echte lach gezien, was zo mooi, ik was zo blij, en knuffelde der, en ik was te enthousiast denk ik, want ze schrok ervan en begon keihard te krijsen.... Rest van de dag, geen lach meer gekregen. Morgen opnieuw proberen...

19. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Helaas, hier weer om de 3 uur :(

20. chila

chila Niet meer actief

Gelukkig viel het vandaag mee met schoonmoeder. Ben benieuwd wanneer ze weer komt ha ha.

Hier om half 1 de fles gegeven, daarna een poosje gezeten want ze had krampjes. Nu sliep ze lekker en toen spuugde ze, dus even omgekleed. Nu slaapt ze heerlijk!
    Zie echt verbetering nu, slaapt in eigen bed, wel bij ons op de kamer. Wil haar nog niet alleen laten liggen. Kan dr nu ook wakker wegleggen. Het heeft allemaal even tijd nodig, ze zijn ook nog zo klein!

Deel Deze Pagina