Pdf Jessy Zenuwslopend!! Knuff Hier wezen meten wegen etc Meneer weegt 4515 Gr. Is 55 cm en hoofdomtrek is 37,5 Conclusie meneer is te zwaar bij zijn lengte nou pff dikke vinger me kind is gelukkig slaapt over t algemeen door dus ik ga niks veranderen! .PUNT UIT.
Oh god, Chila! En jij bent niet uit je slof geschoten?? Ik zou haar toch even goed d'r plek wijzen! JIJ bent de moeder, dus JIJ maakt de dienst uit! Jeetje zeg.. Ben gewoon sprakeloos van zo'n respectloze actie! En je man, idem. Jullie zijn samen voor een kind gegaan, mag hij ook z'n verantwoordelijkheid voor haar én jou nemen! Dat hij jou maar mooi even ontlast zodat je kan bijslapen zeg.. Men, dat kán toch niet. Zit zelf met tranen in m'n ogen voor jou . Vind het heel erg voor je dat het zo gaat.. Sterkte en hopelijk komt je man voor je op tegenover zijn moeder.
Aappie, joh.. Lekker laten lullen . Jij bent tevreden, Sam is tevreden, dan is het toch goed! Zolang hij in z'n eigen lijntje groeit, is het goed zeggen ze hier. (Quinten is zelfs wat afgebogen van z'n lijntje, ik zat in de stress, maar volgens het CB was het prima.) Dreames, fijn dat jullie nu een oplossing weten ! Misschien niet ideaal, maar er is mee om te gaan. Hopelijk groeit hij er gewoon lekker overheen. Ook fijn trouwens dat Jordy nu gewoon goed aankomt! Kirasese, ik wilde even zeggen dat ik onder de indruk ben van jouw instelling.. Ik heb uit eerdere berichtjes nooit echt het idee gehad dat jij het heel zwaar had met het gehuil van Kiann (of Kyann?? Sorry in de war). Maar men, voor jou is het ook zwaar geweest! Top hoe je er mee om bent gegaan, respect. En morgen lekker uit gaan slapen. Zazz, fijn dat jullie meisje straks weer lekker thuis is! Lijkt me een heel erg fijn en rustgevend gevoel. Sterkte bij het ophalen. Jessy, sterkte vandaag! Heftig. BV, wie geven er hier nou eigenlijk nog bv? Ben wel benieuwd, niet dat het veel uitmaakt ofzo. Mijn productie is weer lekker omhoog, wel met de hulp van domperidon, maar goed. Kolf nu 3x 100/130cc en 2x200/240cc. Dus meer dan genoeg voor een dag . Prikjes, de tweede prikjes hebben toch een iets langere nasleep gehad. Gister was Quinten nog steeds niet helemaal in z'n hum. 's Avonds weer verhoging en huilerig, dus toch nog een zetpil gegeven. En vannacht wel lekker geslapen. Vanochtend nog steeds jengelig, maar hij slaapt nu lekker. Babyshoot, iemand tips? Wij hebben 15de een shoot voor Quinten alleen en ons drieen. Dus het is wel leuk om een beetje te matchen. Zat voor vl en ik te denken of beide een chino met wit shirt/blouse of spijkerbroek met wit shirt/blouse. En voor Quinten gewoon meerdere setjes.. Maar ben ook een beetje Toos Inspiratieloos. Verder hebben we de eerste nacht overleefd . Ik weet nog steeds niet wat ik er nou van vind, zo alleen in ons eigen huis, maar tot nu toe bevalt het wel. Vanavond gaat vl op stap x) lekker dan, eerste dag in ons huisje, gaat hij er vandoor .
@ Azucena: Heb heel wat uurtjes mee gehuild... En laatst erg goed gesprek gehad met ML, want red het echt niet alleen. Ik leef gewoon op 3-5u slaap per dag en lichamelijk ga ik achteruit. Maar hij is het waard en 1 glimlach van hem is 5u huilen waard!!! Maar nu tijdens zo'n dag denk ik hmmm jeetje wat een ellende was dat afgelopen weken... Morgenochtend staat ML met hem op en gaat naar opa en oma bakkie doen... Zal het dan lukken eens paar uur echt te slapen? Ahja het kan altijd erger denk ik dan maar... Ben gezegend met een mooie knul, zelfs al huilt hij uuuren per dag... Hij is meest bijzondere van wereld... wat heb een mens dan eigenlijk te klagen?
