16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @nathalie: leuk die foto!

@aappie: ahw so cute!

@azucena: hopelijk is alles goed..

@iedereen: fijne paasdagen!

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @ingrid: ik heb voorlopig afscheid genomen van het idee om samen te kunnen uitslapen. In het weekend ga ik de ene dag er met Xavi uit, en KatMan de andere dag.

@Azu: *houdt hart vast*

3. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @uitslapen: hier altijd rond 8 uur/9 uur eruit, ook in t weekend. Maar ik heb ook wel eens vl laten uitslapen in t weekend en dan ga ik wat doen met Eli.

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Uitslapen... kan je dat eten??? :$

Hier gewoon elke dag tussen 06:00-06:30u eruit...
    Ongeacht dat ik nachtdienst heb gehad ofzo haha.

Vandaag is oma 2u met hem gaan wandelen want nu dat hij weer iets beter word slaapt hij maar weer 20min... dus na nachtdienst en dag ervoor die om 05:30u begon na een nacht die ik elk uur heb gezien na een drama dag die voorafgaand is met een drama nacht en daarvoor 3d gewerkt in nacht en overdag de kleine...
    Hahahaha... was beetje moe... BEN beetje moe...
    Hoop dat kleine vanacht beetje goed slaapt... :)

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Even snel ;) loos alarm gelukkig! Ze lag in bed.

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Fijn azu!

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zkr ff schrikken azu.. Fijn dat er niks is!

Eerste paasdag zit erop en was geslaagd Luc weer verwend met een speeltje van overgroot opa en chocola hihi die is voor papa en mama.. Krijgt Luc volgend jaar! Kan die eitjes zoeken..

Heb nu zo die paasdagen zijn echt al z'n zin in de Sint en kerstdagen lijkt me nu zo speciaal met kleintje erbij en pakjes... Haha maar dat duurt wel ff..

Eerst maar eens genieten van een hopelijke hele mooie zomer!! Lekker badje achter in de tuin en spetteren ook z'n zin in..
    Baby zwemmers wat voor zwembroekjes hebben jullie en word met maat rekening gehouden met nog een zwemluier erin?

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier maat 62, daar past makkelijk een zwemluier bij in. Ik weet niet of er echt rekening mee gehouden wordt, maar hou ik zelf een beetje rekening mee. Ff passen met een luier aan..

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb speciale zwembroek, dus geen onhandige zwemluier :D
    Ook wetsuit ervan, lekker warm voor hem :D
    Woensdag weer zwemmen! Deze week ging niet door spuitpoep hihi :)

10. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een speciaal zwembroekje dus geen zwemluier ideaal!!

@ac, gelukkig! Wat een schik voor jullie.

@uitslapen, ene week ik andere week manlief vaak tot een uurtje of 9 echt lang in bed liggen doe ik niet meer.

11. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @azu, fijn dat er niks aan de hand is!
    @kirasese en jkuil, groeien ze niet mega snel uit zo'n speciale zwembroekje? Ze zijn toch best prijzig dacht ik.

@uitslapen, wat is dat? Hier max tot 7uur of half 8. Op zondag konden we toch al nooit uitslapen vanwege wedstrijd sporten. Maar wat zou ik graag nog eens op zaterdag blijven liggen in bed... Of een slaapje doen van meer dan 4uur... :)
    ML is trouwens altijd al een vroege vogel geweest, kyan lijkt op z'n papa.

Zo kyan weer voeden en dan ga ik ook lekker slapen. Fijne avond nog!

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
  13. Swiebertje

Swiebertje Actief lid

15 apr 2012
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ uitslapen in het weekend
    Betekent hier meestal tot 07:00, uìterlijk 07:30 kunnen blijven liggen (dan in de regel wel al sinds 06:00 wakker). :) Hangt er helemaal vanaf of hub moet werken of niet (dan gaat de wekker om 05:30) en hoe lang de kinderen slapen/zichzelf zoet kunnen houden (zonder de boel bijna af te breken :cool:). Als J. vóór 06:30 drinkt, slaapt ze daarna meestal nog wel verder tot een uur of 08:00, maar als ze daarnà drinkt, moet ik er 9 vd 10 keer gelijk uit met d'r.
    Varieert dus heel erg hier. Zou ook gewoon per keer bekijken wat jullie allemaal het beste uitkomt. Is hij echt klaarwakker en ben je zelf niet al te moe, kun je er wellicht het beste gewoon uit gaan en de dag beginnen, maar als je zelf nog erg moe bent, kun je hem idd bv (aan de borst) in bed nemen.

@ zwembroek
    Hier zowel gewone als van die speciale (uitwasbaar). Gewone gebruik ik alleen af en toe thuis, zonder zwemluier, in het zwembad altijd de speciale. Zijn best wel duur in de aanschaf (zo'n €10-€15 per stuk), maar zeker met meerdere kinderen en/of intensief gebruik op langere termijn toch een stuk goedkoper dan van die zwemluiers en lijkt me ook voor het kind zelf lekkerder zitten. Kinderen zij tot nu toe niet zo heel vaak in een zwembadje/het zwembad geweest (helaas niet veel mogelijkheden gehad), maar heb er zelf al sinds 6 jaar 2 (0-3 maanden en 3-6 maanden dacht ik) en ben er nog steeds heel tevreden mee!

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Komende dinsdag begint mijn werkleven ook weer. Ik ben benieuwd, ik zie er niet tegenop, maar zie het wel een stuk drukker worden met alles.

Daarbij is Bezhân constant aan het kwakkelen. Hij wilt maar niet helemaal beter worden. Elke keer als we denken dat het goed gaat, heeft ie een terugval, vaak in de nacht. Ik denk dat we hem deze week maar eens thuis moeten houden zodat hij ook echt beter kan worden. Ik vind het zo zielig als ze niet lekker zijn, dan is er ineens niet meer veel over van dat levendige ventje.

15. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    @Uitslapen, als Daniyar tussen 6 en 7 wakker wordt, dan geven we hem zijn fles en dan slaapt hij daarna vaak nog wel een paar uur door. Even honger in zijn nachtslaap zeg maar, ik denk dat het voor hem een nachtvoeding is haha. Als Bezhân dan eerder wakker is, gaat hij vaak spelen, boven of beneden, wat dat betreft is het een heel braaf ventje, hij pakt echt niets, terwijl hij zo bij het snoep kan. Komt ie netjes naar boven om te vragen of hij ergens mee mag spelen (zijn DS).

@Zwembroek; wij hebben in de Efteling zo'n zwembroek gekocht voor over de luier, die kostte maar 7 euro en is van de Carnavals rit, dus lekker vrolijk. We moeten hem alleen nog eens een keertje uittesten.

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Voor happy nappy heb ik 14eu betaald en is voor 3 tot 8 maand.

Meer dan waard.
    Heb wetsuit erbij... die was duurder maar het ook mega waard... geen kou...

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Is het heel gemeen om te zeggen dat we hier een heerlijke uitslaper hebben? Meestal de eerste fles rond 07:00/08:00 en dan ligt hij binnen een half uur weer slapend in bed tot een uur of elf. Ik ben er vaak wel uit hoor, na z'n fles. Want ik kolf dan en daar wordt je best wakker van ;).

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier nu nachtfles en dan hopelijk weer ff bed :D

19. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547