@ 20 weken echo dames wat fijn allemaal goed gekeurde kindjes weer!! @ extra controle, t zijn idd harde buiken kreeg er eentje toen ik op de tafel lag, ventje doet het verder super gelukkig. ik moet morgen urine inleveren om een blaasontsteking uittesluiten en is dit niet het geval word er een plan gemaakt om me thuis bedrust te geven ik heb nu nog vakantie en hoop eigenlijk wel om daarna gewoon weer aan het werk te gaan maar t is nog even afwachten. morgen telefonisch controle en dan de uitslag van de urine testen nog geen duidelijkheid.... nog meer stress eigenlijk
Dag dames, Aangezien niet iedereen van de lijst meeschrijft is de lijst geupdate naar een 'actieve ledenlijst' (De complete lijst waar iedereen op staat met uitgerekende datum kunnen jullie altijd terugvinden op pagina 166). Je bent daarnaast altijd weer welkom om je aan te sluiten bij de 'actieve ledenlijst'! Lijst Actieve leden 16-31 December 2012 mama's 16 Chocoladekoekje, 21, 2e kindje, thuis, bv Dreames, 27, 2e kindje, zkh, bv 17 Sweetdreams, 23, 2e kindje, zkh (med indicatie), bv Katalaya, 1e kindje LindaMama, 31, 2e kindje 18 [FONT=Calibri, sans-serif]Nona, 22, 1e kindje, zkh, bv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]19[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Jkuil01, 27, 2e kindje, zkh (med indicatie), bv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Flashyfly, 29, 1e kindje, zkh, bv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Azucena, 19, 1e kindje, zkh, bv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]20[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Marijke1985, 27, 2e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]22[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]IngridE, 27, 1e kindje, zkh, bv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]23[/FONT] Kyrah12, 33, 5e kindje [FONT=Calibri, sans-serif]24[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Whoppie, 30, 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Liefdeis, 24, 1e kindje[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Zazz, 26, 2e kindje[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]25[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Carlo1987, 24, 2e kindje[/FONT] Jessyd, 23, 3e kindje, zkh (med indicatie) [FONT=Calibri, sans-serif]27[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Moedertje1983, 29, 2e kindje[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Miesje24, 30 jaar, 2e kindje, zkh, fv[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]Nischa, 24, 2e kindje[/FONT] Bambie, 38, 2e kindje Marijke88, 24, 2e kindje, zkh, fv Saar84 [FONT=Calibri, sans-serif]28[/FONT] Smurfin29, 29, 1e kindje Versluis, 2e kindje, zkh (med indicatie), fv Mups, 30, 1e kindje, bv 29 Aappie20, 1e kindje Mikatjuh, 34, 2e kindje 30 Aviya, 3e kindje, zkh (ks), bv Mishur, 26, 1e kindje, zkh, bv MamaVanBas, 24, 3e kindje 31 Linn30, 1e kindje 32 mama's: 5 jongens / 2 meisjes/ 3 willen het niet weten/ 6 houden het geheim / 16 onbekend Vlindertjes: 24-04: MamaMars (4w) 04-05: Jossie81 (6w) 13-05: Brix (8w2) 18-05: Veerle (9w3) 29-05: Annabeth (7w2) 06-06: Laura98 (12w) Heel veel sterkte gewenst aan de vlindermama's Afsprakenlijst: 02-08: Nonaches 20 weken echo 02-08: Nonaches controle vk 02-08: Jkuil010 20 weken echo 02-08: Mups controle vk 03-08: Flashfly 20 weken echo 03-08: Mups 20 weken echo 03-08: versluis 20 weken echo en controle 06-08: dreames controle vk 06-08: kyrah12 controle vk 07-08: Whoppie 20 weken echo 08-08: Bambie 20 weken echo 08-08: IngridE controle vk 08-08: miesje24 controle vk 08-08: sweetdreams controle vk 09-08: Nischa 20 weken echo 13-08: Marijke88 20 weken echo 13-08: Marijke1985 20 weken echo 13-08: Aviya controle vk 15-08: Miesje24 20 weken echo 15-08: Marijke88 controle vk 16-08: Aviya 20 weken echo 17-08: smurfin29 20 weken echo 22-08: Mishur 20 weken echo 23-08: Mishur vk huisbezoek 31-08: IngridE groeiecho 18-09: Mishur controle vk 24-09: Marijke1985 pretecho
@aappie wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt en juist nog meer stress. hoop dat de stress snel weg is
@20 weken echo's, fijn dat ze allemaal goed zijn geweest! Geniet er van ! En voor alle dames die nog in spanning afwachten; succes ! Vervelend Aappie! Sterkte met je harde buiken & schoonfamilie! Hopelijk kan de urinetest wat meer duidelijkheid geven zeg.. Het shoppen begint nu ook wel heel leuk te worden . Loop geen winkel uit zonder iets te kopen, vandaag twee Bibi flessen voor 4 (ipv 14-> uitverkoop bij etos), hangetjes en een leuk warm pakje . De cadeaus stromen nu ook binnen, super leuk! En van twee vreemden vandaag een opmerking gehad dat ik zwanger ben! Een man wilde zelfs m'n sleutels die ik liet vallen oprapen, omdat ik zwanger ben . Kan nog makkelijk zelf bukken hoor , m'n buik is nog niet echt bepaald groot. Maar wel heel leuk en iets om van te genieten. En iedereen die zich nu bij de 20-weken kan aansluiten gefelicteerd, de helft zit er al weer op! Gaat zo snel. Mag ik jullie nog om advies vragen? Wij willen misschien gaan vernoemen. Nu hebben mijn schoonvader en vader alleen suffe ouderwetse namen Hein en Paul. Kan niet echt iets bedenken om die namen leuk in te verwerken. Een Henri hebben we al in de familie en Henrikus en Paulus gaan het bij lange na niet worden . Dus als iemand leuke verbasteringen kent, ik hoor ze graag! Oh en woensdag 8 augustus heb ik een afspraak bij de verloskundige!
