16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @nathalie: ik heb daar zelf niet zo'n problemen mee en Lennox ook niet gelukkig. Vandaag lukte t mij ook niet met de voeding op normale tijden vanwege een paar afspraken. Dus om 6:15 180/6 en om 10:15 180/6, daarna om 13.00 120/4 en 16.30 120/4 en rond 20:15 180/6. Toen waren we pas thuis. Normaal ligt hij rond 19 op bed. Nu dus net pas.
    Ik vindt het wel fijn af en toe uit t ritme te zijn. Dan went hij eraan dat het niet altijd zo kan. M

Maar ik vindt wel dat je dat met zn tweeen oke moet vinden en als vl dit zonder overleg zou doen, zou ik ook niet blij zijn!

@flesje: oke dus niet te weinig. Volgende week cb dus dan hoor ik het wel. Ook of ik dan met fruit kan beginnen en de laatste prikjes! :) (voor even dan)

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,

@natalie, ik hou me ook niet zo vast aan de tijden. Dat kan ook niet, ik voed op vraag. Het belangrijkste is dat ik naar Kyan kijk en dat hij aangeeft als hij honger of slaap heeft. Ik probeer zijn middagdutje wel altijd thuis te laten doen, en s avonds in zijn eigen bed.
    Maar je moet het met z'n 2en eens zijn. Ik zou ook boos worden als ML met Kyan weg zou zijn terwijl hij moest eten ofzo!

@mikatjuh, fijn zeg 4 voedingen! Je geeft me hoop!

Vandaag gaan shoppen. Alles bleef aan mijn handen plakken... :)
    Ben vooral helemaal weg van het korte spijker broekje met bretels, super stoer!

Morgen dagje Landall, zin in!

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet persee zo stipt met de tijden maar wel 's avonds! 8 uur is gewoon tijd om in bed te liggen dan plan ik ook geen afspraken.. Normaal slaapt hij dan ook 10 min later nu slaapt hij net pas..
    En Luc word meestal rond half 7 vervelend 😉 nu met groente hapje kan het wel wat later.. Maar liever niet!!
    Vriendlief snapte het wel maar het kon ff niet anders.. Nee tegen schoonvader zeggen is moeilijk denk ik 😉

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hier maakt esmee nachten van 11.00 tot 10.00 :)

Zat op 4 voedingen maar moest de naar 5 terug dwingen

En dat op alleen bv :)

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @Flashfly... HEBBEN HEBBEN HEBBEN hahaha
    Idd broekje is top en shirt met koptelefoon is top!

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Laatste voeding had ik liever eerder gehad, dat ze dan zeg maar ook vroeger sochtends wakker is. Maar ben gigantisch aan het prutsen geweest omdat ik er een voeding bij tussen moest proppen en dat weigerde ze, en zo is het me geluk :)

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Esmee :D

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    wow wat een popje mamavanbas!

superleuk flash. Idd die met bretels superleuk!

Hier vandaag ook ff geweest, wel iets minder gekocht (ging eigenlijk voor mezelf voor schoenen), maar ook leuk! vind ik! haha.

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Oh en dit zijn ze! :)

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Lieve Esmee! Wat een popje :)

Whoppie, leuk! Lekker zomers :)

Fijne dag vandaag! FB kleurt oranje vandaag met al die schattige baby foto's :)
    Wij gaan een lekker dagje naar Landall

11. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne dag allemaal

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Zo wij zijn weer thuis...

2 IKEA boeksteunen groen en 1 trui(nieuw) gescoord...

En voor Kiann het leukste speelgoed...
    Een tasje... gratis...
    Filmpje op FB

13. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laten we zwangerschapspagina ook oranje kleuren.

image.jpg

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Bas, Job en Esmee :D

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Moe na het zwemmen :)

16. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Nou.. De vrijmarkt had hier een leuk begin! We waren met mijn moeder en nichtje van 5, binnen twee minuten waren we nichtje alleen kwijt..! Dus paniek in de tent. Ik de ene kant op gelopen, vl en moeder de andere kant. Want je zou denken dat kinderbeentjes niet zo snel zijn ;). Uiteindelijk heb ik iemandvan EHBO aangesproken en die konden mij vertellen dat er net een meisje naar het secretariaat gebracht was. Dus ik snel (voor zover je snel kunt zijn in de menigte, beuken was geen optie :D, want Qtje in draagzak) richting secretariaat. Zie ik d'r net die tent in gaan, dus sprintje getrokken. Stond nichtje daar in tranen :(. Ach gossie. Ik deed net zo hard mee.. Brr, geen leuk moment. Maar gelukkig wel goed gekomen ;). De rest van de markt heeft ze ons angstvallig in de gaten gehouden.

