26 augustus! (Ik neem aansluitend een half jaar full-time ouderschapsverlof op. Beste beslissing ooit!)
Wat goed Jessy!! Een beter kado kon je niet krijgen. Hier 8 Maart weer. Werk 2 dagen in de week op Vrijdag gaan de kids naar opa en oma en Zaterdag is ML thuis. Dus kan zonder zorgen gaan werken. Nu nog de zin vinden.
Mooier cadeau kun je idd bijna niet krijgen, Jessy! Fijn dat hij weer naar huis mag! @ werken Hier pas ergens juni-sept. 2015. Vanaf juni krijgen we dan geen kindergeld meer voor de jongste (is wat anders dan kinderbijslag - dat krijgen we ook nog ) en zal ik dus ook moeten gaan werken, willen we het dan financieel blijven redden. Zal wel ff flink wennen zijn, voor het eerst in 9 jaar dan weer werken... @ waker zijn Varieert, maar meestal zo'n 1-1,5 uur (incl voeding) en dan weer een paar uurtjes slaap. Vandaag alleen weer erg onrustig, dus nu bijna de hele dag wakker geweest, met steeds alleen hazeslaapjes tussendoor. Alleen 2x wat langer geslapen (half uurtje ofzo), op mijn borst en in de draagdoek... Ze is nu net eindelijk in d'r bedje in slaap gevallen, hopelijk voor een paar uurtjes! Hoop dat het morgen beter gaat, want ben behoorlijk kapot van de ziekenboeg (3 echt ziek, 1 'alleen' snotverkouden, nu nog allevier verkouden) van deze week...
19 maart mag ik weer. nou ja, mag. eerder moet 3 dagen a 9 uur en 1 dag ouderschapsverlof. Dus hou ik mooi mijn contract van 36uur. Maar ik heb zo geen zin!! @wakker zijn, vandaag is Kyan veel wakker en aan het huilen. Anders is hij rond de 2 uur wakker. even voor de voeding en een tijdje erna.
Jessy: Wat super zeg! Al je mannen weer thuis, gezin weer compleet! Lekker genieten hoor! Ingrid: Wat lief! Hebben de frietjes gesmaakt? Wakker: Varieert van 1-2 uur na zijn voeding! Werken: 25 Maart weer! Zo geen zin in, was gister super leuk mijn collega's weer te zien en te spreken, en ben ook heel erg door ze verwend, maar wil mijn kleine vent nog niet zo lang 'alleen' laten! Wat doen jullie allemaal voor werk? Swiebertje: Dat klinkt goed.. Waar woon je? Pff, hier een gezellige avond, maar niet heus!! Heb het gevoel continue met mijn vriend in discussie te moeten! Waarom doe je dat nou zo, moet ie niet dit, moet die niet dat, dat vind ik zielig enz.... Blegh! Ben de hele dag met mijn ventje alleen, en is die tevreden en gezellig en 's avond zou ik alles anders 'moeten' doen?! Echt niet!!! Ben er even klaar mee!! En dan nog die gebroken nachten, die je ook af en toe opbreken, maar hij snurkt lekker door, maar dat begrijpen ho maar! Heb het hem even goed laten weten!! Happy Valentine....
Jessyd - Lucas Geboren: 24-09-2012 5 febr: 4250g, 57 cm Azucena - Quinten BV Geboren: 13-10-2012 4 weken: 2010g ..... 8 weken: 3000g, 49 cm ..... 12 weken: 3640g, 53 cm ..... 16 weken 4200 57 cm Katalaya- Xavi FV Geboren: 01-12-2012 - werken: 26 augustus Flashyfly - Kyan BV Geboren: 04-12-2012 - werken: 19 maart 5 weken: 5150g, 59 cm ..... 8 weken: 5720g, 60 cm Nathalievs - Luc FV Geboren: 06-12-2012 9 weken: 5150g, 55 cm Dreames - Jordy Geboren: 07-12-2012 Jkuil01 - Lana Geboren: 09-12-2012 - werken: 8 maart 5 weken: 4000g, 53cm ..... 9 weken: 5050g, 57cm Marijke1985 - Gigi Geboren: 10-12-2012 IngridE - Stijn BV Geboren: 13-12-2012 Mishur - Elijah BV Geboren: 13-12-2012 4 weken: 4065 gram ..... 8 weken: 4885 gram Sweetdreams - Ruben FV Geboren: 13-12-2012 8 weken: 5100g, 55 cm ..... 2 maandan: 6130g, 59 cm Versluis - Daniyar FV Geboren: 14-12-2012 5 weken: 4560g, 52 cm Kirasese - K.iann Geboren: 16-12-2012 - werken: 28 februari 4 weken: 4460g, 55cm ..... 8 weken: 5660g, 59.5cm Marijke88 - Wout FV Geboren: 17-12-2012 7 weken: 5170g, 54 cm Vogeltje85 - Saar BV Geboren: 18-12-2012 Liedeis - Jesse FV Geboren: 21-12-2012 - 25 maart 7 weken: 5260g, 60 cm Mya - Savannah Geboren: 23-12-2012 Whoppie - Lennox FV Geboren: 24-12-2012 - 3 april Aappie20 - Sam FV Geboren: 24-12-2012 6 weken: 4515g, 55 cm Chila- ..... FV Geboren: 24-12-2012 4 weken: 4385g, 54 cm ..... 6 weken: 4950g, 55cm Mikatjuh - Mick BV Geboren: 02-01-2013 Smurfin29 - Dani FV Geboren: 04-01-1013 - 20 maart 3 weken: 4150g, 53,5 cm ..... 4 weken: 4450g MammavanBas - Esmee Geboren: 11-01-2013 AFSPRAKEN: 14-02: Jkuil01 - Lana prikjes 07-03: Smurfin29 - Dani prikjes
