Heb ons mannetje gisteravond opgeven voor de nieuwe Fashionshoot van de Prenatal! Hahaha, ben benieuwd!!
Een boullion van lauw-warme baby, met een sausje van zachte Zwitsal, gegarneerd met een vleugje eend:
Heb 'm zojuist opgegeven voor baby van de maand voor volgende maand. Gewoon voor de lol, want ik denk dat die wedstrijd meer een 'wie heeft de meeste vrienden die stemmen'-wedstrijd is dan dat er echt naar de foto gekeken wordt.
Middelburg, vrijdag, zaterdag, zondag Hier komt er geen derde bij, ik heb altijd gezegd 2 genoeg te vinden. Daarbij zou ik mezelf helemaal gek maken met van alles regelen, vond en vind het nu soms ook best moeilijk met de slaap- en voedingstijden gecombineerd met het brengen en halen van Bezhân naar school. Ingrid; ik snap je angst helemaal, maar mocht je wel aan een tweede gaan denken, praat er over met de arts. Vraag of je hier weer risico op loopt en dat je echt niet nog eens zo'n bevalling wilt meemaken. Bij Behzân was het voor mij ook kantje boord, lever, nieren en hart wilden niet meer en waren deels gestopt als gevolg van HELLP. En nu niets aan de hand, alleen een hogere bloeddruk en een bevalling om van te dromen. Hij was er met een vloek en een zucht.
Prachtige foto Kat! Ik ben hier net trouwens aan de slag gegaan met die Avent baby cooker. Wat een geweldig handig ding. Ik had eerst niet door waar ik het water in moest doen, maar eenmaal gevonden, SUPER. En het ruikt ook echt lekker, die fruithapjes. Ik heb appel banaan gemaakt en peer banaan. Morgen op de markt groente en fruit halen om nog meer te maken. Lekker invriezen en dan hebben we vast een voorraadje. We zitten er ook aan te denken om eens te kijken hoe Daniyar reageert op een fruithapje. Rond 10 uur in de ochtend is hij vaak ontroostbaar, hij heeft volgens mij gewoon extra honger van de langere nachten die hij maakt. Dan zouden we om 7-8 uur de eerste voeding geven, 10 uur een fruithapje en dan 12-4 en weer 7 tot 8 uur in de avond. Morgen maar eens vragen op het cb wat ze ervan vinden, hij is nog geen 4 maanden. Misschien anders met rijstebloem proberen.
Hilversum: Maandag, Woensdag, Donderdag! Het liefst einde van de ochtend! Zie net voor het eerst de reclame van Kika Bouwt helemaal! Heb gewoon tranen in mijn ogen! Die stomme rotziekte bij de kleine kinderen! Bah..
Be ware!!!! Ik heb vandaag zo op me lazer gekregen van t cb omdat ik Sam al hapjes en pap gaf... Heb ze even flink de waarheid verteld dat ze niet elk kind in een en hetzelfde hokje moeten stoppen en dat ik mijn kind het beste ken en hun niet!! Volgens mij had ik nog last van me hormonsters..... Ze heeft gelijk geen woord meer gezegd hihi
Dan houd ik wijselijk mijn mond, daar heb ik dus helemaal geen zin in, dat gezeur. Ieder kind is anders en al die gemiddeldes komen ook niet uit het niets toch... Ik heb al het verwijt naar mijn hoofd gehad dat ik obesitas aan het kweken was omdat hij al eerder meer kreeg. Misschien loopt hij daarin gewoon een beetje voor, kan ook. Nu zitten we gewoon steeds met een hongerig kind tussen die 2 voedingen, en dat is echt nog maar sinds een paar daagjes zo. Terwijl hij nu alweer een dikke twee weken geleden zelf naar 4 voedingen is overgestapt. Zijn behoeften zijn duidelijk aan het veranderen, dus we willen nu gaan kijken hoe hij daarop reageert. Gaat het bij Sam goed met die hapjes Aappie?
Gaat super!!! Hij werd ook rond 10 uur onrustig dus zodoende begonnen nou hij vind t heerlijk heeft ook geen kramp of niks gehad