Ikke wil wel hoor Maar mag nog niet vanwege ks. En mijn werk zal ook niet blij zijn.... Maar zojuist op kraamvisite geweest bij mijn nichtje. wat lekker om zo'n kleintje weer vast te houden, en wat is Kyan dan al groot!!
Haha, nou, ik zéker niet! @ bedje vs tentje Wij hebben altijd een campingbedje gehad voor op het balkon en bij oma. Was idd wel een heen en weer gesleep, dus toen het bedje niet meer helemaal optimaal was, permanent bij oma gelaten en zelf een nieuwe gekocht. Was wel goed ook, want zag toen dat er ook bodemverhogers voor te krijgen zijn en dat is echt wel ideaal tot een maandje of 5-6. Hebben het bedje nu zelfs als box voor J. totdat ze kan zitten en in de speelhoek kan. Maar op vakantie of bij het zwembad is zo'n bedje idd een crime - wij hebben voor dat soort gelegenheden dan ook nog zo'n tentje erbij gescoord via E.bay. Heb wel de ervaring dat als ze wat groter zijn (vanaf rond 1 jaar), ze er iig bij ons echt alleen in konden slapen - om te spelen is het niets, want dan rollen ze alleen maar met tentje en al heen en weer (bij wijze van 'spel' ).
Kira en flash: Hahah.. Toen ik t terug las, snapte ik ook waarom jullie dat dachten. Nee nu nog niet.. Ff wachten nog! maar zou wel willen hoor. Campingbedje: hier een gekocht voor onszelf om eventueel mee te nemen. Nu gaat ie naar mn zusje als box voor als ie daar is, een keer in de week. Zo'n tentje had mn zusje ook, maar haar kleine sliep er ook niet in. Wilde alleen maar spelen. Heb m hier liggen, dus we kunnen ns kijken wat Lennox ermee doet.
Whoppie veel plezier.. Volgende zwangere ben benieuwd wie het zal zijn.. Ik niet haha Iedereen fijne pasen
Zo weer thuis na een dag werken. Pfff ben snot verkouden dus blij dat ik op de bank zit. Net Lana voor het eerst een papfles gegeven we hoeven haar om 23:00 niet meer wakker te maken van het CB. We gaan het weekend kijken hoe ze dit oppakt, als ze het nog niet red gaan we na het weekend weer terug naar de 23:00 fles. Eerst volgende zwangere nou ikke niet @bedje vs tentje, hebben hier een bedje maar ook aan twijfel voor een tentje neemt veel makkelijker mee. @auto, Lana vind het heerlijk mijn zoon vond het vroeger ook niks altijd huilen. @cb, hier liggen ze ook voor je.
Hier had ik 21 april mijn positieve test vergeet het ook nooit meer want was zaterdag avond en voelde me zo raar had nog 1 test liggen dacht probeer het gewoon kon niet wachten tot zondag ochtend en toen kwam er heeeeel licht streepje.. Ik dacht dat ik het me verbeelde en vriendlief ook nog eens ik zie niks hoor en vriendin waar ik alles met zwanger worden deelde zag hem meteen.. En toen moest ik wachten tot maandag ochtend.. Hier was niks open zondag Pff kon dus maandag pas nieuwe test kopen nou die zondag duurde lang.. Maandags weer getest en een dikke vette streep!! Was zo happy ik naar vriendlief deze wel duidelijk genoeg haha..
Nou.. Die test op 24 april herinner ik me ook nog. Bij ons ging het er met net wat andere emoties aan toe. Veel tranen, maar niet per se van geluk . Hoewel ik vanaf het begin wel blij ben geweest met de zwangerschap hoor, ik heb altijd jong moeder willen worden. Alleen niet op deze manier . Ach, na een heel turbulent jaar, is het nu redelijk rustig . Flessen gaan hier weer een stuk beter trouwens. Gewoon van de een op de andere dag. Ze gaan weer schoon op in 10 à 20 minuten. Een held verademing! We moeten donderdag naar de ka en dan ga ik het nog wel bespreken hoor. Versluis, wel vervelend dat hij afbuigt! Maarja, wat doe je eraan. En vast ook te verklaren door het ziek zijn. Je doet het goed hoor, gewoon je gevoel volgen. Zwanger, ik ook absoluut niet . Er is een iemand hier waarvan ik hoop dat ze als eerste zwanger mag raken en een gezonde baby vast mag houden.
