16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    mishur wat heerlijk zo wakker worden :)

aappie: jeetje meid kop op.... hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je velletje voelt.

morgen mijn eerste werkdag, moest eigenlijk vandaag maar ja vond het belangrijker om naar de kinderarts te gaan.

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Pffff Smurfin, wat een amateurtje. Wist ze zelf wel wat ze aan het doen was?? Stel dat je daar met gierende spoed terecht zou komen. Ooow hij ademt niet meer...uhm eens even op koekel kijken - baby ademt niet...u moet onmiddelijk met hem naar de HAP mevrouw. Ow shit daar zijn we al... *ziet rare scenario's voor zich*

@kirasese, jammer dat het lesje tegenviel. Ik heb nog nooit officieel baby-gezwommen (is dat een werkwoord?) Maar wat voor een entertainment zou je verwachten voor baby's van 3 maanden?

@Mishur, ooohw, wat heb jij een prachtig kindje. En wat super dat hij zo goed heeft geslapen. Als ik het iemand gun, is het jou wel. Die rondetijden, die je hier soms postte, waren niet best soms.

@Ingrid, fijn dat je zo hartelijk ontvangen werd door je collega's. Je werkte toch bij Philips?? Of heb ik dat ooit gedroomd? Maar vervelend dat je bijna genegeerd werd. Krijg je ook het gevoel alsof je een nummertje ben.

Hier gaat alles prima. Ruben heeft nachtje gemaakt van 22:15-6:30. Ik vind het heerlijk als hij uitslaapt tot 8:00, maar kom dan 's avonds voor geen meter uit. Vanochtend even heerlijk wezen shoppen. Vooral geld uit gegeven voor mn meisje. Ik ben echt dolgelukkig met mn koningskoppel, maar shoppen voor een meisje, blijft leuker dan voor een jongen. Vanavond hebben we verjaardag van zwager, dus DL ligt vanaf 2 uur op bed en Ruben vanaf 3 uur. Dat gebeurt zelden, dus ik geniet van mn rust.

Heb voor Ruben vanochtend van die superschattig kniekousjes gekocht met ruitjes. Had vorige week bij de zara van die zomershortjes gekocht en dan trek ik die nu al aan, in combinatie met zulke kniekousjes. Helemaal leuk! Ik hou van zo'n ot & sien stijltje.

3. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @smurfin, lekker zo n arts in opleiding! Gelukkig kwam er niks ernstigs uit in het ziekenhuis!

@babyzwemmen, hier word het half uurtje leuk opgevuld de les waar we nu inzitten is tot 1 daarna gaan ze door. We beginnen op de trap met wassen enz! Daarna naar het diepere gedeelte waar veel liedjes worden gezongen ook een paar keer heen en weer zwemmen op buik en rug.

Leuk die foto s die weer lang komen.

Hier even een Lana spam groote lol in de box kan ze echt een tijd vol houden.

image.jpg

4. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    dat verhaal van arts in opleiding doet me denken aan de verhalen van ml toen hij nog in zn opleiding zat

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Wat teleurstellend van je management! Ga je er ook een opmerking over maken? Zou ik wel doen!
    Een kolfopbrengst van 260 cc is toch netjes?
    Hoevaak heb je ervoor moeten kolven? en wat drinkt Stijn?

Ik voed thuis om half 8, kolf rond 11 uur en 14.00uur op kantoor en zorg dat ik weer thuis ben om 17:00uur. Live voeden en daarna nog even op de laptop thuis werken. Ik maak weer gemakkelijk dagen van 9uur.
    2 x kolven een opbrengst van 330cc, lijkt mij ook voldoende. Kyan drinkt uit de fles 100cc of een enkele keer 150cc.
    Maar hij haalt de schade wel in als ik thuis ben. De hele nacht om de 2 uur kunnen voeden....:)

Ik had een warm welkom van mijn team, bos bloemen, leuk kaartje en een lekkere lunch. De soesjes vielen goed in de smaak.
    En het is alsof ik niet ben weggeweest, tenminste zo voelt het alweer na 2 dagen werken. Meteen beleidsvergaderingen, teamoverleg en raad van bestuur vergaderingen gehad. Nou ja, ben ik wel meteen op de hoogte van de actualiteiten.

