Ik heb er zin innnnnnnnnn Iedereen eerst even die 37 weken halen en laat dan alle kindjes maar komen!!
Butterfly; gipsbuik kun je bij babydump kopen! Ik heb het gisteren gedaan! Zal zo ff foto maken! Bfg; jaaa dat heb ik ook, een hele voet echt zo'n raar gezicht he!! Hier vanmiddag naar de VK, hoe vaak zal ik nog moeten? 2x? 3x? gek hoor. Gisteren dus gipsbuik gemaakt, leuk hoor, wel een rommel, vond nog resten in de badkamer vanmorgen! Maar heb het bij de anderen ook gedaan, dus bij deze ook
Nou ik ga nu echt opstaan Tot straks! @BFG; Jij begint ook steeds hoger op mijn 'bevallen lijst' te staan haha @Maartje; Idd, anders heb ik jou mijn buddy natuurlijk @Gips; Zag het bij de Prenatal idd!
Wow deel 3 alweer! Heb gelijk een abo genomen met emailnotificatie. Ik wil natuurlijk niets missen! @gipsbuik, heel leuk, maar ik vraag me af wat je vervolgens met zo'n ding doet? Is ook niet iets wat je even opvouwt en in een album stopt @maartje, als jij lekker aan je hamburger zit heb je helemaal geen tijd voor die telefoon!
Haha emailnotificatie? Heb je niet nodig als we heel de dag door kletsen whaha!! Oh en die hamburger zit er zo in hoor hihi.
Die emailnotificatie...krijg je dan bij elk nieuw bericht een mailtje? Gezien het hier momenteel een slowchat is loopt je mailbox dan wel heel erg vol denk ik Ik moet echt opstaan maar t is zo gezellig in bed, beeb doet ochtendgymnastiek en de poesjes liggen er gezellig naast te knorren...
Hahaha ik zie het voor me Maartje, hoe jij hoogzwanger even je tanden in die hamburger zet. krijg nu ook trek in een hamburger! En ijs! Hahaha met caramel mmmmmmm oh dat mag ik nog niet! @emailnotificatie, ik krijg een geluidje in mijn email, van t forum krijg ik geen geluidje. (Ok, er zitten dan ook andere berichten tussen)
Haha heerlijk toch? Heb het verdiend!! Van manlief krijg ik weinig lekkers... Erg flauw. Zit me nu al te bedenken wat ik straks ga halen, zo erg is het!" Btw keek net op inet bij 36 weken zwanger en word helemaal emotioneel... Over 3 dagen heb ik dat maar mooi geflikt!!
Wow!!! Het derde deel en inderdaad in dit deel worden al onze kindjes geboren! Spannend!! Thx voor jullie tips! Ik heb m gevonden bij babydump. Hoop dat ik het deze keer wel ga redden. De vorige keer had ik met m'n schoonzusje afgesproken dat ze mijn buik zal gipsen en toen ben ik bevallen dus geen gipsafdruk van Madelief Nu heb ik weer met haar afgesproken hihi! @darmen, ook die van mij zijn wederom aan een grote schoonmaak bezig... Baby is lekker druk deze ochtend
Jeej een nieuw deel! En ik lees van alles over hamburgers...laat nou toevallig de bandenzaak waar mijn winterbanden gewisseld moeten worden naast de KFC zitten......ik zie een win-win situatie opdoemen @lente: welke? Ik ben er ook wel klaar mee hoor. Dat we gisteren eerst even gingen wandelen en het -2 was, met een snijdende oostenwind tot gevoelstemp -15 was niet grappig meer. @hier: vandaag komt onze nieuwe schoonmaakster! De oude had er de brui aan gegeven en we waren het zo zat dat we het zelf zijn gaan doen, maar toch besloten dat voor de grote klussen (kolekast uitsoppen, ramen zemen etc) een schoonmaakster wel fijn is. Dus wij doen gewoon het stofzuigen en de wc's en zo, en houden de boel bij. En zij komt elke week iets extra's doen. Oh jippie, een schoon huis
Ik vind het ongelooflijk en wordt eigenlijk helemaal emo met je (jaja hormonenbom). Vanaf deel 1 al zorgen voor een vroege bevalling, en je doet gewoon deel 3 met ons mee! Straks moet je nog ingeleid worden
Bij elk bericht krijg je dan inderdaad een mailtje, maar als je een dag niet kijkt dan krijg je niet zoveel mailtjes. Je krijgt meestal, als je dus regelmatig kijkt, een reply, maar ik wis ze op een gegevenn moment wel en dan krijg ik weer nieuwe.
Meiden heb ff jullie advies nodig!!! Wilde eigenlijk de vk bellen om te vragen naar die stekende buikpijn van de afgelopen dagen. Denk dat het indalingspijn is, maar het doet zo'n pijn! Nu is het wel wat afgezakt maar het blijft enorm gevoelig. Wat denken jullie: wel of niet bellen?
Tjonge jonge, 1 nacht verder en we zijn 5 pagina's en een nieuw deel verder. Ik ga proberen uit het hoofd te reageren dus dat gaat wat worden: @minnie ; wat leuk dat de babyshower geslaagd was. @frommel; hopelijk houdt het minder voelen in dat baby weing ruimte heeft. @maartje; veel plezier bij de mac. Vandaag heb ik het goede voornemen veel fruit te eten. Ik merk dat ik dat wat te weinig doe uit angst voor maagzuur. @bloem; jij gaat ons gewoon live op de hoogte houden van de bevalling tot de laatste perswee. Ik zie hetzo voor mij. Dan is het wel te hopen dat Kathleen niet je bevalling doet want die is denk ik best streng @tumtum; hup je bed uit Hier ook uitgeslapen. Dochter wilde echt haar bed niet uit vanmorgen en wilde ook weer niet naar het KDV maar televisie kijken. Pas na een streng gesprek dat er geentv zou zijn als ze thuis zou blijven maar dat ze wel naar Assepoester mag kijken als ze vanmiddag thuiskomt wilde ze wel naar school. Televisie verslaafde! Vandaag hier maar weer wasjes wegwerken en muzieknoten maken voor de muur. En als ik zin heb wil ik nog wel een paar keukenlades reorganiseren.
Geranium; lastig!! Zijn het alleen steken? Toen mini hier indaalde had ik ook echt veel pijn door die steken en het zou wel logisch zijn deze termijn. maar als je het niet vertrouwd altijd even bellen hoor!