Prikjes, 1 in elk bovenbeen. 2 In totaal dus. De beentjes masseren en fietsen helpt tegen pijn. Hier had Quinten een dag koorts en bijna hele dag geslapen. De dag erna niets meer van te merken . (Maar hij is al wel een heel stuk vaker geprikt geeft er niet zoveel om.)
Ze krijgen 2 spuitjes en worden in het bovenbeen gezet, een beetje naar de bil toe. HIer zeiden ze in eerste instantie geen nat doekje meteen na de souit, maar wrijven! En dat hebben oma en ik dus ook flink gedaan. De natte doekjes zou je later op de dag kunnen doen, omdat het dan verlichtend kan zijn wanneer de beentjes op de plaats van de spuit warm (kunnen) worden. Ze zette het op een krijsen toen ze eerste spuit kreeg peoh poeh wat kreeg i het warm, en de tranen kwamen bij mij toen ook. Ze bedaarde net wat en toen kwam de 2e spuit. Daar ging ze weer. Maar ze was ook wel weer heel goed te troosten gelukkig! Ze heeft er geen koorts van gehad en ik had niet het idee dat ze veel last heeft gehad van haar beentjes. ik heb tussendoor een paar keer heel zachtjes gewreven over de plaats en gekeken hoe ze daar op reageerde.. Ze was wel wat hangerig/huilerig/slaperig. We hebben het weer overleefd, over een maand moet ze weer, maar daar denk ik nog niet aan.. Succes!
@kleding: hier alweer in mn oude kleding. Nog af en toe positiebroek aan. Zit zo lekker! Zit ook al zeven kilo onder begingewicht. Wil nog iets meer afvallen en dan wil ik ook eens goed gaan shoppen.. @mishur: mooi kleed! Echt gaaf! @spuitjes: gelukkig pas over een maand! Dus denk er nog niet over na.. 2n ja hoor.. Vandaag was t weer raak. Meneer heeft zichzelf helemaal ondergeplast terwijl ik m aan t verschonen was. Ik billendoekje erop waardoor het allemaal nog erger werd! Ik ben er gewoon nog steeds niet zo handig in...
Allemaal wildplassers hiero hihi Hier pas 1x over papa heen en 1x op commode ook door papa hihi. Mama heeft er geen last van en durft ook gewoon zonder doekje te luierwisselen
Pff ik wil niet denken aan spuitjes,werken of andere dingen waardoor hij zo groot is ineens! Ik wil gewoon de tijd stilzetten!!! Wildplassen hier ook weer een leuke vandaag, denk je goed bezig te zijn mannetje kon weer niet poepen dus ff geholpen met de thermometer dus hij ligt eindelijk te poepen sproeit die zo het mandje vol waar de thermometer en al die andere dingen die je bijna nooit nodig hebt vol.... Bedankt he vriend! Ik zal e nog is helpen!! Vandaag begonnen hier met abc dolphilus en stom genoeg lijkt het nu na 2 flessen al wat te doen of het is gewoon toeval natuurlijk! Wel wat meer krampjes maar minder hevig... Heb nu 2x half theelepeltje geven dus ben erg benieuwd... Hoeveel geef jij smurfin?
2de Fles van 100cc binnen gehouden ! Gaat de goede kant op zo. Morgen weer fysio, hoop wel dat hij dan wat fitter is.. Bij deze afspraak gaan ze een behandelplannetje opstellen met oefeningen enzo. Heb al een poosje geen foto meer gepost, maar kijk eens naar de dikke wangen die we aan het kweken zijn!
