Jeetje, gister 7uur doorgeslapen. Vandaag 6uur. Gaat goed zo. Alleen jammer dat mijn boobies dan op springen staan. Moet ik van tevoren wat druk eraf kolven. Kind uit handen geven valt wel mee, maar de bemoeienissen. Kleine huilt (na de bv!) - 'misschien heeft ie honger', 'misschien heeft ie niet genoeg gedronken'. Nou, ik ken ondertussen de hongersignalen wel. Vrees nu al dat ie straks met vast voedsel helemaal volgepropt wordt, zoals de andere kinderen in schoonfamilie.
juuj hier twee keer vier uur precies vannacht! Uit handen geven: hier niet zo last van. Maar meestal pakken ze m ook niet zomaar. Meestal krijg ik m ook redelijk snel weer terug. Vindt t soms ook wel ff fijn on rustig wat te kunnen drinken. Maar uiteraard heb ik m t liefst de hele dag dicht bij me! En als ik t te lang vindt duren, dan neem ik Lennox gewoon zelf op schoot of de wipper bij me.
Haha het is vaak alleen nog maar; hoi baby! En tegen de ouders zeggen ze vaak nog geen eens hallo.. Dat ervaarde wij toen heel erg! Nu is dat nog soms zo hoor ! En loslaten pff zo moeilijk. Kan het nu nog vaak niet, al is ze bijna 3. Ze is nog nooit uit logeren geweest en de enige nacht zonder haar was in t zhuis toen ik moest bevallen. Wacht maar tot je moet gaan werken en naar t kdv moet brengen hihi. Een hel wordt dat, met heel de dag flinke tranen !
18:00u tot 00:45u op bank geslapen 01:15u tot 07:00u in bedje geslapen Lijk wel op dagen dat hij geen middagdutje doet, hij in nacht beter slaapt... Vandaag ziekenhuis en kraamvisite... Ben bebieuwd hoe aankomende nacht dan word... @uit handen geven: pffffff heb moeite mee omdat mijn SM vroeger KV was en alles kan en alles weet... en van oude stempel is... Krijg dus veeeeeel correctieve adviezen of tips... Hoop echt dat ze mijn manier gebruikt... pffff
Wat zijn jullie tijden van de kindjes die al 150cc krijgen? Kijken of ik z'n schema al kan krijgen met Luc.. En zijn jullie kleintjes al veel wakker?
Ja zeeeer veel wakker... teveel zelfs... Nu met draagdoek iets meer slaapjes. Ik omhoog denk ik... Gister fles gegeven om: 07:00 12:00 15;00 18:00 00:45 En dan kwam die om 07:00 5x 120 is veels te weinig... Ga vandaag eens 150 geven... kijken wat hij wil
Vandaag gewoon tot 7.15! Laatste fles was om 23.15 Gisteren wel veel wakker geweest en last gehad van krampjes.. Gerem meisje.. Nathalie: Linn krijgt 5 flessen van 150cc en de tijden zijn (ongeveer) 7.00 11.00 15.00 19.00 en dan weer 11.00 Voor dit schema kwam ze meestal nog in de nacht rond 4 a 5 uur Het duurde even voordat ze op het schema kwam en het consultatiebureau zei dat wanneer ze om 3uur 's nachts zou komen, ze een hele fles mocht (dan heeft ze het blijkbaar nodig) en komt ze om 5 uur dan geef je een halve fles en ga je om 7uur weer door met het 'schema'. Ik probeer deze tijden aan te houden, maar het is altijd wel schipperen en zoeken, maar meestal kan ik het ongeveer wel aanhouden.. Succes, ik merkte dan Linn met dit schema overdag erg voldaan is en dus 's nachts doorslaapt. Al is dit nog steeds geen wet, ik lignog steedselke nacht 'te wachten' wanneer ze komt. Het kan zo weer veranderen natuurlijk
@vogeltje Hier ook heel veel moeite met mensen die m'n kindjes opeisen. Heb Cato dan ook vaak in de draagdoek, ideaal! @badje Zet hier de tummitub in de woonkamer. Ideaal! Vannacht 22-1-5 en nu slaapt ze nog.
