Ik kom weer eens binnenvallen met een vraag.. Heb gister verteld dat het via marktplaats niet helemaal goed is gegaan. Nu legt de verkopende partij de schuld redelijk bij mij -> ik had kunnen weten dat 25 voor 3 merkkledingstukken niet veel is. Maar voor mij is dat wel veel sinds wanneer kan iemand in mijn portemonnee kijken.. Ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik het er echt niet mee eens ben, omdat ik nooit 25 zou betalen voor 3 kledingstukken die hooguit 2 maanden meegaan.. En waarvan de advertentie ook nog eens op tegen elk aannemelijk bod staat.. De verkopende partij komt alleen niet met een oplossing. Ik heb dus drie opties gegeven. 1) Ik vergoed de verzendkosten voor het versturen van het pakket kleding nog (10) 2) Ik stuur de kleding terug en krijg de 25 + gemaakt verzendkosten voor het retourneren terug of 3) verkopende partij stort 12,50 terug op mijn rekening en ik hou de kleding. Zijn dit een beetje reeele opties? Ben echt bang dat ik straks kan fluiten naar m'n geld en andere kleding, oftewel; niet krijg wat ik dacht te krijgen.. Ik ben duidelijk geweest in mijn mail toen ik bood, maar toch voel ik me wel schuldig.. Pff, heb er echt de balen van! Hoop maar dat ik nog een oplossing kan krijgen. Was juist zo blij dat ik voor weinig geld een aantal kleertjes had kunnen kopen .
Dan is ze wel heel onduidelijk geweest, ben het met katalaya eens Azucena, jij bent in je recht, zij had duidelijker moeten wezen in de advertentie.
Ja!!! Vandaag 20 weken zwanger... We zijn op de helft ! Donderdag de echo, duurt nog zooo lang hihi...
Zazz gefeliciteerd! Hier ook de 20 weken vandaag! en morgen de echo... Hoop zo dat alles goed is, aangezien ik nog steeds niets voel. Hartje wel duidelijk aanwezig... gelukkig... en ben ook zo benieuwd naar het geslacht!
Dank jullie wel haha.. Jij ook een proficiat whoppie! Oeh spannend morgen de echo. Ik voel het al wel maar ben toch onzeker hoor. Zal het wel gezond zijn, straks is het niet goed etc. Pff word gek van mezelf haha.. En het geslacht ook al zo spannend! M'n dochtertje van 2 blijft zeggen dat ze een zusje krijgt, een meisje in mama's buik. Kinderen hebben vaak gelijk zegen ze dus ben erg benieuwd!
@ zazz, mij benieuwen of je dochtertje gelijk heeft. Onze man was ook overtuigd dat hij een zusje kreeg maar er zit toch echt een broertje in me buik! @voelen, sinds donderdag steeds meer en steeds vaker en vooral sterker! Voel het wel steeds aan dezelfde kant hebben jullie dat ook?
@marijke88: ik voel onze knul ook vaak aan dezelfde kant. Ook wel op andere plaatsen, maar het meest rechtsonder. Kennelijlk heeft hij toch een favoriete lighouding.
Sorry meiden, alweer een paar dagen geleden dat jullie wat van me hoorde. Lees alles mee, maar zo moe dat ik niet de energie heb om op jullie allemaal te reageren. Heb deze week voor het laatst de dreumes van een vriendin over de vloer en hoop dat ik daarna weer wat meer energie over houd voor andere dingen. @voelen Voel ons meisje overal in m'n buik. Zou het weer zo'n druktemaker worden dan? @kamertje Meiden komen samen op een kamer. Rood/wit en wil er een beetje een Hollands kamertje van maken. @azucena Prima opties lijkt me! Raar hoor, hoe het allemaal gegaan is... Ik hooo dat het goed opgelost gaat worden!
Hoi dames! Jeetje wat schrijven jullie ja veel... hihi kom er niet echt aan toe met 4 kinderen hier om elke dag wat te schrijven... vakantietijd he... DRUK... Hier ook alweer de 20 weken voorbij Heerlijk is dat!!! Ik voel me meissie alleen nog maar onderin....Maar wel al elke dag!! Vandaag weer vk geweest en heb voor het eerst het hartje HOREN kloppen hihi echt leuk... maar heb ook al 9 goeie echo's gehad!! en de 27 ste weer een echo @azucena: wat een gedoe met marktplaats!! hoop dat je eruit komt!! Ik koop ook veel via marktplaats maar het meeste haal ik gewoon op hoor genoeg verhalen dat het niet altijd goed gaat jammer genoeg!!
