En even wat luchtiger, ben niet echt een shop-a-holic maar deze kon ik niet laten liggen bij de babydump (4 euro). Ik 'moest' voor S nog een Sophie de Giraffe kopen (schijnt het helemaal te zijn en ZL vond het idd ook leuk!) en zag deze liggen. Voor mijn prinsje.
Aah die is leuk. Ik heb van de week n shirt gekocht met stoere bink. Ook supercute! @seks: hier niet helemaal niet, maar wel weinig. Heb niet zo'n hoog libido. Vl klaagt er niet over! Ik heb ook een schatje.
Wij hebben sinds de ks, 6 maanden geleden al weer, 1x seks seks gehad . En dat deed pijn! Sindsdien constant bloedingen, dus geen seks voor mij. Maar er leiden meerdere wegen naar Rome, maar ook daarme is vl gelukkig als het 1x in de maand gebeurt . Maar ik moet ook zeggen dat ik me weinig sexy voel met zo'n elektrische zoemer 3 uur op 'n dag aan m'n voorgevel. Dat speelt wellicht ook mee.. Oh, en seks omdat alleen vl wil, doen wij niet aan. Geforceerde seks is niets aan en vl wil mij niet pushen/dwingen. Maar ook hier een schat hoor! Hij 'klaagt' alleen als ik er over begin.
Als ik dit zo lees ben ik blij met mijn KS Hier gewoon weer sex en dit alles zonder last of pijn. ML blij haha
Hallo iedereen, Sex, hier gemiddeld 2 keer in de week, was ooit 3 of 4 keer per week. Maar 2x is voor nu goed genoeg. Ac, gebruiken we niet, kans op natuurlijke zwangerschap is nihil. Komt er een spontane zwangerschap, dan zijn wij ongelooflijk blij er mee. Anders over maand of 4 a 5 kijken of we cryo terugplaatsing mogen. Vogeltje, slaapt Saar ineens slecht, of was het al veel beter geworden? Want ineens slecht kan ook betekenen dat ze meer voeding wilt, was bij Savannah namelijk ook zo vorige week. Ze kon ineens niet meer goed slapen overdag en was stuk chagerijniger. Ze gaf het ook helemaal niet zelf aan, als fles leeg was, deed ze niet moeilijk. Ze krijgt nu 180cc met 6 scheppen, en is weer super tevreden. Misschien dat dat bij jou meisje ook zo is. Vermaken in de box, kan ze heel lang, denk langer dan een uur zelfs. Ze houdt heel erg van spelen, op schoot knuffelen vind ze 10 min leuk en dan wilt ze weer spelen. Ze slaapt nu tot 10.30. Als we der niet wakker maken uiteraard.
Wat is er weer veel gekletst! Nu ik werk heb ik niet meer alle tijd om te reageren, via de gsm lees ik wel mee maar reageren is zo irri op dat ding. Nu even achter de laptop. @Azu, even een knuffel aan jou! Je hebt behoorlijk wat meegemaakt en eigenlijk is het logisch dat het enige tijd duurt voordat je alles kan verwerken. Zelf heb ik ook iets aan mijn schildklier en ik ben nog bezig met instellen. Mijn hormonen gieren ook nog echt door mijn lichaam. Ik zou zeker terug naar de HA gaan, is het niks lichamelijks dan kun je altijd nog verder gaan. Je moet hier niet mee blijven rondlopen want dan wordt het misschien alleen maar erger. Sterkte meid! @sex, hier nog steeds niet Zin is er niet altijd, ook vanwege al die hormonen. En Kyan slaapt nog steeds in zijn wiegje naast ons en ML 'durft' dan niet goed. Andere locaties komt er gewoon niet van omdat we zo druk zijn. Dat was voorheen wel anders. We knuffelen wel lekker veel samen, voorlopig zijn we daar beide tevreden mee. Maar dat zal niet lang meer duren... @ac, nog steeds niet ongi en ik ga niet meer aan de pil. Ik heb de minipil wel klaar liggen, op aandringen van de HA maar die ga ik echt net gebruiken. Ik slik al een aantal jaren niks meer omdat ik geen rommel in mijn lijf wil. Nu moet ik voor de schildklier Eurthyrox blijven slikken en die hormonen zijn genoeg. Wij gaan dus ouderwets condooms gebruiken. @zwanger, wij hebben helaas ook een MA gehad. Met bijna 11 weken. De vrucht wilde niet vanzelf afkomen dus uiteindelijk op 9 maart 2012 een curettage gehad. Ik zat toen vreselijk in de put! Toen we een aantal weken later er weer voor gingen bleek ik alweer zwanger te zijn! Met pasen had ik een positieve test in handen. Uiteindelijk zat er maar een dikke week tussen de curettage en de bevruchting. Ongelofelijk! Die zwangerschap heeft me er weer bovenop gekregen. Maar na de 17 weken pretecho durfde ik pas blij te zijn. even de kleine verzorgen. Ik reageer later meer.
Hier eindelijk weer beetje aan de betere hand bah en ook nog steeds erg zoeken naar werk en kind ritme en dan die quility time met ml. Sexy is hier nog niet gebeurd sinds bevalling... Meer er nog niet van gekomen eerste 4/5 weken gevloeid toen 2 weken niks maar nog een open onderkantje.. Toen was dat geheeld werd ik ongesteld voor ruim 8 weken wat uiteindelijk een placenta rest was.. Toen manlief ziek en toen Sam en ik allebei en nu weer ongesteld.... Moet zeggen Hollander het duurt hoe enger ik het weer ga vinden op de een of andere manier. Volgend weekend gaan we er maar is voor denk ik....
