Welkom nieuwe meiden! Terug van werk en ik kom langs een babywinkel als ik boodschappen doe en heb me toch een leuk ledikantje gezien, wel duur maar wel mooi en praktisch Maar mag nog niks kopen... Heb zo'n zin om te shoppen! Voor de baby dan hè! Maar wachten nog tot aan de 1e echo! Ik voel ook weinig hoor, soms heb ik momenten dat ik denk: het kan gewoon niet! Ben met ZI (zelfinseminatie) zwanger geraakt omdat er 'problemen' zijn bij m'n man, ben nog steeds verbaasd dat ik daar zwanger van ben geraakt! Maar is toch echt zo, vandaag mw. van MvM geweest en test was toch echt positief Vind het wel spannend allemaal!
@geen kwaaltjes: thnx... ben blij dat er nog meer zijn met weinig kwaaltjes... @veerle: leuk he babyzaken in lopen en dan heel veel leuke dingen kopen...? lijkt me zo leuk om de babykamer klaar te maken... Maar nog maar even wachten
Goede avond dames! Ook ik wil me graag bij jullie aanmelden... Heb zaterdag positief getest en we zijn helemaal in de wolken! Ruim 2 jaar bezig geweest en nu is het toch eindelijk nog gelukt zonder medische molen! Ik weet, bijna, zeker dat ik 28 dec ben uitgerekend!
Dank je! Hoop het ook zo! Voel me wel de hele tijd 'echt' zwanger: Moe, misselijk, opgeblazen buik, dus op zich voelt het wel goed...
@hartslag: ik ben nu bijna 5 weken. Dus t zal nog zeker een weekje duren hier. @babywinkel: vanmiddag met mn moeder naar babydump geweest. Leuk maar erg vermoeiend voor r. Mn moeder heeft momenteel chemokuren. Vorig jaar okt borstkanker geconstateerd. Beide borsten geamputeerd. Zitten in een heftige tijd dus. Verder is zoonlief weer ziek. Sinds hij 1jaar werd, elke 3 a 4 weken hevig verkouden. Zitten op oproep van kno arts te wachten. Keelamandelen zijn vergroot, vermoedelijk neusamandelen ook. Nu vanavond weer 39,5koorts. Arm ventje.
@hartslag: zou hier toch al moeten kloppen of snel daarmee beginnen. Ben ook zo benieuwd of ik het volgende week dinsdag op de echo kan zien.
@Tammy, welkom en gefeliciteerd!! Altijd extra bijzonder als mensen al zo lang bezig zijn. Voel me dan altijd een beetje een leek. Je heb de verkeerde link van je banner in de handtekening gezet. Nu staat er een linkje ipv een banner @carlo, wat heftig van je moeder, maar ze is wel erg dapper. Leuk dat ze naar de babydump voor je is geweest. Hier ook al een verkouden meisje, maar ben zelf ook flink verkouden geweest dus ik niet gek. Hebben jullie ook dat als je misselijk ben en je totaaaal geen eetlust heb en als je dan wat eet het wel erg lekker is en de misselijkheid ook wegtrekt? Is dat de reden waarom je elk uur wat moet eten??
Welkom Tammy en gefeliciteerd! Fijn dat het zonder MMM is gelukt @Carlo: heftig van je moeder zeg! Leuk dat jullie saampjes naar babydump zijn geweest! Beterschap voor je zoontje! @dreames: bijna een echo leuk! Maar die kreeg je eerder vanwege mk toch? @whoppie: nog even wachten met de babyspullen, als bij jou alles oke is mag je helemaal los gaan
@Veerle: Dank je! Nou inderdaad! En het aparte ervan is, ik had eigenlijk vanmiddag de eerste afspraak met de gyn voor onderzoeken... Die kon ik dus mooi afbellen vanochtend!