En ons oranje Quinten:
    Jammer genoeg geen koninginnedag achtig shirt meer kunnen scoren, maar oranje is oranje!

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    happy queensday allemaal!

leuke foto's!

@voedingen, hier 5 flesvoedingen. 4x180+6 en 1 150+5 geen hapjes nog

@vrijmarkt, hier ook even geweest en goed kunnen scoren voor de mannen! een rollebol van tupperware voor wel 0.50! en het v-tech boomhuis helemaal compleet en verwend voor maar 2,-:$

we kwamen er alleen achter dat we dienst laten uitmaken door de kleine man... hij werd chagie en moe en begon te huilen en toen is ml vast naar huis gegaan en ik ben met mees nog gebleven;) is toch eigenlijk van de zotte dus hebben nu ook afgesproken dit niet meer zo te doen. Dan huilt hij maar maar hij zal er toch ook aan moeten wennen....

hier ons oranje mannetje :D

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @oranjefoto's:Leuk!!

@azu: jeetje wat eng. Zou ook echt gaan huilen! gelukkig niets aan de hand.

Hier ook ff op de rommelmarkt geweest. Niets gescoord. Volgend jaar misschien, dan heeft hij ook iets aan speelgoed of zo.

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeetje das schrikken!!! Vooral in de drukte!

Hier zo Kiann weer wegbrengen naar oma en werken...
    Wel leuke dienst nu met koningdag.
    Allemaal dronken vervelende mensen :D

20. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hier ook een leuke koninginnedag gehad. Na een slechte nacht die aanvankelijk goed begon (22:30-4:00) was Stijn na 20 mins BV niet tevreden en bleef huilen in zijn bedje. Omdat ik erg moe ben van een paar slechte nachten zei ik tegen ML dat het nu zijn beurt was omdat ik al BV had gegeven. Hij dronk slecht, liet mijn tepel steeds los vandaar dat ik m na 20 mins weer in bed had gelegd maar hij bleef dus huilen.

ML's 'ik ga echt geen flesje KV klaar maken' schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Wrong place, wrong time, die gebroken nachten halen het slechtste in een mens boven. Na een woordenwisseling ML toch naar beneden en 60 cc + 1,5e schep klaargemaakt. Die aan S gegeven, op in 3 mins en toen bleef ie huilen. Toen kon ik het niet meer aanhoren, excuses aangeboden aan ZL en ML, S bij mama aan de borst en om 5:30 ging S tevreden slapen... dus 1,5 uur bezig geweest. S meldde zich weer om 7:30.

Ontbeten met zn 3en, ML naar bouwmarkt, ik met S gespeeld en in bed gelegd, toen even naar de koning gekeken. S na 3 kwartier weer wakker, voeden tijdens de balkonscene en daarna met zn 3en over de vrijmarkt op ons eigen pleintje. S vette sjans met zijn prinsje shirt natuurlijk.

Toen lunch en dat duurde te lang voor S die weer naar bed moest. ML S naar bed gebracht en toen ie weer beneden kwam moeders in tranen. Afgelopen dagen zijn zo vermoeiend geweest met slechte nachten en ik wilde nog zoveel "superbelangrijke" dingen doen (stofzuigen, opruimen) en na het slaapje zouden we naar mijn ouders gaan die vol zitten met goede adviezen (jij sliep door met 7 weken, mag ie al wel fruithap van de wijk etc etc).

Ik dus verplicht onder een dekentje op de bank, ML even opruimen en na stipt 3 kwartier ZL wakker, voeden en naar opa en oma. Uiteraard weer een hoop gezeur over doorslapen en dat het 'zo gek' is dat ie 'nog steeds niet' doorslaapt. Alsof wij het zo leuk vinden! Wel lekker oranje tompouce gegeten en opa en oma stuurden net een foto door van een kinderstoel die ze op de vrijmarkt gescoord hebben.

Mijn oma, Stijn's overgroot oma, kwam ook nog even langs, ze vond het tijd voor een zusje voor Stijn haha! Dat weet ik nog niet zo net... maar als... dan graag zo'n schatje als Esmee, wat een popje!!!

Deel Deze Pagina