16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier ook,
    al het leuke spul bewaar ik en de rest geef ik weg of zet in in 1 grote koop op mp.
    Tip voor de bewaarders onder ons vacuumzakken nemen veeeeeel minder ruimte in;)

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    oh ik bewaar alles, ik kan (nog) niks weg doen. :)
    En hopelijk komt er nog een nummer 2 .... en nummer 3.... dus ik zet alles voorlopig op zolder.

@slapen, in een (groot) wiegje in een winterslaapzak 70/80 (zonder mouwtjes). Romper lange mouw en pyama en sokjes. Kamertemp is rond de 18/19 graden.

ontwikkeling, wat gaat het snel nu! Kyan maakt veel nieuwe geluidjes, grijpt dingen gericht en brengt alles naar zijn mond en rolt op zijn zij. En dat alles sinds een paar dagen... merken jullie ook zo'n ontwikkelspurt?

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wacht ik nog ff op vrienden die kindjes krijgen en is er nu 1 zwanger wie weet een jongetje en kan ik haar blij maken met wat dingen zoniet word het marktplaats.. Ben niet z'n bewaarder.. Moet ik me nu schamen aangezien meeste alle eerste pakjes bewaren haha :)..

4. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bewaren, hier de kleine Maat bewaard voor haar pop later. Rest doe ik weg met pijn in mijn hart.

@ontwikkeling, hier ook een enorme sprong. Gericht grijpen, draaien van buik naar rug en op haar zij. Zo leuk allemaal.

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    hier bewaren we veel want we willen nog wel een 4de (of nog wel meer) ik doe nu precies hetzelfde wat ik bij de meiden heb gedaan de leuke kleertjes bewaar ik en gaan in vacuumzakken de zolder op zeker de hele kleine maatjes die ze in het ziekenhuis aanhadden want je weet maar nooit straks komt de 4de ook te vroeg (hoop zo van niet). de keertjes die ik zelf wat minder vind gaan in een doos naar me schoonzusje die mag dan kijken wat ze wil en wat niet. wat ik met de rest doe weet ik nog niet

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier heb ik paar dingen verkocht...
    Maar ik bewaar denk ik de rest voor de 3e...
    Als dat meisje word verkoop ik de dure merkkleding en rest geef ik weg :)
    Als jongen word tja dan is het makkelijk :D

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Alsof hij mij gehoord heeft...
    Vandaag op bed draait hij ineens van rug naar zij...
    En met 1 vinger hulp draaide hij door naar buik...
    Hij stond er zelf verbaasd van geloof ik hahahaha

Daarna bleef die het proberen :)

8. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen al aan de pil?

Nou ik vergeet dat ding echt super vaak.... Echt slecht haha heb hem maar als herinnering in mijn telefoon gezet als ik hem dan nog vergeet dan weet ik het niet meer 😉

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik spiraal.
    Alle varianten pil werken niet...

Dus hopen... dat dit wel werkt...

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @pakjes, de wat duurdere merkkleding bewaar ik. En het "merkloze" zoals Hema, prenatal, V&D enz zoek ik uit op wat ik nog leuk/mooi vind en bewaar ik ook. Het overige(inclusief sommige afzichtelijke, ongedragen kraamcadeautjes) verdwijnen in een zak richting mn oom en tante die zo'n 2x per jaar naar Rusland (omgeving Tsjernobyl) gaan.

@Kat, zou best kunnen dat hij toe is aan bijvoeden. Gewoon proberen zou ik zeggen. Als hij het alsmaar naar buiten werkt, inclusief een vies gezicht weet je genoeg. Als hij de lepel er bijna bij op eet, weet je ook genoeg lijkt me. Of wilde jij met 6 maanden rapley gaan doen?

@ontwikkeling, zie hier eigenlijk niet heel veel ontwikkeling momenteel. Hij draait wel vaak op zn zij, maar maakt echt geen aanstalten om die door te zetten. Maar hij blijft heerlijk lief, vrolijk en makkelijk.

@Natalievs, weet niet hoe actief je in bed bent, maar ik zou hem gewoon op je nachtkastje leggen ofzo. Gewoon niet uit bed, voordat je hem in heb genomen. Dan krijg je er echt wel regelmaat in en wordt het weer een gewoonte. Zeker gezien je ks, niet echt handig om snel weer zwanger te raken. Wij gebruiken zelf voorlopig CD. Hier voorlopig geen hormonen in mn lijf.

Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Ze zijn eergister ouders geworden van een 10 ponder:$, via een natuurlijke bevalling. Ben benieuwd of het dan ook echt een huge baby is.

