@ Kyrah Wauw wat een mooi plaatje zeg! En fijn dat alles goed is. @ Marijke2 Welkom hier! @ Voelen Voel de kleine nog niet heel duidelijk. Wel af en toe wat kriebeltjes maar nog geen duidelijke bewegingen. @ Ingrid Fijn hoor dat het allemaal goed blijkt te zijn. Nu hopen dat de VK ook mee wil werken. En anders beval je gewoon 3 dagen voor de uitgerekende datum! @ Chocoladekoekje Van harte met je mooie echo, en leuk hoor een meisje. Kan me voorstellen dat dat een verrassing is als je een jongen verwacht!
@azucena ik had dat gisteren en van de week ook een keer, voelde duidelijk dat het links lag, meer weerstand dan rechts, en een beetje een bolling...maar zou ook koppie of ruggetje kunnen zijn.. Af en toe (vanmiddag) voelde ik echt een hoop drukte in mijn buik, echt verbazend want bij mijn dochter nooit zo gevoelt (placenta lag ook voor) en ze was echt rustig... Verbaas me dat ik het al zo duidelijk voel... Fijn dat de 20 weken echo goed was...voor mij nog een week...pfff wachten is niet mijn favoriet...
Zow en dan eindelijk goed nieuws, ergens begin augustus wordt het verhuizingstijd, ik zet hier niet meer veel persoonlijks neer, omdat 1 iemand hier mee leest en me ook nog eens zwart maakt, het maakt mij niks uit, je kent me niet maar luistert wel naar maar 1 kant van het verhaal, erg jammer, en om mij en mn meiden een eerlijke en een nieuwe start te geven zonder dit alles, zonder zwart gemaakt te worden door mensen die mij NIET kennen, zet ik hier niet te veel meer neer, niet hoe het met de meiden gaat en niet teveel meer over de zwangerschap, ik vind het erg jammer dat wat je hier neer pent, buiten zp terecht komt, is logisch aan ene kant, maar de andere kant hoeven sommige dingen dan ook niet verdraaid te worden. ik ga hier niet wie wat en hoe, zwart maken, de waarheid komt echt wel naar buiten toe, maar vindt het gewoon jammer dat andere dit als zoete koek ook nog eens slikken, terwijl ze me totaal niet kennen, mijn achtergrond niet, en ook niet hoe ik nu leef, of hoe ik vroeger leefde. en deze persoon durft mij nog te veroordelen en zwart te maken ook? Wees dan een vrouw en kom aan mn deur, en praat het uit, want hoe jij mn woorden verdraaid hoe ik ze hier neer zet... zegt me eigenlijk dat je meer een persoon bent die er van geniet als andere pijn en problemen hebben, dat je er van geniet anderen zwart te maken ook al ken je diegene niet. De waarheid komt wel aan het licht, vind het alleen jammer dat ik hier en ook niet meer in dit topic mezelf durf te zijn, omdat dit anders op straat wordt gegooid en geheel verdraaid ook nog eens, mijn woorden mijn gevoelens anders. Als je wat tegen me hebt kom gerust naar me toe, ik wil dit gerust met je uitpraten hier in mijn huis, met een kop koffie of thee, maar wees dan wel eerlijk en durf ook de andere kant te horen, het is zo makkelijk om maar naar 1 kant te luisteren en dit voor waar aan te nemen. Ik vind het jammer dat ik dit hier neer moet zetten, maar ik hoop dat ze hierdoor wil praten, sorry voor de meiden die hier niks mee te maken hebben. mvg
@chocoladekoekje: super goed dat alles goed was! en weer een meisje, leuk voor jullie dochter! @acuzena: gefeliciteerd met je goede echo en een jongetje... enne juist leuk al die stoere jongenskleertjes.... @marijke2: welkom en gefeliciteerd! @weer: het ziet er heelrijk uit. Ben jaloers op alle meiden die vrij zijn vandaag!