Leuk die babyshoot!! Zou idd samen als ouders zijnde zelfde stijl aandoen. En kleine lekker allerlei kleuren en setjes!! Ik ga ergens deze week ook weer lekker foto's maken van me kereltje
Hery dames, Even melden na een nacht borstvoeding op vraag. Gisteren 'vroeg' Stijn om 20:00 voor het laatst en daarna begon ie een beetje huilerig te doen. Ik vroeg ML 'm in bed te leggen, die het er helemaal niet mee eens was, kon 'm toch niet huilerig (beetje mopperen) in bed leggen, lekker beneden houden, moe maken voor de nacht dan slaapt ie door en ML wilde 'm zeker wakker maken om 23:00 voor een voeding op verzoek van papa. Ik voet bij stuk gehouden, ML en S naar boven gestuurd. ML kwam naar beneden en begon de discussie opnieuw, kritische vragen over voeden op verzoek etc etc, het was een echtelijk geschil. Ik zeg 'ik time 10 minuten en dan slaapt ie als een roosje' en de Goden waren met me: na 10 minuten sliep Stijn. Puntje voor mij . We hebben 'm laten slapen (voelde ik me prettiger bij) en hij kwam om 2:30 en daarna om 6:00. 6 uur is een absoluut klote tijd als je wekker om 7:30 gaat, maar toch geeft het voeden op verzoek me vetrouwen. Ik heb gisteren 0x met een krijsend kind gezeten wat nog een uur moet wachten en we kwamen geloof ik op 7 of 8 voedingen. Ook vandaag gaat het lekker, met 3,5 en 2,5 uur tussen de voedingen tot nu toe. Verder is mijn Medela Freestyle binnen; fijn ding! Al kolfde ik net maar een zielige 50 CC uit 2 borsten, maar Stijn's maag moet natuurlijk ook gevuld worden. Wat betreft 'te dik zijn', dan is Stijn zeker te dik: 5600 gram, 57 centimeter, hoofdomtrek 41 cm. Ze zeiden er niks van. Hij heeft een enorm dikke buik vind ik zelf . Beter te groot dan te klein niet, en het is niet alsof we onze kinderen snoep en suiker geven. Over steun van ML: Als hij thuiskomt na een dag werk, krijgt ie ook Stijn in zijn handen gedrukt, goede dag of een slechte dag, het is gewoon erg intensief. En ja, dan heeft ML hard gewerkt, het is ook zijn kind en we doen het samen. Nu bof ik met mijn betere helft, hij ontlast me met Stijn, kookt, poetst het huis (al heb ik vandaag gestofzuigd, mijlpaaltje!) en doet 's nachts de luiers. Mijn hoofdtaak is BV en daar mag ik me op concentreren, we staan er beide achter dat dat nu het beste is voor Stijn.
@chila, wat een vreselijk mens is dat zeg!! Had haat echt even flink de waarheid gezegd en daarna mijn man ook, kind neem je samen lekker makkelijk zo! @jessy, sterkte met wachten!! Duimen draaien rond. @babyshoot, wij hebben bij veel foto s Lana alleen in een rompertje gedaan. Had dit bij mijn zus gezien en vond dit erg schattig. We hadden er een zonder mouwtjes een roze met hartjes van Z8. @aapie, vind het nog wel mee vallen lengte en gewicht. Hier was Lana 4 kilo en 53 cm was helemaal prima zolang ze hun eigen lijntje maar volgen. @dreames, fijn dat je nu weet wat Jordy mankeert! Hopelijk groeit hij er over een jaar gewoon overheen @kirasese, wat fijn voor jullie! Lekker van genieten en morgen ochtend heeeel lang uitslapen, neem het ervan. @happy, gewoon doen hoor! Anders kun je geen kant meer op.
