16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kat sterkte morgen!!

Mishur super lieve foto!!

Thnx voor de tips van de hapjes Luc vond het geweldig! Hoelang geven jullie hetzelfde voordat je weer iets anders probeerd?

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Xavi heeft sokjes van Bambino's voor 18-24 mnd!

Maatje 68 past goed, maar ik ben al in de doos met maatje 74 aan het zoeken geweest naar rompers...

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Hier zit maat 2 nog prima! Gelukkig, want heb nog 5 volke pakken liggen. Niemand heeft mij verteld dat je helemaal geen pak luiers per dag gebruikt ;), iets te veel ingeslagen dus.. Door alle horror verhalen dacht ik 100den pakken nodig te hebben.

Maat nog steeds sommige dingen 50, vaak 56 en soms 62. Maar doe nu wel veel 62 aan, weer eens iets nieuws!

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kat: :$ en ik vond dat Lennox al grote voeten had met zijn maatje 9-12 maanden.

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Mishur die ogen! *smelt* ! Prachtige foto!

Kat, succes vandaag! If it is meant to be it will happen

Pampers maat 3 nog steeds, al ligt 4 wel klaar. Qua kleding al een ruime tijd in 68 en enkele shirtjes in 74. Rompers ook in 74.
    Kyan is lang en smal, pampers maat 3 lijken nog goed te passen. Snachts simply dry en overdag active fit.
    Kyan heeft schoenmaat 18, geen idee of dat groot is :)

Gister en vannacht: 18.30-23.00-3.30-7.00uur
    Ik ben tevreden :)

Nu nog even werken, laatste dag van de nationale sportweek en vandaag zijn de koningsspelen. Ik ga 'gepast' gekleed in oranje :)

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Papa heeft maatje 46, en is ook bijna 2 meter lang. Het viel bij de 3d-echo al op dat Xavi papa's handen en voeten had.

Dat is ook de reden waarom we uiteindelijk niet voor een tweede naam zijn gegaan die met een L begint. Dan zou de initialencombinatie X.L. worden. (Die naam bewaren we wel voor een eventuele tweede. Oeps, typte ik dat hardop?!)

Zoiets is misschien even grappig, maar in geval van overgewicht al snel zielig.

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    #4667 KiRaSeSe, 26 apr 2013
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
    Hier rompers 74-80
    Kledingmaat 68-74
    Schoentjes 6-12mnd

8. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Jeutje wat groeien jullie kerels hard! Ik moet nieuwe rompers voor Stijn kopen (68) en wil nog wat nieuwe kleertjes kopen (68/74). Alleen nu zit ik me hevig af te vragen wat ik dan moet kopen... korte broekjes, t-shirts? Of toch nog een paar lange mouwen/broeken outfits. Wil niet dat mijn baby boy het koud krijgt.

@Flash, fijn dat die nachten zo goed gaan!!! Hier ook: 21:00-4:00-7:30. Alleen voed ik tegenwoordig liggend 's nachts (vind ik zo lief!!) en val ik daarbij in slaap :$. Wordt steeds 3 kwartier later wakker met een baby aan mijn borst. Zodra ik wakker word geef ik ML een por en die legt onze junior in bed.

@Kat, veel sterkte vandaag, ik moest nog aan je denken toen ik vannacht onveilige seks had (never tmi right?). Het ging beter dan ik dacht en toen was het ineens te laat voor een condoom...Maar ben blij dat er eindelijk weer iets gebeurd is in maaaanden al leek het verdacht veel op een ontmaagding qua knulligheid, snelheid en gebrek aan variatie. Maar het telt!

@Eli, wat een snoepje is het toch!!!

Goed, nu aan het werk ;).

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Volgens mij is onze boy bijna het zwaarst hier. 7.4 kg bij 63 cm. Maar rompers hema 62/68 zitten nog goed, kleding maat van 62-74. Wisselt nu eenmaal erg van merk. Sokjes bambino nog 0-6 maand en zitten prima. Hij heeft superkleine voetjes terwijl mn dochter met 2,5 jaar maat 26 heeft, wat erg groot is. Ze liep met 1 jaar en had toen al maat 22 en dat terwijl bijna alle 1e loopschoentjes tot maat 20/21 gaan. Ruben heeft zijn voetjes zeker van mij want ik heb maat 37/38 en ML 45/46. Zijn handen heeft hij dan weer van Papa want die zijn echt huge.

@Flashy, fijn! Eindelijk 1 nachtvoeding voor jou. Hopelijk snapt hij snel hoe hij helemaal doorslaapt?

@Ingrid, dat is toch juist heerlijk! Zo pak je zelfs tijdens je nachtvoeding nog slaap mee.

@Mishur, ik ben ook verliefd op hem als ik hem zo zie...wat een mooi mannetje zeg.

@Kat, succes/sterkte vandaag!! Wat de uitslag ook zal zijn, het zal vast even slikken zijn! Hoe laat moet je?

