16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik geniet juist zo van die laatste voeding, even lekker tegen elkaar aan kruipen en knuffelen :)
    Hoeveel cc bv geef je vanuit de fles?
    en hoeveel kolf je na de ochtend? Ik circa 50-100cc. Maar ik kolf maar 1 x per week, omdat ik anders meer melk ga aanmaken.

Gister de hele avond met Kyan bezig geweest, van 18:00 uur tot 22:00uur huilen en clusteren.
    Daar ging het ritme van de dag. :(
    snachts 22:00 - 1.30 - 5.30 - 9.30uur

Vandaag alweer om de 3 uur. Ach ja, bv op verzoek he?

@Ingrid, fijn dat je weer zin hebt gekregen! Ik vind het ook best zwaar maar als er dan 2 oogjes me aankijken onder de voeding smelt ik helemaal :D:D

@kirasese, klinkt als een leuke nacht :p

@marijke, gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Ik heb morgenvroeg suikertest in het ziekenhuis, Kyan mag gelukkig mee en we krijgen een apart kamertje. Normaal moet je in de wachtruimte zitten 3 uur lang, maar ik heb aangedrongen op een prive kamertje omdat ik Kyan mee moet nemen en bv geef.
    Ik hoop dat de suiker weg is, ben in ieder geval weer lekkere dingen en koolhydraten aan het eten :p

@lachen, Kyan kan lekker lachen en geluidjes erbij maken. Vooral in de ochtend en meestal naar mama.

@sweetdreams, hoop dat de fysio helpt!

@aapie, lekker lachebekje :)

Ik krijg vanavond en morgen mijn collega's op visite. 15 in totaal, beetje druk maar dan hebben we dat maar gehad.

Volgende week is carnaval, normaal ben ik een echte vierder. Zeker 6 dagen lang :D
    Maar dit jaar geen zin..... om Kyan weg te brengen.
    Kan toch niet drinken met bv dus... sla denk ik maar een jaartje over. Alleen zondag samen met z'n 3tjes naar de optocht kijken.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ingrid, fijn dat je er veel aan gehad hebt, hopen dat het nu beter gaat!

Natalievs, wat leuk zoveel vriendjes voor Luc in zo een korte tijd.

Sweetdreams, wat slaapt Ruben lange stukken in de middag zeg! Hier heel goede nachten, ze slaapt overdag maar max 3 uur.

Flashyfly, das een lange test zeg! Fijn dat ze naar je geluisterd hebben en je prive kamertje krijgt, veel succes. En veel plezier met je collegas, word vast gezellig.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ingrid: super dat je bent gegaan! Ben benieuwd hoe het nu gaat!

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @flashfly: hier ook een carnavalsvierder. Dit jaar zaterdags alleen net viendinnen. Dan blijft Lennox bij vl en zondag samen naar optocht en dan nog even naar dorpshuis met zn allen. Meestal heel gezellig en vl kan dan eventueel eerder naar huis met de kleine. Ik mag eindelijk weer drinken en we kunnen kruipend naar huis, dus ga ook lekker wat drinken! Carnaval is toch leuker als je kan drinken.. :)
    Optocht kijken is ook altijd leuk!

@ingrid: goed dat je gegaan bent dan!

@suiker: heb hier niet nog een test hoeven doen... Dus ging ervan uit dat het gewoon weg zou zijn na zwangerschap.

@lach: ik wacht ook nog, maar heb nog een weekje (voor die 6 weken dan)

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    meiden naar me schoonmoeder gebracht zodat ze niet zo vroeg wakker te hoeven worden.
    morgen om half 8 lucas naar de OK brengen en dan om 8 uur met ml mee richting de OK en dan begint het lange wachten

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    heel veel sterkte morgen jessy! waar word je man geopereerd?? ik weet aan zijn (kanker) gezwel maar waar zit die? of wil je dat niet vertellen?

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Heel veel sterkte jessy! Knuff

8. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jessy heel veel sterkte morgen!

9. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    aan de uitzaaiing in zn longen

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heftig hoor... En Lucas?

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @jessy: heel veel sterkte! dikke digiknuf!

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Jeetje!! Ik zal aan jullie denken morgen

Zazz wanneer kwam jullie meiske nou naar huis morgen of vrijdag ik weet het niet meer?? Zal heel bijzonder zijn eindelijk weer als gezin bij elkaar!