@jessy, jeetje meid hoop dat je ondertussen al wat weet! @zazz, zo bijzonder moment jullie meisje eindelijk thuis! Een super moeilijk maar ook denk ook mooi moment eindelijk "compleet" thuis hoe oneerlijk het compleet in jullie situatie ook is! dikke knuf! @inslapen, hier overdag ook vaak inslaap huilen en vanaf de fles van 19:00 tot de ochtend bij alle flessen geen probleem. @doorslapen, was helaas eenmalig. vannacht was t 22:30 - 04:15 heb wel bewust maar een klein flesje gegeven in de hoop dat hij dan om 07:00 weer een flesje zou willen zodat het dagritme hetzelfde blijft. Gaan nu komende nacht nog minder aanbieden en kijken of hij het pikt. vannacht heeft hij 85cc op ga vannacht 60+2 aanbieden Vrijdag, zaterdag en zondagnacht gaan we hem rekken door bij ons te nemen en/of te laten huilen (ik weet ontaarde moeder) in de hoop dat hij dan blijft doorslapen. Het werkte bij Mees ook super dus we gaan t proberen. Word het te erg of heeft hij echt heel erg honger krijgt hij natuurlijk wel een voeding. @chila, wat een lef!! ik had haar persoonlijk de deur uitgezet! Dacht dat ik wat te stellen had met mijn sloeder maar die van jou wint dan toch echt @gewicht, wow zijn allemaal goed gegroeid al! hier nog geen een keer heen geweest dus geen idee hoeveel hij weegt en hoe groot hij is. Mag maandag naar de KA dus zal daar vast wel gewogen worden. @aappie 20, wow klein hoofdje hihi Wout had bij ze geboorte al een HO van 36.5 @happy, groot gelijk hoor gewoon eruit halen. Doe ik ook hoor als ik ergens heen ga. Je krijgt naar mijn mening de makkelijkste kindjes als ze overal aan wennen en meegaan vanaf t begin (tenzij ze heel gevoelig zijn natuurlijk) @kirasese, knuf voor jou! wat ben jij stoer zeg! knap dat je t volhoud! @flessen, 07:00 > 120+4 11:00 > 120+4 15:00 > 120+4 19:00 > 150+5 22:30 > 150+5 (gaat meestal niet leeg) en een nachtfles maar die zijn we aan t afbouwen
Hallo iedereen, Katalaya, vervelend dat Xavi smiddags niet makkelijk gaat slapen, inslaap huilen is hier nooit. Als ze huilt is er altijd echt iets. Sons wel beetje mopperen, maar meer niet. Huilen is hier gewoon bed uit. Fijn dat de kinderfysiotherapeute het wel gelijk zag, kun je er tenminste gelijk iets mee doen! Ook goed van jou dat je niet luistert naar cb. Ga je het nig tegen cb zeggen, dat hun het mis hadden... Dat van voeding zou ik om de fles doen, deed ik hier ook voordat ze alle flessen 120+4 kreeg. Ik zou noiit snachts veel geven, want dan raakt ie eraan gewend. Chila, fijn dat het nu zo goed gaat met je meisje! Ik zou dan ook fles groter maken hoor, hier komt ze nog elke 3 uur, maar drinkt nog niet al der flessen leeg, ophogen heeft hier geen zin dus. Ik wil ook graag naar de 4 uur hoor. Wat een kut schoonm heb jij zeg, is niet normaal dat ze gewoon je kind uit je armen trekt, wat zegt je man ervan? Sterkte. Jkuil, fijn dat Lana nu ook lekker doorslaapt! Sydneys, 120 +4 scheppen wordt 135cc vanuit daar tel je wat ie binnenkrijgt of overhoud. Dreams, fijn dat je het nu zeker weet, wel ladtig om alles zo goed in de gaten te moeten houden. Happy12, ligt aan je meisje, wirdt ze saggo ervan, en slaapt ze bv makkelijk wer verder in auto of kinderwagen? Kirasese, fijn dat het nu zo goed gaat! Houden zo! Aappie20, niet teveel naar luisteren hoor, hij is nog niet eens 2 maanden hoir, at ze nu al gaan zeuren zeg! Ingrid, war fijn dat het nu zo goed gaat zeg! Ml had het dus fout, heerlijk gevoel is dat he! Jessyd, das lang wachten zeg! Hoop dat alles bij beide helemaal goed gaat! Veel sterkte.
