16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Net bikini gepast
    die ik gekocht had tijdens zwangerschap, want oude passen me boobjes nog steeds niet in... :D

En ik vond dat best meeviel en ik ga dus "gerust" babyzwemmen morgen.
    Ben lekker aan afvallen met Sonja Bakker, maar dat is enkel voor laatste 5-6kg...
    Week 1 al 1.5kg dus nog 3-4 te gaan...
    Striae is wel lelijk maar opzich viel het me mee... stond er verbaast van zelfs dat het me meeviel... :$

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    1e werkdag zit erop. Ben kapot.... pffff alsof ik alweer 3 weken aan het werk ben.
    Vanochtend een heel klein traantje moeten wegpinken, maar wat een goed gevoel om weer naar huis te gaan, naar mijn gezin!
    En daar werd ik beloond met een prachtige lach van Kyan, en kus van ML natuurlijk :)

Ik lees van de week wel even alles terug. Denk dat ik vroeg in bed duik vanavond.

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @werkende mama's, sterkte en succes met het vinden van ritme.

@tandarts, hier alles al achter de rug. Hier 3 vullingen rijker en 1 verstandskies en afgebroken wortel armer. Moet alleen nog afspraak maken bij de mondhygiëniste voor verwijderen van tandsteen.

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nu twee dagen gewerkt. Best heel erg druk... Vond het wel weer leuk om te werken maar je houdt amper tijd meer over. Heb wel alles gelezen maar niet alles onthouden :)

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Tandarts, ik ben er vorige week geweest en ik sloeg zowat stijl achterover! Ik had gewoon geen gaatjes of wat dan ook. (Heb een heel zwak gebit.) Zouden die laatste 10 weken funest zijn voor je tanden ofzo :p?

@Bikini, ik ben echt weer helemaal terug in model (eigenlijk zelfs dunner dan voor de zwangerschap ;)). Maar in een bikini, durf ik niet meer goed. Ik heb geen striae op m'n buik gekregen, maar wel wat op m'n heupen, dus ik ga voor een tankini! Andere valt het vast niet op, maar mij valt het wel op, dus dan liever comfortabel in een tankini dan niet op m'n gemak in bikini.
    Ik heb bewondering voor de dames die dit wél durven!

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Succes en sterkte aan werkende dames die overdag hun beebje moeten missen.
    Ik werk 3 nachten en slaap gewoon niet/weinig.
    Maar mis daardoor niks.
    Morgen weer :)

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Vogeltje zoooooo stom, zie ik hier het pakketje helemaal klaar liggen.. dacht echt te zweren dat ik het je opgestuurd had!! :$ wat ontzettend stom zeg! Ik ga je een kleinigheid sturen.. zit je meissie in maat 62?

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hier krijgt de kleine meid morgen de eerste prikjes :(

Zie er ontzettend tegenop, maar het moet

Esmee spam! :)

9. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @tandarts, over 2 weken terug hier ook 2 vullingen :x

@werkende mamma s, sterkte hier zitten er 2 weken op werk 2 dagen dus goed te doen.

Vandaag weer babyzwemmen zinin

10. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    @tandarts, hier ook een slecht gebit (iedere halfjaarlijkse controle prijs), maar de laatste keer vorige maand had of mijn tandarts medelijden of ik had gewoon mazzel: helemaal niks!

@mamavanBas&Esmee, wat een snoepje!!!

@eerste werkdag: super leuk om mijn teamgenoten weer te zien. Ze hadden me heel erg gemist als persoon en als collega om de workload mee te dragen. Ik had 30 chocolaatjes gekocht met blauw/witte muisjes, allemaal op door mijn 6 collega's. Ik had gehoopt dat er nog wat management me zou komen feliciteren, maar die bleven allemaal zitten ondanks dat ik verschillende keren langsliep, met mijn kolftas. Erg jammer, maar zo werkt het helaas in ons grote bedrijf. Dat deed me wel wat :(.

Vandaag werk ik thuis, hoop dat het kolven dan beter gaat dan op het werk (totaal opbrengst van 260 cc). Stijn was al, na een nachtvoeding om 3 uur, om 6:45 wakker dus met ML mee gaan douchen.

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik ga vandaag met Lennox zwemmen. Heb er zin in...
    Zusje is jarig, dus ik ga met haar en neefje en mijn moeder..
    Ben benieuwd wat hij er van vindt.. Kan ie vast oefenen voor t babyzwemmen. Helaas had Lennox vannacht geen zin om door te slapen, was dus weer eens een nachtvoeding.
    @mamavanbas: leuke foto!

@ingrid: vervelend dat je management niet eens komt feliciteren. Ik heb van de directie een kaartje en van het college van b&w een bosje bloemen gehad en ik denk dat als ik ze tegen kom dat ze me dan ook nog wel feliciteren. Ons afdelingshoofd en teammanagement zijn zelfs langs geweest. Maar misschien is het bij ons iets minder groot dan bij jullie.

Ik spam straks nog wel een foto van Lennox in zwembroek! :) hij is zo leuk!

12. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    :O net inslaap gevallen op het werk. de ritjes ziekenhuis hakken er toch iets meer in dan gedacht

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mamavbas: maakt niet uit hoor! En ze zit nog steeds in 56 :)

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier net babyzwemmen gehad!
    Vond les niet zo... dus ander zwembad volgende keer.
    Weet niet hoe jullie lesjes eruit zien?

Hij heeft wel megaaaa leuk gehad. We zijn er zelf na 45min uitgegaan maar hij vond het nog wel prima haha.

Geen sec gehuild ook niet met omkleden :)
    Hier foto van me ventje in water
    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/893222_350759151695939_1316872901_o.jpg

En ML met hem tijdens lesje (2e van links)
    http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/887141_350759238362597_1998110774_o.jpg

15. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Ik lees nog steeds mee :) t is alleen zo lastig reageren via de telefoon (vind ik dan).

Afgelopen nacht: 19.45-7.30.. Jawel!! Gewoon bijna klokje rond!! Alleen heeft mijn arme tiet plaats moeten maken voor een duim (ja, een DUIM, pfff belachelijk, een duim is toch nie lekker)... en moet ik wakker worden met ploftieten. Respectloos gewoon :$:p

@werkende mama's: lijkt me echt wennen weer. Idd, t begint net leuker te worden moet je weer aan de slag.

@tandarts: moet over een paar weken terug voor een vulling

@zwemmen: zou best in bikini durven hoor. Wel wat striae op borsten en heupen, maar mijn buik is heel netjes achtergelaten. Heb wel nog 6 kilo extra (die ik er volgens mij nooit meer af krijg), maar ach.. de andere 15 kilo ben ik wel kwijt :)

Kom er net achter dat ik geen rompertjes maat 68 heb (74/80 weer wel:() dus die moet ik snel maar gaan halen, 62 begint alweer een beetje krapper te worden. Pfff werd t weer nou maar snel beter, kan ik tenminste fatsoenlijk winkelen..

Van de week voor t eerst op de rug gedragen:
    18032013112a.jpg

En dit zie ik voortaan elke ochtend:
    18032013094a.jpg

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Leuke foto's weer! :)

Hier vandaag voor het eerst een paar overtuigende schaterlachen-met-geluid toen ik Xavi ondersteboven 'hoepla' deed.

Met aansluitend een flinke mond zure melk over me heen, maar ach... dat doen ze, heh? :)

17. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    welk zwembad ben je geweest?

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Heemstede.

9u stond op website...
    Begonnen pas 09:30u...
    En enkel heen en weer en liedje...
    Konden maar 15min meedoen want tja houd eens op...

Geen leuke atributen of jonge baby gerelateerde dingetjes.
    Was leuk lesje voor 1+jr!

19. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ow dan hoeven we niet naar heemstede toe om te zwemmen

20. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ohhh kirasese als ik die foto's zie dan wil ik ook zwemmen, maar helaas ben al anderhalve week ongesteld.. HOUD DIT OOIT NOG OP!!!!
    en wat een leuk zwem outfit, blijven ze daar ook warmer in???

vandaag kinderarts geweest, alles was goed, het zit hem voornamelijk in zen bovenste luchtwegen, dus weer aan de xylometazoline neusspray ... mocht niet van huisarts maar van ka dus wel gelukkig en tussendoor nacl druppels

blij dat er geen gekke dingen uitkwamen, en dat gieren van de ademhaling is omdat het slijjm in zen keeltje loopt...
    de verhoging van 37.8 soms 37.9 mag ik voorlief nemen als dani goed alert is, lacht en eet en poept alleen als het boven de 38 graden komt altijd even een arts laten kijken... ik had zelf al gezegd kom voortaan wel vanaf 38.5 maar dat mocht niet hihih

ben blij dat nu iemand met verstand naar me mannetje heeft gekeken.

gister avond huisartsenpost geweest want hij had 38.2 was er een huisarts in opleiding. niet erg maar ze zocht alles op op der tablet... ik kan zelf ook googlen.. vervolgens in oortjes kijken lukte niet goed maar voor zover ze kon zien niet rood.
    keel kijken, stok in mond dus dani probeerd met zen tong die stok eruit te werken zegt ze ohhh dat gaat niet zo makkelijk maar voor zover ik kan zien niet rood.
    temperaturen. wij pakken een termometer doen daar een plasticje omheen en doen de thermometer dan onder zen oksel met kleren aan... dus ik bedoel niet thermometer tegen lichaam maar echt met zen trui aan en dara die thermaoter.
    zegt ze ohhh hij doet het niet goed ik zeg nee duh er zit nog een trui voor.. doe het dan rectaal.
    zij rectaal blijft de temp al 1 minuut hangen zegt ze nou zeg hij moet nu toch weleens gaan piepen.. ik zeg nou als die zo lang stil staat kan die hooguit nog 0,1 stijgen maar dat is de moeite niet...
    pffffff gelukkig kwam daarna nog de echte arts....

Deel Deze Pagina