*beetje raar om dit in een bericht te zetten maar hebben jullie al rekeningen gehad van de kraamzorg??*

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    thnx allemaal voor de felicitaties!

@jessy, heel veel sterkte morgen!

@aappie, ik had de rekening voor de kraamzorg begin januari al binnen. Heb gister me declaratie pas binnen gehad en dus kraamzorg betaald.

hier weer een jongetje wat maar 3 a 4 uur heeft geslapen vandaag alleen jammer genoeg niet zo vrolijk als gister... ben benieuwd voor vannacht!

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    jessy , heel veel sterkte voor morgen meid.
    *digiknuf*

15. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    jessyd heel veel sterkte morgen...

hier dani verhoogd met flessen geef nu 130 cc water met 4 scheppen en geef gewoon de hele fles tenzij hij aangeeft niet meer te willen...
    dani heeft wel wat meer kramp en laat zulke harde boeren dat hij ook vaker spuugd sinds hij meer voeding krijgt, is dit een kwestie van wennen???
    7 voedingen red ik nu niet meer haal er nu maar 6, maar vandaag heeft hij alles opgegeten dus 6x 130 cc en hij woog 4120 gram hoop niet dat ik hem nu te vol prop....

doorslapen: lees dat veel beebjes hier al de nacht door slapen, klopt het dat dat vanaf 6 weken mag??? ivm suikerspiegel???

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @aapie: hier de rekening ook al ontvangen door de verzekeraar. Moeten nog 230 euro betalen... Heerlijk dat eigen risico :(

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @jessyd:succes!

@smurfin: tijdens de babycursus zei de wijkverpleegkundige dat baby's mogen doorslapen als ze dat zelf doen en dat het niks met de suikerspiegel te maken heeft. Tenzij je kindje een te laag gewicht heeft.

@flashyfly: we geven geen flesje om het doorslapen te stimuleren maar omdat ik dan lekker kan gaan slapen en het voor mn vriend een momentje samen met saar is. Ben trouwens wel elke x wakker gebleven om te kijken hoe het ging.

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Jessy: Heel veel sterkte morgen en de aankomende dagen, spannend hoor, zal aan jullie denken!

Marijke: Gefeliciteerd!! Leuke dag gehad? En verwend?

Aappie: Jesse krijgt het soms voor elkaar verder door te draaien op zijn zij, en ligt dan, ondanks het zij ligkussen met zijn neusje in het matras! We hebben dan wel een aerosleep, maar vind het toch geen prettig idee!
    Sweetdreams: Dankje! Ben al aan 't googellen gegaan, en heb al leuke laarzen voorbij zien komen! Zijn normaal aardig aan de prijs heb ik al gezien, maar de uitverkoop he!! ;)
    Rekening Kraamzorg: Nog niet gezien, vraag me af of ik die sowieso krijg! Was volledig verzekerd en kon nog extra uren krijgen ook, als ik had gewild!
    Smurfin: Als het teveel zou zijn, zou Dani het niet opdrinken hoor! Jesse heeft ook een poosje wat meer gespuugd, maar nu na even laten zakken, en dan goed rechtop, op de knie laten boeren, is het al veel minder!

19. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Liefdeis je kan op een bepaalde manier Jesse erin leggen zodat hij zijn eigen schoudertje blokkeerd en dan kan hij niet doorrollen dat heeft de kraamhulp ons geleerd voor als hij straks ook gaat draaien. Wij hebben ook een aerosleeper maar ben er net als jou niet gerust op.

Smurfin hier had Sam ook groeispurt met veel vaak drinken maar het regelt zichzelf allemaal weer! Doorslapen gebeurd nu al 2 nachten als de suikerspiegel te laag is kan het welles voorkomen dat je moet wekken maar ik zou eens kijken want dani doen als je hem normaal altijd 3 uur wekt nu je wekker op 4 uur zetten dan merk je snel genoeg of die komt of dat hij ook lekker slaapt

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Aapie; morgen mogen we Livah haar as ophalen..
    Weer een emotionele dag denk ik. Maar ze is dan fijn thuis waar ze hoort :)...

Deel Deze Pagina