16-31 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dreames, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @miesje: gefeliciteerd!

Ik hoop ook dat alles goed is met Aviya.... (duim, duim)

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

SOrry meiden, ben nu pas een dik uur terug, allerlei zeer vervelende onderzoeken moeten ondergaan,(vooral de slokdarm/maag onderzoek...) en konden niet vinden waar t vandaan komt, morgen na de 20 weken echo meteen nog andere onderzoeken weer er naast.
    infuus voor vocht meteen er bij gekregen, en ben nu (gelukkig) thuis, met een 2 jarige er bij in het zh geweest, ze heeft het heel netjes gedaan (wist niet dat ze zo makkelijk was!) want iedereen die altijd thuis is, en opvang kan bieden... waren dus onbereikbaar.

Sorry voor de schrik dames, maar ik heb ziekenhuis tot de ks meer als genoeg van binnen gezien tot die tijd, en wens dit echt niemand toe.

Maar het allerbelangrijkste:
    Kleine gaat alles wel goed mee, hartje en vruchtwater was goed, kleine vent was gelukkig ook goed, en morgen de 20 weken echo (waarvoor vraag ik me dan eigenlijk af, ze hebben hetzelfde gedaan als daarbij)
    de verpleegkundige zei dat ze morgen even goed moesten kijken naar de termijn van de kleine, want die mag 5 dagen vooruit ( dus zou nu eigenlijk 21 weken en 1 dag zijn)

MamavanBas en Miesje, hoe zijn jullie echo's geweest?

ga nu even goed bij lezen, nogmaals sorry voor de schrik dames:).

En dankbaar dat ik niet hoefde te blijven.

3. Aviya

Aviya Niet meer actief

Meiden dank jullie wel voor jullie duimen, dat heeft, noem het bijgeloof, positieve effect gegeven

4. Aviya

Aviya Niet meer actief

Cursus samen bevallen raad ik jullie meer aan hoor! ook als alleenstaande met bijvoorbeeld een vriendin, of degene die mee gaat, heb je meer aan als de "normale" cursus, met bepaalde soorten mensen inderdaad.... (boerenkinkels die een boer al heeel grappig vinden)

Whoppie ben je vandaag al bij de dokter geweest? wat zegt die er allemaal van?

Dreames inderdaad vruchtbare opleiding ;) is dat niet te zwaar nu je zwanger bent?

En ga nu even bij kleine meid kijken wat die aan het doen is bij het badje, en grootte zus is met oma naar paardrijden.

het enige erge van deze dag was, dat ik vannacht 1 bepaald persoon niet kon bereiken, en daarnet werd afgewimpeld (kon hem toen eindelijk bereiken), dat het gewoon er bij hoort, pff snap best dat hij bezig is met de begrafenis van zijn oma, maar moet je dan zo koel en koud reageren op zh ???
    of is dit mannen eigen dat ze zo koel er over doen?
    Owh en ik mag niet op de begrafenis van zijn oma komen, omdat het nog maar zo pril weer is tussen ons... ga me er niet druk over maken

ok Whoppie ga je zo even toevoegen ;)

5. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    oef meis, goed nieuws dan zover he. tjee niet tof joh. hopelijk blijft alles goed gaan en ach goed dat ze morgen weer even willen kijken toch;) doe het lekker rustig aan meis.

hier was de echo allemaal goed vanmorgen:) weer lekker door met genieten.
    liefs miesje

6. Aviya

Aviya Niet meer actief

Dat is in ieder geval super goed nieuws ;)

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @aviya: fijn dat toch alles goed is.. ik heb maandag afspraak bij de ha. Dus nog even afwachten. Zei ik vandaag? stom, stom, nou ja zwangerschapshormonen he?
    wel apart dat je nieuwe liefde zo reageert, die van mij is juist heel erg bezorgd. Maar is natuurlijk voor ons moeilijk te beoordelen als buitenstaanders.

8. Aviya

Aviya Niet meer actief

Nou nee vroeg het me ook al af en zeker omdat hij zij dat hij altijd bereikbaar is ook snachts en nu in ene niet... terwijl je oma net overleden is?
    zal zwangerschapshormonen ook zijn :D

Ben benieuwd voor jou een maandag hoe of wat,

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ik was om kwart voor 2.. Alles was prima.. Heel actief kindje.. In de eerste 3 minuten al 2 keer rondgedraaid.. Erg leuk.. Lag ook met het hoofdje boven en de voetjes beneden..