Ga mn mannetje nu maar ff wakker maken, we moeten richting het CB. Ben benieuwd!

11. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm vanalles getypt en weg.. Grr haha

Ik had mijn pil zelfs al naast me tandenborstel gelegd en vergeet het nog :cool:.. Maar nu kan er nog niks gebeuren maar zou zo per ongeluk zwanger raken ja.. (Kans klein maar goed wonderen zijn de wereld niet uit :p) dus mooi een herinnering ervoor tot het echt in systeem weer zit..

Ontwikkeling zelf draaien van rug naar buik nog niet hoor.. Met beetje hulp vind hij het wel kei leuk!!

Bijvoeden ga hier denk bij 5 maanden beginnen om vast wat smaak te laten proeven en dan bij 6 maanden rapley proberen.. Wou een stoomkoker halen maar dan ook voor ons eten Philips HD9170/91 HD9170/91 Avance stoomkoker? Bestel nu bij wehkamp.nl
    Lijkt me heerlijk je groente gestoomd of visje of iets dergelijks.. En lekker vers ook voor de kleine..
    Maar had iemand nou z'n babycook? Zo ja al gebruikt?

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier weinig ontwikkeling. Heeft wel zn duim ontdekt en situps doen. Maar verder weinig. Komt vast nog wel.. :)

pil: geen pil, maar cd. Kan ik t ook niet vergeten ;)

13. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    #4133 Liefdeis, 11 apr 2013
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
    Kat: Zou goed kunnen hoor! Waarom probeer je het niet? Xavi, is al 4 maanden toch?
    Jesse vind het echt lekker, zit even gek te kijken, maar werkt het met smaak naar binnen!
    Wilde echt tot 4 maanden wachten, maar hij was er gewoon echt aan toe! Daarbij dacht ik, zullen echt genoeg gegronde redenen zijn om te wachten, maar mij generatie kreeg een fruithap met 10 weken, en ben er niet slechter van geworden!
    En heb gister ook potjes gekocht, 2 voor €1,40, daar kan je het zelf niet voor maken nog!

Pil: Ik 'vergeet' hier steeds te beginnen! Maar vind het stiekem ook wel even prima zo!

14. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @babycook, wij hebben hem ideaal ook altijd bij mijn zoon gebruikt. Groente erin beetje water erin en stomen maar. Klaar in een hand omdraai en je hoeft er ook niet bij te blijven.

@pil, hier een spiraal ben er erg blij mee. Wel lang bloed verloren na plaatsen, maar nu niks meer heerlijk hoeven er over 5 jaar pas weer aan te denken.

15. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    @babycook, weer een fantastisch product van mijn werkgever, maar ik ben nogal een Ursel (de Gier) en Rapley is goedkoper (want geen keukendevice nodig) dus dat probeer ik eerst haha!

16. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil dan geen babycook maar gewoon een stoomkoker kopen om ook onze groente te gaan stomen lijkt me veel lekkerder dan koken.. En wil ook rapley gaan doen maar dan moet het nog steeds gestoomd of gekookt worden van te voren 😉

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    *offf topic* zoooo trots op me grote mannetje! na 1 keertje proberen zonder zijwieltjes fietse hij zo weg!

@hapjes, hier gaan we nog even wachten heb niet het idee dat hij eraan toe is. wil met 5 maanden beginnen.
    Ga wel het meerendeel vers geven., kleine moeite. Mees krijgt toch al fruit elke dag dus hou daar gewoon een stukje van apart en dat krijgt Wout dan. En groente doe ik gewoon in een klein steelpannetje. Heb ik voor Mees ook altijd gedaan.

@pil, was even begonnen maar hij sloeg niet aan dus weer gestopt. Nu is het aardig normaal in ritme, nog niet op de klok maar wel ongeveer om de 4 weken met een speling van een paar dagen.
    Wil binnenkort wel weer beginnen tenzij ik weer een hormonster word zoals die ene strip die ik geslikt heb

hier een mannetje dat verkouden lijkt te worden... schorrige hoest en veel niezen.. hoop niet dat het doorzet..

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Echt een superfoto! Ik word er helemaal blij van!

20. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Die foto is echt onwijs leuk! Canvas waardig ;).

Ik ga een avontuur tegemoet.. Zaterdag 5 uur met de trein naar de verjaardag van mijn bonus-nichtje (dochter stiefbroer). Mét Quinten. Speciaal voor de gelegenheid een draagzak aangeschaft :p. De beco butterfly 2. Hij is fijn! Kan hem iedereen aanraden ;).
    Ik ben benieuwd. Hopelijk krijg ik z'n voedingen zo gepland dat hij geen honger krijgt in de trein.

Deel Deze Pagina