@goede echo s, super allemaal gefeliciteerd! Vandaag mogen we ons ook bij de 20 weken aansluiten yesss! Morgen de echo spannend!
Dames die de 20 weken echo gehad hebben; ben zo blij voor jullie! Het is mijn eerste kindje en zowel ML als ik ervaren het als een hele bijzondere tijd. Na de 20 weken echo alleen nog maar genieten. We gaan vrijdag het kamertje bestellen en zaterdag via marktplaats een box ophalen.
Goedemorgen allemaal... @jkuil succes met de 20 weken echo vandaag. Hier nog lekker lui aan de koffie, straks even de doos van de prental ophalen. En vanmiddag maak ik even een badje in de tuin voor mijn dochter.. Heerlijke rustige verjaardag, toch wel lekker om niet mijn hele huis op de kop te hoeven zetten voor de visite... Moet alleen ff wennen aan het idee dat ik nu 39 ben ...volgens mij ben ik de oudste hier... Fijne dag allemaal!
Hihi nou hier zal het jonkie met 23 jaar ook maar even een berichtje plaatsen... Sorry dat ik niet veel reageer maar er zijn momenteel veel problemen bij de schoonfamilie, daardoor ben ik ook erg gestresst en veel harde buiken. Vanmiddag even op extra controle komen bij de verlos, niet dat ze wat kan doen maar even de bevesting van hartje dat onze knul het wel goed doet, ik voel het nog niet duidelijk elke dag namelijk. Het liefste hoop ik dat ze me doorstuurt cvoor een echo dat ik het ook even zie dat het goed gaat met hem. Hoop snel wweer mee te doen
ow jullie kletsen zoveel en dan lees ik het en dan weet ik niet meer waar ik op wou reageren. heb een geheugen van een zeef. @iedereen die een goeie echo heeft gehad gefeliciteerd @iedereen die een echo krijgt succes en veel plezier @iedereen die mag/kan/gaat shoppen have fun! @iedereen die het geslacht heeft gehoort leuk nu lekker shoppen @bambie gefeliciteerd hier gaat het goed ben alleen zo verschikkelijk moe de laatste dagen en dan denk ik ga ik even slapen als de kindjes slapen ben ik net in slaap wordt er 1 wakker. gyn had net gebeld heeft voor vrijdag een plekje over voor echo om goed naar het hartje van onze zoon te kijken. ik twijvel heel erg of ik moet gaan. ben nu vast een aantal dingen vergeten op te reageren maar ik weet het echt niet meer ach we geven de zwangerschap maar de schuld
Jessy, probeer het zo te zien dat ze met die echo i.p.v. iets op te sporen, ook iets kunnen uitsluiten..!
ja daar heb je gelijk in. ben alleen bang voor slecht nieuws ook vanwege me vorige zwangerschap heel stom eigenlijk want elke zwangerschap is anders. hoop alleen dat dit keer me man als vader mee gaat en niet als arts
@katalaya nog een uurtje doorbijten dus...komt vast allemaal goed! Duim voor je, wil je ook weten wat het wordt...of wist je dat al..(zwangerschapsdementie)
Hey meiden, Ik had toen straks de 20-wekenecho. Alles was goed. Ik had mijn echo in het LUMC ivm het inademen van een zwavelachtigelucht toen ik 12 weken zwanger was. Je merkt wel dat het daar heel medisch is (bij mijn dochtertje was de echo in een gewoon ziekenhuis en wel iets leuker dan nu). Helaas heb ik geen mooie echofoto. Onze knul lag de hele tijd met zijn gezichtje helemaal weggedraaid. Ze heeft wel kunnen zien dat er geen hazenlip is maar een mooie foto is helaas niet gelukt. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is.
@dreams, fijn dat alles goed is, jammer van de foto maar het belangrijkste is dat het goed is, ik krijg ook een Guo automatisch omdat ik al zo bejaard ben hi hi Ben ook wel benieuwd hoe dat gaat, maakt me wel nog meer nerveus..