@ aviya lijkt me pittig een opleiding en een kindje. Wel leuk voor je alle positieve veranderingen. En natuurlijk gefeliciteerd met je verloving!!!! Wat leuk! Geniet van het plannen van je bruiloft het is zo leuk ( kan ik uit ervaring vertellen) @jkuil fijn dat je een goede echo gehad hebt @aappie maakt toch helemaal niet uit dat het of-topic is je kan hier gewoon lekker van je afschrijven meid. heb toch besloten om morgen de echo te laten maken. man lief gaat mee en heeft belooft zich als een vader te gedragen en niet als arts. jaja eerst zien dan geloven maar goed. ben alleen dood nerveus ik kan niet zo goed tegen slecht nieuws gesprekken namelijk
@aviya: gefeliciteerd met jullie verloving meis. super leuk. en groot gelijk heb je. hier alles goed. ectra controle gehad i.v.m hevige migraine aanval gisteravond. bloeddruk en urine is goed. en nog eventjes het hartje van de kleine gehoord. ook allemaal goed zo mooi he, weet zeker dat het een jongen word. dezelfde hartslag als bij S. hoe is dat bij de dames die een meisje krijgen?? hoe is hun harstlag?
@ aappie wat vervelend allemaal meid. Je mag altijd hier je verhaal kwijt hoor Je mag me ook een pb sturen wil je graag helpen zover dat kan natuurlijk
@ Echo Iedereen weer van harte met die mooie echos. @ 20 weken Alweer veel dames hier over de helft! Hier nog even geduld. Morgen 19 weken. @ Slapen Ik slaap ook niet altijd even goed. Heb soms echt van die hele vreemde dromen. En wordt ook bijna elke nacht wakker omdat ik moet plassen. @ Aviya Klinkt goed allemaal hoor. En van harte gefeliciteerd natuurlijk. Wauw leuk hoor!! @ Nonaches Verrassing! Een zoon wat leuk. @ Aappie He bah wat vervelend allemaal. Denk goed aan jezelf en aan je kleintje. Dat is nu het belangrijkste. @ Jessyd Heel veel succes morgen bij de echo. Wij hebben morgen de 20 weken echo. Vind het zo spannend, hopelijk is alles goed!! Had vandaag controle bij de VK. Het was een beetje vreemd allemaal. In verband met vakantie had ik een invalster. Was als eerste aan de beurt om 8:30 maar ze was te laat. Daarna problemen met de computer, de muis werkte niet volgens haar. Ze vroeg of ik verstand had van computers! Ja het bureau was een witte glasplaat en dan werkt een muis niet, dus ik vragen of er niet een muismat of iets was. Ja die was er dus maar had ze in de haast niet erbij gepakt. Toen moest alles vlug vlug omdat ze natuurlijk achter liep in de tijd. Dus vlug bloeddruk meten, baarmoeder voelen en even naar het hartje luisteren. Volgens haar was alles goed. Nou ja morgen de 20 weken echo dus dan hebben we een goede controle. Heb het dus maar een beetje laten gaan. En voor de lijst: Woensdag 29 augustus controle VK
@mups volgens mij was je de pineut, en wat vervelend dat het zo gelopen is, gelukkig mag je morgen een 20 weken echo zodat je alles na kan kijken @aappie sorry als ik hier iets neer gezet heb wat niet door de beugel kon, sorry daarvoor meis. (zie dat die rreactie verwijderd is, sorry meis) @bedankt voor de felicitaties meiden! @werken, over half uurtje de nacht dienst(tje) tot morgen vroeg over nemen, pff vanaf week 20 is dat tot na de bevalling geheel voorbij, nachtdiensten, lang leve een goede baas. Een goed weekend voor de mensen toegewenst of werkse of lekker vakantie gaan vieren, in ieder geval geniet er van! Sorry als ik iets heb neergezet wat niet mocht, sorry meiden
Goedemorgen allemaal! Ben gisteren idioot druk geweest...maar resultaat mag er zijn..alles schoon, opgeruimd,was weg strijkgoed weg...en ik heb nog even gordijnen opgehaald die klaar waren jee wat waren die zwaar! Gesloopt, maar nu lekker maar eens niets doen dit weekend.. Hoop dat het wel zulk mooi weer blijft hier schijnt het zonnetje en strak blauw, maar dat zal wel wishful thinking zijn... Fijn weekend allemaal..(alvast)
Niet zenuwachtig zijn, enne is ook wel lekker hoor als het hele huis gepoetst is (sorry even je zenuwen doorprikken) Gewoon alles laten komen zoals het komt, over nadenken en dan pas reageren, rustig blijven, al begrijp ik maar al te goed dat het je echt niet in de koude kleren gaat zitten. Je man is ook bij je, dus dat is ook positief zeker omdat hij belooft heeft papa te zijn nu, dus je staat er niet alleen voor. Heel veel succes, en hier aan het duimen dat het allemaal mee valt en positief uitpakt voor jullie!
