ik onderweg maar huis... belt ML op... "Zal ik kijken of kleine nog leeft... hij is nog niet gekomen voor avondfles... ik ga ff kijken... wacht.............. ja hij leeft nog... gek he?" Hahahahahahaha heerlijk ♥ Hij slaapt dus al sinds 19:00u...
Lekker is dat he kirasese en tot hoelaat heeft hij geslapen? Hoop dat kleine man vandaag wat vrolijker is gistere hele dag gehuild.. En kon niet ontdekken waarom.. Was niet echt fijn met al een hele korte nacht erbij haha Vandaag is hij alweer precies 5 maanden! Wat gaat het snel
22:30-3:30-buren die om 6:15 hun badkamer slopen!! (Zijn aant verbouwen). Hield gelukkig op toen andere buren aanmelden om te vragen dit niet te doen... S werd wakker om 7:00, hoop dat ie zo nog fit genoeg is voor babyzwemmen om 9 uur
GEen problemen met meeting op pinksteren hier. Morgen nar cb, dan zal ik doorgeven hoe groot en ie is en hoeveel ie weegt. En ook maar eens kijken of ie al aan hapjes moet beginnen... eet zn handen zowat op maar verder red ie t prim op de flessen.. Gaan er trouwens partners mee naar de meeting? Vl wil wel mee, maar alleen als er meer gaan.. Ik hoor het graag! Lekker Kira!
Doen jullie kleintjes ook nep hoesten? Luc heeft weer wat uitgevonden hoor.. Ligt die heel de dag uch uch en lachen erbij als hij dan aandacht krijgt
Wat groeien ze allemaal hard @hapjes , Yaela heeft nu 4dagen worteltjes gehad , 2 dagen banaan en gister peer en die krijgt ze nu nog2 x . Ze krijgt ook in elk fles rijstebloem1,5 dessertlepeltje en dt gaat goed. Ze doet nog niet echt happen naar de lepel, Af en toe denk ik dat ze niet meer wil en dan ineens gaat ze druk zwaaien en hapt ze van de lepel maar niet vaak dat ze echt hapt. @slapen, Vandaag en gister was ze rond 7 u wakker en nog een paar x een kwariertje dat ze in slaap viel , zo had ze toch rond9 u een flesje en zijn t nog steeds4 flesjes. Drinken jullie kleintjes wat anders dan melk? ik had 2 xgeprobeerd maar met de kleinste speen maar dan verslikt ze zich. Morgen moet ze dr prikjes dr 3e..hoorde dat ze er in juni ook weer 2moet. dacht eigenljk pas met 11 maanden? @kinderwagen, Yaela ligt ookniet meer in de bak , maar heb de maxi cosi erop, denk dat ze anders nog niet blijft zitten en dan zit ze ook de andere kant op
hier gaan ml en zl mee. Die gaan lekker samen spelen. dilemma, dilemma! nu al 4 dagen achter elkaar pas heel laat wakker. 2x9:00 uur en 2x pas om 10:00! Heerlijk hoor maar ja mss handiger om dan toch de laastste fles van 23:00 te laten vallen?.... en dan om 20:00 laatste fles te geven..... ben zo bang dat hij dan heel vroeg wakker is en ik slaap liever uit @ingrid, ik ken het hoor, Wout krijgt bijna alleen maar vers maar zodra er een te groot stukje in zit gaat hij kokhalzen en soms echt overgeven...zo zielig! hier staan de bruine bonen trouwens te pruttelen, dus vanavond staan er voor t eerst bruine bonen met appel op t menu! ben benieuwd!
Ik bied Xavi de laatste dagen tussendoor ook water aan. Het zou mooi zijn als hij dat 'leert' drinken, in plaats van dat hij straks alleen maar gezoette dranken lust.
@bruine bonen met appel, hier ook een groot succes. Gister voor de 3e keer doperwten gegeven maar hij vindt dat echt niet lekker. @wat anders drinken, hier nog niet. Volgens mij ook niet de bedoeling voor 6 maand. Als ik een fruithapje maak doe ik er soms een klein beetje aangelengde roosvicee in. Maar dat is denk ik max 20cc. @Slapen, ben de laatste fles aan het vervroegen. Nu al 2 dagen rond 21:30 en hij is even laat wakker als anders (tussen 7-8). Zou het erg zijn als hij op 3 flessen komt: Als ik zn laatste fles laat vallen kom ik op: 8:00 210+7 10:00 fruithapje 12:30 210+7 17:00 groente 19:00 fles met rijstebloem (moet even kijken hoeveel hij dan drinkt als hij zn groente nog niet zo lang achter zn kiesloze kaakjes heeft @wandelwagen, hier geen bak meer. Wandel eigenlijk alleen kleine stukjes en dan gebruik ik gewoon de Maxi-cosi. Als we binnenkort dagje weggaan ga ik hem in de wandelwagen leggen. Het de Mura en die kan vrijwel helemaal plat.
