16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Positieve shock is positief! Dus mooi zo. :)

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tip: Bij de Etos een doos met 6 pakjes billendoekjes voor een tientje, en dan een pak luiers gratis!!!

Hamstereeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Als de zwangerschapsperikelen besmettelijk werken, ga ik me hier denk even distantiëren. Ik wil voorlopig (4 a 5 jaar) echt geen 3e en ik ben dus echt bang voor klapperende eierstokken. Als je dat eenmaal hebt, gooi je met alle gemak al je principes en bezwaren over boord. Wel erg leuk als andere het weer gaan proberen. Gaan jullie je tuurtestjes dan ook hier plaatsen? Ik hou van "zoek-het-streepje".

4. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    T kriebelt hier ook wel een beetje, maar zolang ik niet 100% zeker ben, stop ik nog niet met AC. Vorige keer nl 1e ronde meteen zwanger (hoeft een volgende keer natuurlijk niet zo te zijn, maar toch, wil zelf de knop omzetten).

5. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Haha Sweetdreams, ik wil niet zolang wachten, maar nu ook nog niet! Hoop dus ook dat ik mijn klapperende eierstokken nog even in bedwang kan houden! :)

6. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff tussendoor pampers bij c1000 nu van 30,50 (2 pakken) voor 20 euro

7. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Nou als we dan toch bezig zijn ;).

Dinsdag 12 pakken pampers billendoekjes voor €12,95 gekocht bij de Etos.

8. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Dankjewel Azu 8 Mei ga ik het horen, en hou jou aanbod zeker in mijn achterhoofd!

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Sinds Stijn volpension heeft op het KDV, gaan er hier echt een stuk minder luiers doorheen! Zijn er al beebs door naar maatje 4?

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, Xavi sinds vandaag.

11. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    Ik heb nog maatje 3 , heb nog 4 pakken simply dry en nog3 pakken babydry , maar vind die simply dry kleiner vallen dus die maak ik eerst op en als maat 3 op is ga ik naar 4 over.

Was net op t buro voor te wegen , ze weegt nu 6665 gram. Ze zeiden dat ik beter 4 ipv van 5 voedingen kon geven omdat ze fessen weigert. maar met 4flessen komt ze rond de 500 cc en mevrouw gaat echt niet slapen vanaf 7 uur savond tot de volgende ochtend. Dus moest er dan maar rijstebloem door doen :S terwijl ze vorige week zeiden dat ze dat nog niet mag hebben.

morgen ochtend moet ze naar de dieetist , ben benieuwd

Was vandaag ook nog bij de dokter , heb nu andere medicijnen voor mn bloeddruk. en mag dus de medicijnen voor BI ook niet meer, had 3 x perdag diclofnac en tramadol , moet nu 3 x per dag 2 paracetamol... nou dat word nix want met deze medicijnen gaat alless al met veel pijn. Moest maar veel bewegen.Naja ik loop elke dag met yaela maar moet ook elke x 6 trappen op en af.

Een 2e gaat dr hier niet komen , Yaela was ook niet de planning , maar zou dr echt niet willen missen

12. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag ook weer op het buro geweest onze gezonde hollandse meid weegt al 7110 en is 64 cm. Gewicht had wel een iets steigende lijn maar was helemaal niet erg wat baby vet. En ik kreeg zelfs een compliment dat ik het allemaal zo goed doe!! Kijk dat doet een moederhart weer goed:D

@luiers, hier nog maatje 3 van de etos.

@klapperende eierstokken, hier ook maar mijn verstand zegt anders de ruimte thuis is op en ook financieel word het dan lastig dan zal ik meer moeten gaan werken en dat wil ik juist niet.

@kat, succes morgen, ik duim voor je op een uitslag die jullie wensen.
    Maar die test!:$

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kat: succes morgen.

@luiers. Hier nog makkelijk in maatje 3. Hebben zelfs nog newborn 2 die passen ook nog goed.

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dank jullie wel. Het is fijn om hier mijn hoop & vrees te kunnen delen.

*zet bloemetje neer in dit topic*

15. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kat: Sterkte! En zoals iemand anders al zei: Het komt goed op wat voor manier dan ook!

@jkuil: Fijn om te horen dat je het goed doet :) Altijd leuk!

Hier nu net in maatje 2 van pampers. Morgen naar cb, ben benieuwd hoeveel ze weegt. Had nog een maatje 50 shirtje maar dat wordt nu wel aan de krappe kant. Alles van 56 kan ze nog goed aan. Heb wel een paar zomerdingen in 68, hopen dat ze dat wel aan kan deze zomer :s

16. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Hier nog maatje 2 van de bumblies. We hebben maat 3 geprobeerd maar die zit tot net onder zijn oksels. :)

@klapperende eierstokken: zou best nog een 3e willen maar zijn er nog niet over uit. Ik start woensdag in mijn nieuwe baan dus voorlopig nog ff niet.

Morgen mijn laatste halve dag bij mijn oude baas. Heerlijk idee dat ik vanaf volgende week lekker op tijd thuis ben. Krijg ook gewoon de gelegenheid om te kolven. Ik vond dat best lastig, maar mijn nieuwe baas reageerde heel positief gelukkig.

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Kat, sterke morgen? Komt goed! En als het niet goed komt, komt het ook nog goed ;)!

Kirasese, wow.. Apart dat hij gewoon weg is..! Maar ook wel fijn dat hij niet ergens rondzweeft. Hopelijk doet de volgende z'n werk wel!
    Wat ik me ook afvraag he, vind je het geen veilig gevoel om sowieso cd te gebruiken? Omdat je zo vlot zwanger word?
    Die 1 jaar wachttijd is vooral om je baarmoeder tijd te geven goed te helen van de wond. Ik denk dat als je heel snel weer zwanger bent de kans op scheuren groter is.. Maar dat weet ik niet zeker ;).

Net lekker door de bossen gewandeld! Het was héérlijk weer, ijsje gegeten en op terrasje gezeten :). Fijn.

Net ook even bij schoonouders langs geweest. Elke keer als Q bij z'n oma zit, gaat hij pruilen en huilen! Bij mij, z'n vader, z'n tante is het prima, maar zodra hij bij oma zit..! Vind ik totaal niet fijn aangezien zij over een paar weken op maandagen op gaat passen..

18. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Kan t me even niet meer herinneren, maar waarom loopt Yaela bij de dietist?

19. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Oh, wat ben ik verliefd! Eli in bad:
    18042013399a.jpg

20. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers hier al 2 weken maat 4 kleding als 62 ruim valt kan hij het aan maar meeste 68 al.. Is vaak wel lang maar breedte goed en 62 zit net te strak aan armen en is te kort..
    Hier al veel in 74 gekocht voor de zomer.. Kan die het in september tenminste ook nog aan 😉 zijn wel smal vallende shirts en broeken hoor..

Deel Deze Pagina