Helemaal met je eens azu!! Er is een speciaal iemand die we het allemaal wel heel erg gunnen!! Een mooie en gezonde baby voor in dat geweldige gezinnetje!
Ja mee eens! Laat het chocoladeachtige koekje maar snel zwanger worden en een gezonde beeb vasthouden! Daar duim ik voor!
Helemaal mee eens!! Als iemand het verdiend! Zijn hun het wel!!! Hier test op 11apr. Maar schoonmoeder had het al gezien (kraamverzorgster geweest, veel met beebjes dn zwabgere vrouwen geweest) Dus het was niet mega spannend...
Zeker weten mee eens!! Hier resultaat van geen 23:00 fles. Zijn vannacht 3x bij haar geweest voor een speentje, maar dit gebeurd ook als we wel om 23:00 een fles geven. Ik hoor haar nu net dus een nacht van 20:00/7:45 op een papfles. Ik zeg missie geslaagd! Vandaag nog 1 dagje werken en dan lekker weekend.
Flashy, hoe gaan de nachten bij jou? Hier durf ik de 'avondfles' (al om 21:30 want later trek ik het niet) niet te laten vallen omdat de nachtvoeding er nog is. Vannacht 21:30-2:15-7:15....
goedemorgen dames. @auto: Dani vind het heerlijk, is ook met motor aan meteen vertrokken. @kirasese: jeetje wat lijken die 2 op elkaar... erg leuk.. @pil: hier door de eerste strip heen, heb nu pauze week en hoop dat het daarna weer normaal is want, IK WIL ZWEMMEN!!!! @zwanger: ikke niet, als we nog voor een beebje willen gaan dan als Dani naar basisschool gaat,
Lief dat je vraagt. Gisteravond en vanacht:badje, eten en slapen om 20.00- 23.00 (toen wij naar bed gingen) - 1.30 (hongerige baby! Veel gedronken) - 4.00 (honger! 2 boobs nodig gehad) - 7.30 (en weer terug naar bed want ik ben moe - nu klaarwakker aan het vertellen, zo maar eens opstaan. ML had vanacht de boer-dienst. Maar legt Kyan dan te snel terug (geen 30min) waardoor hij weer moet spugen, kan dus beter zelf rechtop houden. Of nog eens uitleggen hoe het beste is voor Kyan, en onze nachtrust. De avondvoeding maak ik kyan niet voor wakker. Een enkele keer slaapt hij door als we naar bed gaan en komt dan rond 1.30 (die zit echt vast in zijn ritme) maar ja wat doe je eraan? Hou jij het nog vol?
hongerige baby's: hoe merkte jullie dat je beebje meer trek heeft. Dani krijgt om de 4 uur 180 cc om 22:30 de laatste fles en normaal moest ik hem 7 uur wakker maken, nu begint hij om 4:30 al heel hard te maaien en slaan met zen armen, zuigen op vingers en soms gaat zen hele vuist bijna in zen mond, dit doet hij ook veel overdag, hij is gewoon erg onrustig. ik weet niet of hij nou zen handen heeft ondekt of dat hij gewoon nogtrek heeft. laatste fles gisteravond 3 scheppen standaard 3 scheppen voor hongerige baby's maar nog om 4:30 wakker.. speen helpt soms voor 15 min maar meestal spuugt hij deze meteen uit en gaat weer verder op zen handje.. hebben jullie tips of raad??? cb was gister dicht dus kon het niet vragen, telefoonnummer doet het ook niet... iemand ervaring met voeding hongerige baby's? welke samenstelling??
Wij hebben geslapen: 21:00-21:45 22:40-01:00 01:20-03:00 04:20-06:10 Pfff rommelzooi maar ok... geen spuitluier vanacht, dus nu lekker veel eten vandaag. Hij weigert nu alweer iets minder. Nu is ook nog ritme zoeken want tja weet nou niet of hij juist wel of niet wil... Bewaar ze fles nu standaart 1uur, want hii drinkt ze nog niet leeg... En als je dan minder maakt (zoals vanacht) dan kan je weer nieuwe erbij maken Zal vast in loop van dagen weer op ze plek vallen!