16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Gelukkig echo was schoon lichaam heeft t zelf opgeruimd.. Goddank is er eerst een echo gemaakt want ze wilde gelijk tot curretage overgaan

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Fijn! En idd gelukkig eerst een echo!

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    fijn aapie! Nu weer lekker naar huis! Was het nu inderdaad een stuk placenta?
    hebben ze nog uitgelegd hoe dat kan?

@Ingrid, whoehaha echt grappig. Ik zie je zo helemaal voor me!
    Welk merk en maat zwemluiers heb je gebruikt? Goed bevallen?
    Ben jaloers op jouw dagen KDV en de regelmaat! Super fijn! en wat drinkt hij veel. :)

Kyan drinkt met moeite 2x50cc per voeding uit de fles. 2x kleine hoeveelheid want als het afgekoeld is lust meneer het niet meer. Ik heb zo'n vermoeden dat Kyan juist alles bij mij wilt inhalen.... nou ja, dat zien we morgenavond wel weer.

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Aappie, gelukkig maar :)! Wel schrikken natuurlijk, ben blij voor je dat curettage niet nodig is.

Ingrid, haha! Dat is wel heel extreem vroeg :p. Ik ben ook meer van het zo lang mogelijk blijven liggen ;). Alleen vanochtend een half uur te vroeg met aanlopen richting ziekenhuis. Had me vergist in de tijd.

Rijstebloem, proberen kan geen kwaad toch? Als het niets doet, merk je het gauw zat :). Z'n ingewanden zullen niet gaan koken door een schepje door de fles heen. Beloofd.

Bij de orthopeed was alles goed. Bandage zat alleen te laag en te strak, wat z'n maag waarschijnlijk beknelde. Grmbl, ze hebben het zelf zo strak gedaan! Heb m'n woede maar even ingehouden.

En zoals ik al voorspelde een giga productie dip :(. Waar ik normaal 2 voedingen kolf 's ochtends, was het nu net 1. En door het zkh en boodschappen kon ik net pas weer kolven. Ik zit weer in een tweestrijd, stoppen & meer rust of doorgaan ;).

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En wat zijn ze toch lief als ze slapen :)

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier CB geweest.

3mnd: 6770gr en 62.5cm
    Weer prikjes en gehad over zijn weinige slaap overdag.
    We krijgen nog tel van verpleegkundige met evt tips.

Wel veel slijm in longen en moeten we ff in gaten houden of niet erger word.

Voor de rest gezond en doet goed :)

Wij woensdag babyzwemmen en weet zeker dat ik me ook zo gehaast voel hahahaha
    Vanavond ff bikini passen.

Kiann drinkt nu 5x 200cc... dus echt de MAX...
    Dus als hij nu weer hongerig word dan gaan we plan opstellen.
    Wel is nu gewicht/lengte verhouding meer naar gemiddeld ipv hoog.

Gelukkig een echo aappie!!!

Leuke foto's van de knapperts!
    Word knappe meeting met de 16-31dec (uitgerekende) beebjes

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik heb zwemluiers van Kruidvat gebruikt. Zij hebben geloof ik 2 maten, klein en groot. Ik had Small. Je doet ze aan als broekjes en het ging prima. Maar nog geen big poop gehad dus dat kan ik je nog niet vertellen.

De regelmaat (al kan ie zo omslaan) is fijn en ik ben met name blij dat ik 'maar' 3 flesjes mee hoef te geven naar KDV. Dat kost me ongeveer 5x kolven (en dat is best pittig - melkkoe!) maar het gaat dus wel zonder in te teren op de vriezervoorraad. Op vrijdag (ML's papadag) werk ik thuis dan kan ik live voeden ipv eindeloos kolven.

Stijn drinkt gelukkig goed uit de fles, soms aan de borst wil het niet. Denk dat ie nu teveel dingen ziet en hoort en afgeleid is van het doordrinken. Bijvoorbeeld de poes die luid mauwend binnenkomt, papa die tegen mama begint te praten. Sowieso mama (en dan lief glimlachen) en dan meer aankijken dan drinken... Vandaar dat ik vanmorgen zo idioot vroeg was haha!