Shoppen; leuk leuk!! Wil ook al wel wat kopen, maakt niet uit wat als het maar iets voor een baby is hahaha. Maar wacht toch echt nog na de echo en als iedereen het weet. Hihi! Vk; ja vandaag had ze al gebeld. Eerste afspraak is op 16 mei! Ze herkende me nog en vond het helemaal leuk voor ons . Het voelde gelijk weer vertrouwd, gek hè?! Kwaaltjes; bij m'n dochtertje was ik vanaf week 6 ineens zo misselijk. Zaten toen midden in onze zomervakantie en kon helemala niks. Na 4 weken alleen maar bank hangen etc speciale pillen gehad van de ha en daarna was het gelijk over. Nu heb ik alleen last van hele erge honger. Pff blijf eten hier. En dan ook gelijk naar de wc rennen omte poepen, bah diarree blijft. Al is het vandaag iets minder gelukkig. Ik hoop zo dat ik niet weer zo ziek word! Vertellen; hebben het er al veel verteld? Ben benieuwd of juie allemaal pas na de echo wachten of nu al? Wij willen het van t weekend tegen de opa's en oma's vertellen. En tegen de toekomstige peet oom en peet tante. De rest pas na de echo. Nieuwe mama's; ik lees wel hier dat het echt een wonder is om zwanger te zijn. Veel meiden die lang bezig zijn en/of een mk hebben gehad. Zo ontzettend heftig! En zoals iemand hier al zei ( sorry ben nog niet goed in namen, typ op m'n foon dus kan niet terug lezen) maar bij deze zwangerschap ben je er veel meer van bewust omdat je al een gezond kind ebt hoeveel er mis kan gaan. En dat je hoopt op een gezond kindje, dat dat zo speciaal is!!
Dat is nog eens leuk! Hier zouden we doorgestuurd worden naar de gyn (had ik al met de ha besproken) omdat met ZI bezig waren, ik was het aanmodderen laatste 2 rondes zat en dacht echt waar zijn we mee bezig... En toen was het raak We zijn al-met-al niet lang 'bezig geweest' maar was wel plastischer zeg maar. Maar dat maakt me niets uit, want het is gelukt Geniet van je zwangerschap!
@tammy: niet zoveel last, alleen last van boobs en opgeblazen gevoel in mijn buik... @vertellen: wij hebben het mijn zusje, broertje en vriendin, moeder en vriend, vader en vriendin en zijn moeder en beste vriend en vriendin verteld. Ow ja en een collega. Mocht het dan misgaan, kan zij het doorgeven op het werk en een andere collega, die had het geraden.... verder niemand tot de goede echo en daarna zullen we het wel aan meer mensen vertellen denk ik.
@carlo: wat naar van je moeder. Ik hoop dat ze er doorheen komt. Wel leuk dat je samen toch deze uitstapjes kan maken, dat ze daar niet te ziek of te moe voor is...
@vertellen: heb m'n ouders en beide broers verteld! Als het mis zou gaan wil ik ook dat ze dit weten. M'n man heeft het nog niet verteld aan z'n familie. Hij wil de 1e echo afwachten en heeft ook ander contact met z'n familie. M'n ouders waren ook op de hoogte van onze wens
@vertellen, hier alleen mn zus...voor de rest vertel ik het pas na de echo. De vorige x hebben we het al met 8 weken verteld, en mn schoonmoeder had bijna een hartverzakking op de dag van de echo en wij vonden het zooo normaal. Kenmerkend voor de naieviteit die we in ons hadden en mn schoonmoeder wist wat er mis kan zijn en wij hebben op de terugweg van de echo een simpel smsje gestuurd met: Alles is goed....Hahaha, wat stond ik toen anders in die zwangerschap dan nu. Ik kan me ook geen moment herinneren dat ik bank ben geweest voor een mk of dat het hartje niet klopte o.i.d. Ik heb met 8 weken toen zelfs zo'n blaasontsteking gehad dat ik gewoon bloed verloor, maar nog ging er nooit een belletje rinkelen. Achteraf maar goed ook, want ook geen reden voor paniek geweest. Ik heb een kerngezonde dochter gekregen. Maar ik kan nu niet wachten tot het moment dat ik dagelijks leven in me voel.
Wij hebben het alleen mijn ouders en mijn beste vriendin vertelt, goede band mee. Mocht het mis gaan, heb je ook iemand om mee te praten.