Jeetje dames, wat hebben jullie veel gekletst vandaag! Heb het allemaal terug gelezen, maar niet kunnen onthouden hoor!! Zijn vanmorgen nog even gaan wegen bij het CB! Meneer was behoorlijk gegroeit, al bijna vijf kilo!! Zie je toch niet aan hem af!! Daphne: Kan toch geen kwaad een verwijzing te vragen naar de kinderarts, gewoon doen! Leuke foto ook, lekker mannetje! Shoppen is goed gelukt, allemaal nieuwe shirtjes, jas, sjaal en een nieuwe broek! Allemaal in mijn oude maten!! Had ik echt nog niet verwacht, ben best stevig van mezelf, en kom makkelijk aan, en die broek van van de week, is natuurlijk al enigzins uitgelopen!! Wil alleen nog een corrigerend hemdje voor mijn buikje; Lees lubberend buikvelletje!! Hihi.. En nieuwe laarzen kan ik ook nog niet voor slagen!! Iemand een leuke site? Heb vrij stevige kuiten en een hoge vreef, dus pas ook niet zomaar alles, lastig!! Maar een dagje shoppen, kan het iedereen aanraden, voelde heerlijk!
Owgod, de spuitjes. Ik ben bang dat ik de cb-medewerker al na de eerste spuit ongecontroleerd aan de grond hoek met een ferme rechtse... Ik denk dat ik maar even op de gang moet gaan staan. Ik zie er zo tegenop...
Eerlijk, ik vond de spuiten onwijs meevallen. Z'n eerste spuit waar ik bij was, was de rs spuit. Even een krijsmoment, maar meteen weer goed toen de naald er uit was.. Misschien reageert xavi er niet zo heftig op . Komt wel goed!
Ik ben dus ook al een paar dagen zenuwachtig voor maandag. Ik denk dat ik met Kyan mee brul. Maar masseren helpt dus, en later een koud washandje. Bedankt voor de tips!
Krijg al tranen in me ogen met idee van spuitjes... ML MOET mee... die kan me tegenhouden als ik boos word whahahaha Is ff doorbijten en troosten... das enige reden waarom ik erbij moet zijn... Zijn mama troost hem wel...
@spuitjes, ben een ontaarde moeder als ik dit zo allemaal lees. Heb nog nooit een traan gelaten om de spuitjes. Het is zo gepiept. DL gilde met honger harder dan om dr spuitje. Ze was altijd een dagje wat slaperig met soms 0.2-0.3 graden verhoging maar dat was het. Dus zie er ook niet tegenop, hoewel Ruben natuurlijk totaal anders kan reageren. @azu, wat een poepie. Je kan bijna niet geloven dat hij dat magere mannetje van toen in dat eeeeeenorme bed is. @Liefdeis, heerlijk gevoel he, als je lekker geslaagd ben! Fijn dat je genoten heb. En wat laarzen betreft, ik heb weleens laarzen van JJ-shoes. Speciaal voor stevige kuiten. Heerlijke laarzen, alleen wel prijzig. Overigens hebben bijna alle wat betere schoenezaken wel laarzen met brede schacht. Hier Ruben voor het eerst na de vroege avondvoeding in zn ledikantje gelegd. ML is weg en DL lag ook vroeg op bed en ik wilde een lekker avondje voor mezelf. Hij huilde even flink maar dat was met 5 minuten voorbij. Nu lekker rust.
Ik? Veel luiers gekocht? Nee! Hoe kom je erbij? En dan verhuis je en heb je stiekem, onbewust toch best wel wat ingeslagen.. Een ding staat vast, voorlopig hoeven wij geen luiers meer (tenzij er natuurlijk weer zo'n hele goede aanbieding is. Sst!).
Zou best willen, maar denk dat ik daar nog niet prof genoeg voor ben (afwerking zal denk ik niet goed genoeg zijn). Ben wel van plan nog meer te gaan oefenen
Nog even foto's showen van z'n kamer nu. Heeft hij straks nooit ingeslapen (maar z'n neef van 10 maanden wel). Bed is al volgestouwd met alle verhuisspullen. Deze is vanuit de deuropening:
Leuke kamer!!!! Hier had ik babykamer ook klaar in oude huis... Toen kregen we onze droomhuis en zijn we verhuisd met 37-38w zwangerschap... Dus heb 2x babykamer mogen inrichten hihi Deze is wel 2.5x zo groot dan oude