Chila eruit schoppen die sm!! Pff niet normaal wat ze zegt!! Kirasese fijn dat het nu zo goed gaat!! En lekker dat je man nu wat meer doet! Aappie laat dat cb maar lullen heb er ook al zoveel gezeur mee gehad.. Zoals daphne al zegt zolang er niks extreems is is het toch prima als hij tevreden is! En ze zeggen het toch weer overal anders.. Dreames niet leuk z'n allergie maar wel fijn dat er nu iets aan gedaan kan worden! En hopelijk groeit hij er idd overheen! Happy lekker gaan joh! Meestal vallen ze in de maxi cosi of kinderwagen toch weer zo in slaap!! Bv hier niet meer.. Prikjes ik moet dinsdag voor de eerste.. Is al gevraagd maar nog tips om voor Luc zo fijn mogelijk te maken? Babyshoot Luc was naakt en wij bovenlichaam ontbloot ik in strapless bh.. Dus verder niet echt ideeën als je dat doet is een warme kruik en dekentje meenemen fijn leuke muts om op te zetten.. En weet niet hoe wakker quinten vort is zonder huilen anders net van te voren eten geven is die lekker verzadigd en rustig/slaperig voor de foto's Hier weer terug van ook de fysio! Luc zijn blokkade in nek is weg! Gelukkig 1 behandeling was dus genoeg.. Maar ook hij bleef in een banaanhouding liggen zat er ook blokkade bij zijn onder rugje bekken die is nu ook verholpen hier ook wat oefeningen en over 3 weekjes weer terug.. Luc heeft gelukkig geen afgeplat hoofdje hij lag altijd wel op allebei de kanten maar de linkse kant helemaal met nekje achterover.. Dat is nu dus verholpen alleen hij is het nog gewend te doen dus flink oefenen.. Hopelijk is het krijsen bij beweging nu nog minder! Ook hier zei cb toen ik vroeg of hij pijn kon hebben door dat krijsen steeds bij beweging zeiden ze nee alle kindjes huilen gaat wel over.. En heb het vorige x gezegt dat die kiss had en ik doorgestuurd was.. Zeggen ze oh naar Cora in schaijk ik zo ja.. Dacht echt bij mezelf dus jullie weten er nog vanaf ook pff dat ze dan niet wat verder adviseren.. Maar goed had ook zelf aan de bel getrokken.. Vanavond ga ik hem wakker maken voor fles van 11 uur ben benieuwd! Of die daarna dan nog steeds zolang slaapt en of die überhaupt zijn fles leeg drinkt dan haha.. Ohh en ik heb een echte lach bij Luc gezien!! Gistere na verschonen van zijn poepluier haha en vandaag ook x na flesje.. Maar ti's nog minimaal dus hopelijk word het snel meer en een echte big Smile als die me ziet
Xavi woog bij 55 cm ook zoiets. Hij zit nu op 57 cm, en weegt ruim 5200 gram! Dat is nog veeeel dikker! (Mijn lekkere spekkie! )
Ik ga ook echt niet luisteren mr het cb kom op zeg kind van 2 mnd nog niet eens daaaag moet k dan tegen hem zeggen als die huilt om een fles nee sorry je mag niet meer??? Vind trouwens best netjes wat die krijgt 5 x 150/4 en soms een nachtvoeding van 60/2 en dan ligt het beetje aan de tijd of ik hem afgiet tot 60 of gewoon de 75 geef! Vind het zelf prettig om om 6 uur de eerste voeding te geven dus ongeacht hoelaat hij voor een nachtfles komt (soms) om 6 uur staat de eerste fles klaar en dan steeds om de 4 uur. Laatste fles komt dan op 22.00 en die probeer ik vaak een beetje te rekken als manlief aan t werk is zodat hij misschien langer door slaapt. Katalaya een zijslaper gebruik ik over t algemeen in bed maar legde gem in het begin ook in de box omdat Sam ook begon met een voorkeurshouding nu gelukkig weg misschien een tip?
Ooh dames ben ook erg boos op dr geworden hoor!! Ik kan dr op dit moment wel schieten man! Wat een heks. Heb manlief gebeld want mevrouw wou mijn kind niet aan me geven maar wegleggen terwijl ze overstuur was omdat ze nog niet in orde is. Heb hem gezegd dat ze hier voorlopig niet welkom is en dat hij haar vanavond eens even flink de waarheid mag vertellen. :x ze is nu gelukkig weer opgerot en deed toen erg aardig, ik niet. Heb haar gewoon afgezeken. Wie denkt ze wel niet dat ze is. Me kind gaat voor alles, en me nachtrust kan me gestolen worden. Ik ga door tot ik erbij neerval, maakt me niks uit. Als me meisje het maar goed heeft. Maar mag ik niet even er doorheen zitten? En dan ook nog overal mee bemoeien hè. Bah. Ze doet net of het haar bezit is. Denk dat het avondje man vrouw zijn dit weekend ook niet door gaat. Heb er echt geen zin in.
