16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @flash, op de foto lijkt t juist of hij veel meer haar heeft gekregen.
    hoop dat t hier idd ook beperkt blijft hoor...

hier heeft meneer ze handen echt onwijs door nu! vanmiddag ook pretfles want hij vond t nodig ze handje tussen de fles en ze onderlip te doen:D je kan je voorstellen hoe ik eruit zag ;)

Hier een foto van de doek die ik heb besteld, (is niet mijn kinderwagen, wat een lelijk ding is dit:$)

2. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ik was zijn haartjes bijna nooit dus daar kan het hier helaas niet aan liggen...

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    hahaha idd een lelijk ding. Het doekje is wel praktisch zo te zien!
    Ja leuk die handjes. Kyan wil ook op ze sabbelen terwijl hij aan de borst drinkt. En dan boos worden als het vacuum verbreekt ;)

Misschien niet de beste foto's, maar zit nu op de werklaptop en daar staan niet zo super veel foto's op. Maar een stuk of 200 :D

@Sodium Lauryl Sulfate en Sodium Laureth Sulfate, even googlen. Ik was zijn haren 1 x per week.

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook haaruitval.. duurde even voordat ik doorhad dat het Saar haar haren waren. Ik vond het al zo vreemd, hoe konderen er nou honden en kattenharen in het bedje liggen????

Ik heb mij er nog niet echt in verdiept maar waarom geef je rijstebloem? Vanaf wanneer mag je dat geven? Wat wordt er bedoeld met pap? Wanneer geef je dat?

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flash vind zijn haren juist ook dikker lijken nu haha en gaaf shirt heeft hij aan!!

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ier geen haaruitval. Alleen kale plek van t schuren

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Bij Stijn geen haaruitval....maar wel bij mama! Volgens internet heel normaal, maar bij mij komt het er met bossen uit, tijdens het haar kammen en wassen en ook op mijn kleding tot op Stijn aan toe... Maar mijn knulletje heeft zijn mooie bos nog, misschien omdat het een buikslaper is?

@flashy. Hier vraagt S zijn laatste voeding rond 16:30 en gaat om 18:30 naar bed. Ik heb me al vaker afgevraagd of ik voor het doorslapen niet om 1830 op moeders verzoek zou moeten voeden. Nu doe ik dat dus om 21:30. Stijn gaat dus om 18:30 zijn nacht in en wordt zelf niet meer wakker.

8. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier worden de haren ook ern stuk minder zo jammer zijkanten zijn echt een stuk dunner en achter een ligplek. Ze is nu nog rossig ik ben benieuwd of dat ook terug komt mijn zoontje werd blond daarna.

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik vrees ook de grote post-zwangerschaps-haaruitval.

Tijdens de zw had ik vrijwel geen uitval, heb nog nooit zo'n redelijke bos gehad.

Sinds een paar weken verlies ik weer normale hoeveelheden, maar ik hou mijn hart vast. Ik heb van mezelf best dun haar. Het is nu best lang, maar als ik een paar dunne sliertjes overhou, gaat toch de schaar erin.

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    haar-uitval > check! vind me eigen haren overal echt niet leuk meer... kan t gelukkig hebben maar toch...

hier alweer een super nacht! 23-8! Mij benieuwen of hij dat uurtje extra houd...

11. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Ooooh shit oh shit! Was helemaal vergeten, van 09.00-14.00 geen elektriciteit hier door werkzaamheden.. Mijn opgespaarde diepvriesmelk!!! :(

12. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Mishur, niet!!!! Had je veel?
    Ben jij alweer begonnen met werken of ga je binnekort beginnen (heb ik even gemist)

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @mishur, als je de vriezer niet opendoet moet het kunnen hoor!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Helemaal hip: de strontvliegen-look!

De kosten: één euro bij de Zeeman
    De opbrengst: sjans met de cassière van de Lidl!

IMG_2523 zonnebril klein.jpg

:cool:

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    haha TE cute!

16. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    ML wilde vorige week ookal een zonnebril voor S scoren (maar Hema had ze nog niet), Zeeman it is dus!

17. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Haha, lol :D

@marijke: om 12.30 ging de elektriciteit weer aan, en in de tussentijd idd de diepvries dicht gehouden. Toen alles weer aanging gelijk even gecheckt, maar alles nog hartstikke bevroren, gelukkig maar!

@ingrid: valt mee, 1 liter ongeveer. Maar vind het wel een fijn idee om wat reserve te hebben. Ik ben vorig jaar afgestudeerd en heb toen wat buitenlandervaring opgedaan. Toen ik weer terug naar NL kwam was ik alweer 5 maanden zwanger, dus tot nu toe lekker werkloos. Ik hoef nog niet per se te werken, maar ik wil wel wat gaan zoeken weer, liefst dan 2/3 dagen in de week. Wil niet een te groot gat in mijn cv, dus binnenkort maar beginnen met solliciteren.

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kat: ubercute. Lennox heeft ook een zonnebril, maar van de week de bril van zn neefje op gehad.. Die is btje te groot. Zie foto ;)

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    En nog een omdat deze gewoon schattig is.. (Hij eet bij gebrek aan voeding maar zn handje op ;) :))

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Owww, jij hebt ook al zo'n lekkere baby.

Ik ben ook gék op lauwwarme baby, die eet ik dagelijks met heel veel om-nom-nom-geluiden op. Overal! Ik begin bij die bolle wangetjes, dan het warme nekje, het volle buikje, dan hap ik in die spekkige armpjes, neem een vingertje tussendoor..

Ow, sorry, ik liet me even gaan...

Deel Deze Pagina