16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe wij dat gaan doen zijn we nog niet helemaal over uit... wij hebben 3 slaapkamers en straks 5 kinderen... Wij slapen zelf nu beneden op een slaapbank..:O:O Wij wonen veeeeeeeeeeeeeelste klein maar goed...verhuizen wil ik eigelijk niet omdat ik hier erg prettig woon:D:D Maar zowiezo blijft de kleine de eesrte tijd lekker bij ons slapen beneden in een wiegje:DD:

Domooseat heb ik ook gehad echt hele leuke dingen:D:D alleen dochterlief vond hem niet zo leuk... Later hebben we haar een schommelstoel gekocht rainforest van fisherprice.. nouuuuuuuuuuu echt dat vond ze geweldig!!:D:D en ik dus ook hihi

2. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    @marijke zeker een dilema

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    @marijke heb je ze zelf vroeger gehad? Dan kan je gewoon gaan want idd ieder kind kan ze maar beter gehad hebben... Mijn jongen mocht toen ook gewoon naar het KDV met z'n waterpokjes...

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Is waterpokken niet hartstikke gevaarlijk als je zwanger bent?

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    @katalaya wel als je ze nog nooit gehad hebt anders maakt het niet uit... als je ze nooit gehad hebt vermijden!

6. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    klopt alleen als je het nog niet gehad heb

gelofte is af:)

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    heb ze zelf wel al gehad dus gaan toch ook maar heen.

Nice buikje trouwens dreams! Mjin buikfoto staat nu ook bij de dec buikfoto's

bleghh ben moe, misselijk en heb vreselijk t zuur!
    T liefst zou ik patat eten maar zoonlief zeurt om spinazie dus dan doen we dat maar is iig gezond

8. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk is hij ook niet meer besmettelijk. Meeste risico loop je als je ze nog niet ziet als ze er eenmaal zijn is het besmettingsgevaar weg zeker over een paar dagen.

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    #2309 smurfin29, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
    waterpokken: besmettelijk 2 weken voordat de blaasjes ontstaan.
    als je kindje ze heeft gehad voordat hij 1 jaar was
    kan hij/zij ze nog een keer krijgen

wel oppassen met 5de ziekte en rode hond. verder kan niets kwaad.

voetenzak: moet ik ook nog naar zoeken weet echt nog niet wat ik
    allemaal nodig heb, wil eerst weten wat het word maar vind de de baby's only line ook wel leuk

hoodpijn: ook normaal nooit last van maar sinds me zwangerschap
    wel. moet zeggen paracetamol werkt wel, mits ze niet van kruidvat zijn, ik heb bij paracetamol van kruidvat altijd dat het snel weer terug is of steeds komt en gaat komt en gaat.

sporten : ook zo niets voor mij maar ja ik zal nu wel moeten met een piriformis die vast zit. wat ze geven voor les bij sportschool (je kan het ook googlen is: "Zwanger & Shape" en na de bevalling "Back In Shape"

blaas: vannacht 10 x eruit geweest en vandaag om de 5 minuten plassen, als je van de wc komt moet je alweer. huisarts gebeld kan of de baby zijn die er vandaag lekker op drukt of blaasontsteking, dus morgen maar ff plasje brengen :(

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @kamers, hier op de 1e verdieping ook 3 ruime slaapkamers. Dochterlief slaapt nu nog op de babykamer, maar die krijgt een heerlijke ruime meiden-kamer met lekker veel roze/wit. Er zit nu van dat behang op om overheen te schilderen. Ga denk 1 wand met lekker druk behang doen en de rest rustig en leuke accesoires. Heb dr helemaal zin in.

Vanmiddag bij vk geweest. Het hartje hoefde ze niet te zoeken. Ze raakte mn buik aan met de doppler en daar was ie. Wat een zalig geluidje. Ben weer helemaal gelukkig!

11. Aviya

Aviya Niet meer actief

Hier 3 slaapkamers, en boven op zolder ook nog een aparte kamer, met daarvoor een overloop met de wasmachine, hier gaat mn oudste naar mijn kamer, mn tweede dame naar zus kamer, en aankomend krieltje naar de kleinste kamer, en ik zelf naar zolder kamer, alleen de zolder kamer moet gedaan worden, de rest is eigenlijk gewoon goed.

Alleen nu nog een bed voor mn jongste dochter halen, een bureautje en kast, dan is dat ook weer geregeld, de babykamer kan nog veranderen, is nu blauw, maar als het echt een meid is, dan komt er nieuwe spullen, zoals ik graag wilde en is jongetje, dan laat ik het zo.

12. Aviya

Aviya Niet meer actief

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    nou heb de spinazie braaf gegeten. naja 1 hap toen ging ik zowat over me nek...

Heb net wel lekker een pizza naar binnen gewerkt!!

haha echt te erg als ik beroerd ben krijg ik niks normaals weg alleen al het vette enzo..

@kamer, heb hier wel al ideetjes over de babykamer, het is een vrij klein kamertje 3m bij 2.5m dus wil hem heel rustig houden.
    Witte muren en een witte vloer.

het korte muurtje achter de commode word of lichtroze of lichtgroen met 3 verticale behangaccenten met een wit plankje ervoor.
    Van datzelfde behang komt er 1 baan achter het wiegje (het wiegje moet door de ruimte met het hoofdeinde tegen de muur) en van dat behang ga ik mss 2 figuren maken op de andere muur maar daar ben ik nog niet over uit

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Buik(je); Mijn bovenbuik is ook al een bolletje geworden, had ik bij mn zoon ook al vrij snel. Gelukkig, want ik ben ook niet al te mager van nature en ik wil toch graag mijn buik laten zien! Ik heb nu vooral kleding aan dat onder mijn borsten wijder uitloopt en waarbij mijn buik ook beter te zien is vanaf de bovenkant. De onderkant laat ik niet graag zien, die hangt...