@werken: 20 maart moet ik weer @wat voor werk: Leidster aka. pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf. groep: 0 - 2 jaar. @wakker zijn: kan er op het moment niet echt hoogte van krijgen. zo is hij hele dag wakker, zo slaapt hij hele dag, zo hazeslaapjes.. wil niet meer in de kleine ledikantje, die staat naast ons bed en overdag in de woonkamer ivm dat er dan licht is en onze slaapkamer toch.. vanaf morgen wil ik wat meer rust in brengen en ga ik het bedje overdag in zen eigen kamertje zetten, heb hem eerder al eens in zen grote ledikant gelegd maar dan blijft hij wakker... @huishoudbeurs / 9 maandenbeurs: ik ga voolgende week woensdag met me moeder. hoop dan wel helemaal pijn vrij te zijn want bij slenteren heb ik nog wel pijn, als ik slenter lijkt het alsof mijn bil waar de knip naar toe is gezet vol loopt met vocht en heel zwaar word, dat zal vast niet zo zijn maar zo voelt het en dan gaat het zeer doen. @LIJST: Heb even uit de eerste paar pagina;'s de bv en fv info gehaald, dus mocht je geen bv meer geven maar dit staat wel achter je naam zeg het dan even. ook als er nog niets staat laat het dan even weten of je bv of fv geeft kan het ff zo snel niet terug vinden
@lijst fv @wat voor werk, ik ben kapster @9maanden beurs, hier ga ik ook Woensdag erheen met mijn moeder en zus.
Goedenacht, Even een vraag aan jullie: Ons meisje slaapt de laatste tijd dus erg goed. Ze krijgt 150cc om de vier uur. Overdag doet ze dit netjes. Maar dan de avond. Vaak start de ochtend bij haar rond half 7/7 uur. Haar drinkschema ziet er dan zo ong. uit: 07.00 fles 11.00 fles 15.00 fles 19.00 fles En dan zou ze dus om 23.00 uur nog een fles moeten. Alleen nu is het zo dat zij na de 19.00 fles gaat slapen en als ik haar niet wakker maak slaapt ze dus door tot zon beetje half zeven. Ik maak haar meestal dan wakker om toch de laatste fles te geven maar dat is zon gehannes want ze wil dan eigenlijk gewoon slapen en heeft geen behoefte aan die fles. Straks heb ik haar wakker proberen te maken maar ze slaapt zo heerlijk. Wat zouden jullie doen? Toch die 23.00 fles nog geven, ook al slaapt ze dan heel vast? Of de 19.00 uur fles iets ophogen? Bijv 180/6? Of gewoon 19.00 uur als laatste fles en gewoon 150 cc aanhouden?
@werk: voor de klaa, heb groep 4 en ga half maart alweer aan de slag! @smurfin: mooie lijst heb je er van gemaakt! Ik heb heel veel weegmomenten maar die hoeven er niet allemaal op. Ga maandag wegen dan geef ik het door. @wakker zijn: met puckababy gelukkig niet meer hele dagen wakker! Nu gemiddeld een uur 'smiddags en anderhalf tot twee uur 's ochtends en eind van de middag. 's avonds slaapt ze veel op schoot en clustert ze. Hier weer een nachtdienstje. Zat nu ruim 5 uur tussen dus we gaan weer de goede kant op. @liefdeis: vervelend heh die discussies... Hier ook wel hoor maar wij zijn dan aan het kibbelen over wie het meest moe is... Vriend valt in slaap op de bank enik zit met saar.. Ik doe alle nachten zelf, heb al weken niet doorgeslapen en hij zegt dat hij moe is en doet vervolgens amper wat met saar... Snap heus wel dat hij moe is na een dag buiten werken maar ik ben ook moe maar kan moeilijk ook in slaap vallen op de bank met een huilende saar! Heb nu aangegeven dat ik in het weekend en als ik ga werken wel wat meer steun verwacht.... Ben benieuwd
Lijst: 18 feb 1e prikjes (moest 4 feb al... maar kwam wat tussen) 22 feb Huisarts ivm Reflux en HoogGevoeligheid @ Chila: klinkt wel heerlijk hahaha maar heb geen tip voor je! Misschien wakker maken en badje doen en dan fles en naar bed? Zou anders toch te weinig zijn op een dag en te jong voor zolang doorslapen? @Discussies: hier gaat het nu TOP! Echt teamwork! @ Werk: ben Hondengeleider in de beveiliging @ 9 maanden beurs: wil eigenlijk wel gaan... Hmmmm morgen eens ff kijken of dat mogelijk is...
