16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Wij vanavond voor t eerst met zn tweeen weg geweest sinds Lennox.. Lekker ff uit eten. 3 jaar samen alweer..
    Was gezellig, maar vond t ook wel weer leuk om de kleine man te zien.. :)

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    En whoppie hoe was het etentje??

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Lekker! En ook wel ff fijn met zn tweeen.. Vond het ook niet erg weer naar guis te gaan. Maar was wel ff gezellig en leuk met zn tweetjes. Even iets anders dan luiers en flessen :) ;)

4. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wat lekker whoppie!

Mijn laatste week verlof is aangebroken... Helaas!!
    Van de week nog maar extra genieten van mijn ventje...

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Geniet van je laatste week!

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hallo dames, even paar dagen alleen meegelezen. ML was 3 dagen thuis deze week omdat hij niet kon werken door de vorst. Dus even wat dingen aangepakt in huis. Ik heb een middag alleen geshopt en bij de kapper geweest. Heerlijk genoten van de vrijheid die ik even had.

Alles gaat hier prima. Heb Ruben afgelopen gister en eergisternacht een beetje laten huilen. Hij sliep door voordat hij ziek was, en toen is hij een beetje in de watten gelegd en kwam daarna dus weer 's nachts. Heb hem 2 nachten vanaf 4 uur zoet gehouden met speentje. Het heeft (denk ik) wel geholpen want vannacht was het 21:45-5:45 speentje - 6:30 wakker. Flesje gegeven en weer geslapen tot 10:00.

Meneer heeft nu honger, dus die gaan we even een flesje geven. Vanaf morgen reageer ik weer.

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Leuk Whoppie!

Leuke foto's ook weer!

Hier een dag gister om de 2 uur voeden. En we waren op visite de hele middag in Gelderland dus dat was wel vermoeiend.
    Vannacht ook weer erg vaak.
    21.00-00.00-2.00-5.00-7.00-9.30
    Regelnacht?
    Voorspelt niet veel goeds voor dinsdag als ik weer moet werken.

Ook drinkt hij weer erg onrustig sochtends. Zo duren de voedingen erg lang... zou hij weten dat ik moet gaan werken? En dan smokkelt hij nu al minuutjes met mama samen?

Ik heb afgelopen week een spier in mijn bovenarm verrekt of iets met boodschappen halen. Doet nu wel erg pijn. Gelukkig kan ik Kyan wel nog dragen maar bepaalde bewegingen doen zeer. Hoop dat het snel overgaat.
    Mag ik iets van pijnstilling nemen met BV?

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Nou, voor de derde keer deze winter dat ik wakker wordt met griep. Heb er eigenlijk wel schoon genoeg van onderhand. Vooral omdat m'n productie dan weer flink dipt.

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Flash, paracetamol mag sowieso. Ibuprofen ook. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet.. Hopelijk is de pijn snel over!

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Beterschap!

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gisteravond... of zeg maar: vannacht...

Ik lig lekker te slapen, KatMan zou de late voeding doen.
    Rond een uur of één hoor ik hem inderdaad naar boven sluipen, en zachte Xavi-geluidjes. Ik hoor 'bzzzt'.

Ineens knalt het grote licht aan, een doodsbange KatMan duwt me Xavi in mijn handen.

'Er is iemand beneden!!! De camera van de babyfoon bewoog en werd op mij gericht!'
    :$:$:$

Er moet iemand naar binnen geslopen zijn toen KatMan even in de garage was!

Uiteraard ben ik meteen klaarwakker, neem Xavi-met-ingeplugde-fles aan, en lichtelijk in paniek bedenken we wat we gaan doen:
    Onze telefoons liggen beneden.
    In mijn nachtkastje ligt nog wel mijn taser, die ik ooit eens gekocht heb toen ik alleen in een achterstandwijk woonde. Helaas: batterij leeg.

We gaan op zoek naar een stok of iets om KatMan mee te bewapenen. Als kippen zonder kop rennen we - krampachtig onze koelte bewarend, maar feitelijk doodsbang - de slaapkamer door.

Totdat ik iets zie oplichten in KatMans' vestzak!

Het is het schermpje van de babyfoon... waar het bedieningspaneel voor de camera op zit... Door KatMan even snel in zijn zak gestoken omdat hij de garage in ging.

