35w zwanger Bekijk bijlage 298784 Met ons kereltje http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/701951_316293548475833_600503799_o.jpg
Jaah, leuke foto's weer. Ik heb trouwens ook altijd het slabbetje op die manier zelf om voor de boertjes, haha!
Ik weet nu toch wel zeker dat kleine man kan lachen! Vanochtend meerdere achter elkaar. Eerst een diepe frons en dan; (Dat linksonder is mijn kolf. Multitasken heet dat geloof ik. Voorzien van voeding en 'spelen' tegelijk.)
De meest recente toonbare foto die ik kon vinden. Vandeweek eens kijken of een duidelijkere foto maken lukt. Quintens mond en mijn mond lijken precies, is wel grappig .
pfff fijn hoor kraamvisite die altijd savonds komen... ml zijn fam, wel alles tegelijk maar damn ben nu echt moe en overstuur ventje..... heb m net pas stil.... ach enige voordeel is al die cadeaukaarten....
Hallo iedereen, Savannah krijgt 100 cc flesje, meestal om de 3 uur, maar als ze slaapt zit er ook wel 4 uur tussen en snachts zelfs 6 uur, meestal komen we uit op 6 flessen per 24 uur. Soms ook wel eens 7. Ze slaapt dik aangekleed, anders heeft ze het koud en vat ze de slaap niet. Ze slaapt dus in pyama voetenpak van katoen, met lange mouwe romper, winter slaapzak met mouwen, dubbel gevouwen ledikant deken, lakentje en een kruik. Haar temperatuur is dan nog maar 36,8. Hier met vriend geen problemen, we zijn het tot nu nog altijd eens met elkaar, en al zoudn we het niet eens zijn, dan komen we er wel uit. We hebben sowieso maar 1 x in het jaar ruzie, als we dat al ruzie kunnen noemen... Ik weet ff niet meer wie het zei, maar babykamer mag nooit warmer zijn dan 18 graden ivm wiegendood, ideale temp is tussen 16 en 18 graden. En nog iemand zei dat haar baby slaapt met muts op en kruik erbij, die combinatie mag niet meer zodra de baby 1 week is, ook ivm wiegendood.
weet iemand misschien waar je een goedkoop wiegje kan vinden of iets om het ledikant kleiner te maken. Lucas vind het allemaal te groot waardoor hij niet in slaap valt behalve bij ons in de armen
@mya: dat van mutsje en kruik was ik. Bedankt voor de tip. Ik heb ff gegoogled en is idd beter om mutsje niet meer te gebruiken. Thnx!
Kraambezoek: @Marijke: snap je helemaal! Had net ook een tante op visite, die verkouden is!! Had het pas echt in de gaten toen ze Jesse al vast had! Snel weer overgenomen en hem in zijn bedje gelegd! Gggrrr! Kamertemperatuur: Hier rond de 20 graden, en wist het ook niet.. Thnx voor de tip! Jessy: Marktplaats of babydump? Ben Jesse de laatste fles van vandaag aan 't geven, en heb hem net nog even lekker gewassen met Zwitsal slaap lekker, hoop dat het helpt en dat hij wat langer slaapt! Lekker rozig zijn bedje in! Slaap lekker allemaal!
Hier krijgt Luc 3 x 120/4 135 cc dus en rest bv maar ben er helemaal klaar mee dus wil stoppen weet alleen niet hoeveel Luc mag hebben morgen dus navragen op cb.. En of je wel in 1 x kunt stoppen..
jessy: als ze hier van het wiegje naar het ledikantje gaan, leg ik in het begin altijd zo'n soort klein voedingskussentje (weet niet hoe ze die 'babyversie' noemen). Grote versie kan natuurlijk ook altijd, maar ik vond het heen en weer gesleep met dat ding niets. Je kunt zolang ze nog redelijk stil liggen ook een opgerolde grote handdoek nemen als je zulke kussens niet hebt. draagdoek: heb 1 jas die tot aan de nek over d'r dicht kan - dan heeft ze alleen de kleertjes + slofjes aan die ze binnen ook aan heeft en 2 lagen doek over zich (1 is op zich ook al genoeg, maar meestal slaapt ze toch en trek dan - voor de korte stukjes - liever een diagonale/verticale baan over d'r hoofdje dan dat ik een mutsje op doe). Bij m'n andere jas red ik alleen het onderste stukje dicht, tot aan de billen - dan doe ik zowieso 3 banen stof over d`r heen, evt. ook de voetjes in de doek + een dubbelgevouwen fleece sjaal (van mezelf) over d'r billen en ruggetje, tot aan d'r nek. Kunt ook een dun jasje of vestje doen bij open jas, maar het voordeel van een sjaal of dekentje over de doek is dat je zo makkelijk met al eerder omgeknoopte doek naar buiten kan (zonder eerst alles los te moeten maken om een jasje aan te doen) en/of later ook zo weer binnen verder kunt dragen (zonder eerst jasje uit te moeten trekken en dan weer opnieuw te moeten knopen). Ik heb trouwens jaaaaren een Didymos beertjes gehad (is nu een SSC geworden ), maar wilde nu eens wat anders proberen en heb een 2e hands Natibaby Flamingo's op de kop weten te tikken. Heerlijk brede doek (stuk breder dan Dydimos) en door het bamboe ook heeeeeerlijk zacht! Als 'reserve' en 'schommel'doek heb ik nog een Dydimos Paul (ook 2e hands gekocht). Van het voorjaar ga ik nog een lichte zomer ringtai (denk ik) maken voor de zomer. kamertemp.: tussen de 17 en 19°C wordt idd van gezegd dat dat optimaal is om te slapen, ook voor jezelf. Vindt 17°C persoonlijk wel erg fris, 19°C idd aangenamer dan warmer. Bij baby's stijgt ook het gevaar op ademhalingsstoringen als het te warm is - is dacht ik boven de 22°C.
Hoe geven jullie 's nachts eigenlijk de fles ga je dat beneden opwarmen of?? En krijst je kindje dan niet alles bij elkaar als het te lang duurt?
Nadat saar 's nachts al zeker 5 uur sliep valt dat nu wel even tegen... Hoop dat het bij 1 regeldag en nacht blijft.... Heb haar iedergeval veel melk gegeven dus hopen dat ze lekker aankomt
@jessy: ik weet nog een wiegje op marktplaats. @temperatuur: ik krijg de babykamer niet kouder dan 22graden, volgens de babyfoon.
Ik wil weer me oude schema bleeeehhhh Sinds dat we naar om de 4 uur zijn gegaan overdag komt meneer ook snachts om de 4 uur.... Vanavond maar weer kijken naar de voedingen en schepjes