Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken! nou jessyd kon er blijkbaar wel in, krijg nu alleen de melding dat iedereen alles hefet ingevuld en dat kloipt niet. zou nog iemand even kunnen kijken of het lukt via deze link anders moet ik wat anders verzinnen
ik hoefte alleen naam en email intevullen als het niet werkt anders Afspreken.nl proberen dan moet je alleen wel van tevoren de email adressen hebben van iedereen
Oh en afstand is goed hoor. Ik moet toch met het openbaar vervoer . Gaat er nog iemand vanuit zo-Brabant/Limburg met het Ov.?
Ik heb hem ook ingevuld. Ik ga ook met OV, en combineer het dan waarschijnlijk met een paar dagen naar mijn moeder (in Brabant). Dus heen- of terugweg wel vanuit/naar Brabant.
het werkt dames. alleen weet ik nu niet wie wel en niet heeft ingevuld want ken jullie echte namen niet... mogen die hier op het forum?? of stuur me ff een prive bericht met je echte naam
Kirasese: Spaarnedam 0,39 ja smurfin29: Diane Leiden 0,41 ja nathalievs: Heesch 0,46 jessyd: Haarlem 0,34 ja ingridE: Eindhoven 1.03 jkuil01: Leidschendam 0,39 ja Marijke88: Den-Helder 1.34 Aapie20: Leiden 0,41 Flashyfly: Sittard 1,37 Whoppie: beuningen 0,57 Azucena: Veldhoven 1.00 ja Mishur: Leiden 0,41 ja Versluis: Middelburg 1,44 ja Liefdeis: Hilversum 0,28 MammavanBas: Winterwijk 1,34
Ik heb hem ingevuld! Gezellig, we hebben er zin in Ik heb achter mijn naam (Angela) mijn forumnaam geplaatst. Dan weten jullie wie ik ben. Locatie ziet er ook super leuk uit Smurfin! @Azu en Mirshur, ik weet nog niet hoe ik ga, ben nog nooit eerder met een baby met ov gegaan. De auto vindt Kyan ook prima. Maar ik weet niet hoe het met parkeren zit bij het maximapark. Zal ik nog even uitzoeken.
Kirasese: Paula Spaarnedam 0,39 ja smurfin29: Diane Leiden 0,41 ja nathalievs: Heesch 0,46 jessyd: Haarlem 0,34 ja ingridE: Ingrid Eindhoven 1.03 ja jkuil01: Jolanda Leidschendam 0,39 ja Marijke88: Den-Helder 1.34 Aapie20: Leiden 0,41 ja Flashyfly: Sittard 1,37 ja Whoppie: beuningen 0,57 ja Azucena: Veldhoven 1.00 ja Mishur: Leiden 0,41 ja Versluis: Middelburg 1,44 ja Liefdeis: Hilversum 0,28 MammavanBas: Winterwijk 1,34 blauw = datum ingevuld
Ik Nathalievs= Nathalie 😉 hoor wel wat datum word want bij mij zijn dat hele drukke maanden met verjaardagen buitenfeestjes heb ook koopzondag dus heb vraagteken gedaan en paar waarvan ik al zkr wist dat ik niet kan op kruisje.. Dus zodra datum bekend is probeer ik die vrij te houden 😃 lijkt me erg gezellig Voor degene die met Ov. Moeten wil best iemand oppikken wat in richting van de weg ligt.. Als ik de datum kan tenminste..
Ik heb hem ook ingevuld, volgens mij kan ik elke zondag wel. Is die tijd ook de tijd dat we afspreken of gewoon even ingevuld? Dit i.v.m. de eerste voeding van Daniyar om 07.00 uur. Dus dan zal ik wat later zijn, maar voor de rest zijn al die data geen probleem zover ik weet. Oh ja, voor wie mij niet op FB heeft, ik ben Saskia.