even een vraagje Lucas is nu iets meer dan 5 kilo en we geven per dag 5 flessen van 180 hij drinkt ze niet leeg per dag laat hij ongeveer 100ml staan. Is dat te veel? ik voel me zo een zeikerd als ik de ka weer bel omdat hij net uit het ziekenhuis is
jessyd: ik vind het wel veel wat hij laat staan maar misschien is het z'n dagje niet... kan je niet zeggen ok hij moet bepaalde hoeveelheid binnen krijgen ik geef hem bijvoorbeeld om de 3 uur 6x 160, misschien vind hij zoveel melk in z'n maagje niet lekker en moet er eerst wat weg zakken,.. als dat niet helpt en hij houd nog de hele dag zoveel over zou ik gewoon bellen om te overleggen.. snap hoe je je voelt omdat je net weer thuis ben ik schaamde me ook dood dat ik 2 keer in de week bij de dokter zat, het heeft even geduurd maar ze hebben me zo gerustgesteld met dat ik bij twijfel altijd moet komen dat ik nu wel durf (alleen nu is het niet meer nodig) wat een leuke stoere foto's kwamen er weer voorbij zeg,
Versluis, wat een heerlijk mannetje! @zwembroekje, dan valt de prijs reuze mee! Ik heb nu een hele stoere jungle broek maar zo'n speciale lijkt me veel fijner. @jessy: bij twijfel ALTIJD bellen! Nacht: hier een goede nacht: 3.00 - 5.00 (wakker maar weer in slaap gevallen) 7.00uur! Maar 1 nachtvoeding!
Jessy, ik vind eigenlijk niet dat hij veel laat staan.. Wij hebben vanuit het zkh de regel meegekregen dat Q 1 fles per dag mocht laten staan in totaal. Hij krijgt nou toch nog 900cc op een dag binnen. Ter vergelijking, Q zit al 3 maanden op 5x 120cc. Laat vaak wel wat staan. Die zit per dag op 500-550cc totaal . Ook net 5 kilo. Ka en cb vonden het prima.
ok dit is het lijstje tot nu toe: zijn er nog meer mensen die mee willen?? schrijf in het rood welke dagen je kan.... Kirasese: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag spaarnadam (naast Haarlem) smurfin29: Dinsdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag Leiden nathalievs: Dinsdag, Donderdag, Zondag Heesch jessyd: Zaterdag, Zondag Haarlem ingridE: Maandag, Zaterdag, Zondag Eindhoven jkuil01: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Zondag Leidschendam (zondag voorkeur) Marijke88: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag Den-Helder Aapie20: Maandag, Woensdag, Zaterdag, Zondag Leiden Flashyfly: Maandag, Vrijdag, Zaterdag, Sittard WHoppie: Dinsdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag beuningen(nijmegen) Azucena: Maandag, Dinsdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag Veldhoven Mishur: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag Leiden versluis: Vrijdag, Zaterdag, zondag Middelburg liefdeis: Maandag, Woensdag, Donderdag Hilversum (eind vd ochtend) mammavanbas: Zondag Winterswijk hoeveel kunnen er op welke dag: Maandag: 9 Dinsdag: 8 woensdag: 6 Donderdag: 7 Vrijdag: 8 Zaterdag: 9 Zondag: 13 tot nu toe zouden er op zondag de meeste meiden kunnen.. wat vinden jullie? de dag aanhouden waarbij de meeste kunnen? iemand had het al over oppas voor de oudere kinderen maar als iedereen het ermee eens is kunnen die ook eventueel mee? kunnen de dames die niet op zondag kunnen, makkelijk vrij regelen of is dat echt geen doen?
Dankzij de klok verzetten heeft mijn mannetje kunnen uitslapen. Vannacht 21:45 - 4:30 (!) - 8:20. Fijn Flashy dat jij eindelijk ook maar 1 nachtvoeding had. Zometeen gaan we met z'n 3en zwemmen omdat er vanwege 2e paasdag geen babyzwemmen is. Ben benieuwd hoelang we het volhouden. Bedankt Smurfin voor het maken van een lijstje! Zondag is een prima dag en oudere kindjes zijn ook welkom wat mij betreft.