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    oh super mooi nieuws meis, en weten jullie ook wat het is? of lekker wachten totdat de kleine er is. ? is ook heel bijzonder tuurlijk;)
    geniet lekker verder meis :)

11. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    En weer een paar goede echo s super! Gaat goed met de echo s!

@avyia, fijn om te horen niks ernstigs. En morgen gewoon nog een keer gluren bij de kleine!

@aapie, hopelijk gaat het elke dag een beetje beter met je! Als die mensen je maar met rust laten!

@zwangerschapscursus, hier begin ik maandag met zwangerschapsyoga samen met een vriendin zij is 2 dagen na mij uitgerekend hoe krijg je het voor mekaar :D
    Ik ben zoooo benieuwd ben eigenlijk helemaal geen yoga type, maar misschien wel helemaal leuk jullie horen het maandag!

Trekken jullie het allemaal een beetje in de warmte? Hier lekker verkoeling gezocht op het strand heerlijk!

12. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    even een berichtje van hier.
    dochter is uit het ziekenhuis en ik er weer in. zal straks even alles terug lezen

13. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    @zwangerschapscursus: ga ik hier niet doen is mijn 3de keer dus weet nu wel ongeveer hoe het gaat;)
    @dreames lijkt me zwaar werken en opleiding
    @miesje fijn dat je een mooie echo had
    @ aviya gelukkig gaat het met de kleine goed, wel raar dat ze niet kunnen vinden waar het vandaan komt. Voel je je al beter?
    @mamavanbas fijn dat je een goeie echo had
    @aappie hoe gaat het nu met je?

14. Aviya

Aviya Niet meer actief

Gelukkig dat je kleine meid er uit is, maar jij er in, meiss dit meen je niet wat is er allemaal gebeurd? alles goed met de kleine en met jou? (stomme vraag sorry :):):):):))

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @jessyd, fijn dat je meiske weer thuis is!
    @aviya, fijn dat alles goed was!

Hier vandaag weer naar VK geweest en alles was goed.
    De beeb ligt al wel vrij hoog, ruim boven me navel maar doet het perfect!

16. Aviya

Aviya Niet meer actief

ZOw en toen wist mijn ma het ook, zal de sereneade maar even voor wat het is laten....
    Kan echt gebruiken nu.

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Jessyd gelukkig je meisje thuis.. Maar nu jij.. niets ernstigs hoop ik?

Miesje ja wij weten het.. Zou het jullie graag vertellen maar durf niet ivm mee lezers

hihi

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    gefeliciteerd met alle goee echo's!
    Ik mocht vandaan weer naar de verloskundige. Leuke meid alleen kan ik er niet goed tegen als mensen structureel te laat zijn. brrr nu met die hormonen al helemaal niet.
    Alles was goed met frummel, baarmoeder groeit goed. al een paar cm boven mijn navel en frummel is erg actief. :)

Wel heb ik behoorlijk last van striemen, ik smeer 2 x per dag met bio oil maar dat helpt ook niet. Iemand nog goede tips?

@cusus, wij starten in sept met een cursus 4 bijeenkomsten van 3 uur. hypnobirthing. Ik ben erg benieuwd.

Fijn weekend alvast met de tropische warmte.

19. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jessyD wat is er gebeurt?
    Wel goed om te horen dat de kleine weer thuis is!

20. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Nieuwe update van de dag
    Kut om 7 uur mr de vk gebelt met weer harde buiken gewoon niet leuk meer... Was er om 8 uur, inwendig gekeken en alles was weer prima (gelukkig) terug bellen om 1 uur ook gedaan wilde het tot vanavond aankijken gaat nu redelijk maar ben erg bezorgt vandaag ook wat bloed verloren door waarschijnlijk de inwendige onderzoeken. Vk gebelt vanavond vond het niet nodig om te komen omdat de situatie onveranderd bleef... Zou stress voller zijn als ze weer kwam binnenkijken en gaan wroeten nu afgesproken als ik het niet meer vertrouw of er iets veranderd ik gelijk aan de bel trek. Morgen 9 uur de 20 weken echo en avonds op controle en verder zo min mogelijk bewegen Pfff we zien het wel weer
    Sorry als ik verder niet reageer mr heb het zo druk in me hoofd met van alles en nog wat trek t ff niet zo goted

@aviya wat shit zeg gelukkig doet de kleine het goed
    @ jessyd vertel wat is er niks ernstigs toch???

Deel Deze Pagina