16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.830
    4.059
    113
    @versluis: vervelend dat het misschien toch niet helemaal goed is. Hopelijk kunnen ze je in Rotterdam meer vertellen! Fijn dat je daar vrijdag al terecht kunt!

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

Jeetje Versluis, wat zal de schrik er bij jullie nu inzitten, aan t duimen dat vrijdag je gerust gesteld kan worden, en dat je dan gerust gesteld kan worden en alles gewoon goed is, want na een reis die zo afgelopen is, hakt dit er even heel hard in.
    Wat een lieve oom ook, dat die jullie zo kwam halen.

Hier in ieder geval aan het duimen dat het gewoon door de drukte van je kleine is dat het niet goed te zien was, en dat er niks aan de hand is een vrijdag.

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,

@Versluis, vervelend dat niet alles meteen duidelijk was. Ik duim voor je dat het vrijdag allemaal goed te zien is en dat er niks aan de hand is.

@kaartje, een vriendinnetje van mij zal ons kaartje zelf gaan ontwerpen. Dat heeft ze voor haar kinderen ook gedaan en ook voor diverse bruiloften. Zo kunnen we al onze eigen ideeen uitvoeren en ik zou het leuk vinden als het thema van de babykamer ook terug te zien is op het kaartje.

@shoppen, vandaag gaan shoppen en gelsaagd. Babykamer, maxi cosi mura 4 en een box gekocht. Ook nog wat behoorlijk veel klein spul gekocht.
    Als matrasje hebben we de airosleep gekocht, iemand ervaring hiermee?

En we hebben ook een matrasje voor in de box gekocht, leek me toch net iets fijner voor de beeb.

4. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Leuk kaartje Marijke!
    Wij moeten er echt ff met z'n 2en voor gaan zitten. Ik had al wat proefkaartjes besteld, maar ze waren niet zo mooi in het echt.

Ook moeten we kiezen tussen of 2 kaartjes of een unisex kaartje.

Vandaag een maagzuur dagje, had ik eerst alleen 's avonds last van nu al de hele dag dat gevoel.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Maagzuur hier ook. Van een vriendin kreeg ik de tip om zonnebloempitjes te eten. Heb het nog jiet geprobeerd, maar zij zweerde erbij.

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @marijke Ooh dat is een leuk kaartje! Waar heb je die vandaan?

@versluis Oei, dat is minder goed nieuws... Sterkte en hopen dat het allemaal meevalt.

Ik ga mijn schoentjes aantrekken, op naar de verloskundige!

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    thnx dames!
    @chocoladekoekje, via kaartje2go. Ik zweer bij hun ze zijn goedkoop, kwaliteit is goed en verzenden gelijk!
    Kom hier voor 50 kaartjes op 79 euro en via la carte waar ik ook een mooie had gezien op 159! scheelt nogal!

@versluis, ik hoop dat t meevalt! succes van de week!

8. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    @ versluis suc6 vrijdag duim voor je

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.830
    4.059
    113
    @kaartjes: ik heb ' het' kaartje gevonden op geboortekaartjes.nl maar hoe dat zit met bestellen is en de tekst doorgeven is me niet duidekijk. Ik heb ze vorige week gemaild maar ik krijg geen reactie. Toch maar op zoek naar iets anders denk ik dus.

10. Aviya

Aviya Niet meer actief

In 2009 hele positieve ervaring met hun.

Je levert tekst aan en je krijgt deze aan de binnenkant van het kaartje (en / of buitenkant kaartje) voorbeeld via e-mail hoe die er in komt, dan kan je zelf nog veranderingen aangeven.(kan je nog doen tot na de geboorte)

je betaalt, je krijgt ook nog een proefdruk, en 1 belletje bij de geboorte en de volgende dag in huis. alles per brief en e-mail (betalen kon toen ook nog later, weet niet of dit nu nog zo is)

zou even bellen, het is vakantie tijd, al is het niet netjes dat ze niks hebben laten horen (ga niks goed praten hoor!), ik had paar weken terug, meteen proefkaartje en zoveel procent korting met code gekregen, van hun per brief. en voor meer informatie kon ik bellen.

je kan op die site ook kerstkaarten en alles bestellen toch? *even checken* jep is de zelfde site

wel vervelend dat je niks hoort, zou of nog mailtje of belletje plegen, denk ik.

denk dat dit wat voor je is, DAN BELLEN ZE JOU ;) en kan je meteen je klacht kwijt! Geboortekaartjes - Bel mij!

