16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @groente en fruit, bonen von Lana echt niks was echt huilen dus daar begin ik niet aan wortelen gaan goed. Banaan ook en vandaag voor het eerst ern peertje nou daar smulde ze echt van!!

2. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    hier nog geen fruit oid denk nog niet dat lucas er aan toe is

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben gestopt met fruit na 2 dagen.
    Ik wacht lekker tot 5.5-6mnd Rapley :D

4. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    hier wel enorm geshopt voor de meiden voor lucas wat minder maar ik vind ook een stuk minder leuke dingen voor jongens dan voor meiden

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ja meisje lijkt me nog leuker shoppen (dus hoop voor ML dat we hierna een jongen krijgen... :D)

6. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Geven jullie dan fruit 's morgens en 's middags groenten? Of gewoon 1x per dag?
    Ik geef Jesse nu 's morgens een fruithap, maar om hem nou om die tijd een groentehap te geven, blegh! Moet ik zelf niet aan denken.... ;)
    En juist 's morgens had die het hapje nou net nodig, dus of verschuiven nou echt een optie is?

7. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    voor Gwen had ik toen zoveel gekocht de helft had ze nooit aan natuurlijk en dat kan Anna nu aan en een deel is naar rusland gegaan naar mijn familie

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jong geleerd...:

IMG_2628 katatonia klein.jpg

(in shirtje van mijn favoriete metalband! Het eerste dingetje wat ik durfde te kopen toen de 20-weken-echo goed bleek te zijn.)

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Och wat een droppie!

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik geef fruit meestal ergens tussen 10 en 11 en groenten rond 5 6 7 uur ligt een beetje aan de laatste fles tijd.
    Hier gaat fruit goed vooral mango banaan en appel peer wat minder...losse peer krijg ik er al helemaal niet jn dat wil die echt niet.
    Groente nu bruine bonen met appel gehad heeeeeerlijk (en dan vooral die luiers ervan:)) wortel blijft die van rillen maar wel braaf mondje opendoen

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goedemorgen dames!

Hier ook al een poosje bezig met hapjes erbij en worteltjes vind ze nog steeds het lekkerst! Ik geef nu ook smorgens een fruithap en smiddags een lekkere verwarmde groentehap.
    Vorige week had ze ff een griepje en gingen de hapjes en flessen ff een stuk minder. Aan fles wou ze niet meer dan 400cc per dag! Nu lijkt het of ze een inhaalslag maakt, ze drinkt nu iedere keer haar fles van 200 cc op! Gisteren zeiden ze op het CB ook dat als ze die leeg zou drinken en nog 2 hapjes per dag erbij dat we haar avondfles mogen laten vallen:)

Ze woog gisteren 6900 gram en is 64,5 cm lang!

Dinsdag ook de uitslag van haar echo gehad en ze hoeft GEEN spreidbroek! pffff wat was dat een opluchting!

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat is inderdaad een opluchting! Van dezelfde soort dan toen ik hoorde dat Xavi definitief geen helmpje zou hoeven.

Alhoewel... Een spreidbroek lijkt me vele malen vervelender...

Hier is Xavi bezig met het voorbereiden van het omrollen: knietjes pakken, beentjes in de hoogte en met een dramatisch 'aaargh' op zijn zij rollen. Koddig!

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kat: haha! Hier ook! Alleen wordt ze er supergefrustreerd van en gaat ze er bij mopperen en gillen.... :)

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    oeeee wat een heeeeeerlijk ochtendje! beide mannen pas om 08:30 wakker!!

zit nu alleen een beetje met de tijden van wout... denk dat ik hem maar om de 4.5 uur een 180+6 fles ga geven, dan kom ik om een uurtje of 10 uit met de laatste fles en dan kijk ik wel wat hij doet vannacht... (een fles minder en een uur eerder, maar wel vollere flessen)

@fruit en groente, nog niet mee begonnen hier.
    Heb wel gister een lading groente gemaakt en in de vriezer gestopt. score tot nu toe:)
    -4x broccoli
    -3x bietjes
    -5x spercibonen
    -5x doperwten
    -3x spercibonen + rijst + zalm
    -3x doperwten + rijst + zalm

als we beginnen, beginnen we wel met groente en niet met fruit. Hebben we bij Mees ook zo gedaan en die vond geen een groente vies dus hebben de hoop dat dat bij Wout ook werkt.
    Denk dat we +/- met 5 mnd langzaamaan gaan beginnen

@streep, nooit gehad

@ks, hebben meerdere dames nog last van een bepaalde plek in de buik? Ik dus vooral als ik moe ben wel en is dan echt supergevoelig.... is niet bij de wond maar ik vermoed de plek waar tijdens de kz de klemmen hebben gezeten om het open te houden;)

@kleertjes, koop hier heel weinig maar ja is dan ook me 2e jongen dus heb nog heel veel en ook weer een hoop gekregen in vooral 68
    met lange mouw.... dikke shirts.....