Drinkt xavi het ook echt? Yaela drinkt dr miss 5 of 10 cc van maar elke x verslikt ze zich, maar dr melk is natuurlijk ook dikker door jbpm. Ze heeft net dr bakje peer helemaal leeg en vandaag snapte ze het , ze hapte nu elke x Doen jullie 1 hapje per dag ? of groente en fruit? @flesjes , Als ik hem vroeger heef rond half 9 dan komt ze snachts dus ik heb nu als ze wakker is tussen 8 en 10 en fles tussen 11 en 12 groente of fruit rond 14.00 een fles rond 18.00 een fles rond 22.00 een fles en naar bed, voor deze fles gaat ze in bad. wilde ook vroeger proberen maar dat ging niet, en als ik dr op een andere tijd in bad doe gaat ze na de laatste fle niet slapen
Haha Repplie 2.0 Vanaf 5mnd zelf met bestek eten! Ik herken het grijpen naar het lepeltje trouwens wel van de dagelijkse vitamines, die krijgt kyan van een lepeltje die hij ook zelf wilt vasthouden. Maar ik breng het lepeltje naar zijn mond, als het aan Kyan ligt krijgen zijn ogen of haren de dagelijkse dosis vitamines.
Hier officieel begonnen met fruithapje... Verse appel met scheutje water. ML heeft gegeven en hij heeft GESMULD en ging allemaal nie snel genoeg natuurlijk.. Hij viel regelmatig aan op zijn hand, lepel en zelfs het bordje hahahaha Dus morgen weer appel op menu Nu zat er dus 3.5u tussen 2 flessen ipv 2.5u... Doen jullie enkel fruit of ook groente? 1x per dag of 2x? Niet in verdiept want wil Rapley doen...
En kirasese, hoe gingen de hapjes? Of ga je later vandaag pas beginnen? @kinderwagenbak, daar ligt Kyan nog in maar met zijn 70cm past het bijna niet meer. Gelukkig hebben we de mura met de grootste bak! Maar hij is snel verveeld in de wagen, ziet niet zoveel. Draagdoek is ideaal. Ik wist trouwens niet dat ze al in de kinderwagerstoel mochten.. Moeten ze daar niet eerst voor kunnen zitten? @meeting, datum is prima. ML gaat niet mee. Maar ik heb ook nog steeds een 'onder voorbehoudje' Het staat wel met dikke letters op de kalender! @tandarts, net terug van controle. Kyan heeft alle asstistentes verleid met zijn glimlach! Kreeg hem bijna niet meer terug Helaas wel 2 gaatjes (de 1ste!!) Dus in juni terug om te vullen.. Vannacht 20.00 - 1.30 - 5.00 - 8.00uur
Mooi dat hij t lekker vond , ik wilde ook vers geven maar kreeg t niet fijn genoeg bleven stukje :S dus toen maar een potje gedaan. ben met wortel begonnen 4 dagen , de eerste x smiddags maar was net als de rijstebloem heeeel hard huilen erna, dus toen rond 12u gegeven en ging goed. Daarna 2 x banaan , en daarna 2 x peer, morgen weer peer. ik wilde eigenlijk 3 dagen t zelfde geven maar olvarit mag maar 24u bewaren dus word 2 of 3 of 4 dagen, maar de potjes van de kruidvat staat 48 uur op dus had die van fruit. van groente niet omdat er daarbij niet op stond of t koemelkeiwitvrij is waarmee maken jullie de hapjes?
@water drinken: Xavi drinkt hooguit een paar slokjes, het tikt niet echt aan. Ik kwam laatst op het idee toen hij voor het slapengaan al 300cc had gehad, en nog steeds gilde alsof hij verhongerde. Na ongeveer 20cc water ging hij tevreden slapen. Blijkbaar dorst gekregen van al dat geschreeuw. Aangezien Xavi altijd zonder problemen zijn flessen leegdrinkt, denk ik niet dat het veel kwaad kan om hem extra water te geven, toch? Of is er een andere reden waarom dat voor 6 maand niet goed zou zijn?