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.830
    4.059
    113
    @aviya: dank je voor je reactie. Misschien inderdaad zelf even bellen naar hun. Weet jij misschien hoe je dingen doorgeeft die je nog niet weet zoals de naam en het gewicht. En maken zij zelf een mooie indeling als ik doorgeef wat links en rechts moet komen of moet ik die indeling zelf maken.

12. Aviya

Aviya Niet meer actief

Hun maken eerst de indeling, JIJ kan dan aangeven of je het hier mee eens bent, de gegevens van naam gewicht geboorteplaats geef je door NADAT je bevallen bent en gaat doorgeven dat je kleine geboren is (dus zelf telefonisch doorgeven, en eventueel vragen ze je om het allemaal even te mailen, dan bevestigen ze dat het binnen is (de e-mail met resterende gegevens, even mailen terwijl je belt), en zetten het er in zoals aangegeven als in de proefdruk.

die link kan je gebruiken om gebeld te worden, kost het je geen geld ook ;)

dus de indeling kan je geheel nog aanpassen of zelf aangeven hoe of wat!

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @dreames, idd is heel makkelijk hoor bij geboortekaartjes.nl! 2009 hebben wij onze kaartjes ook daar vandaan gehaald. was zo gepiept allemaal.
    zaterdags is zl geboren (savonds) maandags pas kunnen bellen en dinsdag gekregen en verzonden.
    Kan meerdere proefdrukjes krijgen om te kijken of het naar wens is en zowel een tekst voor jongens als meisjes (is bij jou niet nodig).

Wij hebben dit keer voor kaartje2go gekozen omdat het me teveel geld scheelt en de kaartjes van hun ook super mooi zijn en de kwaliteit ook goed!

14. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    goeiemorgen allemaal:)

heeft iemand hier ervaring met kleertjes van lief? zijn ze leuk
    zag namelijk dat er t/m 19 augustus een sale is op shopvip

15. Aviya

Aviya Niet meer actief

Wow dank je wel voor de tip, heb het kaartje gevonden voor de kleine, super bedankt, en inderdaad goedkooppp

@Dreames Marijke88 heeft gelijk hoor, zou even bij beide kijken, maar is wel goedkoop idd! (tenminste met de hoeveelheid die hier besteld wordt 30 stuks maar)

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Heej dames:

Marijke: wat een leuk kaartje. Ga ook eens op die site kijken... :)

@versluis: wat vervelend dat je nu nog even in spanning zit. Succes vrijdag!

@hier de 20-weken-echo gehad: helemaal perfect. Zo mooi om te zien en wat zij allemaal kunnen zien, gewelidg. Hij (ja, hij!! :) )stak zelfs even zijn been uit om te laten zien hoe mooi deze was, zonder klompvoetje!! :) ;)
    Echt geweldig en een jongen. Heel leuk! nu kunnen we eindelijk wat gerichter gaan shoppen voor babykleertjes, geboortekaartje en natuurlijk een naam verzinnen!

17. Aviya

Aviya Niet meer actief

Whoppie van Harte Gefelciteerd met een jongen, fijn dat de 20 weken echo zo goed heeft uitgepakt! enne nu gaan shoppen en genieten er van!

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.830
    4.059
    113
    @ geboortekaartjes: dank je voor jullie antwoorden!

@whoppie: gefeliciteerd met de mooie echo en leuk ook een jongetje!

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @whoppie Gefeliciteerd!! Wat leuk, een jongen!

@marijke Dank je wel! Super leuke kaartjes hebben ze daat! Heb hét kaartje er al tussen zien staan, nu hopen dat manlief het ermee eens is!

20. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jessyd: Herb wel eens wat kleertje gehad van lief... Vind ze erg leuk... Maar naar mijn mening ook erg duur... ze hebben het maar even aan jammer genoeg...

Deel Deze Pagina