16-31 december 2012 mama's - deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jessyd, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik heb op het moment zelf aan de anesthesist gevraagd omme onder algehele narcose te doen. Eerder had ik namelijk al 2 ruggeprikken gehad die stopten met werken. Ik was zo bang (en hysterisch) dat een lokale ruggeprik halverwege de ks zou stoppen met werken. Kreeg de volledige narcose ook meteen. Achteraf veel spijt van. Ik kwam zelf pas na een paar uur bij en het enige wat ik begreep was dat we een zoon hadden, daarna viel ik weer weg en mijn man bediende mijn morfine pompje tegen de pijn, zelfs daar was ik te slap voor. Erg heftig allemaal. Ik dacht dat ik het goed verwerkt had, maar verweeg nog professionele hulp in te schakelen, wil niet dat het me in de weg gaat staan.

Dank voor jullie lieve woorden en virtuele bloemetje.

2. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    dikke knuffel voor Ingrid

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jeetje idd wel heftig Ingrid. Wist ik idd ook niet. Hopelijk kan je het, met of zonder professionele hulp, snel verwerken.

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Oo dit is eigenlijk te erg voor woorden....
    Krijg net een kaart binnen van cliënten van manlief het is van een groep van 20 mensen. Dus ik lezen kende ze niet manlief gebelt en zo kwam ik erachter.. Zit er bij die kaart een cadeaubon van de Hema
    Ik blij denk mooi ff shoppen voor Sam! Heb er namelijk nog een aantal liggen.
    Via Hema.nl kun je het saldo opvragen wat er dan op die kaart staat...
    Er staat €5 op van 20 personen!!!!!

Dan ben ik misschien best ondankbaar mar had dan alleen de kaart gestuurd vind €5 best apart om te geven!
    Maar aan de andere kant met 20 personen en dan €5 opsturen eigenlijk pok best een beetje triest dat je dat eigenlijk durf te sturen

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig Ingrid.. Hier gelukkig geen last met verwerken van kz.. Misschien omdat ik het vanaf begin wist dat niet anders kon..

En 5 euro Pff nee doe dan alleen een kaartje haha..

Hier baby's die 's avonds huil uurtje hebben?

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Whoppie, en liefdeis graag gedaan hoor, alles voor de veiligheid van onze beebs!

Kirakese, een baby expresso? Had ik nog nooit van gehoord, klinkt als een handig ding. Lekker blijven genieten van die fijne gezinsmomenten hoor!

Over water voor flesvoeding zijn meningen over verdeeld, maar ik werk in kdv en daar mogen wij als leidsters geen warm water kraan gebruiken voor fles, vanwege bacterien die daarin kunnen zitten. En ze kunnen er last van darmpjes door krijgen ook. Thuis maak ik dus flessen van gekookt water. Maar hoorde van vriendin die kleine heeft,ook dat zij wel warm water mag gebruiken voor fles, van cb. Doe wat goed voelt zou ik zeggen.

Inslaaphuil, duurt hier niet langer dan 10 min, dan slaapt ze of ik haal haar er weer uit, hoor sinds dag of 2 aan huil wat ze gaat doen gelukkig.

Versluis, ik heb ook zo een vriend qua auto rijden, regelmatig rijd hij te dicht op andere, en maar klagen als iemand het bij hem doet, net als rotonde net ff voor duiken, ik heb hem tijdens zwangerschap 100 x gezegt dat ie dat soort dingen niet meer moet flkken met onze kleine meid erbij, en tot nu toe gaat dat gelukkig goed.... Hoop dat de schade claim mee gaat vallen, hoop dat je man er van geleerd heb.

Aapie, fijn dat de hoor test goed was, maar hier was de hoor test ook tegelijk met hielprik, is dat dan niet overal zo? Was het echt maar 5 euro van 20 personen? Das wel heel triest hoor.

Sweetdreams, ik vind het goeie actie van je hoor! Ik zou ook zoiets kunnen doen in die situatie dan.

Jkluil, veel beterschap!

IngridE, vervelend dat het zo gegaan is, ik moest na me bevalling ook geopereerd worden, was zo 4 uur later dat ik me meisje weer zag, dat vind ik al erg. Dus snap het helemaal dat je je zo voelt, en dan ook nog het herstel, heel veel sterkte meid.