Dames nog even een vraagje: ML is momenteel een bubbelbad in onze achtertuin aan het vullen. Zo'n opblaasbare thuis jacuzzi met bubbels en een pomp. Ik ben momenteel 20 weken zwanger en ik kan op internet nergens een duidelijk antwoord vinden of het kwaad kan dat ik ga bubbelen? Sommige zeggen juist dat het absoluut niet mag en andere zeggen dat het geen kwaad kan. Ik wil het zekere voor het onzekere nemen en hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven op mijn vraag. Ik heb deze vraag ook hier op het forum aan de vk gevraagd maar nog geen reactie. Ben ook zo ongeduldig Het water is niet al te warm, we kunnen het op temperatuur instellen. Ook gaan er chloorblokjes in en zorgt een pomp voor de zuivering. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Waarom zou je niet in een bubbelbad mogen?? Ik kan me echt niets indenken wat kwaad zou kunnen. Het is gewoon lucht wat zorgt voor de bubbels en verder is het niet anders dan in een gewoon bad zitten lijkt mij.. Ik zou er niet over twijfelen en gewoon lekker in het bubbelbad gaan (jaloers !). En dankje voor het meedenken, maar we krijgen dus een jongen. Meisjesnamen hoeven dus niet meer . Om het makkelijk te maken .
Volgens mij mag je gerust bubbelen. Niet als je vliezen gebroken zijn, en in het prille begin van de zwangerschap niet te lang en te heet. Ik las ook wel van die beweringen dat je bm dan vol met lucht zou bubbelen, maar daar kan ik allen maar heel hard om schaterlachen! Je bm zit potdicht, en blaast echt niet zomaar op...
het kan geen kwaat om lekker te bubbelen ( ben best jaloers) volgends mij alleen niet in het begin en de laatste paar weken werd mij afgeraden ivm al eventuele ontsluiting ow die bewering dat er lucht in je bm komt ik kwam niet meer bij
hahahaha Ik heb heerlijk gebubbeld, op een redelijk tempje 36 C. Wat chloor erin en morgen weer. Thx ladies
Je hebt hopenlijk wel goed je klapdeurtjes dichtgehouden, hè? Anders is aftapen met Ductape een goed idee, las ik op het internet. *grijns*
@ Bubbelen Hahaha wat een leuke reacties weer hier Zal onze bubbelmat binnenkort weer een keer in ons ligbad gooien, heb ook wel weer zin in bubbelen. @ 20 weken echo's Zag weer een paar goede echo's voorbij komen, van harte allemaal. Ik heb morgen controle bij de VK en dan vrijdag de 20 weken echo. Vind het nu al spannend.
Iedereen met een mooie echo, gefeliciteerd!! Wij nog 2 weekjes wachten. Brr.. Ik zie het al helemaal voor me, baarmoeder vol met lucht. Dan komt je buik boven drijven? Ik heb ook wel zin om te bubbelen, maar helaas geen bad. Ik heb mijzelf net betrapt op mijn eerste rare eetgewoonte, namelijk haring met chocolademelk. Hmm.. Er ligt nu nog een haring mij vanuit de koelkast aan te staren. Ik laat de deur maar dicht. @voelen> Ik voel de beeb nu dagelijks bewegen en dan met name 's avonds en als ik naar en van mijn werk rijd. Zit per dag 1 1/2uur in de auto. Dat kan best afleiden als je dan de beeb in ene voelt bewegen.
@katalaya fijn dat de echo goed was! Weet je inmiddels wel het geslacht of wil je het zelf ook niet weten? We zijn híer nog niet uit gediscussieerd erover...ik wil wel (denk ik) en hij echt niet... @flashfly kunnen er meer mutsen in je bad? Wat dacht je van een zwangerschaps bubbel feestje...allemaal zwangere mutsen in je achter tuin..met jip en janneke bubbels Ik had vanavond gelukkig helemaal geen last van zwangerschaps hormonen...*heb een bord kapot gegooid* *bloos*... Was het echt niet met mijn mannetje eens zullen we maar zeggen...achteraf wel een beetje overdreven gereageerd...denk ik.... Ben normaal helemaal niet zo extreem! Verbaast me wel een beetje (trouwens je had zijn gezicht moeten zien...) Maar hij heeft er niets anders van gezegd dan...die borden gingen al een heel tijdje mee...en nu hebben we er dus 1 minder..hilarisch eigenlijk als je weet hoe materialistisch hij normaal is Verder gaat alles goed hier......