Veel gekletst zeg! heb echt niet alles onthouden. @chila: idd wat een heks. Je moet haar eens flink de waarheid vertellen en anders je man wel.. @dames die een knuf kunnen gebruiken: dikke digiknuf @hoofdomtrek: ow volgens cb had Lennox al echt een grote ho. Zat buiten de curve met 4 weken op 39 cm, bij 55,5 lengte en 4220 gewicht. Maar valt dus nog wel mee dan. @happy: gewoon lekker wakker maken. Doe ik ook. Anders zit je toch aan huis gekluisterd en kan je nooit eens een tijd afspreken. @marijke: leuke verjaardag gehad? Hier echt superslecht geslapen. Kleine niet, die deed het hartsikke goed, maar ik kon echt niet in slaap komen. Pas na de fles van 1.45, dus rond half drie in slaap gekomen en daarna nog weer wakker geweest. Vanavond maar vroeg erin denk ik. Vandaag wezen zwemmen in Oss met mijn zusje en haar zoontje van bijna drie. Lennox niet gezwommen, wel ff gedoucht. Oss heeft echt heel leuke badjes voor kleintjes... Lennox heeft de hele tijd wakker in de box of de maxicosi gelegen. Dus van 10.30-14.00 ongeveer wakker geweest. Toen in auto, heeft ie lekker geslapen. Thuis meteen fles gegeven en op bed gelegd. Hopelijk blijft ie lekker lang slapen. Hij moet in ieder geval erg moe zijn. Wat een indrukken allemaal
Hallo iedereen, Natalievs, wat fijn dat het geholpen heeft zeg! En wat leuk zijn eerste lach! Is super gevoel he! En wat een leuke foto! Chila, wat naar allemaal. Ik heb soms ook even het gevoel of schmoeder haar ziet alsof het haar bezit is, maar verder is ze zo lief, dus ik laat het maar. Vooral op verjaardagen doet ze dat, en zometeen weer verjaardag, ik heb tegen vriend gezegt dat hij haar moet zeggen dat ze Savannah niet aan iedereen mag geven, dat wij dat bepalen, als hij dat niet doet en ze haar weer aan iedereen geeft als een plankje met kaas... Dan ga ik er wat van zeggen, met alle gevolgen van dien. Ben er klaar mee. Chila zou je schmoeder oppassen dit weekend? Sterkte.
Leuke foto Nathalie. Mya: ik liet het eerst ook gaan maar nu wordt het me toch teveel. En al helemaal als ze m'n meisje uit m'n armen rukt terwijl ik de fles aan het geven ben en dan ook nog even zeggen dat ik gek ben. Ze is zelf gestoord. nee m'n schoonmoeder zou gelukkig niet oppassen, laat mn meisje niet graag bij haar alleen achter. Hiervoor ook al niet hoor. Maar manlief heeft de neiging alles te laten gaan zonder er iets van te zeggen. En dan weet ik niet of ik wel zin heb om lekker gezellig te doen. Hier nu aan het proberen met inbakeren, maar ook dat werkt niet. Ga toch maar een osteopaat raadplegen. Ze heeft vandaag pas weer een uurtje geslapen
Chila, goed dat je haar op d'r plek hebt gezet! Denk ook een beetje aan jezelf. Niemand heeft er baat bij als je straks echt op bent. Ik heb nog een vraag hè. Hoe stijf zijn jullie kindjes? Even ter vergelijking, Quinten heeft vaak z'n benen recht naar voren gestrekt. Heerlijk bij het verschonen . Hij krijgt niks echt vastgepakt, tenzij hij per ongeluk iets duns vastgrijpt (mijn kleren of vel). Krijgt z'n vuistje ook niet in z'n mond om op te sabbelen. Hij maakt geen soepele bewegingen, maar maait meer een beetje met z'n armen. Vingers zijn vaak gesloten en hand in vuist. Hebben jullie kindjes dat ook of zijn die een stuk gecontroleerden in de bewegingen?
@chila: wat een vervelende sm! Mijn meisje slaapt ook heel weinig overdag! @kat: saar huilt in bed maar valt er helaas niet van in slaap... @azucena: saar heeft ongecontroleerde bewegingen maar is wel soepel volgens mij @mya: hoop dat je sm luistert!