Hier geen huil uurtje, wel krampjes iedere avond, wel goed troostbaar, maar wil dan geen moment alleen liggen, gister aan de cinababy begonnen, lijkt beter te werken dan infacol, nu al.

Voor iedereen een fijne rustige nacht gewenst alvast.

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ingrid: dat is ook mega klote te verwerken...
    Ongeacht dat mijn verdoving idd niet goed werkte tijdens spoedkeizersnede vond ik het "waard" want heb kleine nog ff 10min gezien in de OK..
    Daarna ook uur moeten missen... vind dat ook nog steeda mega erg...
    Heel veel praten erover!!! Werkt echt!!!

Echt leuk om de ritmes en voedingen te lezen!

Wie kent reclame van Simpel?
    Mamaaah de deur is dicht... mamaaaah... mamaaah...

Ik zeg dus vaak...
    Mamaaaah me speen ligt eruit.... mamaaaah.... mamaaaaaah
    Hihi :D

8. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    3 wakkere kindjes hier Lucas huilt al 3 uur aan 1 stuk geen idee waarom :(

9. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou eerste nacht op fles.. Kwart voor 11 laatste fles ik wekker gezet voor 3 uur aangezien hij om de 4 uur komt slaapt meneertje nog 😊 begint wel geluidjes te maken dus zal zo wakker worden flesje staat dan klaar hopelijk slaapt hij daarna tot 7 uur en hebben we nog maar 1 nachtvoeding ipv 2 lekker hoor

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Yes hier ook weer 5 uurtjes achtereen geslapen!!! Het kijkt te werken meer voeden en langer er Russen.
    Jessy misschien krampjes??

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @jessyd: jeetje meid dat is niet fijn dat hij al zo lang huilt. Heeft het met wennen aan de omgeving te maken?

@nathalievs: fijn dat het nu goed gaat met de fv! Hopen dat hij straks flink wat urrtjes slaapt.

@mya: fijn dat cinab beter werkt

@huiluurtje: vaak rond etenstijd! Ook is ze de laatste dagen veel aan het clusteren... Dan huilt ze zodra ze geen borst heeft...

Hier hoop ik weer beetje ritme te krijgen. Die was er een beetje maar door regeldagen helemaal zoek! Ze sliep overdag netjes in de wagen en nu kan ik haar niet wegleggen. Ook komt ze nu weer vaker 's nachts...

12. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Stijn had gisteren last van krampjes en heeft van 7 tot half 10 in onze armen gehuild, toen de laatste voeding en nu (half 4!!!!) pas wakker! We weten niet wat ons overkomt en hopen dat dit een trend gaat worden.

13. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm klaar wakker na de fles.. D8 altijd dat ze weer moe zouden worden haha hopelijk gaat die snel slapen

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Joehoe! 21.00-4.00! Is weer eens wat anders dan om de 3 uur :) Nu wel een klaar wakkere baby, nog maar even lekker knuffelen dan?

@jessyd Oei, succes meid!

15. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Hier nog altijd netjes om de vier uur!!! :)

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Vandaag 19:00-00:00-05:00

Moet toch ergens uurtjes gaan verleggen hihi
    Heb liever 22:00-03:00-08:00 bijvoorbeeld :D
    Ik val meestal ook in slaap rond 21:00-22:00u hihi

Gister 2 slaapjes in box en middagdutje in bed...

Ben trots op mezelf:D

We zullen zien tot hoe laat hij slaapt zometeen :D

17. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Hier laatste voeding om 22.30 gehad!! Dat is 7 uur! Vind t zelfs bijna eng worden. Laatste dagen was elke 3,4 uur. Zit nu de druk eraf te kolven, zodat hij zich niet verslikt en dan ga ik hem zo wakker maken. Hoor wel al geluidjes van hem, dus misschien wordt ie zo zelf wakker.

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou tijden waren goed 22.45 3.00 7.00 behalve dat er tussen 3 en 7 niet meer is geslapen door meneer.. Dus weer ff wennen voor hem denk ik.. Hopelijk slaapt die nu tot 11 kan ik ook nog ff slapen

19. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    uiteindelijk heeft hij tot 5 uur gehuild zo zielig. we kregen hem niet stil

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012