@Mishur, wat een tijden! Wauw! Maar jammer van je ploftieten, even afkolven voor het slapen?
    Mooie foto's, lekker op de rug dragen. :) Inderdaad een heerlijk mannetje.

@babyzwemmen, leuk!!! Ik heb ook zin om te beginnen:)

@Kirasese, leuke foto's! Wat heeft Kiann voor pakje aan? wat verwacht je van babyzwemmen? Beetje op en neer in het water en wat liedjes lijkt mij prima voor een 1e keer? Die leuke materialen komen later misschien?
    Maar het moet natuurlijk wel leuk zijn. Hopelijk is het andere bad leuker voor jullie!

@Kat, :D:D Als ik vliegtuigje speel komt er van opwinding al een stroom zure melk, jij gaat al een stapje verder. Ach zolang Xavi het maar leuk vindt :)

@Smurfin, arts in opleiding, was ze net 2 weken gestart ofzo? :(

@jkuil, heerlijke lach!

@sweetdreams, foto aub! Ben benieuwd naar die kniekousjes :)

@aapie, ik kan je topic niet vinden :( Zal wel aan mij liggen :)
    Maar ik kan wel raden... dikke knuffel en denk aan wat belangrijk is. Jij en je gezinnetje. De rest komt op de 2e plek. (of nog veel later.....)

Sorry, maar ben de rest even vergeten.
    Tis ook wat, van 14 weken babybabbel naar intellectuele gesprekken. Mijn hoofd is dol :p

Iemand had hier een foto geplaatst van droge huid/eczeem. Ben je al naar de HA geweest?
    Kyan heeft ook van die schrale plekken die niet over gaan.
    Op zijn romp, ellebogen en knieen vooral. Ik smeer nu al met olie, dat helpt even maar is daarna weel schraal.
    Gelukkig lijkt hij er niet veel last van te hebben.
    Misschien even langs de HA, maar heb ik eigenlijk geen zin in. :( Mijn HA is met pensioen en de vervanger is zo druk, meestal krijg ik een arts in opleiding, en die zijn zo jong en onervaren wat baby's betreft. Ik heb er iig niet zoveel vertrouwen in .

So, heel verhaal geworden. Fijne avond.

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik zal zo een fotootje plaatsen, kga hem nu badderen...Dat wil zeggen, en dip in de pool geven bij ML.

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hier de beloofde foto van de kniekousjes..

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @babyzwemmen: voor de hele kleintjes is er denk ik ook niet zoveel meer dan btje op en neer in water. Maar we zullen zien wat er hier gebeurt op 6 april.

Wat een leuke foto's weer!

Morgen gaat de kleine man wennen op het KDV en ga ik vast wennen op het werk :). Agenda bijwerken en uren invullen voor het hele jaar, mss wat mailtjes lezen en dan de kleine man weer ophalen. Is maar 2,5 uur...

Vandaag heerlijk gezwommen in Oss. Lennox vond t ook ff leuk.. ook veel geslapen, want wat is een beetje dobberen vermoeiend.. ;)
    Nog ff Lennoxspam: in zijn zwembroek, bij mijn zusje op t been zittend. En in zijn winny the pooh-badjas..

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Cool sweetdreames! staat m goed!

10. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sweatdreams, wat een geweldig setje!!

@whoppie, stoere zwembroek!!

11. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was vandaag bij het babyzwemmen een babytje van 7 weken wat is Lana dan alweer groot!!

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Sweetdreams, erg leuk!!!
    whoppie, coole zwembroek!

