Van Lucas stond al op de planning maar nu werd het extra snel van ml stond niet op de planning alleen omdat de chemo niet aanslaat gaan ze opereren
@zazz, flashyfy en mamavanbas: dank jullie. Krijg een telefoontje een dezer dagen dus het is weer afwachten :x Ondertussen is ze al vanaf half zes vanochtend wakker en slaapt niet. Ik ben ondertussen echt gek aant worden, niemand helpt me, krijg geen slaap helemaal niks
jessy wat erg! wat zielig dat vele kleintjes zoveel last hebben van krampjes, hier ook maar geen uren, ik heb nu de dr brown fles in combinatie met nutriton en dat lijkt beter te gaan, spugt wat minder wel bijna altijd: na het flesje hou ik hem eventjes recht (20 -30min) dan leg ik hem voorzichtig neer en binnen 2 min huilt hij, een minuut later spugt hij dan, zielig de fysiotherapeute liet me gisteren een goede houding zien om te voeden. ga op de bank liggen met je benen opgetrokken, leg een kussen op je benen en leg daar het kleintje op, zijn hoofdje ligt dan op je bovenbenen en de beentjes op je buik ze liet me dat zien omdat het gewoon een goede oefening is en je dan ook 1 hand vrij hebt waardoor je met zijn handjes enz,...kan spelen ik heb het 2 keer gedaan op die manier, 1 keer spugde hij helemaal niks, de andere keer zeer minimaal, toeval of is het een betere houding? hij huilde ook niet na het flesje, kan toeval zijn maar misschien toch het proberen waard? ik weet niet of ik de houding goed heb uitgelegd?
Kun je niemand om hulp vragen? Familie of vrienden, al is het maar 30 minuten dat je even op rust kan komen. slaapt ze ook niet op je buik? Of misschien na een warm badje en bedje verwarmd met kruik? Je zult het vast allemaal wel al geprobeerd hebben maar bij Kyan helpt dit vooral in de avonduren na zijn huilbuien. Pfff het is hard werken he, zo'n kleintje die niet tevreden is.
Chilla, heb je inbakeren al geprobeerd? inbakeren.nl - Alles over inbakeren, rust, regelmaat, onrustige baby, slapen en huilen. vind ik een hele goede site.
@sydneys, ow zo geeft mijn man hem altijd de fles. Puur om de reden dat hij dan een hand vrij heeft en daarmee met zn telefoon kan spelen (waar ik altijd heel kwaad om word) @team, haha gezien bovenstaande opmerking niet altijd. Maar de onenigheden die we hebben is meestal over bovenstaande. Hij kan nooit gewoon even genieten van het flesje geven. Moet er altijd wat naast doen, waardoor hij soms niet ziet dat er allemaal melk uit zn mondje loopt. Voor de rest gaat het prima. @dreames, gister niet de dokter gebeld. Flesje om 13:30 bleef er wel inzitten en de rest ook. Maar vanochtend wel even gebeld want hij is echt behoorlijk verkouden. Zn oogjes zijn helemaal vies en betraand, zn neusje zit helemaal vol en hij huilt heel zielig. Zolang ze geen koorts hebben en niet benauwd hoeven we niks te vrezen. Wel 2x per dag blijven temperaturen. Als we neusspray geven en het "snotpompje" gebruiken, heeft hij er niet superveel last van. Hij drinkt zn flessen ook vrijwel leeg. Maar gezien het heersende RS-virus ben ik extra alert. Gevolg is wel dat ie nu 's nachts om 3:00 komt. Al 3 nachten op rij, maarja, dat kan ik dat arme ventje niet kwalijk nemen. @krampjes, hier eigenlijk geen last van. We geven nog 1 a 2 x per dag infacol en dat gaat prima. @chila, roep je even tijdig hulp in?? Vanavond gewoon eens om 21:00 onder de wol en je vriend/man de laatste voeding laten geven. Enne idd, wilde je net als Kat wijzen op het inbakeren. Bij Ruben vanaf dag 4 mee begonnen maar bij de oudste ook pas met een week of 6 en dat gaf toen zoveel rust voor ons allemaal @katalaya, kon je geen doos van die prikjes meekrijgen (oooooooh zei ik dat hardop???)
Jessy; ik kan niet veel anders zeggen, dan succes!!! Er blijft jullie niet veel bespaard. Team; ja, ik heb het ontzettend getroffen met mijn man, we helpen elkaar echt gelukkig. Soms ook wel eens een strubbeling, maar ik ben blij Hier ook een mannetje wat ineens in een ritme zit waar wij blij van worden. 22-06-10 en hopelijk zo ook weer om 2 uur. Gisternacht was ie wel om 04 wakker, maar dat wist ik te rekken tot 06, om hem hopelijk door de nacht te "dwingen", het lijkt te zijn gelukt. Hopelijk komende nacht ook weer.
@flashyfly, katalaya, sweetdreams: dank dames. M'n man ziet nu eindelijk in dat ik dit ook niet allemaal in m'n eentje red. Eindelijk pff, even een goed gesprek gehad. Zat er flink doorheen. En gelukkig nu ook hulp van de familie. Inbakeren wil ik inderdaad ook proberen, zal eens even op die site kijken. En vanochtend bezoek gehad van iemand vanuit de poppoli en die is vorige week ook al geweest en die zei toen ook al dat ons meisje erg onrustig is. Nu zei ze het weer. Ben toen begonnen over een osteopaat en zij raadde me aan dat te proberen. Wil het misschien toch proberen, er zit toch iets niet lekker bij m'n meisje. Flashyfly: bij mij gaat ze wel slapen maar ook heel onrustig en elke keer die pijntjes. Met een kruik wil niet. Sweetdreams: nu toch hulp ingeroepen, wil het allemaal zo graag zelf doen maar een keer ben je ook op hè. Ik ga inbakeren proberen. Iedereen hier wel gedoe met de beebjes jeetje!