Blijkt dus dat tijdens het voeden Xavi's gewicht exact de juiste knopjes ingedrukt heeft, waardoor de camera uitgerekend naar KatMan toe bewoog..

We hebben eerst nog een uurtje beneden gezeten om tot rust te komen, dat kan ik je wel vertellen!

:)

12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Whahahahaha Kat, hilaaarisch. Zou ook wel een erg vreemde inbreker zijn die met de camera van de babyfoon gaat spelen. Maar ik zou me ook helemaal kapot zijn geschrokken.

@flashy, pfff wat veel voedingen. Volgens mij zijn regeldagen op 3 maanden heel normaal toch?? Heb er niet heel veel verstand van.

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Precies! Eéntje die psycho is, en helemaal niet bang. En ons al gezien én gehoord heeft..! :)

*zoekt schone onderbroek*

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Stel je toch voor dat we wél onze telefoons binnen bereik hadden gehad. Ik zie het al voor me, hoe we onder het bed op de politie zouden hebben gewacht.

En hoe we zouden hebben moeten reageren, als we het schermpje in KatMans' vestzak zouden hebben ontdekt.

Foutje, bedankt..!

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Haha kat, ik zie het al helemaal voor me. Een inbreker die met de babyfoon gaat spelen. Schrijven jullie al deze dingen op voor xavi later?

Oh en mannen, of ik zo even z'n fles kon maken en geven, dan zou hij Q omkleden. Ik lig nog in bed, dus vroeg of hij dat wilde doen. Daar was hij het niet zo mee eens tot ik hem herinnerde aan de keren dat hij ziek was of op stap geweest was. Dan laat ik hem ook met rust. Dus hij gaat hem omkleden. Maar eerst natuurlijk 5x vragen wat hij aanmoet ;). En dan sorteer ik alles al voor in stapels in de kast. Achjaa, het is hem uiteindelijk gelukt! En zelfs aan de schone romper gedacht ;).

16. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @babyzwemmen: is Oegstgeest is ook nog wel te doen voor mij. Ik ga van de week eens bellen met mijn zorgverzekering (helaas geen Z&Z) of die wat vergoeden.

Hier gaat t best goed. Vannacht 20.30-2.30-7.30. En overdag slapen gaat ook steeds makkelijker. Net op zijn buik neergelegd, gaat hij ff rondkijken, wordt een beetje zeurderig, krijgt een speentje en slaapt (binnen 10 minuten). Weet niet meer wat ik moet doen met mijn tijd..
    Gisteravond ook maar weer eens langer opgebleven tot 23.00 (ging meestal gelijk met Eli naar bed rond 20.00-21.00). Maar weer een beetje tijd aan vriendlief besteden :)

@kat: lol :D

17. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hier ging het drinken ook een paar dagen slecht, hele sessies van 45 minuten net voordat ie naar het KDV moet. Ik ben 'm nu aan het 'leren' dat het na 20 mins klaar is. Dan gaat de tepel uit het mondje en kijk ik of ie genoeg heeft gehad. Huilen is tepel terug hoor, maar ik vond het het proberen waard want anders kan ik nooit naar mijn werk vertrekken. En het werkt, 9 uit 10 voedingen heeft ie na 20 mins genoeg terwijl ik 'm voorheen 30 mins liet drinken. Ik vond het wel gezellig en mijn papzakje nooitgenoeg ook.

Nachten gaan hier gelukkig steeds beter (afkloppen!) vannacht 21:30-4:30-9:10 en ligt nu nog te slapen.

Krijg nu wel de terugkerende discussie dat het aan mij ligt dat S niet doorslaapt omdat ik de voeding niet om 23:00 geef ('zoals het hoort) maar om 21:30 omdat ik daarna wil slapen. ML wil zelf ook niet de afgekolfde melk om 23:00 geven dus dan ben ik er klaar mee hoor.

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Haha kat lol!

Daphne beterschap! En laat je vriend idd maar wat doen als je ziek bent.. :)

19. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Whahahaha Kat!! Wat een heerlijk verhaal...

20. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Wow, mooie tijden! Eindelijk! ;)

Deel Deze Pagina