Aviya; Goed dat je naar de notaris gaat, beter alles vast laten leggen dan voor lelijke verrassingen komen te staan.

Bekken; Ik ga van het weekend maar eens kijken hoe dat zit met die therapie, hij zou in je verzekering gewoon vergoed worden, dus dat is mooi meegenomen.

Hoofdpijn; elke dag weer barstende koppijn, wordt er helemaal gek van! Ik sta ermee op en ga ermee naar bed, met een beetje geluk heb ik af en toe pauze van die hoofdpijn.

Kamertje; de baby gaat naar zolder. Zoonlief wilt niet uit zijn kamer en we gaan hem niet dwingen, er veranderd al genoeg voor hem en het is al zo'n piekeraar. Hij denkt nu al dat ik bij de dokter moet blijven omdat de baby geboren moet worden (hij ving onderdelen op van de gyn. toen het over mijn HELLP syndroom ging dat ik bij zijn zwangerschap had) Zo zonde, hij kon er gewoon niet goed van slapen. Anyway, de baby gaat naar zolder en wij blijven ook op onze kamer op de 1e (wij hebben een op maar gemaakte kast die op zolder niet past en in een kinderkamer ook flink misstaat)

15. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Morgen weer echo hoop dat het goed gaat met de beeb

16. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yesss, een Doomoo Seat gescoord op marktplaats een niet gebruikte met swing. Helemaal in de Gloria! Zaterdag gaat mijn man hem halen.

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goedemorgen dames!!

Wat zag ik net een schattig voetenzakje voorbij komen zeg, ik schrijf het merk meteen op zodat ik m nog kan terug googlen!

Die doomoo seat heb ik ook al naar zitten speuren, gave dingen zijn dat he?!

@jessy succes morgen met de echo!

@notaris... bij de gemeente zeiden ze dat dat niet nodig was...? Mijn vriend heeft ons kindje al erkent en kreeg daarna meteen een brief mee die we kunnen opsturen naar de rechtbank voor een verzoek om gedeeld gezag ofzo...

@marijke jeetje nog steeds zo misselijk? wat vervelend zeg.... Bij mij begint nu wel steeds meer de maagzuur te komen... gelukkig heb ik de rennies al in huis! :)

Ik hoop voor mezelf dat het nog ffies droog bijft! geen zin om hier doorheen te fietsen!

Dames, fijne dag allen!

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @erkenning: marijke1985 wat de gemeente je heeft verteld klopt!

@domoo seat: vinsdt ik echt heel cool, maar vraag me af hoe vaak je dat gaat gebruiken...?

@fietsen: ik had ook geen zin om door regen te fietsen en had het heel koud, ben dus maar stiekem met de auto... ;) :)

Wij gaan van het weekend naar Van Asten, hoop dat we iets kunnen vinden (babykamer)... Dan kan ik er vast naar kijken als het binnenkort klaar is.. helemaal leuk! en kleine dingen kopen voor de aankleding!

19. Aviya

Aviya Niet meer actief

@Versluis, dank je wel, maar het is meer om de kleine te beschermen en er worden dan nog meer dingen geregeld, meteen ook voor mn oudste kinderen. Hij kan via de rechter dna afdwingen, van mag hij, maar de dingen die op t moment gebeuren zullen niet in zn voordeel werken, vandaar notaris, mijn baby is niet erkend, dus moet dan toch dingen regelen, omdat de vorige ks ook bijna fataal is afgelopen, wil ik dit keer alles goed geregeld hebben, zodat ik niet bang hoef te zijn dat mn kinderen door veemde worden opgevoed, en alle rompslomp voor nabestaanden geregeld is.

Versluis, arme kleine ventje zeg, en dan ook nog opgevangen wat er aaan de handis met mama, geef je groot gelijk dat hij zijn kamertje mag houden! zoveel dingen die nu door zn koppie spoken, ach gossie.

De hoofdpijn, helpt daar geen paracetamol voor?

Voor je bekken, als je hier doorverwezen wordt door de vk wordt het gelukkig helemaal vergoed, hoop voor jou dat je er zo min mogelijk tot geen last van krijgt.

die voetenzakken zijn echt lief! zal even mijn favo opzoeken! zet ik zo even neer (als die al niet eerder hier neer zijn gezet)

20. Aviya

Aviya Niet meer actief

@Versluis, dank je wel, maar het is meer om de kleine te beschermen en er worden dan nog meer dingen geregeld, meteen ook voor mn oudste kinderen. Hij kan via de rechter dna afdwingen, van mag hij, maar de dingen die op t moment gebeuren zullen niet in zn voordeel werken, vandaar notaris, mijn baby is niet erkend, dus moet dan toch dingen regelen, omdat de vorige ks ook bijna fataal is afgelopen, wil ik dit keer alles goed geregeld hebben, zodat ik niet bang hoef te zijn dat mn kinderen door veemde worden opgevoed, en alle rompslomp voor nabestaanden geregeld is.

Versluis, arme kleine ventje zeg, en dan ook nog opgevangen wat er aaan de handis met mama, geef je groot gelijk dat hij zijn kamertje mag houden! zoveel dingen die nu door zn koppie spoken, ach gossie.

De hoofdpijn, helpt daar geen paracetamol voor?

Voor je bekken, als je hier doorverwezen wordt door de vk wordt het gelukkig helemaal vergoed, hoop voor jou dat je er zo min mogelijk tot geen last van krijgt.

die voetenzakken zijn echt lief! zal even mijn favo opzoeken! zet ik zo even neer (als die al niet eerder hier neer zijn gezet)

Deel Deze Pagina