Whahaha, ik heb via Mishur al háár laatst aangeschafte vrienden toegevoegd... Geen idee of die allemaal van hier zijn, maar het babygehalte op de avatars lag wel geruststellend hoog... *wacht vol spanning af*
Vraagje en verzoekje ! Vandaag bij de ka weer te horen gekregen dat Q scheel kijkt. Hoeven nog niet naar de oogarts, wel als het niet verbeterd. Nou ben ik vergeten te vragen of het ook normaal is om met 1 oog scheel te kijken (zie foto). Hij doet het allebei hoor, maar dit ziet er nog net iets minder prettig uit. Doen die van jullie dat ook? En zouden jullie voor mij een foto van de zijkant van het hoofd willen maken . Stomme vraag, ik weet het. Q heeft een lang hoofd (noemen ze in het zkh een couveusehoofd), maar ik ben benieuwd of het echt zo erg is. Voor ons ziet het er namelijk normaal uit .
Oh, wow. Dan hebben wij inderdaad een kind met 'n lang hoofd . Zal straks eens een duidelijkere foto maken. Deze is erg ingezoomd.
hier ook een foto van onze man en kat, hier nog een met spekkies hoor! (en dan te bedenken dat hij niet eens veel eet) en jaja hij heeft ze duim gevonden! nog meer kindjes die het gillen ineens ontdekt hebben??? hier dus wel en een lol dat hij heeft en hoog dat ie het doet!
Gillen hier ook haha leuk is dat he! En heb geen recente zeikant foto maar dit is van maandje geleden
Ik zal morgen ns kijken voor een zijkant foto.. Hij slaapt nu en maak eigenlijk geen foto's van de zijkant @kat: fb is Robina Wensink-Graveth voor als je nog meer fb-vriendjes wil
Zo, heerlijk een avondje op de bank! Ben lekker druk geweest vandaag! Opruimen, schoonmaken, heerlijk! Tandarts: Ik moet nog steeds een afspraak maken... Vergeet het steeds, *schaam! Lana: Super leuk die schoentjes! Heb voor het voorjaar ook nep alstars! Donkerblauw, met omslag, die is wit/blauw geruit, ben benieuwd hoe ze staan! Vetjes: Vet schattig is dat! Jesse heeft het nog niet echt! Komt straks wel, als die lekker gaat eten! Kleren: Ik heb de maar 56 nu ook echt opgeruimd, kon misschien nog net, maar was toe aan de andere kleertje! Merk al wel dat je de kleding wel in de gaten moet houden, want dezelfde maten kunnen heel erg verschillen in de verschillende merken. Ogen: Jaaa hier beginnende bruine ogen, maar al heel lang erg donker.. Ik heb bruine ogen, vl knalblauw Mishur: Lieeef dat filmpje van Eli! Word je weer helemaal vrolijk van.. Hoofdje: Jesse zijn hoofdje kan je vergelijken met die van Xavi en Lana. k ga jullie ook allemaal even opzoeken op Facebook! Mijn voornaam is Lianne, dus schrik niet... Leuke foto's ook allemaal weer!