16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by jessyd, Jan 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een fijne nachten al voor sommige!!
    Hier 19uur 1 uur 5 uur jammere is dat hij tot half 23 wakker was en om 1 uur weinig dronk anders had die misschien 7 uur kunnen halen!

Chila fijn zeg dat ze heeft gepoept!!
    Mya nog gelukt met de lades?
    Daphne snap dat je het ook minder leuk vind gelukkig woon je dicht bij elkaar!!
    Ingrid hopelijk steek je er wat van op wel leuk zeg z'n café
    Kirasese hoe is je nacht geweest?

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Uhmmm hij heeft goed geslapen op zijn buik!!
    Flestijden:
    22:30u-01:30u-06:00u

Gedut van 23:30u tot 01:15u
    Enkel was die aan draaien en kreunen vanaf 04:15u...
    En 03:45u sliep ik pas weer... (door leuke rede... ML kwam thuis van nachtdienwt om 03:00u en tja ben nog steeds niet ongesteld... :D )

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL

Fijne nacht dus :p ;)

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,229
    525
    113
    Hier weer een doorslapertje van half 11 tot 6!!

En even spammen er kwamen al steeds lachstuipjes maar nu echte lachjes bij praten brabbelen en gek doen!!

5. chila

chila Niet meer actief

Ja dan ben je echt blij met zo'n luier hahaha. Ze is nu ook veel rustiger en minder huilerig nu ze het kwijt is. Maarja, dat is zolang ze niet weer verstopt raakt. Heb nu Friso comfort voeding, hoop dat het beter gaat. Wat kun je dan kwaad worden dat artsen je niet geloven hè!

Het weekend ga ik samen met mn man wat leuks doen en de kleine gaat naar familie. Even weer man en vrouw zijn haha. Vind het wel heel moeilijk haar een poosje achter te laten! Jullie ook al wat zonder baby gedaan?

6. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja 1 avondje naar een vriendin maar dan was vriendlief thuis.. Anders echt nog niet haha.. Vind ook erg moeilijk om dat te doen!

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super lief!! Wacht hier nog steeds op die lach!! Blijft bij stuipjes

8. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Aaaah zo lieve foto!!!

Luc lacht nog niet?
    Komt vanzelf maar snap wel als je baalt soms.

Kiann reageert nu ook al met een lach als hij me ziet of hoort van afstand.
    Kan mijn gezicht beetje nadoen als ik mond open en dicht doe enzo.
    Hij is zoooooooo leuk als hij vrolijk is...

Soms is beheersen om hem niet dood te knuffelen of in ieder geval tot ie piept hahahaha zo poepig...

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ingrid: We gaan dat wel vaker doen denk ik. Ik weet niet of het een garantie voor doorslapen is maar het is zoiezo goed om flesjes te oefenen voor als ik er niet ben. Ik kolf nu na de ochtendvoeding, dat is niet heel veel. Maar lactatiekundige zei dat ik dat dan kan aanvullen met kunstvoeding.

10. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hier nog geen lach.. Ja per ongeluk want heeft daarna niet meer gedaan.. Misschien dat hij toch wat later ermee is omdat die 4 weekjes te vroeg is geboren weet niet hoe dat zit

11. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Komt vanzelf goed Nathalie, en als hij het dan doet, dan doet hij het meteen goed en smelt je meteen helemaal weg! Zul je zien dat hij de grootste lachebek van allemaal wordt! :D

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Eerste lach: gemiddeld 6 weken na de uitgerekende datum.

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,996
    0
    36
    kop van n-h
    wow wat een supernacht!
    22:30 laatste fles en om 06:00 pas wakker voor de eerste! Dat noem ik nog s een verjaardagscadeautje!

(zal wel komen omdat hij gister maar 3 uurtjes heeft geslapen maar toch)

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,229
    525
    113
    Gefeliciteerd Marijke!!!!

15. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,728
    2,229
    113
    Hallo iedereen,

Vogeltje, wat fijn ook zo goede nacht, hoelaat is ze uiteindelijk wakker geworden? Sucdes bij vk, hoop dat alles goed geheeld is. Ik heb ook nog veel last van totaal ruptuur, moet over week of 2 weer terug naar gyneacoloog.

Whoppie, zou best kunnen door ledikantje hoor, is misschien toch ff wennen voir hem. Gaat vast vannacht weer beter.