Goedemorgen allemaal... Hier ook weer een lekker nachtje, 23-4-8 had ik even nodig!! Merk toch dat ik alweer 'teveel' doe.. Heb natuurlijk vanaf 23 wkn op de bank gezeten, en doe nu echt alles weer, en ben soms echt heel moe!! En ik denk dat ik weer ongi ga worden.. Heb steeds weer zo'n fijne zeurende buik, die had ik nou net niet gemist, hihi!! Uit handen geven heb ik ook nog steeds wel wat moeite mee, maar ligt er inderdaad ook aan wie!! En inderdaad, wat Zazz zegt: soms zeggen ze jou geen gedag meer, haha! Heb ook steeds meer het gevoel dat ik schoonouders niet wil laten oppassen... Schoonvader heeft geen werk, omdat het bedrijf failliet was gegaan, maar heb VL van de week al even duidelijk gemaakt dat hij echt niet alleen mag oppassen!! Ik doe Jesse ook in bad in de badkamer, en verzorg hem daarna gewoon in zijn eigen kamertje! Meestal zet ik de kachel van te voren wat hoger, en draai hem daarna weer terug! Hebben jullie zelf 'besloten' over te gaan naar 5 flessen?! Of in overleg? Merk dat Jesse zijn ochtendfles met moeite leeg krijgt... Misschien aan 5x150 ook voldoende hier!
@Kind uit handen geven: Ja, lastig. Het komt vaak gewoon niet in mij op om het aan te bieden. Dan zegt KatMan 'Misschien wil [Dinges] Xavi ook even vasthouden?' En dan fluistert dat duiveltje op mijn schouder mij in: 'Nee, daar zit [Dinges] helemaal niet op te wachten, die wil dat helemaal niet. Die doet dat alleen uit beleefdheid, omdat Katman het aanbiedt. Hou Xavi maar lekker bij je.' Maar vooral als we op familievisite zijn, en het is een beetje druk. Dan heb ik heel sterk het gevoel dat ik Xavi moet 'beschermen', want dan zijn er natuurlijk heel veel mensen die hem vast willen houden. En als ik zie dat Xaafje lekker relaxt ligt, is het geen probleem. Maar sommige mensen houden hem zo verkrampt vast... of willen hem persé proberen te troosten als hij moppert. 'Geef mijn kind hier!!! Kom maar bij mamma!'
Trouwens: gisteren een hel van een dag gehad: niet willen slapen, veel huilen. Erg aanhankelijk. Sprongetje? Laatste voeding om 21:30. Gehuild, maar gaan slapen om 23:15 Vanmorgen 6:00!!! Woah! Is dit doorslapen? (Ikzelf lag natuurlijk wel vanaf 4 uur te luisteren of hij al kwam. )
Het gaat al een paar dagen niet zo lekker tussen Quinten en melk. Hij zit op 5x120 bv met 1 schepje jbpm, maar dronk sinds zaterdag veel flessen niet leeg. Halverwege de fles was het brullen en dan dronk hij niet meer. Vaak 20-30cc laten staan, maar vaak meer. Gister het weer eens zonder jbpm geprobeerd, maar weer knoeien en spugen. Ook weer een hele fles uitgegooid (over oma en bank ). Dus toch weer jbpm. Nadat hij gister z'n fles eruit gooide (18:00) weer laten slapen. Om 21:00 80cc en 24:00 100cc. En nou om 08:30 eerst 40cc er weer uitgegooid en daarna nog 30cc gedronken. Krijg er ook echt niet meer in. Ik weet het niet meer.. Durf Quinten nu gewoon niet te wegen.. Iemand tips? Hij hoest nog steeds redelijk wat, maar het is Een droge hoest. Hij is niet benauwd en gewoon goed alert.
tumor is 0.1mm gegroeid chemo is nog niet aangeslagen. slaat het niet aan zal hij nog ongeveer een jaar hebben
Tjonge Jessy! Wat een k*tnieuws.. Inderdaad er blijft jullie ook niets bespaard.. Mijn duimen draaien voor jullie
Pff wat een nieuws weer meid! Die baas van jou kan echt ff stikken lekker ziek melden idd! En heel veel sterkte hopelijk slaat de chemotherapie toch aan! We duimen hier ook!
@jessyd: wat een rotnieuws!!! Sterkte meid! @azucena: met bv hoeven ze ook niet de fles op te drinken. Aan je borst weet je ook niet wat hij drinkt. Waarschijnlijk heb je voedzame melk. Ik zou wel wegen als ik jou was. Misschien word je dan juist wel gerust gesteld!