16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Beterrrrr!!!

2. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danst een vreugde dansje voor AC

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wat goed Azu!! Lekker...

4. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    wat goed daphne

5. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik heb ook nog een hapjes vraag: Hoe vaak moet je een smaakje blijven proberen?

Vier dagen een paar lepeltjes banaan gehad, dat ging super goed,
    maar nu tweede dag peer, en hij zit vieze gezichtjes te trekken en te kokken!

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ehm... Tja...

7. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    3 dagen achter elkaar maar dat heeft te maken met eventuele allergie. Hoe het met smaak zit weet ik niet als hij het nu niet lekker vind probeer dan wat anders en over paar weken ofzo weer peer misschien vind hij het dan wel lekker. Zo doen we het bij Gwen ook met groente

8. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    . Heb in de foute topic gepost zie ik!

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Even uit het hoofd ;)

Volgens mij 'moet' je een week hetzelfde aanbieden. Dan leren baby's de smaak pas goed kennen. Dus 1 week peer, de andere week banaan en dan kun je perzik een week geven of peer/banaan afwisselen.
    Dat is ook een reden waarom ik potjes niks vind. Dat is niet de pure smaak leren kennen.

Het hoe of wat erachter weet ik niet hoor ;). Maar dat is wat ik onthouden heb.

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Sam vind de peer ook niks los... Zelfs als ik het met banaan vermaal vind hij het niet te pruimen en de banaan en appel wel maar zodra er peer doorheen zit proeft hij het direct

11. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    @azucena , mooi dat hij overdag af mag :D

leuk filmpje :D , ben benieuwd wat yaela van dr hapjes gaat vinden. duurt alleen nog lang voor ze mag. ze krijgt volgende x op t buro dr verwijzing voor de dieetist.
    zijn er nog meer die naar een dieetist moeten ?

gister sliep ze pas rond half 12 en vanmorgen om 6 uur was ze wakker. ze had honger want z dronk 190 cc leeg en daarna was ze om half 9 weer al wakker..Moet nu ook moeite doen om dr 4 uur tussen te houden meestal heeft ze eerder honger maar als ze zo vroeg wakker is dan worden t weer 6 voedingen :O ipv 4 of 5.

moet dan alleen even kijken hoeveel ik kan geven want 6 flesje van 200 is teveel natuurlijk ookal drinkt ze ze meestal niet helemaal leeg

welk maar kleertjes hebben jullie voor de zomer? ik had 68 gehaald maar ben nu ook mar 74 gaan halen want sommige dingen 68 passen nu ook al, ze groeit hard ineens , ze wasnu 62 cm en wog 6315gram

12. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ow wat voel ik me slecht zeg net een week aan het werk op me nieuwe baan en moet nu al vrij nemen omdat ml te ziek is om voor de kinderen te zorgen en er allerlei afspraken geplant staan bij de ka
    hoop dat ze het een beetje begrijpen op me werk :(

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jeej Azu! Goed!

Hier nog helemaal geen fruithapjes. Doet het nog hartstikke goed op zn fles (4x180 en 1x180+6).

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    jeeeeej azu!!!

@sweetdreams, fantastisch dat filmpje!

@kirasese, stoere foto!! is dat niet heelkoud???? Wout heeft niet eens passende shirtjes in deze maat allemaal lange mouw..

@zomerkleertjes, hier nog bijna niks gekocht. hij is zo klein en groeit niet mega hard dus haal t wel als het nodig is.

@meeting, hier komt ml met zl mee en die gaan lekker de speeltuin en t bos in

hier ook goed nieuws! fysio weer geweest en ze afplatting rechts is enorm afgenomen!! goed nieuws dus!

wel een boos en moe mannetje vandaag hij moest wakker worden voor fysio en daarna was t feest. Vanmiddag ook maar kort geslapen dus nu moe...

@grijpen, hier zijn ze handjes echt ontdekt alles maar ook alles word gepakt en hij wilt t graag in ze mondje laten verdwijnen. lukt dat niet dan zet hij het op een brullen... herkenbaar???

@fruit, bij Wout weet ik het nog niet maar Mees vond peer als baby echt helemaal niks. Mango vond hij trouwens overheerlijk!
    denk dat wij met 5 mnd beginnen met een bordje pap in de ochtend en dan langzaamaan ook fruit en groente introduceren. Mannetje is er nog niet aan toe

16. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @meeten, hier ook manlief en zoon de speeltuin in :D

17. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ml gaat mee als hij vrij is (als hij dan weer aan het werk is) of zich goed genoeg voelt nu is hij behoorlijk ziek van chemo en alles en anders kom ik alleen met lucas en de meiden

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ingrid, ook hier een late reactie. druk , moe , je kent het wel. :)
    Zo te lezen heb je het momenteel ook erg moeilijk.
    Je ging toch ook wel eens naar een bv cafe? Kun je dit daar ook bespreken?
    Ik woon in een klein dorpje, bij een kleine stad dus hier zijn helaas nog geen BV cafe's. Anders zou ik daar wel even steun gaan halen. Mss kun jij dat wel doen?
    Je doet het in ieder geval super goed! Naast het ziek zijn enzo. Je mag echt wel trots zijn op jezelf! :)

Ik wil nog niet stoppen, FV is toch ook geen garantie op doorslapen. En ik vind de bv momentjes echt onbetaalbaar. Tuurlijk zijn er ook mindere momenten maar die zullen er ook zijn met FV denk ik maar.
    Ik wil echt graag die 6 maanden vol maken.
    Dan maar even weinig sociale contacten onderhouden omdat ik zo moe ben. Komt ooit wel weer terug

19. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @azu, super fijn!!!!!

@Kirasese, coole foto! waar heb je die zonnebril vandaan? Handig met zo'n bandje.

@Kat, heerlijk buiten slapen! Alleen niet teveel in de zon laten staan

@super leuke foto's en filmpjes zag ik!
    Leuk al die ervaringen met fruithapjes.

@meeting, ML heeft geen zin om mee te gaan :)

@zomerkleertjes, vandaag maat 74 gekocht, 68 wordt al weer te kort.... Wat groeien ze snel!

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier was het 28 graden in de tuin vanmiddag.
    Dus was zelfs nog te warm :D

Vandaag een lekkere voedingsdag
    07:30u wakker
    08:45u fles
    10:30u fruithap en flesje 40cc
    13:00u fles
    15:30u fles
    18:45u fles
    Rond 23:00u fles
    Rond 04:00-05:00u fles

Door fruithap bijna 1 fles minder.
    30-60cc extra water per fles en verdikt met extra jbpm