Morgen 1e werkdag.. dressed to kill (maar blaren op mijn tenen van de nieuwe schoenen), kolftas, laptoptas, vuurrode 'hello I am BACK' winterjas en 30 chocolaatjes met blauw & witte muisjes omdat ik denk dat enorm veel mensen me gemist hebben en me gaan feliciteren. Ik zal morgen posten hoeveel chocolaatjes erover bleven haha!

8. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    aappie: gelukkig eerst echo en is alles goed.

leuke foto's komen weer voorbij.

hier net naar dokter dani erg benauwd veel slijm lijkt het niet kwijt te kunnen en ineens viel hij weg of viel in slaap in ieder geval het zag er eng uit en hij begon er steeds erger uit te zien.

gelukkig longen schoon, maaaarr

zoals hij wel vaker doet deed hij nu dus ook bij de dokter gelukkig..
    het geluid van verslikken dus heel hard inademen alsof de speeksel ion zen longen zit, moeilijk uit te leggen.

vraagt de dokter doet hij dit wel vaker, ja minimaal 1 keer per dag en met name als hij in slaap valt of tijdens slaap en is daarna dan ook gelijk wakker.

dokter wil toch graag dat ik hiermee naar de kinderarts ga want het klinkt toch als een blokkade op dat moment... eindelijk word er actie ondernomen en hij een keer nagekeken.... nu maar hopen dat de kinderarts ook niet zegt "ja hoort erbij"

pfff was me me eind van de middag uurtje wel zeg...

9. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Herkenbaar! Kyan is sinds een paar dagen erg afgeleid door alles om hem heen en drinkt daardoor veel korter en slordiger. En mij aankijken inderdaad en dan beginnen te lachen.... dan loopt de melk zo aan de andere kant zijn mondje uit. Maar wat een heerlijke glimlach :D

Morgen ook 1e werkdag, nieuwe kleren check. Al heb ik de schoenen reeds ingelopen. :)
    Koeltas en kolfspullen gereed, maar ik heb geen kolftas :( De tas die ik wilde gebruiken is vermist....? Fijn die zwangerschapsdementie... Dus maar een simpel schoon tasje waar ik de kolfspullen in kan stoppen.

Ik heb slagroomsoesjes met witte chocolade en blauwe muisjes gemaakt. Morgen naar het hoofdkantoor en overmorgen op mijn eigen locatie uitdelen. mmm

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Wanneer kun je bij de KA terecht? Succes! Fijn dat de HA je wel serieus neemt. Zul je normaal altijd zien dat ze bij de HA nergens last van hebben. :)

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @ingrid en flash: succes morgen eerste werkdag!

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    wat een lieverd

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Zo... ik ga naar bedje... ben kapot na 37u wakker :D

Truste!!!!

14. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Nou mag dat ook even!! Weltrusten...

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkdagje er ook op! Ben kapot dus ga ook naar bedje!

Succes voor degene die beginnen met werken!

Smurfin fijn dat je naar de ka kunt!

Middag slaapjes is hier ook ineens ver zoek..

16. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van mijn moppie bij oma vandaag.. Hij heeft het naar z'n zin zo te zien :D

17. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 :D

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Slaap lekker allemaal!!

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Heb vraagje...
    Dit is al 4-5 dagen nu.
    Hij eet zijn flesjes goed (5x 200cc dus MAX) en is ook gewoon mega gezellig en lehk daarna. Tot bepaald punt en dan word hij moe.
    Hij slaapt nergens anders dan mama en afgelopen weken wel 1-2u zelfs...
    Nu dus slaapt hij 10-20min, word dan ineens KLAARWAKKER...
    Is 2min vrolijk en dan KEIHARD krijsen en krijsen en krijsen alsof hij mishandeld word...
    Kan hopelijk toch geen honger zijn? Ik denk echt ergens last van, maar ja... van wat... pffff lopen, wiegen, afleiden, knuffelen, speen en zelfs draagdoek wil die niet...
    Ga toch maar eens osteopaat bellen, zal wel iets mis zijn ofzo...

Hij poept nu wel maar om de dag ipv elke dag... kan dat er iets mee te maken hebben?

Het zit het arm schaapje ook niet mee hoor... pfffff elke keer als beter gaat word het weer ellende..

Deel Deze Pagina