Ooh ja zie nu ook vanaf 6 maanden op internet. Staat niet op het potje zelf. Heb het van de week gebruikt en toevallig gisteren ook bij de kinderarts gezegd en die zei er niets van. Werkte wel goed.
@ Jessy: wat een zware ellende... Kan je niet meer dan een *knuffffff* geven!!! @ huilen: hier ook ALTIJD tijdens eten... Heb letterlijk pas 4 avondmalen gegeten zonder de kleine die er doorheen komt. Alsof hij eten ruikt en dan zich geprikkeld voelt! Vermoeiend... ja... maar ML hebben meestal wel lol om... Hoevaak hij me niet gevoed heeft of ik eet en er stukjes op draadoek of in zijn haartjes belanden (uiteraard niet heet) Ik heb gewerkt vannacht en ML thuis bij kleine Qas relaxt dienstje van 23:00-04:00u dus ideaal. Hij ging 5min na mijn vertrek bedje in en nachtvoeding was om 03:15u. Er ging ff wat mis met flesje (Dr. Brown en hij was blauwe ding vergeten... 3/4e fles in zijn slaapzak en krijsend hongerig kind) maar hij heefr uiteindelijk netjes opgelost na mijn instructies en hem zelf in bedje gekregen!!! Nega trots op hem en vond zijn opmerking na nachtvoeding heel cool: "Wauw... ben mega trots op je als moeder zijnde... wat een werk!!!!" En dat terwijl nachtslapen inmiddels TOP gaat en hij niet 200x heen en weer hoeft te lopen om te sussen en hij zooooveeel minder last heeft van zijn verborgen reflux... Dus moet je na gaan Ik ben gewoon tot rust gekomen tijdens mijn 5u werkdienstje!!! Collega op werk zei al (ja een man...) Nou... ML zal ff lekker tot rust komen vanacht... Ik: nou ik denk dat IK tot rust kom door te werken... Denk dat ML hiervan even moet bijkomen hahahaha Zo zie je maar... mannen onderschatten het!!!
Ingrid heb hier overdag en snachts een super makkelijk meissie, maar de avonden zijn precies zoals jij ze omschrijft, en eerder was dat voor vriendlief en ik de tijd de jongens naar bed en even samen, en nu is esmee aan het gillen.. Word er ook af en toe beetje onrustig van en leg haar dan ook idd meerdere malen af, schuif dat dan op het excuus ik weet niet met borstvoeding hoeveel ze binnen blijft om het tegenover mezelf te verantwoorden dat ik dr dan vaker aanleg, maar dat is natuurlijk de grootste onzin want vervolgens slaapt ze de hele nacht zonder voeding hihi Maar gewoon omdat het dan stil is hihi
Weet dreams beterschap met je kleine ventje! Jessy wat heftig meid! Wat duim ik toch voor jou en je gezinnetje dat jullie nu eens rustig bij kunnen gaan komen van al de narigheid! Je verdiend het zo! Hier is Esmee helaas niet geslaagd voor de gehoortest gister Volgende week terug
Hier ook eentje die 's avonds zo spookt en ik geef fles dus kan niet blijven geven om stil te krijgen.. Kan er zowat klok op zetten meneer slaapt om 9 uur.. Huilen begint na fles van 3 uur dan is die nog ff wakker maar als die om 5 uur naar bed gaat dan begint het.. Blij als ik hem dan fles kan geven om 7 uur.. Zit nu te twijfelen of ik er wel goed aan doe om Luc 11 uur wakker te maken omdat die anders vanaf zijn fles van 7 uur slaapt tot 3 maar na fles van 11 slaapt hij ook tot 3.. Of zou ik het gewoon doorzetten dat hij weet 11 uur is laatste fles en 's nachts steeds minder geven ofzo?