das waar. gelukkig zitten we nog aardig in het schema van snachts wakker worden voor de fles. maarja ik vond dat hij niet mocht zeuren want hij maakt ook zovaak herrie als het om 2 uur snachts terug komt van zn werk
Hoi dames, wij hebben vanochtend de 20weken echo gehad. Frummel groeit goed en er waren geen bijzonderheden te ontdekken. Super goed nieuws! Ik was toch echt super zenuwachtig! Qua meting loopt frummel 3 dagen voor, 20 weken en 5 dagen, terwijl ik vandaag 20 weken en 2 dagen ben. We hebben zelfs een dvdtje mee naar huis gekregen. Wel werd me duidelijk verteld dat ik een voorliggende placenta heb, net niet over de baarmoedermond heen maar er wel vlak tegen aan. De gyn wilt met 32 en 36 weken nog een echo maken om te kijken hoe de placenta groeit. Wat dat betekent voor de bevalling wilde hij niet op ingaan, dat was nog te vroeg om te oordelen. Maar ik ben zo bang dat ik nu een keizersnede moet ondergaan. En ik wil zo graag een natuurlijke bevalling zonder pijnstillers. Wie heeft er ervaring met voorliggende placenta? En hoe ben je uiteindelijk bevallen? Andere dames succes vandaag met de 20weken echo!
+1 voor jou dus ik weet niet meer hoe laat de echo was, maar hoe is de echo gegaan? Flashyfly Nee helaas geen ervaring mee, en zou me ook niet druk gaan maken, mede omdat je nog heel veel gaat groeien en doen, pas druk maken in de laatste 8 - 10 weken voor je zwangerschap, en dan wordt je goed uitgelegd hoe alles zal verlopen. Een goede om te weten, bij een naaste van mij is een 10 ponder in de jaren 50! door de placenta heengekomen, in die tijd was dit echt geluk hebben, dusse niet ongerust maken, je staat onder goede begeleiding! en we leven niet meer in de jaren 50' waar we dankbaar voor mogen zijn
@flashyfly fijn dat je een goeie echo had lig nu bij de gyn is wachten op de kinderarts gyn wou dat die ook naar de echo keek liefst zou ik nu de kamer uit rennen
hartje is niet helemaal op het formaat wat het zou moeten zijn maar hij loopt helemaal een paar dagen achter op groei dus dat kan geen kwaad ook zit er waarschijnlijk een heel klein gaatje in maar dat konden ze niet goed zien. als het een gaatje is en het blijft klein groeit het vanzelf dicht en heeft hij er geen last van. kom ik net thuis me schoonmoeder zat bij ons thuis op te passen had even niet opgelet was dochterlief al begonnen aan de babykamer krijt en lipstick op me pas gestuucte muren
Als het geen kwaad kan, is dat in ieder geval een opluchting, gelukkig, en nu duimen dat het gaatje dicht gaat door het groeien en dat je voor de rest een rustige zwangerschap mag beleven! e Ach gossie dochterlief die wilde je alleen maar helpen maar begrijp dat je daar even niet op zit te wachten nu, word zeker opnieuw stucken? naja zie maar zo, ze is er positief mee bezig, ze wilde jullie graag op weg helpen.