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ik kan niet meer op alles reageren, de tijd ontbreekt me de laatste weken nog al. Gelukkig heb ik nu al weekend :).

Veel leuke fotos voorbij zien komen weer.

Flashyfly, voor de droge plekjes, kun je smeren met vaseline lanette. Alleen te koop bij apotheek. Dit werkt echt heel goed.

Ik werk nu alweer 3 weken, tijdens mijn afwezigheid zijn we van lokatie verhuist, veel groter is het geworden. Daardoor moest ik wel wennen, maar nu voel ik me gewoon weer thuis daar. Al blijft het wel een beetje raar voelen dat ik mijn dochter na haar oma en opa breng, terwijl ik zo ongeveer 8 andere babys ga verzorgen....

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier stond op site begin om 09:00u en ze begonnen pas 09:30u...
    Dus Kiann had al 30min achter de rug..
    Daarbij was lesje 1jr+ gerelateerd.

Dus we gaan naar ander zwembad.

Hij heeft wetsuit aan, heeeeerlijk warm en mega aanrader!!
    Geen sec gehuild, zelfs niet uit bad :D

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Bij mij was er meisje van 8mnd en die was even groot als Kiann :$
    Viel stijl achterover toen papa 8mnd zei!!!

16. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al die verhalen over baby zwemmen en de schattige foto's erbij!!

Hier ook erg druk nu ik weer aan werk ben! Maar ook weer leuk!!

17. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Snelle vraag, waar heb je het wetsuitje gekocht?

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  19. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Wauw, t was geen toeval die nacht. Afgelopen nacht ook weer 20.00-7.00, weliswaar geen 12 uur, maar wel 11 uur. Heeerlijk, waar komt t ineens vandaan??

@sweetdreams: dankje! Vind ik echt leuk om te horen. Leuk staan die kniekousen. T hele setje vind ik erg leuk trouwens.

@flashyfly: gisteravond gelijk je tip even opgevolgd en gekolft voor het slapen gaan. Helaas nog steeds wakker geworden door ploftiet. En wauw, wat een tijden voor jou... werken en dan 's nachts ook nog eens elke 2 uur. Hoop dat je t een beetje vol kan houden en dat de nachten iets langer worden.

@smurfin: fijn dat er nu een ka goed naar gekeken heeft. Ik had ook een keer een huisarts in opleiding, die moest ook steeds alles navragen, zo irritant. Idd, zelf googlen heb je dan nog meer aan :x

Leuke fotootjes weer voorbij gekomen!

Trouwens, 2 dagen lang wanneer vl thuis kwam van werk en Eli gedag wilde zeggen steeds huilen! Nam ik hem weer over, stil. Nam hij hem weer, huilen. En zo een paar keer. Nu al eenkennig ofzo? Ik vind t natuurlijk heerlijk dat hij stil wordt bij mij. Maar dit is natuurlijk ook niet leuk, zeker niet voor vl! Iemand anders ook last van?
    Gisteren besloten dat vl en zl even wat 'hechttijd' nodig hebben, hij was 's middags vrij, dus hij heeft tijd doorgebracht met zl en ik ben gaan winkelen :). Leek gisteren wel weer goed te gaan, dus ben benieuwd vandaag. Gaan nu maar standaard een keer per dag een afgekolft flesje geven - papa en zoontijd.

20. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ja Mishur ik herken dat in zekere zin ook wel! Het is een tijd goed gegaan 's avonds, maar afgelopen week weer wen huil uurtje 's avonds en dan krijg alleen ik hem stil! Ml kan doen wat die wil, maar niks helpt!
    En schoonouders zien we ook niet zo vaak als mijn ouders, dan merk ik het ook! Bij hem zitten en boven hem hangen is goed, maar zodra ze hem oppakken is het huilen!!

Zo weer even met moeders op pad!! Even naar de Ikea, gezellig!

Deel Deze Pagina