Wilde zo even naar de basisschool lopen waar een paar nichtjes en neefjes van me opzitten. Om 10 uur gaan ze zingen bij de vlag en starten de koningsspelen, maar het stort hier als een gek. Hoop zo dat het nog een beetje beter wordt. Ze hadden er zo veel zin in.

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @kleding,
    rompers 62-68
    kleren 56-62
    sokjes 6-12 maanden
    hij heeft echt grote voeten ivm Mees, die heeft nu nog steeds maatje 26 met ze bijna 4 jaar

@kat, sterkte vandaag!

@ingrid, haha dat je aan kat denkt terwijl je... haha moest er wel even om lachen

@eli, wat een scheetje!!!!

@flash, eindelijk! nu nog de hele nacht door en dan ben je er helemaal!

fruit vind onze man nog niks maar plastic dat is toch lekker!;)

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Haha, inderdaad, wat een dubieuze eer dat ik in jullie liefelijke samenspel opduik!

Zal ik nog een waarschuwend vingertje opsteken, of is dat een open deur intrappen?

Net bloed geprikt, om 16:00 de afspraak in het zkh.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Trouwens: dankzij de etos aanbieding en zegeltjes inleveren gescoord:
    18 pakken billendoekjes en 3 pakken luiers maatje 4+ (= vooruit denken) voor maar 22 euro!!!

Ik moest wel wat rare blikken trotseren, want ik had Xavi helemaal ingebouwd in de kinderwagen, anders kreeg ik het allemaal niet mee.

Morgen KatMan nog maar eens sturen met zijn stationwagen voor maatje 5 zoveel hij kan dragen!

(Aanbieding = gratis luiers bij een doos met 6 pakjes billendoekjes voor 10 euro. Daarop de zegels sparen voor 4 euro extra korting op eigen merk produkten! )

13. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    @mishur wat een knappert!!

Yaela moes naar de dieetist voor introductie van bijvoeding omdat ze koemelk alergie heeft.

ze mag beginnen met hapjes zei ze , eerst rijstebloem proberen volgende week en dan daarna mocht ze groente proberen. daarna aardappel er doorheen en daarna fruit

Ze zei dat ze tussen de 800 en 1000 cc drinken op deze leefijd.

nu doet yaela al 2 weken moeilijk en gaat steeds minder drinken nu rondde 500 cc :S denk nog steeds dat dr reflux medicijnen verhoogd moeten maar de huisarts wil dit niet..maar ga na t weekend bellen al het nog zo'n gevecht is

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Etosaanbiedingen: Ja laatst ook met de gewone zegels en de babyzegels een hoop ingeslagen voor weinig! Altijd leuk die aanbiedingen en spaaracties.

Net naar cb geweest, Saar weeg nu 5270 gr en is 61 cm. Ze doet het goed op haar eigen lijntje! Omdat ze 's nachts regelmatig wakker wordt nu ook de laatste fles ophogen naar 180-6. CB mevrouw vond het apart dat we die fles niet opgehoogd hadden... mijn logica was die gaat er als eerste vanaf dus die willen we niet te groot maken. Ze zei als ze dan nog niet goed slaapt 210-7 met scheppen rijstebloem geven :S weet niet waar dat past in dat kleine lijfje. We doen maar gewoon wat wij denken wat goed is. Naar bijvoeding moest ik zelf vragen. Ik mag rustig beginnen als de flessen maar opgaan. Nu is dat laatste geen probleem bij Saar aangezien elke fles tot de laatste druppel opgaat!
    Prikke zijn weer binnen... Hoop dat ze net als de vorige keer weinig last er van heeft.

@kat: Succes in het zh vandaag!

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik begin 'm nu toch wel te knijpen...

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    ik knijp met je mee! *knuf!*

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Spannend Kat, ik knijp m ook voor je...

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Marijke wat een leuke knul heb je toch! Lekker!

Ingrid, ik voed altijd liggend snachts, gelukkig laat Kyan los als hij genoeg op heeft en dan leg ik hem terug. Maar van die nachtvoedingen geniet ik ook, zo lief als hij dan drinkt!
    Toch fijn als je een beetje in slaap doezelt!
    Ik kan dat helaas niet, ben bang dat ik op hem rol ofzo.

Vanavond weer babyzwemmen! Zin in!

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Babyzwemmen leuk! wij morgen weer!

Lennox heeft na flesje van 19.30 uur geslapen tot 6.00 uur.We dachten, we laten m eens liggen. Ik ging ervan uit dat hij midden in de nacht wakker zou worden, maar dat deed ie niet. Maar nu zit ik er dus mee dat hij maar vier flessen krijgt. Heb ze vandaag wel opgehoogd naar 180 +6, maar weet niet of het genoeg is.

20. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En??

Hoezo nieuwsgierig ;).

Deel Deze Pagina