16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb even foto s gemaakt van Lana haar kamer had ik nog niet eerder gedaan omdat het geslacht geheim was.

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Leuk!!!!

zal mijne ook ff opzoeken!

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben geen Nijntje fan maar vind kamertje toch super leuk!! Mooie kleuren

4. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk kom maar op met alle kamertjes! Ben benieuwd waar alle kids slapen!

6. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kirasese, wat een schatje!!

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Gister was idd nationale onrust babydag.
    Kyan heeft gister bijna niks geslapen en was echt ontroostbaar. Zelfs aan de borst was hij nog aan het mopperen.
    Ik had eens genoteerd hoevaak ik aan het voeden ben op een dag. Schrik er zelf van!!
    8.00 - 10.00 - 11.30 - 14.30 - 16.30 - 17.30 - 19.00 - 20.30 tot 22.00 (in bed aan borst geslapen/gedronken) 01.00 - 05.00 - 09.00

Vanacht vanaf 1uur was top! Maar gisteravond was drama!
    Nu lekker in de draagzak bij mij aan het dutten.

Kyan wilt trouwens niet in de box, op de bank of in t grote bed spelen vind hij prima, maar in de box is het brullen!
    Herkent iemand dit?

8. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Leuke foto's trouwens van kamertje, beebjes en huisdieren!

@draagdoek, in de hop tye met benen buiten boord, in de draagdoek doe ik de doek voor de warmte over de beentjes.

9. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de box was bij Luc ook brullen! Nu leg ik hem daarin op zijn buikje omdat ik er dan toch bij ben kan die meteen zijn nekspieren trainen ;) en vind die het wel prima.. Op z,n rug zwierde hij teveel met zijn armpjes teveel ruimte voor hem denk ik..
    Nu heeft die er al paar x in gelegen en kan ik hem ook op zijn rug leggen en ligt die steeds rond te kijken en vind de box mobiel vort interessant..

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Wie hebben er ook buikslapertjes? K vind het dood eng! Maar laat hem wel slapen van manlief moet ik hem omdraaien zodra dir slaapt net gedaan en nu is het weer krijsen geblazen...
    Lastig hoor dat slapen hebben we eindelijk ontdekt waarom die overdag niet in bed slaapt is het niet de meest veilige optie

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier geen onrustige beeb gehad gister. Vandaag is ie ook heerlijk rustig. Net foto's gemaakt en hij was lekker wakker. Nu zo wassen en flesje en hopelijk nog ff slapen. Heb ff wasje gedaan en btje opgeruimd, zo ff stofzuigen... Ben er de laatste tijd niet aan toegkomen als ik alleen met m ben. Maar vandaag gaat het dus lekker... :)

@foto's: leuk hoor!

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    kamertje van Kyan even spammen :D
    Ik vind het erg leuk om alle kamertjes te zien!

@aapie, ik kan me voorstellen dat je het eng vind. Slaapt hij snachts wel op zijn rug?
    Ik heb een aerosleep gekocht voor zijn ledikantje, mocht hij een buikslaper zijn. Maar hij slaapt nog steeds in zijn wiegje naast mijn bed. :)

Ik heb Kyan net ook in zijn wiegle gelegd, de aanhouder wint!!! Hij moppert af en toe nog wel wat maar dat vind ik niet meer zo erg. Mopperen ok, huilen niet.

@Nathalie, dat is een goede tip! Ga ik ook zeker proberen!
    ik was eigenlijk al een beetje bang dat ik hem verpest had doordat hij in het begin in de box beneden ging slapen. Nu proberen we hem toch boven te leggen, in ieder geval voor zijn middagdutje.
    Dus dan wordt de box hopelijk weer een speelplekje.

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    En de andere kant van de kamer. :D

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    hier gister ook absoluut geen mopperdagje, juist heel relaxed was hij en heel veel geslapen.

snachts komt hij echt stipt rond 04:00 soms een kwartiertje eerder soms een kwartiertje later maar bijna altijd om 04:00
    hier was t weer 23:30-04:00-08:00

Mees sliep met 6 wkn volledig door maar denk dat dat bij dit meneertje niet gaan gebeuren. ach zolang hij t zo blijft te doen is t wel vol te houden.

@box, hier wil hij ook echt niet in de box, ik heb de wipstoel erin gezet en daar ligt hij heel veel in dat vind hij wel fijn.
    hij ligt er nu ook in te slapen.
    Normaal gesproken gaat hij zoeizo rond middag in ze bedje slapen maar krijg over een half uurtje visite dus heb m maar beneden gehouden.

@kamertjes, super!

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    superleuke kamertjes allemaal!!

@Marijke88, oudste sliep hier ook volledig door met 6 weken. Gaf haar wel de laatste voeding, voeding voor hongerige baby's. Heb nu eerlijk gezegd niet zo'n haast met het doorslapen. Zeker nu er in de nachtvoeding ook enige regelmaat zit (4:00-4:30 ong) vind ik het wel een lekker momentje in de nacht. En als je dan weer in je bed kruipt, waardeer je het des te meer.

@buikslaper, hier (nog) niet. Maar DL werd ook een buikslaper toen ze kon draaien en is dat nog steeds.

@box, hier vind hij de box heerlijk. Had hem vaak in zn wipper in de box staan en niet gewoon liggen, maar dat werd hij snel zat. Liggen vind hij leuker. Ik wil ook absoluut niet dat hij slaapt in de box. Dat is om in te spelen. Hier dus ook geen knuffels of mobiel in wagen/wieg/ledikant.

Vanochtend na de fles van 7:30 is hij steeds wakker geweest en vanaf 9:00 ook veel huilen en maar niet slapen. Heb hem om 10:45 een fles gegeven met volledige Hypoallergene voeding, omdat ik het gevoel heb dat het mopperen/huilen/slecht slapen overdag begonnen is toen we het grootste gedeelte standaard voeding zijn gaan geven, sinds een paar dagen helemaal over op standaard en sindsdien nog meer huilen en weer krampjes, die hij na week 1 eigenlijk niet meer heeft gehad.

16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Dit is Ruben's kamertje. Moet zeggen dat deze foto's al in 2010 gemaakt zijn voor de geboorte van DL, maar is vrijwel niks veranderd.

17. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    flashsfly snachts gaat hij in de zijslaper vind op zijn rugslapen helemaal niks waarschijnlijk door de vacuumpomp dan komt er teveel druk op zijn toeter (die er gewoon nogsteeds zit!!!)

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    #438 Nathalievs, 21 jan 2013
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
    Is maar klein kamertje dus foto's kunnen niet van veraf ;).. De lamp die ik zooo mooi vind haha.. En daar kun je zien dat de kamer heel hoog is als Luc wat ouder is komt daar een 2de verdieping waar slaapplek komt!

Hier slaapt Luc wel in de box 1 slaapje overdag dat is wanneer ik hem op zijn buik heb gelegd dan gaat die altijd nog ff proberen om te rollen hoofd omhoog houden rond kijken en uiteindelijk valt die in slaap laat hem dan gewoon liggen tot volgende fles en gaat die weer naar zijn bedje.. Luc is nog niet zoveel wakker dus vind wel leuk als die ff beneden is.. Kinderwagen slaapt die alleen in als ik hem wieg dus dat schiet niet op 3 uur rondjes lopen in huiskamer is ook zoiets ;)

19. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke kamertjes allemaal!!

20. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012