Chila, fijn dat ze gepoept heeft, hopenlijk gaat het vanaf nu veel beter! fijn weekend, lekker van genieten hoor. Hier nog niet echt iets zonder Savannah gedaan, ja in kraamweek 1x boodschappen gedaan met ze tweetjes.... Vriend vond het niet leuk alleen boodschappen te doen steeds.

Jkuil, dan hebben jullie veel mazzel gehad zeg! Zijn zeker wonders :)

Ingrid, hoop dat bv cursus je helpt.

Natalievs, ja lades werken met jou tips stukken beter, thanks. Zelfs me vriend is er blij mee, vooral omdat hij nu weet dat het geen zin heeft om nog een keer de lades opnieuw te monteren. Lachen komt vanzelf hoor, juist als je het niet verwacht...

Aapie20, lieve foto zeg, leuk he die lachjes!

Marijke88, van harte gefeliciteerd met je verhjaardag! En das zeker een mooi verjaardags kadoitje zeg! Hopen dat de moie tijdn blijven doorzetten!

Vannacht laatste fles 23.30 tot 7.30, sliep weer om 8.10 tot 11.30, wakker gemaakt om te drinken. Savannah lacht nu ook eindelijk, maar niet verwachts, lukt ook niet om het op foto te krijgen.....

16. IngridE

IngridE Fanatiek lid

Oct 31, 2011
    1,214
    0
    36
    Brabant
    Zo, dat was een goede beslissing vanmorgen om naar BV cafe te gaan! Ik kon mijn ei, vragen en zorgen kwijt, ervaringen uitwisselen met de andere moeders en goede adviezen van hen en de lactatiekundige.

Vanaf nu ga ik voeden op verzoek en een dubbele elektische kolf kopen. Ik heb er weer zin in!

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat klinkt goed! :)

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @Ingrid Wat fijn om te horen! Ben benieuwd hoe het gaat!

19. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

Apr 30, 2012
    1,547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm als lachen gemiddeld 6 weken is na de uitgerekende datum dat moet ik nog ff afwachten haha ;) word gewoon een mooi valentijnscadeau een lach van Luc ;).. Vind die stuipjes al zo schattig worden ook steeds breder en langer.. Pas deed die x met ogen open maar was ook meteen laatste haha..

Mya fijn dat de lades nu beter werken haha.. Moest ook ff wennen maar heb er nu nooit meer problemen mee zelfs vriendlief niet..

Ingrid fijn om te horen hopelijk gaat het helemaal goed komen!

Marijke proficiat!!

Mijn zus is ook zwanger en is voorbij de 40 weken dus zitten in spanning te wachten op een vriendje voor Luc! En de vrouw van mijn oom is ook zwanger en is nu voorbij de 38 weken nog een vriendje! Word dus gezellig met 3 van die ukkepukken haha

20. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    @Liefdeis, zag nog een vraag van jou aan mij voorbij komen. Ja, ik heb laarzen met brede schacht. Deze zijn van JJ-shoes. Heerlijke laarzen!
    @Ingrid, wat fijn dat je het weer zo ziet zitten. Vind het knap dat je in die onzekerheid doorzet hoor. Ik was niet zo'n doorzetter daarin.
    @nachten, wat een supertijden hier al. Ruben heeft een terugval gehad door zn verkoudheid. Hij was hier al goed op weg. Na 3 nachten om 3:00 was het vannacht weer 22:30-4:00 dus hopelijk gaan we de goede kant op. Daarna weer tot 7:30. Verwacht dat het wel weer beter zal gaan als de verkoudheid over is.
    @natalievs, oow wat spannend zeg. Leuk van je zus!
    @marijke88, gefeliciteerd!! Jou dag kan niet meer stuk na zo'n heerlijke nacht.
    @slapen, wow wat slapen jullie kindjes weinig overdag. Hier 's ochtends tot 11 uur weinig/niet. Daarna meestal van 11:30-14:30 en van 16:00-19:00 en daarna begint ie aan de nacht.
    @lachen, hier ook zo'n 6 weken na uitgerekende datum. Klopt wel ongeveer. Hij kan heerlijk lachen, maar strooit er nog niet bepaald mee.

Hier vanochtend naar de fysio geweest. Ze voelde een beperking in zn nek en zn bekken stonden niet helemaal recht. Ze heeft hem gelijk behandeld en hopen dat het al werkt. Over 2 weken nog een afspraak.

Share This Page