Slaapritueeltje hebben we al vanaf de derde week of zo: verschonen, knuffelen, héél zachtjes in zijn oor slaap-kindje-slaap zingen en ondertussen in bed leggen. Lekker strak instoppen, knuffeltje goed zetten en een kus. Wakkerworden-ritueel: Kijken of er een nieuwe dag is (rolgordijn langzaam omhoog) en kijken waar het zonnetje is. (voor of achter de wolken.)
Jessy gefeliciteerd! Ik kannie wachten om jarig te zijn ! Van de 1 naar de 2 . Dan ben ik geen tienermoeder meer. Ingrid, weet jij of ze ergens in de stad leuke petten verkopen voor beebies? We willen daar morgen voor gaan kijken, maar moet wel de moeite waard zijn.
@petjes , ik heb voor yaela van die zonnehoedjes gehaald bij de wibra en h7&m , volgens mij hadden ze ook voor jongens petjes. vanmiddag voor t eerst in dr zwembadje gezeten, had dr ook nog even zonder zitje , ze vond t echt leuk was zelf ook helemaal nat daarna viel ze gelijk in slaap en nu slaapt ze alweer een uur. @jessy , gefeliciteerd @bedritueel , hier gaat ze in bad , dan aankleden,slaapzak aan, dan een flesje. daarna speentje met een knuffeltje en valt ze meestal op schoot in slaap en daarna leg ik dr op bed
Gefeliciteerd Jessy. Ik ga van de zomer van een 2 naar een 3, en zolang het geen pijn doet, dan vind ik het best
Bby super schattige foto! Die bikini is leuk! Ik word in juni ook 30. Twijfel heel erg of ik een groot feest moet geven. De ene keer heb ik er zin in, de andere x niet. Jessy gefeliciteerd! @nachtritueel De nacht toveren/rolluik omlaag. Kleren uit, kopje kontje wassen of in bad, insmeren met creme, pyama aan, slaapzakje aan, in donker voeden op bed, boeren en rechtop houden, in zijn wiegje leggen, aai over bolletje, kusje op zijn wang en aai over zijn buikje met de woorden goeienacht lieverd. Soms lees ik nog een boekje voor maar alleen als hij niet moe is van het drinken of voor het badje. Ochtendritueel is de dag toveren, gezellig in bed kletsen, insmeren met creme, aankleden en vitamines, voeden en spelen.
@Jessy gefeliciteerd!! Beste recept tegen het ouder worden: een man hebben die nog véél ouder wordt . ML en ik zijn in dezelfde week jarig. ML is bijna precies 6 jaar ouder dan ik. Dan valt het altijd mee (alleen nu komt de 3-0 zo dichtbij... 29 in september). Hier een basic blauw petje gekocht bij de babydump. We hebben alle petjes (blauw, oranje, lime en een witte met daarop 'boefje') geprobeerd en dan ook nog in 2 maten (43 en 45) en toen Stijn en mama het beu waren zijn we gegaan voor een blauw petje maat 43. Tis functioneel zullen we maar zeggen, dus als jij een échte stoere pet tegen komt, dan zie ik je vondst graag hier . Gaan we over naar De Mama's? Ik heb 'm aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/438585-de-mamas-uitgerekend-waren-de-2e-helft-december-2012-a.html
Gefeliciteerd jessy!! Hier gaan we in september naar de 27.. Poeh steeds dichter bij 30 klinkt zo oud .. @bed ritueel hier om de dag badje en andere dag zo ff koppie handen en billen wassen, dan pyjama aan slaapzak aan flesje.. Nog lekker ff knuffelen ( eten laten zakken) en naar bed instoppen en een dikke kus.. Voorlezen wil ik ook gaan doen als hij wat ouder is @ochtend gordijnen open doen goedemorgen zeggen uit bedje omkleden in gewone kleertjes flesje en dan spelen Leuke foto's weer!! Iemand een tip voor een leuk baby zwembadje?
@zwembad , ik heb dit badje van de kruidvat was geloof ik 4euro, moest een heel kleintje want anders past ie nie op dit minibalkon
Bij h&m hebben ze echt leuke petjes. We zijn toevallig vandaag geweest. Super kleertjes voor de boys gescoord. @hapjes: van het weekend wortels geprobeerd maar hij wist niet goed wat hij er mee aan moest. Daarna niet meer gegeven. @avond ritueel: pyjama aan, dan op bed bij grote broer om verhaaltje te luisteren. Daarna een voeding en slapen maar.
Huishoudelijke mededeling: we kletsen verder bij De Mama's! Graag geen nieuwe berichten meer plaatsen onder dit bericht, zodat alle mama's weten waar we naartoe zijn verhuisd. De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012