16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Zaterdag een heerlijk buitendagje gehad. Deze foto's wilde ik even met jullie delen :D

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Leuke foto's zeg!

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Thx, :D

Ik had de spiegelreflexcamera van mijn broertje geleend, en super veel leuke foto's kunnen maken!
    Zelfs de 'mislukte' foto's zijn leuk!
    En kyan kan toch zo'n gekke bekken trekken :p

Donderdag ga ik er zelf eentje aanschaffen. Na lang wikken en wegen vind ik het de investering wel waard.
    Fotograferen heb ik altijd leuk gevonden, misschien nieuwe hobby?

Is hier iemand fotograaf/ hobby-fotograaf?
    Kan iemand me een goede spiegelreflexcamera aanbevelen?

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  5. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    ahhh echt een schatje !!

@water, volgens mij mag dat wel , want je mag ook extra water aan de fles toevoegen dus gewoon water mag dan denk ik ook wel?

yaela drinkt dr flessen niet leeg, alleen nu de laatste 2 flessen wel, de eerste niet en dr 2e vaak ook niet. ze zit gemiddeld rond de 700 cc per dag

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik neem 19mei mijn spiegelreflex mee :)

7. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @meeting, ML en ZL gaan mee, maar gaan denk ik samen de speeltuin daar in. Ziet er erg leuk uit daar dus die vermaken zig wel.

@hapjes, hier krijgt lana fruit en groente.

@wandelwagenbak, hier ligt Lana er nog heerlijk in. Ik ben heel erg in twijfel gaan over 3 weken op vakantie 1 week CP en 3 dagen efteling, maar nu ben ik bang dat ze zich gaat vervelen in de bak. Zit gedeelte ziet ze veel meer dus erge twijfel. Heb nog 3 weken om na te denken. Gisteren even in het zitgedeelte gehad van mijn zus zal zo even foto plaatsen.

Hier is eind van de straat het circus neer gestrand toch een gek idee dat er wilde dieren bijna in je achtertuin zitten, ga het vanmiddag eens bekijken op hun site lees ik dat ze tijgers olifanten en giraffen hebben. Dacht dat het niet meer mocht:(.

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @kat, water tussendoor maakt niet uit hoor. Helemaal met dit lekkere weer niet. Zal hem persoonlijk nog geen diksap oid geven maar water wel als hij daar behoefte aan heeft

@Kirasese, hier juist begonnen met groente.
    Vorige week enkel wortel en doperwten en deze week komen de bruine bonen met appel erbij.
    Vanaf volgende week ook fruit

@kinderwagenbak, denk dat onze smurf nog ruim 15 cm of meer heeft haha maar ja hij was dan ook pas 61 cm bij de 3 mnd controle.

9. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    20130505_183537.jpg

Lana even oefenen in het zitgedeelte van mijn neefje

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wagenbak: Saar ligt ook nog in de wagenbak. Het is nog steeds een klein poppetje maar ik denk dat ze het zitgedeelte wel heel leuk zal vinden. Ik denk alleen dat ze er in zal verdwijnen :) Vorige week was ze 61 cm.

@lijst: gewicht en lengte hoort bij 4 maanden

@groente en fruit: Peer en banaan geprobeerd. Ze deed er nog niet zo heel veel mee. Ze kokhalsde ook bij kleine ministukjes maar huilde er niet om. Volgens mij mag er best een beetje structuur inzitten....

@flash: Wat een heerlijke foto! Mijn zus heeft ook zo'n fototoestel en heeft daar erg mooie foto's mee gemaakt!

@buikliggen: Leggen jullie je beebs op de buik of rug neer? Saar vindt buikligging nog niet geweldig en draait altijd meteen weer om. Ook gaat ze haar billen omhoog gooien en haar knietjes optrekken als ze op haar buik ligt... alleen hoofd blijft laag. Alsof ze een soort koprol gaat maken. Dit gaat samen met enig frustratie...

11. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hapjes hier met groente begonnen en wil na 2 weken fruit er bij doen in de ochtend..
    @water als het warm is en hij is jengelig geef ik het ook hoor.. Lekker ff wat er tussendoor denk ik voor hem..
    @3 flessen dat vind ik wel weinig hapjes mag nu nog geen flesvoeding vervangen toch?
    @wandelwagen ik dacht ook dat hij moest kunnen zitten met steun.. Wil nog maandje wachten en dan overzetten dan is hij 6 maanden..
    @buik of rug ik leg hem op zijn rug neer en ga dan met hem oefenen met rollen en dan ligt hij ook op z'n buik.. Maar word dan ook gefrustreerd omdat hij nog niet genoeg kan haha

12. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wandelwagen: Als ze helemaal plat kunnen hoeven ze er niet voor te kunnen zitten!

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wagenpark als het dit weer blijft ga ik over op zitgedeelte van de mura

Flessen 3 lijkt me ook nog erg weinig omdat het inderdaad niks mag vervangen.

Schema ik heb het schema van Lana is geprobeerd en het gaat super!!!!!

Hapjes Sam krijgt rond half 10 fruit en rond uurtje over 5 groente en dat gaat erg goed koet ik zeggen.

Ik geef nu het zo warm is een klein beetje diksap tussendoor meer water dan sap ti's echt net licht gezoet van alleen water krijgt Sam onwijs buikkrampen zijn we achter gekomen

Wat een heerlijk weer en juist nu besluit Sam om een slaapdag in te lasten en ik vind de wagenbak te warm omdat ik het dekte van de bak niet weg krijg dus helaas mama dag op het balkon.

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hier gaat ml niet mee, hij moet werken, de oudste gaat wel mee, maar die zal zich vast vermaken.

15. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    wakker gezongen door de kindjes. ontbijt op bed wat hou ik van jarig zijn
    alleen jammer van dat jaartje ouder;)

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    hiep hiep hoera! gefeliciteerd!

17. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    @jessy
    van harte gefeliciteerd....ik moet er ook bijna aan geloven en ik ga van een 2-tje naar een 3-tje :$

@voeding:
    hier begonnen met groente ik geef het volgens het 5 stappen hapjesplan van olvarit...

Wanneer is je baby klaar voor voeding? | Nutricia voor jou

voor de liefhebbers te downloaden op hun site.. zo hoef je bijvoorbeeld niet elke dag hetzelfde te geven... hier begonnen met 3 soorten groente en omstebeurt geven in week 2 rijstebloem aan fles in week 3 fruit erbij enz enz

wie oh wie is nummer 5000 :p

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland

Gefekiciteerd!!!

@kinderwagen... meestal maxicosi omdat hij bak echt NIET leuk vind...
    Stad in na autorit of ff honden doen etc.

@hapjes... hier vanavond 1e keer wortel.. staat filmpje van op FB...
    Niet normaal... hij is er echt aan toe!!! Hij valt letterlijk de lepel aan... bordje word aangevallen en lepel afgepakt... en hij had 4 wortels... maar was nog te weinig :$
    http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/467166_368669513238236_251743331_o.jpg
    Ik geef pure fruit en groente met scheutje water/kookvocht.

@rug/buik...hij is drukaan oefenen op vooruit op de buik hihi

@bedritueel...wie heeft er vastritueel en wat?
    Hier nu beetje vast ritueel aan krijgen :)

@

19. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ik van de 23 naar de 24

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Achjoh, meiskes toch... tuttut... :)

Het kan altijd erger... (37 in augustus)

Deel Deze Pagina