@kat, wat een skeetje!!

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @ks, hier ook een supergevoelige/pijnlijke buik, maar dan vooral bij aanraking. DL steunt er weleens op als ze op schoot zit maar dat is zo'n rotgevoel. Kan er weinig aan hebben. En soms als ik ver moet lopen kan het weleens een beetje gaan steken.

@marije1985, fijn dat hij geen spreidbroek hoeft. Idd een opluchting!

@marijke88, geef je voor de 6 maanden ook al zalm of laat je dat gewoon zo lang in de vriezer zitten? Zolang Ruben nog zo slecht eet, houd ik het even bij potjes. Heb geen zin om telkens weg te gooien. Hij doet nu 3 dagen met 1 potje. Hier bij de oudste begonnen met fruit en ook bijna gelijk groente erachteraan, maar kan me niet herinneren dat zij het niet lekker vond. Maja, ruben lijkt in zoveel opzichten niet op zn zus.

@Katalaya, aaaaaaaah hij heeft zo'n hoog aaibaarheid-gehalte. Als hij met zulke puppyoogjes later de dames in de ogen gaat kijken, zwichten ze echt allemaal...

@Liefdeis, ik geef 's ochtends tussen 10-11 fruit en 's middags rond 16:00 fles en dan rond 17:30 groente omdat ik het idee had dat hij niet teveel honger moet hebben, want dan wordt hij gefrustreerd dat hij zoveel moeite moet doen om zn hongergevoel te stillen. Maar omdat hij zn groente zo moeilijk eet, gister eens gegeven om 16:30, dus op zn flestijd, maar heel leuk/lekker vond hij het niet. Had gehoopt dat hij wat sneller wat meer zou eten dan hij nu doet, zodat ik na zn warme hap een klein (pap)flesje kan geven rond 19:00 en dan niet meer wakker maken.

@omrollen, hier ook af en toe hard bezig. Gister lag hij op zn rug en lag met zn neus al in het kleed alleen de rest wilde niet mee en daar wordt hij boooos van. Omrollen van buik naar rug gaat echt bijna...duurt geen 2 dagen meer denk ik. Alleen hij doet het op zo'n vreemde manier. Als hij op zn buik ligt, trekt hij zn knietjes op, als in kruiphouding en gooit dan zn billen opzij...Op ons bed is het al meerdere malen gelukt, maar dan lig ik er naast en loopt het matras dus iets af.

Ligt het nu aan mij of mis ik al even wat actieve leden??

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @sweetdreams, ik geef de zalm pas na 6 maanden hoor maar anders moest ik het weggooien dus heb er gelijk maar prakkies voor gemaakt voor wout.

ik doe de maaltijden per 50 gram in de vriezer en nu zijn me bakjes op dus doe ze in ijsblokbakjes en dan kan ik eruit halen wat ik nodig heb hoef ik ook niet steeds weg te gooien. Scheelt me zoveel geld!
    zak bonen en zak spercibonen samen 1.40 en daar heb ik minstens voor 2 a 3 weken eten voor voor hem scheelt me teveel

vond ook al actieve leden missen idd

wat groeien ze toch hard!:$
    en tsja je deken is het leukste speelgoed:p

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier weer iets minder nachtje.
    Kiann is weer extreem hongerig (ging 3d goed, zelfs 3 nachten zonder nachtfles!)
    Alsof hij die 3 flessen wil inhalen!!!
    Elke 1.5u drama en alles aanvallen en opeten.
    Net na 2.5u maar fles gegeven en zuipt hem helemaal leeg tot laatste druppel...

Ahja... het zal wel! Haha pfffff... wil hem niet laten huilen van honger maar ja elk uur geven is ook wat overdreven...

Ahja zal wel sprong/regeldagje zijn misschien...

@Marije... gelukkig geen spreidbroek!!!

@Hapjes... 2 dagen gegeven (appel, zelf gemaakt) smaakte hem PRIMA.
    Maar wou wachten tot 5.5mnd maar zit met zijn mega honger...
    En fruit zal die honger niet stillen dus toch gestopt voor nu.
    Blijft maar lastig met zo'n hongerbaby!

@Omrollen... hier druk druk aan oefenen! Buik-Rug kon die al tijdje en Rug-Buik is al 1x gelukt... hij was zelf verbaasd...

Ik ga Kiann maar fles geven...

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @marijke: wat een heerlijke bos haar!

KatMan probeert Xavi's schamele haartjes stiekem elke keer in een über-nerdige zij-schijding te plakken.

Koddig gezicht, maar hij heeft voor zijn verjaardag gisteren van Xavi toch maar échte 'stoere boys-gel' gekregen. Kan papa zijn spuug weer in zijn eigen hoofd houden...

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hahahahahaha

20. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    iemand zin in een 3daags tripje naar spanje voor mijn werk ik wil namelijk niet

Deel Deze Pagina