16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aviya

Aviya Niet meer actief

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    zal je idd ff moeten googlen voor adressen bijjou in de buurt, meestal moet je het langs brengen, ik doe het ook vaak met kleding van mezelf wat ik niet meer draag of leuk vind ze zijn daar met alles blij hebben soms geeneens een rompertje of onderbroek

3. Aviya

Aviya Niet meer actief

Ai, dat meen je niet niet eens rompertjes en co, tjeh, dan hebben wij het maar goed :) dan weet ik waar de kleding en kinder kleding nu heen gaat, daar naar toe, heb wat adressen gevonden, dus morgen even bellen.
    Dank je wel voor deze tip
    en dat er heen brengen maakt me niet uit

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    wat een heerlijk dagje vandaag!

We zijn vanochtend eerst lekker 2 uurtjes naar het strand geweest (zo fijn het strand om de hoek!). ZL heeft zich heerlijk vermaakt en mama is flink verbrand! Zat met me rug naar de zon zodat ik hem in de gaten kon houden maar nu voel ik t flink!

Vanmiddag lekker in de tuin met t zwembadje in de zon en schaduw gezeten en n onverwachts watergevecht met ml en zl :)

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    trouwens ook wel zenuwachtig hoor voor morgen!!;)

20 weken echo.. vind t zoo eng! mag gelukkig wel al om 10 uur!:D

6. Aviya

Aviya Niet meer actief

@marijke88 heerlijk zo dicht bij het strand, enne die 20 weken echo, komt vast ook goed, heel veel succes alvast ;)

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    @marijke88: veel succes morgen meis, snap de spanning ;)
    komt allemaal goed. en idd gelukkig 10.00 is een mooie tijd.

hier woensdag de 20 weken echo :) ook al zo zenuwachtig!
    pff goed komt goed!
    fijne zondag nog dames

8. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij zijn vandaag bezig geweest met het kamertje, de muren schilderen. Zoonlief is een paar daagjes bij opa en oma logeren dus we hebben mooi even de tijd. Met dit weer droogde de verf supersnel, dus het is al helemaal klaar. :) Morgen nog even schoonmaken en dan gaan we dinsdag voor de meubeltjes shoppen.

Morgen eerst naar de 20weken echo! Ben zo benieuwd.

9. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    JessyD, wat vervelend voor jullie hoop dat de kleine meid weer snel opknapt en lekker naar huisje mag!

Wij hebben hier een kindertehuis in de buurt zijn ze ook altijd super blij met spullen.

Komen weer 20 weken echo s aan succes meiden!

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Succes met alle echo's. Ik was ook bloednerveus, maar nadat de 'grote' dingen (hersenen, rug, hartje) allemaal goed waren, kon ik wel ontspannen en er van genieten.

11. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Klopt moet hier iedere dag worden schoongemaakt. Iedere dag stofzuigen en doekje met antibacterieel spul over de commode heen. Knuffels 1x per week in de droger om te zorgen dat de stof er uit gaat. Alleen nu wordt het al zwaarder om alles elke dag schoon te houden. Dus hoop dat me schoonmoeder me afentoe wil helpen zeker op het eind.
    @marijke 88 lekker he een strand om de hoek. Beetje balen dat je verbrand bent
    Iedereen met de 20weken echo succes komt vast goedJ

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    idd heerlijk hoor het strand om de hoek!
    iedereen zoeken naar parkeerplaatsen voor de auto en wij komen lekker op de fiets!

Je kan ook zooo goed zien wie er een strand gewend is of niet! is echt TE grappig! mensen die nooit op het strand lopen, lopen heel maf over het strand alsof je niet normaal over een strand kan lopen, voelen alles onder hun voeten ed echt te grappig!

Was wel echt gesloopt dus lekker vroeg gedoucht rond half 5 (viel mee met de roodheid) en ben toen even op bed gaan liggen en ben in slaap gevallen totdat zl naast me stond mama kom eten klaar :)
    Me verbrande huid doet nu wel echt pijn! maarja gaat ook wel weer over heb topspul als aftersun dus dat gaat goedkomen!

@jessyd, jeetje meid wat heftig! Hoop voor je dat je schoonmoeder wilt helpen!

@eetgewoontes, nog mensen met rare eetgewoontes??
    bij mij is het per week anders, vorige week kon ik bijna niks eten en deze week kan ik niet genoeg knoflook eten! JA KNOFLOOK!!! heel fijn voor de rest van de omgeving haha!
    Overal gaat knoflook doorheen of knoflooksaus bij! naturelchips met knoflook! HEERLIJK!! haha

@20wkn echo's, jeetje wat veel morgen en deze week! succes all!!

13. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    rare eetgewoontes ja chocolade overal moet chocolade bij normaal had ik het echt niet. chocolade hagelsslag en repen zijn niet aan te spelen. bak me suf aan chocolade muffins en taart.

14. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Er is weer flink gekletst hier dit weekend zie ik!
    Iedereen nog bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag afgelopen woensdag!
    Mijn ouders zijn hier nu een paar dagen in verband met mijn verjaardag en om een beetje te klussen. Mijn vader is grote kasten op de zolder aan het maken zodat de spullen van de babykamer naar de zolder kunnen. En mijn moeder helpt mij dan met schoonmaken en de was enzo. Echt super dat ze dat doen!

@ jessyd Wat vervelend van je dochtertje. Ik hoop dat ze snel weer wat opknapt en weer naar huis mag. En hopelijk wil je schoonmoeder je af en toe helpen met het schoonmaken.

@ Versluis Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Dat is vast een hele opluchting geweest voor jullie. Een mooie afsluiter van een rotweek.

@ Zazz Gefeliciteerd met je goede echo, en leuk hoor een meisje!

@ Marijke Heel veel succes met je 20 weken echo!

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    hello ladies,

Na een dagje druk geweest te zijn weer ff bijgelezen...
    Gister verjaardag van een dochter van een nicht van mij, die werd twee en haar vader is ook bijna jarig dus, vierde samen met zijn dochter de verjaardag.. Daarna met vl naar zijn geboortedorp (Ijzerlo) geweest voor ornajefeesten, Was erg leuk, de vrienden weer ff zien en bijkletsen...

@mamavanbas en fb: heb wel fb, maar weet niet hoe ik die link hier moet plaatsen. Mss kan je me opzoeken: Robina Graveth. Iedereen die wil mag me toevoegen hoor!

@marijke: ben jaloers hoor, strand om de hoek.. lijkt me heerlijk!
    Succes met de 20-weken echo. Tis echt supermooi als je door de ergste zenuwen heen bent.

@Jessy: dat lijkt me wel heftig! Ook met een derde erbij! Hoop dat ze snel uit het ziekenhuis mag...

@rare eetgewoontes: niets raars! wel meer zin in snoep! en eet veel minder...

@echo's: heel veel succes met de echo's deze week!

@kamertje: vl gaat deze week witten en dan vrijdag komt de kamer... inrichten!!

16. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Dames hier even een kort klote berichtje... We zijn net terug uit het ziekenhuis, ben zo'n 3 uur opgenomen geweest met harde buiken. De situatie bij de schoonfamilie was zo geƫscaleerd dat ik nr het zh moest voor verdere onderzoeken. Echo, ctg urine bloeddruk alles is nagekeken alles prima, maar nog steeds harde buiken die vooral erg pijnlijk waren/zijn. Mocht kiezen of naar huis of blijven heb toch gekozen om nr huis te gaan aangezien t ventje t super doet. Moet het nu heel goed in de gaten houden en morgenvroeg contact opnemen met de vk voor verdere stappen. Gynocoloog stond ook achter de keus om naar huis te gaan om te kijken hoe het zou gaan in een veilige omgeving... Ben nu thuis maar merk nog niet veel verschil
    We zullen het morgen verder horen van de vk, hou jullie op de hoogte

KUTSCHOONFAMILIE Pffff krijg je ook maar cadeau he

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.828
    4.057
    113
    Hey meiden,

Het weekend geen tijd gehad om te reageren helaas. Nu even snel berichtje om aappie20 sterkte te wensen. Hopelijk trekken die harde buiken snel weg en krijg je een beetje rust (ik weet hoe het is om continu in de stress te zitten en gezondheidsproblemen te krijgen dankzij schoonfamilie!).

@jessyd: sterkte met je dochtertje! Hopelijk is ze snel thuis uit het ziekenhuis.

@versluis: fijn dat toch alles goed is! Moet toch een hele opluchting zijn.

@20-wekenecho's: succes!

Hier voor dochterlief laatste weekje naar het kdv. Vanaf komende maandag gaat ze naar school. Toch raar dat die 4 jaar zo snel zijn gegaan en dat ze alweer zo groot is.

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @aapie: jeetje wat naar! hopelijk krijg je nu een beetje rust. Ik hoop dat je hebt aangegeven dat je schoonfam je even met rust moet laten en dat ze de problemen even laten voor wat het is. Ik neem aan dat je mannetje dat ook wel snapt nu... dat je die stress even niet kan hebben. De gezondheid van de beeb gaat natuurlijk voor alles! Sterkte!

@dreames: Dat lijkt me wel spannend voor je dochter!

19. Aviya

Aviya Niet meer actief

Aappie20 jeetje meis, fijn inderdaad schoonfamilie, ik hoop dat je de eerste tijd rust krijgt, en ze het eindelijk zelf gaan uitzoeken, doe je alsjeblieft rustig aan, en denk nu alleen aan je zelf en je gezinnetje, je man zal door dit nu wel zo geschrokken zijn dat hij dit toch ook wel inziet, en ze op hele verre afstand houdt.
    Nu aan het duimen dat de harde buiken en alles stopt en dat jenu tot rust kan komen.
    Sterkte meis!

20. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapie20, hoop dat de schoonfamilie het nu eindelijk eens snapt! Wat ze allemaal veroorzaken! Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer beter!

Deel Deze Pagina