Oooo wat een tijden Mishur!! Het is je idd gegund! Hier vannacht weer pret om 2:15... (21:30-2:15-7:00) maar sliep gelukkig door tot 7 uur, alleen mama niet. Ik was zo bang dat er nog een extra voeding aankwam dat ik wakker werd om 4:00 en 6:30. Echt respect voor Flashyfly! Ik mag echt niet zeuren met 1 nachtvoeding. Stijn drinkt wel erg goed op de opvang, ik geef 3 flessen met 150 cc mee en daarvan gaan er 2 altijd leeg en soms blijft er van 1 zo'n 10-30 cc over. Vandaar dat ik flink moet kolven op het werk. Om 10:00 gekolfd en ik had 140 cc! Mijn hoogste opbrengst ever! Zou ik er beter in worden? Morgen werk ik voor het eerst thuis op de papa dag. Ik doe dit zodat ik live Stijn kan voeden ipv hoef te kolven. Hoop dat het een beetje gaat qua werk/voeden combineren. Gelukkig hoef ik deze week nog niet heel veel te doen en mag ik er rustig inkomen. Ik heb net (via Social Deal, een soort groupon), kaartjes voor een dierentuin gekocht. Ik wil er heen gaan in juni als we een weekje vrij hebben. Hoop dat S het dan leuk vindt, ze hebben ook een kinderboederij. Stijn keek gisteren voor het eerst naar zijn handjes, mama was trots!!! Ow en lekker bezig mama: ik ben vandaag met de auto en dat betekent ook dat ik S ophaal. Ben ik toch vergeten te kijken op welke verdieping ik geparkeerd heb
Ik heb een filmpje gemaakt van hoe Q drinkt. Zouden jullie zo eens willen kijken? Hij is nog aan het uploaden . Zo begint de fles dus meestal. Maar vaak huilt hij er nog bij. Uiteindelijk van deze fles 20cc laten staan (in slaap gevallen). Ik heb zometeen de diploma uitreiking van mijn zus . En dan voor zondag nog even 3 taarten in elkaar knutselen . Een K3, Nijntje en bloemenfee taart. En : (Gister al alle bekleding ed gewassen, maar het is hier 22 graden binnen, dus was zo droog.)
Kan het zijn dat Quinten last heeft van een kokhalsreflex? Het lijkt alsof hij de fles er weer uitwerkt, zodra deze diep genoeg gaat om te kunnen drinken. Probeer eens de fles wat minder schuin ten opzichte van zijn gezicht te houden. De lactatiedeskundige destijds vertelde mij dat de zuigreflex in het verhemelte zit, en de kokhalsreflex achter op de tong. Misschien helpt dat?
Hmm, ik duw de fles juist al tegen zijn gehemelte aan. Ik laat hem zelf naar de fles happen zodat ie zelf de fles aanzuigt. Dankje voor het meedenken . Maar kokhals is het niet.
Lana heeft ook een week of 2 tijdens de fles gehuild daarna had ze een tandje nu drinkt ze weer normaal. Waarschijnlijk deed het drinken pijn arm meisje.
Ik denk hetzelfde als jkuil hij kijkt zoveel andere kanten op.. Misschien anders vasthouden dat hij niet zoveel kan rond kijken en alleen met fles bezig is..
Iemand hier bij mondje terug al x gehad dat er wat roze/bruin achtig van kleur bij zit? Had huisarts gebeld was niet helder rood dus niet erg mocht hij vaker doen dan wel terug bellen.. Maar goed als bloed is of oud bloed lijkt me zowiezo niet goed toch?
Hij kijkt niet rond, hij ontwijkt de fles . Als ik hem anders vasthou dan doet hij hetzelfde. Maar omdat z'n hoofd dan meer gefixeerd ligt, gaat hij meer huilen. Ik wissel hem vaak van houding, soms gaat het op m'n knieën goed, soms op de arm, sons alsik z'n hoofd echt vast hou. Nathalie, klinkt biet echt heel gezond. Maar als de ha zegt dat het geen kwaad kan.. Zou het goed in de gaten houden.
Hmm lastig en zelf aangeven als hij honger heeft werkt zkr ook niet? Succes hopelijk drinkt hij 'snel beter
@Azu, als ik dit zie, denk ik dat de fles te hard gaat voor hem. Hij kan het niet goed verwerken waardoor hij hele tijd stopt om goed te kunnen slikken ipv drinken en slikken in 1 beweging te doen. En ik denk dat hij het frustrerend vind dat hij niet lekker door kan drinken en daardoor gaat huilen. Gebruik je de kleinste speen van difrax? Anders kan je misschien de BV beetje indikken met jbpm. Hij lijkt overigens ook niet bijster veel honger te hebben. @natalievs, zou zeker even in de gaten houden. Spuugt hij niet meer sinds kort? Hij zou ook een maagzweer ofzo kunnen hebben.
Azu, hebben ze weleens naar zn tongriempje gekeken?? Het lijkt ook wel een beetje alsof hij zn mond niet goed om de speen kan sluiten.
Sweetdreams, we dikken al in.. Anders gaat het inderdaad veel te snel. Verslikken en nog meer huilen . Als we het meer indikken is het weer te dik. Haha, hij hapt nu al een stuk meer dan normaal. Hij heeft nooit écht honger lijkt wel. Z'n tongriempje is volgens mij goed. In het zkh heeft de logopediste en de lactatiedeskundige gekeken.
Heb zelf toch ff doorgebeld om te weten of niks ergs was en nou blijkt dat nexium (zijn medicijn voor reflux) paars word op den duur en dat had hij samen met wat melk uitgespuugd was gelukkig geen oud bloed of iets dergelijks.. Dus hier weer gerust..
Azu en een andere fles? Luc kon bij mij ook echt niet drinken uit difrax fles.. Uiteindelijk uitgekomen op dr Brown fles en dan de brede.. Smalle dronk hij ook niet uit
Nathalie, gelukkig. Niks ernstigs dus . We hebben zo'n beetje alle flessen geprobeerd en difrax gaat het beste. Maar hoe Quinten drinkt herkennen jullie dus niet? Dan weet ik in ieder geval dat ik niet gek ben .
Nou Lennox is vandaag voor het eerst wezen wennen op het kdv en ik op het werk. Maar goed ook, want kon alweer niet inloggen en er was van alles mis met mijn profiel. Dan heb ik dat mijn eerste werkdag niet meer. Nu dus uiteindelijk drie kwartier wat kunnen doen, want mocht Lennox om half twaalf alweer ophalen . Vond het wel even moeilijk om hem af te geven. Ik dacht toen ik binnenkwam, nou ik geef m af en niks aan de hand, maar toen ie bij de leidster op de arm zat en ik weg moest lopen, had ik toch wel ff traantje in mijn ogen. Toen ik eenmaal buiten was, was t ook weer goed. MM Toch minder nuchter dan verwacht... Maar wel ff goed geweest. Hij heeft het ook heel goed gedaan.
De hoofdverkleiner in maxi cosi heeft iemand die er al uit? Luc begint al wat strakker erin te zitten maar vind eigenlijk z'n nek daar nog niet sterk genoeg voor..