Heb je gistere pas gehoortest gehad? Niet in de kraamweek al? En niet geslaagd houd dat in dat het niet goed is of kan het ook fout zijn getest? Hopelijk is het alsnog allemaal goed!! Balen dat je dan weer week moet wachten!! Sterkte
Mooi! Ik hoop dat hetzelfde voor je grote man gaat gelden, en dat nu de zon in jullie gezinnetje eens blijft schijnen.
jessy balen zeg! beiden een hartstilstand! ik ben blij dat het nu goed gaat met lucas, hopelijk ook snel met je man @ ongecontroleerde bewegingen, is hier ook, met verschonen houd hij vaak ook 1 been stijf, hij heeft vaak vuistjes en zwemt graag met zijn armpjes, 1 keer had hij zijn speen vast maar dat was echt per ongeluk denk ik zijn handje hoeft hij niet naar zn mondje te doen, het ziekenhuis vertelde me dat een speen makkelijker is om af te leren dan te duimen gisteren bij cb geweest en ze stond ervan versteld toen ze zag dat dylan me al echt volgde met zijn oogjes hij weegt nu 4025gram, lengte is 50.2 en hoofdomtrek 37.2, met de geboorte woog hij 3405 gram en was 49cm maar dat was wel met een meetlint gemeten bij de cb was het een voorbeeldig mannetje, was lekker wakker en keek veel rond alleen thuis was het een deugnietje!!! we moesten om 15.50 bij het cb zijn, om 15.10 wou ik hem even verschonen en dan vertrekken, dylan ging er niet mee accoord! hij had net besloten om te poepen, toen ik dacht dat hij klaar was en ik hem helemaal zuiver had gemaakt begon hij weer te poepen, okeeej, weer zuiver gemaakt en hup! nog een beetje eruit! dan nog maar eens zuiver maken, het was al 15.25 ofzo, okeej hij was nu echt klaar, ik leg een nieuwe pamper onder hem, toen begon hij te plassen om 15.35 eindelijk klaar!!! ik leg hem in zijn autostoeltje en ik zweer het! hij keek naar mij en het leek echt alsof hij een poging aan het doen was om te lachen, klein deugnietje we waren toch nog op tijd bij het cb
Pff weegschaal geeft nu nog 80 kilo aan!!! Ik wil weer naar de 60!!!! Vanaf morgen helemaal streng aan de lijn!! Ps Sam doet mee aan de baby vd maand!!! Onze man Sam!!
Mag ik je weegschaal hebben? Die van mij is nog erger, die blijft hangen op de 90. Ik denk dattie kapot is. Hoop ik. (Maar weet helaas wel beter...)
Sydney's fijn dat je mannetje het goed doet!! Hier is er ook 1 van dwars al 2 dagen normaal slaapt hij na de fles van 7 uur weer door tot fles van 11 uur kan ik ook nog lekker op me bedje.. Maar nee dit doet hij niet meer is gewoon wakker na de fles van 7 uur en is slaap vallen ho maar.. Ik bij mij gelegd maar toen nog niet.. Na fles van 11 bedje nee ook niet slapen dan maar beneden op zijn buikje en slaapt meteen.. Enige wat beter was gistere is zijn huiluurtje duurde maar 10 min 's avonds dus sliep om kwart over 8 ipv 9 uur haha.. Maar goed hij had na de fles van 3 uur van 5 tot 7 gehuild dus was niet leuk.. Blij als dat huilen minder gaat worden.. Ti's hier ook als die wakker word meteen krijsen tot de fles in de mond gaat.. Honger signalen zie ik niet eens.. Ti's ogen open en huilen.. Maar goed hoe ouder die word hoe beter zeggen ze toch.. @kilo's hier ook nog steeds niet op oude gewicht.. Kan me broeken weer aan maar zitten dan strak met een hangbuikje erover... Dus ook lijnen.. Maar goed heb geen klagen als het maar weer wat strakker word maken mij die kilo's niet uit.. Zit nu op 52 kilo woog altijd tussen 48 en 50
Misschien een domme vraag, maar ben je nu al aan het werk, of begrijp ik het helemaal verkeerd. Indien dat het geval is, geef ik de schuld aan de hormonen
Heel herkenbaar. Bij de oudste hadden we het en nu weer, blijkt idd heel normaal te zijn. Maar ik voel me dan ook aangevallen in mijn mama-kunsten en als ik het echt niet meer trek, neem ik het mijn kind nog kwalijk ook, waarna ik me helemaal klote voel en mee ga zitten janken. Het wordt beter, dat weet ik, maar dat deel kan me niet snel genoeg gaan.
Sorry dames van baby van de maand wist niet dat je maar 1 stem mocht geven kwam Sydney met Dylan als eerste tegen dus heb op hem gestemd.. Maar allemaal leuke foto's!