Goedemorgen dames!! Gisteren met Gigi weer bij het CB geweest en ze is nu met ruim 9 weken 5380 gram en 58 cm! Gisteren ook prikjes gehad en ze heeft er gisteren en vannacht toch best last van gehad... ZE KWAM VANNACHT ZO OM HET UUR!!! Ik ben echt gesloopt vandaag blegh.... @werk; ik werk in een broodjeszaak en mag begin maart weer beginnen! Eerst de woensdag en donderdag en dan vanaf april ook de maandag erbij! Toch eigenlijk ook wel weer lekker om alles van thuis ff los te kunnen laten en me gedachten ergens anders op zetten! Lekker vandaag Devon (zoon) nog 1 dag ophalen en dan volgende week een hele week vakantie das dus ff lekker een weekje rustig aan doen en geen gehaast s'morgens!!
@wakker maken, hier het zelfde probleen ze drinkt ook erg slecht dan. Maar ze is gewoon te klein om deze te laten vallen. Op het pak staat vanaf 6 kilo, maar dan moeten ze wel 180/6 drinken.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ML had 'm! The grand poepluier van 9 dagen sparen! Nu maak ik rustig kattenbakken schoon voordat ik zelf ontbeten heb maarr ML ging bijna over zijn nek. Luier in de emmer, pakje in de was en ZL onder de douche. Hij ligt nu lekker te slapen. Nu ff snel naar de huisarts urine inleveren (weer blaasontsteking zucht!!) en vanmiddag naar de man die ik al vrees sinds de bevalling; de tandarts. Ik heb van mezelf al een erg slecht gebit en een enorme angst voor de tandarts (ik kom al huilend binnen voor alleen de controle) en ze zeggen dat een kind krijgen een tand kost... @work, ben communicatiemedewerkster en ga op 19 maart weer beginnen voor 4 dagen per week. Kijk er niet nr uit...(ondanks dat het thuis aanpoten is)
Wij hebben alweer drukke ochtend gehad Even met Elmo knuffelen... http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/859882_338515102920344_1815073795_o.jpg Lekker babbelen met Elmo! http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/861070_338515129587008_1280043565_o.jpg Even flink lachen met mama http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/857572_338515152920339_1906734166_o.jpg Oefenen met tong uitsteken http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/858497_338515166253671_222132785_o.jpg Nou ben kapot... truste!!!! http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/858914_338515189587002_12080213_o.jpg
@werk halverwege maart weer en hier was ik 's avonds lerares op een kappersschool maar daar heb ik ontslag genomen wilde 's avonds meer thuis zijn nu ik de kleine heb en overdag leidinggevende in een winkel @wakker maken das wel weinig qua voeding dus ik zou wel wakker maken. Luc vraagt weer om nachtvoeding en drinkt nu 6x 150/5 alleen avond fles en nacht laat die 20voeding staan is dat niet teveel zal nu richting 5500 wegen.. Hopelijk slaapt hij snel door.. Hier is huilen 's avonds al stuk minder en bij jullie? Nu overdag nog hij slaapt dan amper en is denk oververmoeid vandaag gaan we de puckababy proberen!! Erg benieuwd voor degene die inbakeren hoelang moesten jullie kleintjes wennen?
@ tandarts: ben al 3x geweest dit jaar. 1 controle en 2x vullen van 2 kiezen (4 in totaal...) Was 6jr niet geweest dus viel reuze mee.. Maar ja goede voorbeeld voor me zoontje dus moest wel.
@jessyd: wat fijn dat manlief thuis is! @werk: ik moet 4 maart weer beginnen. Meteen weer 40 uur in de week. Ik ben juridisch medewerker/incassomedewerker op een deurwaarderskantoor en als alles goed gaat ben ik vanaf ongeveer juli op stage als kandidaat-gerechtsdeurwaarder bij datzelfde kantoor. Ik zie er niet echt tegenop om weer te beginnen. Ik heb super leuke collega's. Maar ik ga Jordy wel echt heel erg missen. @wakker: hier is Jordy toch wel flinke periode wakker als hij in de box ligt. Als ik hem vasthoud slaap hij wat meer. Maar hij slaapt dan ook de hele nacht door (zo'n 9 a 11 uurtjes per nacht afhankelijk van de tijd van de laatste voeding). @kdv: zijn er al meer mensen die een wendag hebben gepland. Jordy gaat maandag een halve dag om te wennen. Wij gaan vanavond eindelijk na 5 jaar de zolder opruimen. Daar staan nog dozen die nooit zijn uitgepakt. Manlief mag morgen een ochtendje stort rijden.
@nathalievs: saar had wel 4 dagen nodig maar het gaat nu echt goed! @kirasese: wat een lieve foto's! Wat ligt hij al goed op zn buik. Saar vindt op de buik liggen niks!