Ooo zo t de abc dolphilus zijn of toeval meneer heeft vanaf 7 uur in de box geslapen tot net heb hem zelfs moeten wakker maken voor de fles!!!! Tijdens t slapen geen enkele kramp wat zeker s avonds standaard is
Hallo iedereen, Eindelijk weer een beetje tijd om e reageren. Had laatste dagen ineens heel druk met kraam visite..,en hier ook het meeste maat 68 gekregen! En wist niet dat de hema zulke leijke kleding verkocht, heb zelf heel wat hema kleerthes die leuk zijn, maar heb nu 2 echt gruwelijke setjes gekregen, ik weet een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar ik zou het nooit een kind aan doen, zelfs voor reserve kleding voor kdv waar ik werk is het te lelijk..... Prikjes, 19 februari is het zover, ook ik zie er enorm tegenop, nu al. Bij cb hier zeiden ze als tip, zorg dat ze vlak voor de prikken heeft gedronken, want een verzadigde baby kan meer hebben en als ze ook nog honger hebben dan huilen ze door de honger nog harder. Heb mooie fotos voorbij zien komen vankamers en babys! Heb hier dezelfde kamer als whoppie of natalievs, alaska wit hoogglans en ook dezelfde box! Happy12 Savannah lijkt op Linn, hebben bijna zelfde koppie, en Savannah is ook makjelijk en slaapt ook heel goed! Grappig he? Voir iedereen, slaap lekker alvast!
@lelijke pakjes: het meeste wat we krijgne is echt superleuk! Maar heb twee pakjes. Echt verschrikkelijk! Hangt lelijk te wezen in de kast. Doe ik echt niet aan.
Helaas wel een Nachtvoeding! Klein flesje kijken of ze het accepteerd. Kunnen we gewoon om 7 uur met de dag beginnen. Ze had gisteren avond ook haar fles niet op zal het probleem misschien wel zijn.
Hier ook klein flesje meneer wilde niet meer slapen even kijken of die er in stinkt!! Ook logisch dat die wakker is na zo'n avondslaaap
Hier 21:45-05:00 Nu fkinke fles erin want gister was 130/4 te weinig na die lange strek... Dus gooi er nu 160/5 in... ff kijken wat hij dan doet...
Hm.. Nou hier met veel moeite twee keer 4 uur tussen de voeding.. + een half uur rechtop zitten vanwege reflux. @huilen en slapen: saar heeft twee dagen best vaak geslapen overdag en sliep toen ook 's nachts beter! Gister amper geslapen overdag... En 's nachts ook minder. Nu leg ik haar overdag in bed of wagen. Soms gaat ze dan lekker liggen kijken en valt dan in slaap. Maar vaak gaat ze ook huilen. Nu lukt het mij wel om haar ffies te laten huilen maar ze valt echt niet in slaap!!! Ik kan het een half uur volhouden (tenzij het krijsen is) maar als ze dan nog niet slaapt haal ik haar eruit.. Ik vraag me dus af of zij zich wel in slaap kan huilen...
Nou hier vannacht weer 3,3/4 uur en 4,1/4 uur en de nachtvoeding helemaal leeg. Hoe krijgen jullie t voor elkaar dat ze zo snel al doorslapen? Ik wil ook en is een klein btje veel jaloers op jullie nachten T scheelt dat ik pas half elf bij de kapper hoef te zijn. Dus ik leg meneer er weer fijn in.. Tot half tien hopelijk.
Veel geschreven zeg!! Straks ff bij lezen Hier namelijk gistere met huilerige Luc gezeten na de fysio zo sneu Nacht was 23-4.30 en nu beginnen we weer met 7 uur gistere heeft hij alle flessen op van 160/5 dus hopelijk word nacht steeds langer.. Jammer dat hij na de fles van half 5 niet meer sliep..
http://i1149.photobucket.com/albums/o600/nathalievs/12FE9933-69DD-45BE-B51D-F2293F1F120F-8729-0000074E50EF9BE3_zps09320add.jpg http://i1149.photobucket.com/albums/o600/nathalievs/A3F3B9D1-E37D-4B21-B965-D78C199C372D-8729-0000074CFB5FC9F6_zps5004c0d6.mp4 Ff showen 😃 klein clipje van paar foto's van de shoot!
Mooooi!!! En meeste lekkee slapend! Wat lekker hihi Hier is het wel nacht "doorslapen" maar rest van dag zit ik met wakkere baby die na 10min vervelen gewoon keihard kan krijsen hihi Niet slaapt in wandelwagen of maxicosi en in auto en die echt niet "ff terug in bed" wil na ochtendvoeding Ik leef echt op de nachten hahaha
Mogge, hier helaas ook weer een ontregeld ritme.. Ze was vanmorgen om 5 uur wakker (nog niet slecht natuurlijk) Halve fles gegeven, was ze het niet helemaal mee eens maar toch weer in slaap gevallen.. Nu slaapt ze nog.. Dus ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat lopen (en de komende nachten..) Prachtige foto's nathalie, heerlijk ventje!
Hier is mener na zijn fles van 60 weer inslaap gevallen!! En tot 8 uur geslapen jn zijn wieg!!! Normaal bivakkeerde jij vanaf 4 uur op mijn borst nr nu liet hij Zich zomaar wegleggen!!!
Ik ben wel benieuwd dan naar jou dochter Mya! Heb je misschien een foto? (als je wil uiteraard dan he)
@kirasese: dan zijn mijn dagen zo slecht nog niet. Hij heeft nog tot ngnegen geslapen! @nathalie: mooi zeg! Mooi mannetje hoor! @aapie: lekker hoor!
Goedemorgen dames! For the record, vannacht 23:00-5:30-8:30!. Stijn had wel enorm dorst om 5:30, heeft een half uur aan de borst gedronken. Vandaag heb ik mijn eerste uitje; ik ga vandaag naar de kapper. Was van plan alles lekker de boel te laten (incl uitgroei) totdat ik weer moet gaan werken, maar ik werd zo ongelukkig als ik mezelf in de spiegel zag! Daarbij was ik 'vroeger' iedere dag strak in de make up en nu ben ik al blij als ik mijn haar gekamd krijg en contactlenzen in heb. Een goed kapsel zal me denk ik wel goed doen, ik ga uiteraard voor 'iets makkelijks', maar nog geen kort koppie met een rode lok . Vraagje over kleertjes, hier ook veel gekregen in 68 en zelf veel gekocht in 56... en dus heb ik nu eigenlijk wat 62 nodig. 'Probleem' is dat ik nog best aan huis gebonden ben en er zijn ZOVEEL webshops dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Dus; waar kopen jullie leuke kinderkleding?
Ik ben van de Z8, Lief! en andere merkleertjes. Dus ik zoek elke week de bekende sites af voor kortingen
Kan je een paar van die bekende sites noemen, voor mij zijn ze niet zo bekend . Omdat wij niet wisten wat we kregen heb ik tot nu toe alleen unisex pakjes gekocht van bijv. Nijntje bij de Prenatal.