Hooooi Dames!! Vandaag wordt de babykamer gestuct! nou had ik gelezen dat meerdere dames of iig nog iemand had gestuckt en kan je daar nou eig overheen schilderen? Ik voel me kindje trouwens ook overal in me onderbuik. Soms ook heel gek een plopje aan de onderkant/achterkant denk dat het dan met de rug tegen de buikwand aan zit ofzo..?? Het voelt iig erg leuk!!
Ik heb ff gegoogled en daar staan dus verschillende reacties.... De 1 zegt idd dat je er direct overheen kan schilderen en de ander zegt weer dat je het nog moet voorbewerken omdat de verf er dan ineens vanaf bladdert.. Ach Ik laat me vriend het anders wel uitzoeken en bij de bouwmarkt zullen ze het ook wel weten!
Wij hebben het vorige week laten stucen. We doen er eerst voorstrijk overheen en dan pas verf. Dan pakt het beter geloof ik. Ik heb er verder ook geen verstand van.
kan je het de stucer (is geen woord geloof ik maar je weet vast wat ik bedoel) het niet vragen die moet het toch wel weten of doen jullie het zelf. wij hebben het door een schilder laten schilderen met de verbouwing dus ik heb eigenlijk geen idee we moeten nu wel weer opnieuw schilderen door dochter maar dat is niet zo erg achteraf
Het is een vader van iemand en hij wist het zelf niet zeker en zei dus dat we het moeten navragen...! anders bewerken we het eerst met voorstrijk en schilderen het dan.
@marijke85, toevallig heeft onze buurvrouw het vorige week laten doen door een proffesionele stucer en je moet het idd goed laten drogen, dan in de voorstrijk, weer laten drogen en dan pas verfen. @kaartje, al meer dames die aan t rondneuzen zijn voor geboortekaartjes?? Ik toevallig vandaag maar ben helemaal verliefd op dit kaartje!
Leuk kaartje Marijke! @Ik heb vandaag mijn 20-weken echo gehad en bijna alles zag er goed uit. Helaas bijna alles. Ze zag heel veel niet erg duidelijk, doordat ik best wel wat buikvet heb, maar bij de bovenlip zag ze, dacht ze, een lijntje. En dat lijntje kan duiden op een hazenlipje.... Ik ben er best wel van geschrokken, ze drukte me op het hart dat ze niets met zekerheid kon zeggen omdat ze het gewoon niet helemaal goed kon zien. Maar voor mijn zekerheid mag ik nu naar Rotterdam om het eens goed na te laten kijken. Aanstaande vrijdag om half 9 moet ik er zijn, ik heb er gewoon een zwaar gevoel van. De ene kant van me zegt dat er niets aan de hand is, de andere kant is zich al aan het voorbereiden op operaties aan mijn baby. Mocht het wel het geval zijn zou het om een hele kleine splitsing gaan, dat scheelt dat iig nog wel, maar toch! Gelukkig was de rest helemaal in orde en bewoog de baby behoorlijk, waardoor ze ook niet alles goed kon zien. Dus ik vestig mijn hoop maar op in de weg zittend vet van mij en een niet goed meewerkend kind in mijn buik. Dat kon het namelijk heel goed zijn zei ze. De meubeltjes voor de kamer zijn af, dus nu kan ik de verf kopen, want door de echo weten we nu ook heel duidelijk wat het is. Een jongen, mijn intuitie werkt dus niet zo goed als ik dacht haha. Maar evengoed leuk, nog zo'n manneke in huis. Voor ons wel makkelijker geheim te houden, want ik heb wel van mijn voorgevoel verteld en alles zodanig gedraaid, dat velen met mij dat denken. Ben benieuwd... We zijn hier net terug van een weekje Frankrijk, wat heerlijk is bevallen, op de terugreis na. 300 Km van huis verwijderd stopt mijn auto er gewoon mee. Motorblok kapot en niet meer te repareren. In mijn houterige Frans heb ik hemel en aarde bewogen om van alles te regelen wat betreft het achterlaten van de auto en een verblijfsplaats tot we weer weg konden en dan nog zoonlief erbij. Verschrikkelijk was dat, ik ben er, samen met het nieuws van vandaag echt compleet beroerd van!!!! Gelukkig heb ik de liefste oom van de wereld en die heeft ons opgehaald en weer thuis gebracht. Ik ben zo dankbaar dat ik in Zeeland woon en dat dat zo dichtbij Frankrijk is!!!! Morgen maar eens naar de winkel om de verf voor het kamertje te halen!