16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Ingrid, wat vermoeiend zeg. "mijn" aanpak werkt dus blijkbaar echt niet. Of werkt (nog) niet voor jou en dat is ook totaal begrijpelijk. Ik denk dat je maar moet doen wat de andere hier zeggen. Vooral het ritueel niet elke avond veranderen en er maar gewoon aan toe te geven. En dan komt er ook voor jou een moment dat je om 6/7 uur 's ochtends wakker schrikt en naar S. kamer vliegt om te kijken of hij nog wel leeft.

@doorslapen, wat een stress kan dat met zich mee brengen. En het ergste (vond ik) is nog dat je 's nachts ook gewoon geïrriteerd door hem raak. Zeker als je merkt dat ze de voeding niet persé meer nodig hebben.

@seks, merk dat hier het gevoel wel echt weer terug begint te komen. En bedoel ik niet het lichamelijke gevoel maar meer de aantrekking naar ML toe. Vind intimiteit wel erg belangrijk in een relatie/huwelijk.

@slapen overdag, Hier meestal tussen 7-half 8 wakker. 9:30 fruithap en dan naar bed voor volgende voeding van 12-half 1. Alleen vanochtend geslapen van 10:15-10:45. Hij is nu dus al sinds die tijd wakker. Ligt nu lekker in de box te spelen, maar begint wel moe te worden. Hopelijk vanmiddag een lekkere lange slaap.

@ontwikkeling, hij is zo superdruk met (proberen ) om te draaien. Hij balanceert net steeds op het laatste puntje en dan valt hij weer terug. Zeer frustrerend voor hem.

Grrr ML wilde gisteravond even een bakje koffie doen bij mn vader maar ik had geen zin in een sacherijnige peuter vandaag omdat ze te laat op bed lag, dus niet gegaan. Hadden beter wel kunnen gaan want erger dan vandaag kan eigenlijk niet. Zit nu nog even te dubben tussen achter het behang of door de plee trekken.

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hahahaha sweetdreams! Wat moet ik lachen om jou twijfel tussen het achter het behang plakken of door de plee.

Vannacht om 22:30 een dikke papfles van nutrilon (180 water, 6 scheppen) + 3 scheppen rijstebloem. Om 3 uur: weeeeeeh weeeeeh, 20 mins sabbelen bij mama, want drinken is het niet toen weer retour en om 6 uur hoorde ik 'm weer. Laten liggen onder het mom van 'als ML er niet wakker van wordt dan telt het niet' en na nog wat gemurmel om 6:20 sliep door. Om 7:45 wakker gemaakt voor babyzwemmen. Vond ie helemaal super! In de auto naar huis in slaap gevallen en thuis ook nog 10 mins geslapen zodat mama een boterham kon eten. Toen drinken bij mama, spelen en toen ie moe werd naar bed... maar slapen ho maar! na 15 mins jengelen eruit gehaald, de dakdekker uitgezwaaid en toen mama en Stijn samen het bed in bij mama aan de borst in slaap gevallen.

De kat wilde natuurlijk ook bij ons slapen, bij voorkeur op mijn hoofd dus ik heb niet zo goed geslapen maar S gelukkig wel. Ga 'm nu wakker maken voor een fijn bezoek aan het CB. Zal daar es om raad vragen en Stijn krijgt zijn prikken.

Vooralsnog gaat het dus best oke, ML is op zakenreis maar op maandag is het altijd mijn mama dag dus tot nu toe nog niet anders dan anders.

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid ben je bv aan het afbouwen? Heb ik ff gemist denk ik Hihi

4. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Met pijn in mijn hart heb ik besloten te gaan afbouwen.
    Ik begin met de laatste voeding om 23:00 te vervangen door Nutrilon en rijstebloem. De volgende voedingen ga ik afbouwen zodra ik weer ziek wordt. Reden om af te bouwen is dat ik er zelf niet aan ten order ga en ik heb nu net 10 dagen (!) griep gehad en heb 2 weken geleden terug een buikgriepje gehad. Icm met de hormonen en de gebroken nachten moet ik iets doen om een lieve mama te blijven... maar tot nu toe 1 voeding minder.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Zo. Even 400 euro bespaard door niet in te gaan op het 'speciale verlengingsaanbod voor vaste Oxxio-klanten', maar het boeltje eens goed te vergelijken.

En dus niet 2 jaar vast aan Oxxio, maar één jaartje profiteren van het lage 'nieuwe-klanten-tarief' van Greenchoice.

(En dan weer overstappen natuurlijk!)

Een uurtje prijzen bestuderen loont écht.

Dus we gaan dit jaar toch wel op vakantie: weer een midweekje varen - net zoals vorige zomer op een mooi motorbootje in Friesland!

Dankzij de mogelijkheid om in het laagseizoen te gaan, en bovenstaande besparing durf ik het ons financieel te gunnen.

*blij*

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Pffff heavy en terrecht Ingrid!!!

Dames... ik heb spiraal laten zetten...
    Vandaag controle echo gehad...

Spiraal kwijt... nee toch... ja...
    Maar wat er wel te zien was is vermoedelijk vruchtzakje...
    Termijn: 3w4d...
    Dus bloed geprikt en morgen uitslag (urine zei neg)

Zucht... duimen jullie met me mee?

En als ik wel dragend blijkt te zijn, zijn we alsnog spiraal kwijt...
    Spiraal KAN vroeggeboorte veroorzaken... dus tja...
    Foto van buik maken kan nu dus niet...
    Wat dan? Hij KAN nog in me buik zitten of verloren zijn (ongemerkt... hen echt flink nagedacht en kan me niks geks herinneren)

Pffffff word lekker nachtje... :(

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    WAAAATTTT????!!!!

Owmijngod!!!!

Eh... tja...

*sprakeloos*

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Even voor de goede orde... met je meeduimen... voor dat je níet zwanger bent, heb ik dat goed tussen de regels door gelezen?

*nog steeds sprakeloos*

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  10. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohhhh kirasese wat een shock!!

Is jullie niet verteld het nog met cd te doen zolang je geen controle echo hebt gehad? Ons wel namelijk.

11. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je ziet inderdaad iets wat verdacht veel op een vruchtzakje lijkt.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    (Foute grap-alert)

Zeker Barry White cd-tje opgezet?

13. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    :$ Ojee kirasese

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    omg kirasese! maar t ziet er idd verdacht veel uit als een vruchtzakje!

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nee!!! Dat wist ik dus niet...
    Dokter zei dat hij snel werkt endus "veilig" is...
    Verassinggggggg hahahaha pffffff

16. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wow.. Shocking..

Phoe, weet niet wat ik moet zeggen!

Inderdaad, verassing ;).

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Dus de meeting is vermoedelijk met zwangerschapskleren hihi
    Had ze net opgeborgen hahahaha

18. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké! Lekker dan die arts. Bij ons werd echt verteld dat het pas veilig is als hij gecontroleerd is en opzijn goede plaatst zit, maar daar heb je nu weinig aan.

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Naja dan weten we ut nu :D

Word vervolgt... is nog zooooo pril (mocht het zo zijn)

Vanavond dus geen biefstuk maar vis hihi :)

Laat ut morgen weten :)

20. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan hebben we wel de eerste zwangere gevonden:D

Als het zo is van harte gefeliciteerd want het blijft toch een mooi wonder.

Deel Deze Pagina