Wauw Ingrid, van 21.45 tot half 5! Dat zijn bijna 7 uur! Heerlijk! Ik voel me ook erg fit vandaag! Alleen balen dat de auto niet start vanochtend dus ik ben aan huis gekluistert tot ML thuis is. Hopelijk schijnt het zonnetje vanmiddag ook nog! @meeten:Smurfin, mooi lijstje! Bedankt! het lijkt me bijna onmogelijk om een datum te prikken dat iedereen kan, dus de dag met de meeste lijkt me prima. Alle kindjes mogen wat mij betreft mee. Ik heb er maar 1 Ik heb wedstrijd op zondag, maar die kan ik misschien wel afzeggen als het geen belangrijke is. Ligt ook aan de plaats waar we meeten, ik woon echt in een uithoek zuid- limburg En waar gaan we eigenlijk naar toe? Cafe of iets dergelijks?
flashyfly: er wonen idd meerdere dames in uithoeken als het voor zuid limburg 1 uur rijden is is datzelfde plekje voor den helder 2 uur en andersom. utrecht is voor beide 1,5 uur rijden.. ik heb al 1 locatie gevonden, hier hebben ze ervaring met mama meetings en er zit een heel groot park aanvast en voor de grotere kindjes als ze mee gaan een speeltuin. we kunnen daar door het park lopen en daarna een drankje doen of we kunnen hi-tea doen en een rondje park het is maar net wat iedereen wil, ik kan niet in jullie portemonnee kijken. locatie die ik tot nu toe gevonden heb is: link 1: Eten & drinken link 2: Over het Máximapark hier kun je ook een plattegrond van het park bekijken. andere ideeen zijn natuurlijk welkom... reistijd voor naar dit park Kirasese: spaarnadam 0.39 smurfin29: Leiden 0,41 nathalievs: Heesch 0,46 jessyd: Haarlem 0,34 ingridE: Eindhoven 1.03 jkuil01: Leidschendam 0,39 Marijke88: Den-Helder 1.34 Aapie20: Leiden 0,41 Flashyfly: Sittard 1,37 WHoppie: beuningen 0,57 Azucena: Veldhoven 1.00 Mishur: Leiden 0,41 Versluis: Middelburg 1,44 Liefdeis: Hilversum 0,28 MammavanBas: Winterwijk 1,34
Ik vind het prima met dat meeten. Onder de 2 uur reistijd vind ik acceptabel. Ik ben niet anders gewend vanuit Zeeland. Den Helder, Sittard en Middelburg hebben wat dat betreft altijd meer reistijd. Lijkt me leuk om jullie live te zien en de kindjes natuurlijk ook.
Jessy; ik vind het ook wel meevallen wat ie laat staan, zeker als dat over de hele dag is. Je biedt hem 900 aan en hij krijgt 800 binnen. Met dat gewicht zeiden ze bij Daniyar dat die hoeveelheid echt een max was. Maar misschien dat het in zijn geval weer anders is, dat weet ik dan ook weer niet.
@meeten, ziet er helemaal goed uit smurfin leuk!! Ik stem in. @jessy, ik vind dat hij netjes drinkt, maar bij twijfel altijd bellen. Lana krijgt nu 4x 180 omdat de 23:00 fles er af is. Dit mocht van het bureau, maar nu krijgt ze wel minder voeding binnen per dag. Volgende week kunnen we beginnen met fruitje dan krijgt ze weer wat meer binnen
dat park ziet er leuk uit ik wacht nog even met bellen naar de ka als hij meer laat staan dan ga ik wel bellen denk ik
Je hebt je best gedaan Smurfin Zondag is wat mij betreft prima en t park ziet er leuk uit. Een beetje lekker weer erbij zou dan helemaal top zijn.
hier even het lijstje.. als er ja achter je naam staat vind je de reisafstand goed en de locatie ook. dan houden we deze locatie tot nu toe aan tot er nog andere voorstellen komen. qua datum nog voorstellen?? willen jullie al in april of zeggen we teveel feestdagen, te slecht weer laten we ergens in mei doen?? of juni of zal ik datums maken voor mei en juni en kijken waaneer we kunnen? Kirasese: spaarnadam 0.39 ja smurfin29: Leiden 0,41 ja nathalievs: Heesch 0,46 jessyd: Haarlem 0,34 ingridE: Eindhoven 1.03 jkuil01: Leidschendam 0,39 ja Marijke88: Den-Helder 1.34 Aapie20: Leiden 0,41 Flashyfly: Sittard 1,37 WHoppie: beuningen 0,57 Azucena: Veldhoven 1.00 Mishur: Leiden 0,41 ja Versluis: Middelburg 1,44 ja Liefdeis: Hilversum 0,28 MammavanBas: Winterwijk 1,34
was even test voor datumprikker maar kan niet zonder emailadressen tot nu toe ga het ff anders proberen
ik al allemaal ingevuld ik wacht geduldig weer af tot nu toe kan ik wel (bijna) altijd op zondag maar morgen begin ik met me nieuwe werk en dan kan het zijn dat ik weer tripjes naar het buitenland moet maken enz ow en locatie en afstand is goed