Ik had vorig jaar op 26 januari miskraam met 6 weken... Precies een week voor we gingen trouwen zat zo te hopen dat het toen wel vanzelf kwam niet dat ik voor of gelijk na het trouwen een chrretage moest ondergaan. Gelukkig is dat zo goed afgelopen. Helaas op trouwdag nog wel veel aant t vloeien geweest. Vorig jaar om 20.00 had ik een positieve test!!!!
Aaaahhhh Sophie de giraffe i love it!!!! Die is zo geweldig!! Oké om je shirts niet aftekraken die is ook erggg leuk!!
Sophie de giraf vind Lana hier ook helemaal leuk!! Vind het net een honden speeltje, maar bij de beebs doet hij het goed. Hier gisteren deze gescoord
Wat is er zo leuk aan Sofie de Giraffe? Naast dat hij er schattig uitziet? Ik had er nog nooit van gehoord Wij zijn gister voor het eerst gaan zwemmen. helemaal super! alleen onder water gaan vond Kyan niet zo leuk. De zwemjuf vond Kyan zo leuk dat ze hem de hele tijd leende om de oefeningen voor te doen. Volgende week gaan we weer. Is er al iemand gaan zwemmen in een subtropisch zwembad ofzo? Kan dat met chloor? Leuk shirtje Ingrid !
Sophie is het allereerste speeltje van Frankrijk en gemaakt van allerlei biologische ecologische dingen dus kan absoluut geen kwaad voor de beebs. Ik heb hier gezwommen met Sam in een Tsja soort van subtropisch zwembad en dat ging goed hoor! Chloor wel gelijk ff afspoelen en dan lekker dik insmeren tegen het uitdrogen
Heb ook Sophie! Word hier flink mee gespeeld. Ik had hem gekocht heb giraf thema... dus tja... hahaha Heb ook Sophie badspeeltjes, boxhanger, rammelaars, kauwspeeltjes etc Badspeeltje doet het ook echt heel goed!!!!
Zo, lekker op de bank! Terug lezen en reageren! Er is lekker veel gekletst... Miskraam: Hier in November 2011! Had al een drie weken bloedverlies, maar verder geen andere klachten! Ergens voelde ik dat het niet goed zat, en heb voor dat ik wist hoe of wat al heel wat tranen gelaten, maar ml bleef positief! Tot op een dag ook mijn andere zwangerschapssymptomen afnamen! Toen dacht ik nou ga ik misbruik maken van mijn werk in het ziekenhuis en heb ik een echo kunnen regelen! Ik zou toen acht weken zijn, maar ons 'kindje' bleek met 6 weken gestopt met groeien ... Wat soms nog het meest pijn doet (nogsteeds) is dat mensen kunnen zeggen: Ooo maar dan was het nog niets!! Wat nou!!!!! Ik zag het bij wijze van spreken al door de kamer lopen! Twee dagen begon de miskraam vanzelf, curretage wel gepland, maar bleek niet nodig! Achteraf ben ik misschien toch niet helemaal goed schoon geweest, na een aantal maanden proberen en steeds maar buikpijn blijven houden, naar de gyn geweest, heb een kuurtje primolut gehad, daarna was ik meteen zwanger!! Sex: In het begin was ik er ook heel erg bang voor, de eerste twee/drie keer was het ook wat pijnlijk, maar daar moet je denk ik even doorheen! Sinds ik weer aan het werk ben is het wel weer iets minder geworden, of 's avonds samen als een blok in slaap vallen! Ac: Nee nog niet! Ben er ook nog niet helemaal uit! Ingrid: Leeuuk! Ik heb er ook een voor Jesse, staat een kroontje op en Willem! Zo verder weet ik het niet meer allemaal, en word het wsl edn heel lang verhaal!!
Sex ook hier... eh... Laten we zeggen dat ik me ook regelmatig schuldig voel. Maar iets is beter dan niets, toch?
Allemaal heftige verhalen bij de december mama's! Ook veel miskramen.. Sta je vaak niet bij stil dat dat toch vaak voorkomt! @ingrid ik weet niet of dit bij s ook is hoor maar bij Luc werkte het helemaal averechts toen we ons best zo deden om hem door te laten slapen.. Uiteindelijk bij neer gelegd dat doorslapen het gewoon nog niet word (hier dan wel fles..) Maar dus weer begonnen met nachtvoeding dat Koste ook minder energie dan al die moeite en na fles sliep Luc meteen weer verder.. Nou dit weer zo gedaan en toen sliep hij van 1 op andere dag door! Zonder er iets voor gedaan te hebben begon met 22 uur fles tot 5 toen paar dagen later 6 uur toen weer paar dagen later 7 uur en nu zelfs half 9 😉 In ieder geval succes!! Hopelijk komt het snel goed @sex hier ook nog vrij weinig maar word weer steeds beter.. Mijn wond/buik is nog erg gevoelig
Ik moet zeggen dat ik het best een opluchting vind om te lezen dat wij niet de enige met een minder spannend seksleven zijn ! Nu lekker slapen.. Om 04:30 de wekker om te kolven, anders is er niet genoeg melk voor Quinten om 08:00. Pff, baal er zo van! Vriezer is bijna leeg en al het clusterkolven werkt gewoon niet! Kolf me suf en m'n productie loopt alleen maar terug. Nog even en de kv gaat open .
Pfff... Ik denk dat we hier te maken hebben met een typische 4,5 maanden sprong: overdag niet willen slapen, hangerig, vaak kleine beetjes drinken... Ons knakkertje zit duidelijk zichzelf een beetje in de weg...
Wat een stilte vandaag! Iedereen aan het genieten van zijn vrij zondag!? Had bijna niets bij te lezen na een lekker dagje werken...