@chila: goed dat je hulp ingeroepen hebt! Dat moet je echt op tijd doen. Laat iemand de kleine ff Een uurtje ophalen voor wandeling of zo en dan lekker ff naar bed, bijkomen... Hopelijk helpt je man en je familie en gaat t nu beter!
Globale klachten: Hij slikt heel veel, hele harde slikken.Tijdens boeren regelmatig huilen.Fles drinken is huilen en dan weer huilen van honger en dan weer huilen tijdens drinken...Kwijlt zeer veel, echt mega nat.Is zooooo snel overhit en ligt bijna altijd in rompertje om af te koelen...Krijst overmatig en echt heel hard en echt door merg en been.Voiral na maaltijd of als hij plat word gelegd (ook op mama)Slaspt wel rechtop (draagdoek) maar wil plat niet slapen overdag.Valt ook niet in slaap in MC en wandelwagenbak...Spuugt wel meer, kleine mondjes...En maar slikken en roggelen en slikken...Overstrekken en handje in mond willen duwen/slaan...En is wakker van 06:00-07:00 tot meestal 19:00-20:00 ergens...Doodmoe en dommelt veel in en schrikt dan wakker al huilend of slikkend...Behalve rechtop in draagdoek... dan slaapt ie redelijk...En dit word erger en erger ipv enigsinds minder... Sinds 3 dagen is het flesje... schreeuwen 2 a 2.5u en dan 10-20min dutje... wakker schrikken... verslikken... krijsen... flesje... etc etc... 24/7...
jeetje meiden wat een hoop probleempjes bij onze dec-beebjes! voor iedereen die t nodig heft sterkte en en dikke knuf! @team, hier niks te klagen. gisteravond ben ik zelfs naar bed gestuurd en heeft ml de laatste voeding gedaan. snachts helpt hij ook bijna altijd mee. of hij verschoont hem of hij maakt de fles. vrijdag en zaterdagnacht geeft hij ook de nachtvoedingen hier weer goede nacht 23:00-04:00-07.15 wakker maar geen honger hij ligt nu bij mij op me arm te slapen. hij heeft vanaf vanmorgen 07:15 pas 1.5-2 uur geslapen rest heel wakker maar ook super vrlijk wakker. flessen gaan sinds gisteravond ook weer leeg al heeft hij vanmorgen om even te rekken slechts 60+2 gekregen en heeft t daar 3 uur op gedaan!!
Hm dat is toch niet wat ons kleintje heeft. Maar jeetje wat naar voor jullie en voor je kindje natuurlijk! Krijgt hij geen medicijnen? Heeft me neefje hiervoor ook. Sterkte!
Ik zit nu toch sterk te denken aan een koemelkallergie. Die klachten lijken zo op de hare! Maar de huisarts beweerd dat baby's geen allergie kunnen hebben?! Rare vent bah! Zou ze dan toch een koemelkallergie hebben?
Gister bij HA geweest en begonnen met johannesbroodpitmeel en rechtop na voeding etc etc... hij heeft hele nacht gehuild en ga echt door grond... Vind zo zielig... en ben na 5 weken best wel moe... Dus ML over de zeik gebelt met HA en medicijnen geeist... Daar gaan we zo mee beginnen... hopen hopen hopen... Nu slaapt hij in draagdoek ff... dat werkt nog soms... Zo ellendig en zwaar, niemand geloofde dat ie iets had... Gewoon drukke baby... huilbaby misschien... Nou... arm kind... heeft veel pijn..
Wat een pech toch allemaal met de baby'tjes! Sterkte en dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het word beter ! Hier net 2de prikjes gehad. Ondertussen 4100 gram en 56 cm. Nog even en hij is 3x wat hij was! Ze hebben ook naar z'n heupjes gekeken en een knie stond wat hoger dan de andere. Ook was hij stijf in z'n heupen (maar hij is overal stijver dan gemiddeld). We zijn doorgestuurd voor een echo, dus ben benieuwd. Verder bijna klaar met ons flatje ! Nog kasten inrichten en over een dag of twee kunnen we er in.. Het is super mooi geworden! Foto's spam ik wel als het opgeruimd is .
@chila: ik heb goede ervaringen met osteopaat! Zou het zeker proberen! @flashyfly: hoe moet je dat dan volgens cb doen? Wil ook wel dat ze doorslaapt en om de 4 uur komt maar hoe? Er zit overdag meestal 2,5 a 3 uur tussen soms 4 uur omdat ze dan net in slaap viel. Ik kan wel gaan rekken maar dan zit je met een huilend kind en dan is het toch geen voeden op verzoek meer?
@Chila, huh??? Hoe kan die man ooit huisarts geworden zijn. Er zijn toch gewoon kindjes met koemelkallergie?? Ik zou eens even bij een ander HA langsgaan of het CB vragen wat betreft KA. Hier kan ik morgenochtend al terecht bij de fysio voor Ruben's voorkeurshouding met bijbehorende afplatting. Volgens CB hoefde ik er in de slaap niet op te letten, zoals het hoofdje goed leggen want dat zouden we zelf ook niet prettig vinden, maar op letten bij box, verschonen, voeden enz. Maar ik wil toch zeker weten of hij misschien iets vast heeft zitten. Heb in mijn familie 2 kindjes gehad met een redressiehelmpje, dat zou ik graag willen verkomen. Zeker aangezien ze die meestal vanaf 6-8 maanden moeten en we dan midden in de zomer zitten. Hier nog meer kindjes met voorkeurshouding en/of afplatting?